Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja na odpowiedz na mojego maila czekam od trzech dni.Pisalem do nich bo ciagle zrywalo mi polaczenie telefoniczne jak dzwonilem.Prosilem w mailu o wyslanie Porozumienia na HBO i wlaczenie sygnalu do czasu otrzymania przez nich mojego podpisanego porozumienia.Ale czy to ma sens nie wiem juz ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@koleś Możesz do nich napisać po zalogowaniu się do iCOK, w zakładce Kontakt :wink: a sam adres e-mail :arrow:icok@cyfrowypolsat.pl

 

@adrian74 Napisz jeszce raz i podaj numer karty, ja też zamawiałem HBO za pomocą e-maila i dopiero po trzecim e-mailu się udało :P

 

Ja napisałem e-maila do CP przedwczoraj, żeby zapytać czy doszło do nich porozumienie i odpisali dopiero dziś rano, ale odpisali :wink: po tej interwencji przynajmniej dowiedziałem się, że porozumienie doszło 10 marca, a dopiero po wysłaniu tego e-maila, raczyli odnotować ten fakt w historii kontraktu :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni maja niezły bałagan. Wysłać porozumienie wysłali (29.02) ale na inny dekoder na ktory tez zamawialem HBO. Na Samsunga HD nie wysłali 29-go gdyz dzwonilem w tamten dzien do nich ok 20-21 i powiedzieli ze jeszcze nie jest gotowe na ten dekoder i ogladam za free. wczoraj dzwonie i typ mi mowi ze 29go wyslali dla Samsunga HD. dzis odnalazem porozumienie dla Echostara i na kopercie mam nadano dnia 29.02.08. Wiec jutro z budy będę musiał sobie do nich przedzwonić i pogadać. Tak samo było rok temu z Pakietem Relax Mix Film. Wysłali na nie aktywny dekoder zamiast na Echostara 717, dopiero w czerwcu raczyli poprawic i wysłac porozumienie na wlasciwy dekoder. Wracając do HBO, nie wysłali na Samsunga HD wiec problem lezy po ich stronie i ich obowiązkiem jest odkodowac mi HBO bo nie wmawiam im ze go nie dostałem bo go naprawdę nie dostałem gdyż nie został wysłany przez ich bałagan w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten bałagan to już całkiem pokaźny bur...el !!!! Nie dość że od niedzieli jak większość mam zakodowany pakiet HBO - bo oczywiście umowa jeszcze nie zarejestrowana to w dodatku wczoraj wieczorem i dziś znów mam zakodowane wszystkie !!!! płatne kanały, tak jakbym nie zapłacił abonamentu a mam przecież nawet nadpłatę - to normalni idioci. Wczoraj chociaż pomogło ponowienie uprawnień a dziś już nie i na dodatek dodzwonienie się tam to jest porównywalne z cudem w Kanie Galilejskiej!!!

 

Pierwszy raz od początku podpisania umowy z Polsatem poważnie zastanawiam się nad szybkim zerwaniem umowy i przejściem do n.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatedo zrezygnowałem z CP. Siostra ma teraz niech sie martwi . Ona niechce HBO ani jej maz :D . Wiec nie wysłałem porozumienia . W N mam 2 miesiace znow gratis HBO. :D Wiec 4.5 miesiaca gratis ogladam :D.RMFILM po odesłaniu porozumienia mi wlaczyli w ten sam dzien , dzwonilem i mowilem ze wyslane i zarzadalem wlaczeniA GDYZ ZAPLACILEM ZA RMFILM. I gosc mi wlaczyl po godzinie od tel. A teraz czasem koduja mi calosc, mimo oplacenia przed terminem, eh niech sie martwi siora. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie czytam te posty i myślę że akurat jesteście pechowi...

Ja jeszcze nie miałem poważnych problemów z CP, zdarzało sie że wyłączyli mi kanały ale po tel do BK po kilku minutach wszytko śmigało... Porozumienie dostałem w terminie, odesłałem i jest już w ich systemie HBO mi działa, jest opłacone inne pakiety mimo że jak kupowałem dekoder to powinienem mieć 5mc Familijny i 1mc Relax Mix Film to mam te wszystkie kanały do dziś mimo że nawet w iCOK pisze inaczej... Ja jestem zadowolony z CP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie jest jeszcze ciekawiej. Zakodowali mi w poniedziałek HBO a odkodowali Cinemax. Porozumienie wysłałem tylko na HBO. Dzwoniłem, podobno porozumienie jeszcze nie dotarło i nie da się nic zrobić.Odkodują jak dotrze porozumienie. Dzwoniłem dziś to stwierdzili, że Cinemaxy zakodują a HBO warunkowo odkodują w przeciągu 48 godzin. No to narazie czekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

CP nabyłem w promocji "5 miesięcy gratis" zaraz po nowym roku, hbo miałem dostępne przez cały styczeń, w lutym jak zakodowali hbo napisałem maila do iboku o zamówieniu hbo, odkodowali na miesiąc i zapewnili że wyślą umowę. 8 marca zakodowali znów a umowy nie przysłali. Napisałem dwa maile z pytaniem dlaczego nie mam dostępu do hbo i kiedy wreszcie przyjdzie umowa. Nie uzyskałem odpowiedzi, dopiero po trzecim zapytaniu dostałem taką oto odpowiedź

 

"Szanowny Panie

 

Uprzejmie informuję, że oferta dotycząca zmiany pakietu zostanie do Pana wysłana po upływie bezpłatnego odbioru obecnych dostępnych pakietów."

