Pawop Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Na pewno nie dopuszczą do przedwczesnego rozwiązania umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 To będzie jak rebranding, aczkolwiek w nowych umowach mogą być wyższe ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Wróżenie z fusów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 To będzie jak rebranding, aczkolwiek w nowych umowach mogą być wyższe ceny.Może tak, może nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 W dniu 23.09.2020 o 03:58, Carlos78 napisał: Niestety przy przejściu na nowy system logowania wyskakuje komunikat iż HBO GO jest ograniczony tylko to terytorium Polski. Czyli dostęp który był w krajach UE został ograniczony ponownie. Nie prawda, cały czas mam dostęp w Holandii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
made82 Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 możliwe że zablokowali na UK w związku z brexitem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 Zdajesz sobie sprawę, że brexit nastąpił 31 stycznia 2020? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
made82 Opublikowano 31 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 Ja tak ale Ty że ograniczenia dotyczące odbioru treści z UE wracają od nowego roku chyba nie szczęśliwego nowego roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara Opublikowano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 Witam. w którym dniu można zrezygnować z hbo w icok żeby wyszło to najkorzystniej? dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 9 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2021 W którymkolwiek- pakiet wyłączy się w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasiaaaaa89 Opublikowano 10 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2021 Gdzie mogę znaleźć kod autoryzacyjny dla HBO GO ? Mam włączony pakiet HBO, a nie widzę nic takiego we wspominanej zakładce Usługi/serwisy online. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonentCP Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 Witam ma ktoś dziś problem do z logowaniem do HBOGO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 Ja już nie mam HBO GO od Cyfrowego Polsatu, ale znajomy pytał mnie przed chwilą czy mam dostęp do HBO GO, bo jemu nie działa, a on ma konto jako abonent CP. Wyświetla mu się jakiś błąd podczas logowania. U mnie natomiast na koncie od UPC wszystko działa. Logowanie, jak i cały serwis. Możliwe że jest jakiś problem po stronie Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 Pytałem na chat i mają problem z abonamentami CP przy logowaniu, podobno już się tym zajmująWysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 14 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2021 Ja co prawda HBO Go nie mam, ale z poziomu kafelków wchodzę czasami w filmy i wczoraj było dość dziwnie, ładowanie oporne(nawet myślałem że mi wyłączyli) ale wskoczyło tyle że przy każdym kliknięciu pilotem migało jak porąbane na obraz czarny, z oporami odnalazłem film i dalej poszło już wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 16 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2021 (edytowane) Ja miałem problem z logowaniem przez 2 dni. Wczoraj mi się wreszcie udało i nawet przeszła aktywacja nowego urządzenia. W dniu 10.01.2021 o 22:29, kasiaaaaa89 napisał: Gdzie mogę znaleźć kod autoryzacyjny dla HBO GO ? Mam włączony pakiet HBO, a nie widzę nic takiego we wspominanej zakładce Usługi/serwisy online. Wybierasz w ICOK po zalogowaniu Usługi, Telewizja, Vod, PPV, usługi on line. Pojawia sie nowa zakladka i na samej gorze jest kod aktywacyjny. W razie potrzeby mozna wygenerowac nowy kod. Edytowane 16 Stycznia 2021 przez PawelU1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2021 Czy na HBO GO jest możliwość zmiany jakości wyświetlanego materiału wideo? Przy necie 60 Mbps co chwila włącza się buforownie. W CP GO jest taka opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2021 Usługę mam poprzez innego operatora ale ten sam problem. Po kilku minutach oglądania, materiał zaczyna się buforować i zniechęca do oglądania. Jakość początkowo powiedzmy jest przyzwoita, później się pogarsza i ostatecznie zaczyna się buforowanie. W tym czasie na przykład You Tube działa bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 W dekoderze Evobox pvr, w aplikacji HBO GO jest na dole po lewej zakładka LIVE. Wie może ktoś czemu to ma służyć? Pytam, ponieważ u mnie jest nie aktywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Czy na wszystkich Evoboxach w HBO GO jest tylko lektor i nie ma możliwości wyboru wersji oryginalnej, ani napisów (można za to zmienić język aplikacji na angielski - filmy i tak lecą po polsku, ale mają angielskie tytuły :D), a dodatkowo nie zapamiętuje ani tego co się wcześniej wyszukiwało i oglądało czy tylko na IP jest takie "cudo"? Dziś dopiero miałem okazję to zobaczyć i o ile cały soft Graphyne jest nowoczesny i szybki, to ta aplikacja przypomina mi czasy Cyfra+ Gry . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandra Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Kilka razy ostatnio aktywowalam paczkę hbo w różne dni tygodnia i zawsze miałem dostęp po kilku godzinach. Czy to normalne? Ktoś pisze, że tylko za 1 razem tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Chyba chodzi o to, że za pierwszą aktywacją przez ICOK, darmowy jest pierwszy pełny miesiąc. Przy kolejnych aktywacjach tego samego pakietu, już płaci się od pierwszego pełnego miesiąca. Jeśli jest inaczej proszę mnie poprawić A z tego co koledzy donoszą, wychodzi, że te aktywacje pakietów uruchamiają się chaotycznie - raz są od ręki, a raz od nowego okresu rozliczeniowego. Jeszcze jedno... tu mam małą wątpliwość.. czy 1 darmowy miesiąc obowiązuje przy każdym dodatkowym pakiecie, przy pierwszym włączeniu?? Czy np. jak włączyłem HBO, a w kolejnym miesiącu będę chciał włączyć (pierwszy raz) ELEVEN, to na ten drugi pakiet już nie będzie jednego miesiąca gratis ?? Raczej każdy z osobna pakiet ma tą promocję, ale chciałbym rozwiać swoją wątpliwość ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz899 Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Posiadam dekoder HD5500 i nie ładuję mi się żaden film w HBO GO. Po włączeniu każdego filmu pojawia się tylko plansza informacyjna HBO- przestrzegająca kopiowania filmu i czarny ekran bo żaden materiał dalej nie idzie. Czy przyczyną może być wadliwy dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Witam, czy sytuacja nadal występuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz899 Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 Witam W kolejnym dniu sytuacja się już nie powtarzała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.