czytnik Opublikowano 30 Stycznia Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia Od rana na PVR Evobox nie mam EPG na żadnym kanale . Jakaś awarie PB czy mojego dekodera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 11 Lutego Udostępnij Opublikowano 11 Lutego W dalszym ciągi braki w EPG na wiekszości kanałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawczak9 Opublikowano 29 Lutego Udostępnij Opublikowano 29 Lutego czesc, jestem na etapie wyboru dekodera z oferty i prosba o podpowiedz uzytkownikow czy lepiej aktualnie wybrac dekoder Evobox czy tez 4K, dodam ze na 4K mi nie zalezy bardziej na stabilnosci dzialania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 5 Marca Udostępnij Opublikowano 5 Marca Brak programu na niektórych kanałach.Brak logo w epg, w listwie opis, w ogóle brak logo kanałow w menu evoboxa.Polsat sknocił czy jakiś reset wymagany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 5 Marca Udostępnij Opublikowano 5 Marca U mnie tylko brak kanału Polsat Sport Extra z pozycji 118 wyświetla brak sygnału, pozycja 12 nadaje normalnie. Logo w epg mam na wszystkich pozycjach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 6 Marca Udostępnij Opublikowano 6 Marca @czytnik U mnie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca W dniu 5.03.2024 o 21:53, czytnik napisał(a): U mnie tylko brak kanału Polsat Sport Extra z pozycji 118 wyświetla brak sygnału, pozycja 12 nadaje normalnie. Logo w epg mam na wszystkich pozycjach . @czytnik Czy nadal sytuacja ma miejsce? Jeżeli tak, to proszę o sprawdzenie siły i jakości sygnału. Weryfikacja parametrów poziomu sygnału dla DANEGO KANAŁU odbywa się poprzez naciśnięcie i przytrzymanie na pilocie od dekodera przycisku „i” przez około 5 sekund:. Rekomendowane procentowe wskazanie powinno zawierać stale minimum 65%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca @Specjalista Polsat Box Tak sytuacja jest bez zmian . Siła sygnału 95% , jakość sygnału 92% . Wczoraj pojawił się obraz "na chwilę" ale brak było głosu . Dziś brak obrazu i głosu. To jest na dekoderze Evobox , a dlaczego na dekoderze HD5000 działa normalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca (edytowane) 3 godziny temu, czytnik napisał(a): @Specjalista Polsat Box Tak sytuacja jest bez zmian . Siła sygnału 95% , jakość sygnału 92% . Wczoraj pojawił się obraz "na chwilę" ale brak było głosu . Dziś brak obrazu i głosu. @czytnik Próbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne dekodera? Sprawdzałeś na tym konkretnym kanale moc i jakość sygnału? Edytowane 7 Marca przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca Tak ! Tak ! Moc i Jakość mam podobną na wszystkich kanałach. W tej chwili obraz jest , ale brak głosu . Przecież @OlafS napisał że ma tak samo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca (edytowane) 5 godzin temu, czytnik napisał(a): Tak ! Tak ! Moc i Jakość mam podobną na wszystkich kanałach. W tej chwili obraz jest , ale brak głosu . Jeżeli po przywróceniu ustawień domyślnych sprzętu, kanał nadal nie odbiera prawidłowo na 118, a na 12 tak, w punkcie można wykonać bezpłatną diagnostykę dekodera i ewentualnie wymienić również za darmo. Edytowane 7 Marca przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Refix Opublikowano 16 Marca Udostępnij Opublikowano 16 Marca Czy opcja "włącz podgląd" została usunięta z software'u, czy to sprawa sprzętowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 16 Marca Udostępnij Opublikowano 16 Marca Jest, nic nie jest usuniete Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Refix Opublikowano 16 Marca Udostępnij Opublikowano 16 Marca OK, dzięki za info. Wcześniej myślałem że mam coś nie tak z Unicable ale skoro nagrywa dwa różne programy jednocześnie a trzeci oglądam to konwerter jest ok, teraz już nie wiem gdzie szukać przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi0044 Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca 7 lat użytkowania i coś się posypało. Po włączeniu dekodera na wyświetlaczu pojawiają się kody Dl, Łun2, Dnl3, Ef54, Ef51, Dnl7, Dnl1, trwa to ponad 2min. i restart i tak w kółko. Na TV jest wyświetlany pasek postępu 0%. Parę miesięcy temu miałem taki przypadek i pomogło odłączenie przewodu antenowego, teraz nic nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca Miałem tak samo , nic nie zrobisz , dekoder się nie uruchomi w żaden sposób - wymieniaj !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mojwiekszyniztwoj Opublikowano 17 Marca Udostępnij Opublikowano 17 Marca problem z HDCP dekoder evobox pvr d30an, tv panasonic TX-55C320E, jak sobie z tym poradzić, zmiana kabli i aktualizacja tv nic nie dała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW134 Opublikowano 28 Marca Udostępnij Opublikowano 28 Marca Po raz kolejny brak aktualizowanego EPG dla dekodera (obecnie jest do 1 kwietnia do 2 w nocy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper241 Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia W dniu 7.03.2024 o 12:31, czytnik napisał(a): @Specjalista Polsat Box Tak sytuacja jest bez zmian . Siła sygnału 95% , jakość sygnału 92% . Wczoraj pojawił się obraz "na chwilę" ale brak było głosu . Dziś brak obrazu i głosu. To jest na dekoderze Evobox , a dlaczego na dekoderze HD5000 działa normalnie? Udało Ci się rozwiązać problem braku dźwięku na PSE pozycja 118? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia Niestety nie . Nadal brak głosu i obrazu. W salonie jeszcze nie byłem żeby sprawdzili go , bo mam kilkanaście filmów nagranych których jeszcze nie obejrzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cienki Bolek Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia Wina leży po stronie PB. Na 12 jest obraz i głos, na 118 nie ma głosu a czasami po przełączeniu pojawia się info, że format wideo nieobsługiwany. Dzisiaj dostałem nowy soft 4.2.5 i zobaczymy co jeszcze popsuli. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia A miałeś coś nagrane na dysku ? I czy nagrania pozostały ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cienki Bolek Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia Dysk zapchany w 60 %, wszystko zostało na swoim miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 10 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 13 godzin temu, Cienki Bolek napisał(a): Wina leży po stronie PB. Na 12 jest obraz i głos, na 118 nie ma głosu a czasami po przełączeniu pojawia się info, że format wideo nieobsługiwany. Dzisiaj dostałem nowy soft 4.2.5 i zobaczymy co jeszcze popsuli. Jakieś zmiany z nowym softem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cienki Bolek Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia Najważniejsze co zauważyłem na razie to brak tego czarnego ekranu po przełączeniu kanału. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.