Krisss16 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 I co z tego, niech sobie myślą Lepiej, że ty ich narażasz na zawał, a nie oni ciebie :> Ja już żałuję, że wysłałem im to porozumienie w kopercie zwrotnej, a nie listem poleconym dwa tygodnie minęło w piątek jak wysłałem im porozumienie, a jeszcze nie jest zarejestrowane i nie wiem czy to wina naszej [Wesołego Alleluja] poczty polskiej, czy bałaganu jaki panuje w CP a HBO wyłączyli w południe, choć jest 45 zł nadpłaty, więc raczej do dziś czekali na porozumienie. U mnie też wyłączyli ,ale i tak miałem 3,5 miesiąca HBO za free HBO jest w CP od stycznia, więc: styczeń + luty + 15 dni marca = 2,5 miesiąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 mają [beep] bo ja wysyłałem 2 porozumienia w ten sam dzień poleconym piorytetem i jedno jest zarejestrowane a drugie nie. Mimo że porozumienie zarejestrowane u rodziców to i tak zakodowali a pan na infolinii powiedzał że odkodują dopiero 5 kwietna bo wtedy rozpoczyna się kolejny okres rozliczenioowy i nadarmoa moje "prośby" żeby wzieli kase z nadpłat . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 U mnie też wyłączyli ,ale i tak miałem 3,5 miesiąca HBO za free :> No to gratuluję byłeś chyba jedynym w CP, który oglądał HBO przez cały grudzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 To jak w końcu? Wyłączają czy nie wyłączają? zaczyna się robić znowu taki [beep] jak na początku stycznia. Od tzw. "konsultantów" z COK dowiedzieć się nie można nic - co jeden to inna wersja. Może pora, żeby zmusić CP do wydania oficjalnego komunikatu. W styczniu to pomogło. Może szanowna redakcja satkuriera zwróci się oficjalnie o wyjaśnienie co dalej z HBO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Wszystko jest jasne - kto podpisał umowę i będzie płacił, to będzie miał HBO. A kto nie, to wczoraj skończyło mu się oglądanie za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 OK to zrozumiałe tylko ja porozumienie dostałem na początku marca i jestem w tym wypadku poszkodowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4pepik Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Mi też wczoraj wyłączyli po rozmowie z pseudokonsultantką powiedziała mi ze porozumienie do nich nie dotarło sprawdziłem w icok okazało sie ze dotarło odnotowane z data wczorajszą kasę za nowy okres rozliczeniowy (od 16 każdego miesiąca) wzięli a HBO wyłączyli . Dopiero dziś po meilowym bombardowaniu (8 meili) włączyli HBO bez słowa przepraszamy za pomyłkę czy coś takiego. Wczoraj cały dzień bez HBO już miałem dziś pisać wypowiedzenie tego porozumienia ale udało sie pakiet śmiga wiec jest ok Ale trochę nerwów w niedziele mnie to kosztowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digi Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Ja też dostałem na początku marca, odesłałem umowę ale jeszcze jej nie dostali a już od wczoraj HBO nie ma, dzwoniłem ale do Polsatu jak zwykle można wydać pół pensji na telefony zanim coś się załatwi. Pozostaje mi czekać jeszcze do jutra (tyle konsultant kazał czekać na włączenie) albo postawię sprawę jasno: włączą go z powrotem do czasu rozpoczęcia kolejnego okresu rozliczeniowego (u mnie od początku kwietnia) albo skorzystam z 10 dniowego terminu rezygnacji z porozumienia !!!! Wkurzyli mnie strasznie, przecież póki nie doszła umowa nie mam go możliwości nawet dokupić więc to oczywiste że do tego czasu powinien być za darmo zgodnie z resztą z tym co CP obiecał - chyba że znów nie dotrzymują obietnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 CP sam juz nie wiem co ma zrobić. Taki bałagan mają że nie wiedzą komu mają kodować HBO a komu nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Przykład z kanałami HBO świadczy o bardzo słabej logistyce Cyfrowego Polsatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzystencjalny Paw Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 U mnie też wyłączyli ,ale i tak miałem 3,5 miesiąca HBO za free :> No to gratuluję byłeś chyba jedynym w CP, który oglądał HBO przez cały grudzień Mój błąd Oczywiście chodzi o 2,5 miesiąca. Powinni pozmieniać pakiety ,bo teraz taka motanina jest z nimi np.Pakiet Film ,SUPERFILM,Relax Mix Film - bezsensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Peter Parker Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 OK to zrozumiałe tylko ja porozumienie dostałem na początku marca i jestem w tym wypadku poszkodowany Ty jesteś poszkodowany? Chciałbym być na twoim miejscu. HBO zakodowane, porozumienia też nie przysłali. I teraz nie mam ani