Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I co z tego, niech sobie myślą :lol2: Lepiej, że ty ich narażasz na zawał, a nie oni ciebie :> Ja już żałuję, że wysłałem im to porozumienie w kopercie zwrotnej, a nie listem poleconym :/ dwa tygodnie minęło w piątek jak wysłałem im porozumienie, a jeszcze nie jest zarejestrowane :evil: i nie wiem czy to wina naszej [Wesołego Alleluja] poczty polskiej, czy bałaganu jaki panuje w CP :/ a HBO wyłączyli w południe, choć jest 45 zł nadpłaty, więc raczej do dziś czekali na porozumienie.

 

U mnie też wyłączyli ,ale i tak miałem 3,5 miesiąca HBO za free

HBO jest w CP od stycznia, więc: styczeń + luty + 15 dni marca = 2,5 miesiąca :roll::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mają [beep] bo ja wysyłałem 2 porozumienia w ten sam dzień poleconym piorytetem i jedno jest zarejestrowane a drugie nie. Mimo że porozumienie zarejestrowane u rodziców to i tak zakodowali a pan na infolinii powiedzał że odkodują dopiero 5 kwietna bo wtedy rozpoczyna się kolejny okres rozliczenioowy i nadarmoa moje "prośby" żeby wzieli kase z nadpłat .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak w końcu? Wyłączają czy nie wyłączają? zaczyna się robić znowu taki [beep] jak na początku stycznia. Od tzw. "konsultantów" z COK dowiedzieć się nie można nic - co jeden to inna wersja. Może pora, żeby zmusić CP do wydania oficjalnego komunikatu. W styczniu to pomogło. Może szanowna redakcja satkuriera zwróci się oficjalnie o wyjaśnienie co dalej z HBO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też wczoraj wyłączyli po rozmowie z pseudokonsultantką powiedziała mi ze porozumienie do nich nie dotarło sprawdziłem w icok okazało sie ze dotarło odnotowane z data wczorajszą kasę za nowy okres rozliczeniowy (od 16 każdego miesiąca) wzięli a HBO wyłączyli :shock: .

Dopiero dziś po meilowym bombardowaniu (8 meili) 8) włączyli HBO bez słowa przepraszamy za pomyłkę czy coś takiego.

 

Wczoraj cały dzień bez HBO już miałem dziś pisać wypowiedzenie tego porozumienia ale udało sie pakiet śmiga wiec jest ok :jupi:

Ale trochę nerwów w niedziele mnie to kosztowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też dostałem na początku marca, odesłałem umowę ale jeszcze jej nie dostali a już od wczoraj HBO nie ma, dzwoniłem ale do Polsatu jak zwykle można wydać pół pensji na telefony zanim coś się załatwi. Pozostaje mi czekać jeszcze do jutra (tyle konsultant kazał czekać na włączenie) albo postawię sprawę jasno: włączą go z powrotem do czasu rozpoczęcia kolejnego okresu rozliczeniowego (u mnie od początku kwietnia) albo skorzystam z 10 dniowego terminu rezygnacji z porozumienia !!!! :read: Wkurzyli mnie strasznie, przecież póki nie doszła umowa nie mam go możliwości nawet dokupić więc to oczywiste że do tego czasu powinien być za darmo zgodnie z resztą z tym co CP obiecał - chyba że znów nie dotrzymują obietnic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też wyłączyli ,ale i tak miałem 3,5 miesiąca HBO za free :>

 

No to gratuluję :!::jupi: byłeś chyba jedynym w CP, który oglądał HBO przez cały grudzień :shock:

 

Mój błąd :oops: Oczywiście chodzi o 2,5 miesiąca.

Powinni pozmieniać pakiety ,bo teraz taka motanina jest z nimi np.Pakiet Film ,SUPERFILM,Relax Mix Film - bezsensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Peter Parker
OK to zrozumiałe tylko ja porozumienie dostałem na początku marca :x i jestem w tym wypadku poszkodowany

Ty jesteś poszkodowany? Chciałbym być na twoim miejscu. HBO zakodowane, porozumienia też nie przysłali. I teraz nie mam ani porozumienia, ani HBO :roll: Brawo Cyfrowy Polsat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP znowu w kulki leci. było mówione ze do momentu kiedy nie otrzymaja porozumienia to ogladamy za free. 29.02 dzwonilem i dostalem informacje ze porozumienie jest w trakcie przygotowywania dla mnie i to z ich winy i ze ogladam do konca marac za free jeszcze a tu bum. niech Sat Kurier wyciagnie info od CP bo to kolejna zagrywka nie fair z ich strony czyli powtorka z rozrywki z dnia 01.01.08

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie wg tego co mówili to powinienem do końca okresu rozliczeniowego a więc do 6 kwietnia oglądać HBO w promocji tu taki zonk... Nie dają sobie rady z taką ilością abonentów taka prawda. Ciekawe jakie chocki klocki będą z kartami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK to zrozumiałe tylko ja porozumienie dostałem na początku marca :x i jestem w tym wypadku poszkodowany

Ty jesteś poszkodowany? Chciałbym być na twoim miejscu. HBO zakodowane, porozumienia też nie przysłali. I teraz nie mam ani porozumienia, ani HBO :roll: Brawo Cyfrowy Polsat...

Nie jesteś jedyny, ja mam taką samą sytuacje, porozumienia nie otrzymałem, a HBO zakodowane. Najśmieszniejsze, że jak wczoraj dzwoniłem w tej sprawie, to zapewniali, że HBO odkodują w ciągu 24 godz., (ale tak się nie stało) oraz, że porozumienie wyślą i, że nie zdążę na pewno dostarczyć porozumienia do 26 marca (okres rozliczeniowy), więc do 26 kwietnia będę miał gratis, a dzisiaj to się dowiedziałem, że jak zarejestrują porozumienie ode mnie, to mi odkodują, ale jak mówiłem, że porozumienia jeszcze nie otrzymałem, to i tak mówiła Pani na infolinii, że jak odeślę :crazy: . Inteligencja w BOK-u CP :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorzej jak porozumienie nie dotarło do abonenta od CP, ja np. HBO zamówiłem już 4 stycznia, więc długo ślą te porozumienie. Rozumiem, że jest dużo abonentów, więc i dużo do wysłania, ale jakaś kolejność powinna być, skoro spotkałem się na forum, że niektórzy dostali porozumienie, mimo tego, że nie zamawiali tych kanałów i co to za logika :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie radze kontakt pod 0801 albo 222 i proste pytanie czy zostalo wyslane i na jaki adres. jesli nie jest wyslane to odblokuja, a nawet jak jest wyslane, a nie dotarlo to tez odblokuja. do czasu kiedy takiego porozumienia nie otrzymasz powinny byc dostepne te kanaly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już nie wiem po co BOK przez tel działa. Jak dzwoniłem w sprawie HBO to była podana informacja że promocja trwała do 15 marca. HBO też nie mogłem włączyć prze tel. Wszystko udało mi się zalatwić przez maila. Dziś napisano mi że kanały HBO będą jednak aktywowane jeszcze dziś. Szkoda kasy i czasu na telefon...i niewiedze albo niechęć działania osób które tylko tam je odbierają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...