Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj dostałem maila od CP że HBO będę miał odkodowane od od 6 kwietnia czyli od początku nowego okresu rozliczeniowego. Dzisiaj rano kolo 9 HBO było zakodowane teraz przełączyłem a tu... odkodowane HBO :brawo: Tylko o co o tu biega :?::?:

 

Okresy rozliczeniowe MUSZĄ się pokrywać. Tzn. Familijny płacisz 10 każdego miesiąca. Chcesz dokupić jednorazowo Cinemax. Płacisz 15zł. Wpłata dociera 12, czyli kanały będą odkodowane od 10 kolejnego miesiąca. Chyba, że zadzwonisz i poprosisz o uruchomienie od razu. Wtedy ich system proporcjonalnie zmniejsza kwotę i masz aktywne np. od 13 do 10 kolejnego miesiąca i pozostanie Ci np. 0,5zł na przedpłacie (jako rekompensata za te 3 dni).

 

Podobnie jest z HBO. Familijny opłacasz 6 kwietnia to i HBO będziesz opłacał od 6 do 6 każdego miesiąca. Ma to uzasadnienie w tym, że nie opłacasz poszczególnych pakietów tylko sumujesz cenę. Dzięki temu jest jako taki ład. A masz włączone bo o sobie przypomniałeś ;)

 

Każdy, kto opłacił większą stawkę i odesłał porozumienie będzie miał odblokowane HBO.

 

Jasne, czy coś powtórzyć? :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wyłączyli HBO więc do nich napisałam prośbę czy jeżeli wysłałam porozumienie i wniosłam opłatę to mogliby mi spowrotem włączyć HBO mój okres rozliczeniowy zaczyna się 2 kwietnia napisałam 20.03 po 22.00 rano 21.03 kanały już były :D

 

Cyfrowy Polsat

PakietyFamilijny SuperFilm 82.80zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mail..... fajna sprawa :lol2:

Na pewno to lepsze niż czekanie po 40min w kolejce połączeń. A efekt taki sam (nawet szybciej).

Podobnie można załatwić wiele innych problemów. Np. można podać treść komunikatu, na jakich kanałach występuje itp. to w odpowiedzi przyślą Ci krok po kroku co należy zrobić.

 

Kolego @Paranoic niezrozumiałe jest to że co innego mówią konsultanci a co innego robią.

Czyli?

 

Fakt miałem nadpłatę przeznaczoną na HBO i nadal ja mam.

Tego też nie rozumiem... 15zł będzie na nadpłacie do momentu wejścia w życie (czyli nowego okresu rozliczeniowego) porozumienia. Potem dopiero zostanie pobrane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwon do CP gdyż w umowie masz zapewniony dostep do kanalu/kanałów HD do dnia 31.03.2008 r. bez koniecznosci podpisywania jakichkolwiek umow lub wnoszenia opłat. ja tak zrobilem i w ciagu 24h kanały (nie kanał) HBO będą mi odblokowane gdyż pytała sie mnie na infolini czy wysłalem już porozumienie i odpowiedziałem, ze tak przed swietami i powinni otrzymac na dniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 3 stycznia czekałem na to nieszczęsne porozumienie i nic. Ale natchniony waszymi informacja o wyłączeniach po 15 marca napisałem maila gdzie trzeba i nie dość że nie wyłączyli na święta to jeszcze 18 wysłali porozumienie i to poleconym. Dziś doszło i wraca do nich - zobaczymy co dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale HBO HD to nie jest nadanie testowe? A to by znaczyło, że mogą włączać i wyłączać kiedy im się tylko chce. Dopiero jak na stałe wejdzie do któregoś z pakietów to będzie można mówić o nadawaniu za free do 31,03,2008 zgodnie z umową. Ale szczerze wątpie, zostało tylko kilka dni ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś w iCOK po zalogowaniu czy masz opłacony do początku kolejnego okresu rozliczeniowego? W moim przypadku odkodowali mi po kilku awanturach kiedy to wreszcie znaleźli moją podpisaną umowę i zarejestrowali mi ją od nowego okresu (na początku kwietnia) i jednocześnie wysłali uprawnienia na pakiet HBO, dlatego zwiększyla mi się kwota płatności na kolejny miesiąc i jednocześnie widnieje w systemie że pakiet jest opłacony (czyli dostępny) do końca obecnego okresu rozliczeniowego. Jeżeli tego nie ma w systemie to dzwoń do nich jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesadzają grubo w tym CP. Jestem ich abonetnem od ładnych paru lat, regularnie i terminowo płacę rachunki, od początku roku nie mogłem się doprosić o pprzysłanie porozumienia na HBO. Kiedy w końcu dotarło i zaraz je odesłałem, HBO zakodowali. Po paru przepychankach 2 razy odkodowali na parę dni. Tłumaczą, że mam okres rozliczeniowy na Super Film od 6 kwietnia i basta. Mówię im, żeby mi wcześniej mi włączyli te kanały i zaliczyli odpowiednią kwotę z wolnych środków, które mam. I nic. Jak [beep]e grochem o ścianę. Słyszę tylko 6 kwietnia i 6 kwietnia. To naprawdę niepoważne traktowanie klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...