 

Bez komentarza :censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam w niedziele gdy zadzwoniłem to jakiś niedouczony konsultant obiecał mi odkodować w 48h ale to już dawno nieaktualne nadal mam kanały zakodowane.

Nie odkodują warunkowo nikomu !!!! Po głębszej awanturze jeden z konsultantów powiedział że nie wolno im obecnie odkodowywać tak jak to było jeszcze kilka tygodni temu. Obecnie liczy się dla nich tylko podpisana umowa a bez niej każdego traktują jak potencjalnego oszusta który chce ich naciągnąć na darmowy pakiet. A to że inny konsultant powiedział że mi zaznaczy i w 48 godzin będzie itd to już dawno nieaktualne !!!! Te informacje potwierdziła też inna konsultantka - powiedziała że od 14 marca zaczęli wyłączać wszystkim którzy do tej pory odbierali gratisowo

 

Wysłali porozumienia do niektórych 1,5 mies. temu do niektórych niedawno a do innych jeszcze nawet nie wysłali a wyłączają wszystkim w tym samym czasie - uniemożliwiając pokaźnej liczbie odbiór HBO na święta - i to się nazywa równe traktowanie klientów - ŻENADA !!! Dziwię się że SatKurier i Media 2 jeszcze milczą w tym temacie - powinien się tym zająć rzecznik ds. ochrony konsumentów

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie promocja na 5 mies. gratis kończy się 26 kwietnia i też nie mam porozumienia, mimo, że HBO zamówiłem 4 stycznia i tego dnia od razu mi odkodowali. Podobną rozmowę co @Digi miałem ja sam. A o to coś na temat ostatniego naszego problemu: http://skysunsat.pl/portal/aktualnosci/ ... sacie.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest żenada! Zamówiłem HBO w styczniu, po 3 godzinach działało. Do dziś porozumienie nie przyszło więc wyłączyli mi kanały w niedzielę. I co? Mam teraz czekać nie wiadomo ile na umowę? Potem muszę ją odesłać więc oczekiwanie się wydłuża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dostałem maila od CP że HBO będę miał odkodowane od od 6 kwietnia czyli od początku nowego okresu rozliczeniowego. Dzisiaj rano kolo 9 HBO było zakodowane teraz przełączyłem a tu... odkodowane HBO :brawo: Tylko o co o tu biega :?::?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dostałem maila od CP że HBO będę miał odkodowane od od 6 kwietnia czyli od początku nowego okresu rozliczeniowego. Dzisiaj rano kolo 9 HBO było zakodowane teraz przełączyłem a tu... odkodowane HBO :brawo: Tylko o co o tu biega :?::?:

 

Miałem taki sam przypadek gdzy zamawiałem Cinemax jakis czas temu też miałem odkodowany wcześniej a na infolini powiedziano mi że będzie odkodowany od najbliższego okresu rozliczeniowego, mają takie procedury i ich się trzymają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda słów, jak oni w ogóle traktują swoich abonentów, już sam nie wiem na czym dla nich zależy, z tego co wiem, to w innych platformach takiego cyrku nie ma, jak jest w Cyfrowym Polsacie :crazy:

 

Zależy na pozyskiwaniu nowych abonentów. I na niczym więcej. Jak podpiszesz umowę tak mają cię serdecznie w poważaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dostałem maila od CP że HBO będę miał odkodowane od od 6 kwietnia czyli od początku nowego okresu rozliczeniowego. Dzisiaj rano kolo 9 HBO było zakodowane teraz przełączyłem a tu... odkodowane HBO :brawo: Tylko o co o tu biega :?::?:

 

 

@Jarek a czy mógłbys mi podać mniej więcej treść tego meila który wysłałes do CP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda słów, jak oni w ogóle traktują swoich abonentów, już sam nie wiem na czym dla nich zależy, z tego co wiem, to w innych platformach takiego cyrku nie ma, jak jest w Cyfrowym Polsacie :crazy:

 

Zależy na pozyskiwaniu nowych abonentów. I na niczym więcej. Jak podpiszesz umowę tak mają cię serdecznie w poważaniu.

 

W tym problem, że ja chcę podpisać porozumienie na HBO, ale jeszcze jego nie dostałem, a co najśmieszniejsze, jeszcze jego nie wysłali, a HBO zamówiłem 4 stycznia, a zakodowali mi kanały HBO w niedziele, więc nie wiem już na czym dla nich zależy, bo na pewno nie jestem jedyny w takiej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zostałem pozbawiony kanałów HBO (dziwne że tak późno jak już 15 marca wszystkim wyłączyli).Porozumienia jeszcze niestety nie dostałem a z chęcią podpisze.Jedyny plus to to że HBO HD nadal mogę oglądać :jupi: a w komunikacie jest napisane że kanał będzie dostępny dla abonentów opłacających pakiet HBO.Może mi zablokują ale myślę że nie bo dosyć że nie ma co oglądać w HD to jeszcze by mieli blokować jedyny kanał (pomijając Polsat Sport HD)który cały czas nadaje filmy a nie tylko jakieś reklamy jak PS HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...