Skocz do zawartości

Cyfrowy Polsat – Internet


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie, jak działa wam internet LTE w wekend, bo u mnie od wczoraj od 22:00 nie da się korzystać. Strony ładują się parę minut.Wczoraj ściągałem duże pliki cały dzień i limit mam prawie wykorzystany, pozostało mi 3.60 GB do wykorzystania, ale przecież oferta jest bez limitu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był jakiś parogodzinny zastój.Teraz jakoś idzie tzn. pobieranie 13Mb/s wysyłanie 3Mb/s.

Limit wykorzystany do zera i póki co chodzi normalnie. Jestem w fazie 7-mio dniowego testu(internet na próbę), może to jakaś podpucha,jak podpiszę normalną umowę to się wtedy zmieni i już tak nie będzie działać. Trochę się obawiam, bo w miejscowości ,w której mieszkam ludziska narzekają że słabo działa.Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by ludzie czytali na jakiej zasadzie działa LTE bez limitów to by wiedzieli że transfer zużycie danych leci a po wykorzystaniu transferu jeżeli znajdujecie się w zasięgu LTE prędkość spada w zależności od pakietu a za dodatkowo zużyt transfer nie płaci się ani grosza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jaras1966 - raczej modem przełączył Ci się w HSPA+ niż jakiś "parogodzinny zastój" w sieci był. Nie ma żadnych informacji o awariach czy też pracach modernizacyjnych. Skoro masz pakiet podstawowy wykorzystany to w HSPA+ internet zwalnia do 32kbps, dlatego strony Ci się otwierały kilka minut.

Po pierwsze modem przełącz na połączenie tylko w LTE.

Po drugie jeśli sygnał będziesz miał za słaby to wtedy pomyśl o właściwe dobranej antenie. Sprawdź jaki zasięg sieci LTE masz na zewnątrz budynku na Twoim modemie.

Po trzecie wspominałem już o zapisie w regulaminie, który powinien znać każdy użytkownik, mówiący o zmniejszeniu prędkoći do 32kbps dla osób przeciążających sieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga

Modem mam przełączony na tylko LTE. Na zewnątrz mam zasięgu trzy kreski na samym modemie,to co pisałem że chyba jakiś zastój w sieci to prędkość miałem 1.8 kb/s.

W tej chwili pobieram trzy duże pliki po 2 GB i internet chodzi na samym modemie z prędkością około 6 Mb/s po wykorzystaniu limitu podstawowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ubiegłym tygodniu nabyłem zastaw do internetu LTE - SmartDom, pakiet maksymalny. W komplecie Modem Huawei 3272, Router Edimax LT-6408n, antena kominowa - wszytko po 1 zł.

Kurier przyjechał po 26 godzinach od zamówienia telefonicznego. Instalacja (Win XP, Win 7) bez problemów (router ma już zaktualizowane oprogramowanie, modem zgłasza brak potrzeby aktualizacji), aktywacja karty SIM po 1 godzinie od zgłoszenia na infolinii. W zasięgu LTE (poziom sygnału odczytywany z poziomu routera 70-80 %) szybkości : download ~30 Mb/s, upload waha się 0d 4 do 22 Mb/s, najczęściej ~15 Mb/s. W windowsowym menedżerze zadań na wykresie obciążenia sieci widoczne piki przekraczające 50 Mb/s (download). Modem przy ciągłej pracy jest ciepły.

Ogólnie - pierwsze wrażenie pozytywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś, czy w CP lub Plusie można podpisać umowę na internet z miesiącami gratis? Chciałbym, nic nie zapłacić, ale zgodnie z regulamin rabat włącza się po pierwszym lub drugim pełnym okresie rozliczeniowym. Jakby można było uzyskać 1 lub najlepiej 2 miesiące gratis, byłoby super :) Interesuje mnie abo za 49,90 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W CP jeśli przedstawisz opłaconą fakturę (faktura + potwierdzenie przelewu przy płatnościach online) wystawioną na Ciebie od innego operatora dostarczającego Ci internet otrzymasz 3 pełne cykle rozliczeniowe i jeden niepełny cykl rozliczeniowy gratis. Oferta się nazywa "Trafny Wybór". Regulamin na stronie CP: http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-fi ... -wybor.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta oferta dostępna jest w APS?

Faktura musi być z internetu mobilnego, czy obojętnie? I jak bardzo stara może być ta faktura?

 

EDIT:

Już wszystkie odpowiedzi znalazłem w regulaminie .

 

EDIT2:

 

1. W celu skorzystania z Promocji konieczne jest łączne spełnienie następujących warunków: (...)

h) Podany na Umowie adres użytkowania Internetu znajduje się w zasięgu sieci LTE, aktualnym na dzień jej zawarcia.

 

Jeśli nie znajduje się w zasięgu LTE, to mogę podpisać umowę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@henryk1944 - Jeśli podpisujesz umowę w APS-ie, to zwrot modemu/routera/anteny musi nastąpić w tym konkretnym APS-ie, w którym podpisałeś umowę. Zawierając umowę na odległość zwrot sprzętu musi być do Warszawy. Odsyłasz na swój koszt i ryzyko.

 

@okt51 - Czasem w Happy Hours się pojawia taka oferta, ale na pewno "Trafny Wybór" cały czas dostępny jest w APS-ach. Jeśli nie masz zasięgu LTE, to Twój internet zacznie działać z prędkością 32kbps (praktycznie przestanie działać) po wykorzystaniu pakietu danych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...