udj Opublikowano 9 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 Jak podłączyć i skonfigurować evoboxa pvr do konwertera monoblock twin (fabryczny zez, 2 wyjścia, 2 kable), aby odbierać astrę i hotbirda, proszę o instrukcję krok po kroku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 9 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 Wpisz ustawienia dekodera EVO PVR-masz opisane.W/g mojej wiedzy to 2 konwertery single+przełącznik diseq+2 kable i podłączyć do 2 wejść w dekoderze.No i skonfigurowanie w menu EVO PVR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 9 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 Jak masz monoblock twin to wybierasz konwerter Universalny, liczba wejść 2,i wybierasz na obu diseq a - hotbird, b - astra. Zapisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek67 Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Dziś znikneły mi wszystkie nagrania z dysku. Coś kombinowali z oprogramowaniem czy tylko ja mam takiego pecha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 (edytowane) Ja tak miałem na początku grudnia. Pokazywało też pusty dysk a nie chciało tworzyć nowych nagrań. Resety nic nie dawały. Zadziałało samo na następny dzień, nagrania wróciły Edytowane 11 Stycznia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusuw Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 Ludzie monitujmy o naprawę EPG. Jak mam już dekoder 6 lat to takich cudów jeszcze nie było. Po każdej aktualizacji coś spieprzyli, ale takie cuda z EPG to szczyt ich możliwości. Po prostu katastrofa. Inne błędy można było jakoś przełknąć, ale tego się nie da. Było już kilka postów na ten temat, ale żadnej odpowiedzi od technika. Czyżby to zmowa milczenia? Musimy wymusić naprawę tego knota. Piszcie to może coś wskóramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enew20102010 Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 EPG faktycznie jest pokręcone!!!!! Poprawcie to. Płacić płacić płacić, ale usterkę niespieszno naprawić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 U mnie na tym dekoderze EPG działa bezbłędnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek1 Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 Ja mam ostatnio nietypowy problem , jak wchodzę na Polsat New to czasami dekoder robi się czarny i czarno na ekranie, a następnie reset, muszę wypatrzeć przy jakiej kombinacji to występuje, ale niestety jest bardzo losowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Co to znaczy "dekoder robi się czarny". Czy to kameleon?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 13 godzin temu, pietrek1 napisał: Ja mam ostatnio nietypowy problem , jak wchodzę na Polsat New to czasami dekoder robi się czarny i czarno na ekranie, a następnie reset, muszę wypatrzeć przy jakiej kombinacji to występuje, ale niestety jest bardzo losowo. Czy przywracano ustawienia fabryczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jazuch Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 18 godzin temu, pietrek1 napisał: Ja mam ostatnio nietypowy problem , jak wchodzę na Polsat New to czasami dekoder robi się czarny i czarno na ekranie, a następnie reset, muszę wypatrzeć przy jakiej kombinacji to występuje, ale niestety jest bardzo losowo. 5 godzin temu, Specjalista Polsat Box napisał: Czy przywracano ustawienia fabryczne? U mnie dzisiaj to samo. Często oglądam Polsat News i nie dawno zauważyłem podobny objaw (tj. czarny ekran i restart dekodera). Myślałem, że to jednorazowy wybryk dekodera, ale zaczął się powtarzać. Powrót do ustawień fabrycznych nie pomógł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 13 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2022 Też z tym się zetknąłem i to już kilka razy(ostatnio wczoraj), ale nigdy nie kojarzyłem tego z konkretnym kanałem- muszę się temu przyjrzeć gdy znów odwinie ten numer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 14 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2022 Z tym czarnym ekranem i resetem dekodera to jest problem od czasu tej aktualizacji w listopadzie 2021 r. Pisałam o tym tu wtedy. Jak pierwszy raz tak się stało, to nie miałam odbioru tv przez chyba 1,5 godziny. Nic nie pomagało, ani wyjęcie wtyczki z gniazdka, nie dało się zmienić kanału, nie dało się wyłączyć dekodera czy telewizora. I od tej pory już ileś razy zrobił mi się czarny ekran i reset dekodera, tylko teraz trwa to krótko 2-4 minuty. Moim zdaniem to jest wina aktualizacji. Coś skopali i nadal nie naprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek1 Opublikowano 14 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2022 (edytowane) W dniu 13.01.2022 o 13:00, Specjalista Polsat Box napisał: Czy przywracano ustawienia fabryczne? Nie bo i tak Polsat News praktycznie nie oglądam, ale ciekawa jest sytuacja że tylko na tym kanale, na innych nie mam tego efektu, przywracać ustawień fabrycznych nie będę bo nie chcę wszystkiego znów ustawiać i ryzykować swojej listy ulubionych (choć wiem, że ona może zostać).... Takie zachowanie, szczególnie że mają je inni jest ewidentym bugiem w firmware, tylko ciężko bardzo je uzyskać bo występuje okazyjnie, warto zainwestować w testerów ja nim nie jestem bo za darmo nie robię Edytowane 14 Stycznia 2022 przez pietrek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 14 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2022 Jeśli przy przywracaniu ustawień zostawisz nagrania i dane to lista ulubionych nie zniknie.Ustawienie od początku nie jest kłopotliwe, dosłownie minuta, no chyba że ktoś ma długie hasło do wifi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 15 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2022 Witam. Prosze o porade jak byl dzwiek na stereo to na roznych kanalach byl inny poziom głośności po przełączeniu na przestrzenny jest ok ale brak regulacji głośności na dekoderze. Da się to jakoś rozwiązać aby można było regulować pilotem od dekodera ? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 16 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2022 Niestety nie- albo rybki, albo akwarium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meagol Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 Witam zmieniałem router do internetu i teraz dekoder nie chce się połączyć z nową siecią zarówno w paśmie 2.4GHZ jak i 5GHZ mimo wpisywania poprawnego hasła ktoś miał taki problem?Wysłane z mojego LM-V600 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 Takie problemy bywają ; sprawdź czy dekoder łączy się z siecią wifi utworzoną w komórce , zresetuj dekoder do fabrycznych , najgorszy scenariusz padła karta wifi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meagol Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 (edytowane) Z siecią utworzoną na telefonie dekoder sie normalnie łaczy z żadnym urządzeniem nie ma problemu tylko z dekoderem.. Edytowane 26 Stycznia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinelka Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 (edytowane) Aktualizacja do wersji 4.1.3 Ktoś też już dostał? Uprzedzam: nie wiem, jakie zmiany, ale chętnie się dowiem Edytowane 26 Stycznia 2022 przez martinelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianCP Opublikowano 26 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2022 Też właśnie dostałam aktualizację teraz jak włączyłem telewizję i nie widzę zmian może chociaż będzie poprawione by się samoczynnie nie wyłączał czasami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STAN57 Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 (edytowane) 16 godzin temu, DamianCP napisał: i nie widzę zmian może chociaż będzie poprawione by się samoczynnie nie wyłączał czasami Wróciły znaczniki przy nagrywaniu seriali Edytowane 27 Stycznia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 52 minuty temu, STAN57 napisał: Wróciły znaczniki I to pewnie cały sukces Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.