Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mój wujek otrzymał dzisiaj porozumienie w sprawie HBO. W porozumieniu napisane jest, że umowa zawarta jest na czas nieoznaczony i można zrezygnować z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia.To super że można zrezygnować kiedy sie chce. :D PS. Posiada pakiet familijny, a cena za pakiet HBO wynosi 19.90zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie całkiem tak jest, przynajmniej wg Porozumienia.

"Klient ma prawo odstąpić od Porozumienia w terminie 10 dni od jego zawarcia, poprzez przesłanie na adres Cyfrowego Polsatu, wskazany w art. 3 ust. 8, pisemnego oświadczenia, że odstępuje od niniejszego Porozumienia."

"W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia, o którym mowa w ust. 2 powyżej pozostanie on zobowiązany do zachowania aktywnego Pakietu Podstawowego (Familijnego) na warunkach określonych Umową, a Klient posiadający uprzednio również Pakiet Dodatkowy pozostanie zobowiązany do zachowania aktywnego takiego Pakietu Dodatkowego na dotychczasowych warunkach."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na pewno wystarczy?

 

TAK

 

"Klient ma prawo odstąpić od Porozumienia w terminie 10 dni od jego zawarcia"

 

Więc jeżeli podpiszesz to porozumienie masz 10 dni na zerwanie, jeśli nie odpiszesz to nie masz z czego odstępować:)

Tylko w wypadku nie podpisania porozumienia to klient traci prawo skorzystania z podobnych ofert na HBO w przyszłości... Czyli ku woli ścisłości jak będzie chciał ponownie HBO włączone zostanie dopiero jak CP otrzyma porozumienie nie jak jest teraz na słowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Państwa.

Od około 3 tygodni mam problem z odbiorem na CP pakietu HBO.Mianowicie co chwila przerywa mi obraz(tz.przycina)i wystepuje to z częstotliwością co kilka,kilkanaście sekund czasami to nawet wyskakuje szatkowany obraz.Nadmienię że z pozostałymi kanałami CP nie ma żadnego problemu i chodzą super w tym cinemaxy.

Mam dekoder ECHOSTAR DVR-747 i antenę dobrze ustawioną z poziomem sygnału 92%.

nie wiem czy ktoś z Państwa spotkał się z podobnym problemem bo nie wiem czy przypadkiem wina nie leży po stronie nadawcy czy też POLSATU.

Proszę o pomoc i pozdrawiam.

Staszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za pomoc.

Zrobiłem tak jak Panowie powiedzieli a mianowicie powróciłem do ustawień fabrycznych i jeszcze raz dałem wyszukiwanie kanałów z sieci polsatu.

Teraz pakiet HBO śmiga bez zarzutu.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

Staszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo HBO jest za Free do końca lutego i jak nie chcesz aby ci odcięli to musisz im odesłać porozumienie prze 1 marca i jak go dostaną to ci nie odetną sygnału i zachowasz ciągłość w przeciwnym wypadku odetną ci po 1 marca sygnał a włączą dopiero po otrzymaniu podpisanego porozumienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...