porozumienia, ani HBO Brawo Cyfrowy Polsat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 No Piotr Ty także jesteś poszkodowany to oczywiste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 CP znowu w kulki leci. było mówione ze do momentu kiedy nie otrzymaja porozumienia to ogladamy za free. 29.02 dzwonilem i dostalem informacje ze porozumienie jest w trakcie przygotowywania dla mnie i to z ich winy i ze ogladam do konca marac za free jeszcze a tu bum. niech Sat Kurier wyciagnie info od CP bo to kolejna zagrywka nie fair z ich strony czyli powtorka z rozrywki z dnia 01.01.08 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Dokładnie CP olewa kilientów! Nie wysłali wszystkim porozumień a HBO odłączyli ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Dokładnie wg tego co mówili to powinienem do końca okresu rozliczeniowego a więc do 6 kwietnia oglądać HBO w promocji tu taki zonk... Nie dają sobie rady z taką ilością abonentów taka prawda. Ciekawe jakie chocki klocki będą z kartami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam2000 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 OK to zrozumiałe tylko ja porozumienie dostałem na początku marca i jestem w tym wypadku poszkodowany Ty jesteś poszkodowany? Chciałbym być na twoim miejscu. HBO zakodowane, porozumienia też nie przysłali. I teraz nie mam ani porozumienia, ani HBO Brawo Cyfrowy Polsat... Nie jesteś jedyny, ja mam taką samą sytuacje, porozumienia nie otrzymałem, a HBO zakodowane. Najśmieszniejsze, że jak wczoraj dzwoniłem w tej sprawie, to zapewniali, że HBO odkodują w ciągu 24 godz., (ale tak się nie stało) oraz, że porozumienie wyślą i, że nie zdążę na pewno dostarczyć porozumienia do 26 marca (okres rozliczeniowy), więc do 26 kwietnia będę miał gratis, a dzisiaj to się dowiedziałem, że jak zarejestrują porozumienie ode mnie, to mi odkodują, ale jak mówiłem, że porozumienia jeszcze nie otrzymałem, to i tak mówiła Pani na infolinii, że jak odeślę . Inteligencja w BOK-u CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyfrowka Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 skoro jeszcze nie zostaly podlaczone kanaly HBO radze ponownie sie skontaktowac z BOK, zeby zostalo sprawdzone czy jest nadawany juz sygnal na te kanaly. jezeli porozumienie nie dotarlo jeszcze do polsatu to i tak bedzie mozliwosc odblokowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Dla tych co nie wiedzą do kiedy będzie HBO... Jeśli nie odesłaliście porozumienia to wyłączone HBO zostanie tego samego lub następnego dnia po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam2000 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Gorzej jak porozumienie nie dotarło do abonenta od CP, ja np. HBO zamówiłem już 4 stycznia, więc długo ślą te porozumienie. Rozumiem, że jest dużo abonentów, więc i dużo do wysłania, ale jakaś kolejność powinna być, skoro spotkałem się na forum, że niektórzy dostali porozumienie, mimo tego, że nie zamawiali tych kanałów i co to za logika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyfrowka Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 w takim razie radze kontakt pod 0801 albo 222 i proste pytanie czy zostalo wyslane i na jaki adres. jesli nie jest wyslane to odblokuja, a nawet jak jest wyslane, a nie dotarlo to tez odblokuja. do czasu kiedy takiego porozumienia nie otrzymasz powinny byc dostepne te kanaly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Tylko, że CP myśli, że abonent nie chce odesłać porozumienia i wtedy koduje. A telefon raczej nie pomoże bo pwoiedzą, że włączą jak dostaną porozumienie inaczej nie włączą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyfrowka Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 wlasnie o to chodzi, ze pewnie powiedza, ale takiej pewnosci nie ma. wczoraj tak nie bylo, wiec podejrzewam, ze dzis rowniez nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yugoton Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Ja już nie wiem po co BOK przez tel działa. Jak dzwoniłem w sprawie HBO to była podana informacja że promocja trwała do 15 marca. HBO też nie mogłem włączyć prze tel. Wszystko udało mi się zalatwić przez maila. Dziś napisano mi że kanały HBO będą jednak aktywowane jeszcze dziś. Szkoda kasy i czasu na telefon...i niewiedze albo niechęć działania osób które tylko tam je odbierają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał24 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Ile czekałeś na odpowiedź od CP i na włączenie HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.