Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Im później oni wyślą, im później Ty podpiszesz, im później do nich dotrze tym później wygaśnie Twoja umowa podpisana na rok. Bardzo mądrze robią z nas [beep]ów.

A z kanałów jestem zadowolony, ale ze względu na ciągły brak napisów i informację, że n już napisy takie ma i w dodatku jakość jest już lepsza znowu waham się co do podpisywania tego porozumienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im później oni wyślą, im później Ty podpiszesz, im później do nich dotrze tym później wygaśnie Twoja umowa podpisana na rok. Bardzo mądrze robią z nas [beep]ów.

A z kanałów jestem zadowolony, ale ze względu na ciągły brak napisów i informację, że n już napisy takie ma i w dodatku jakość jest już lepsza znowu waham się co do podpisywania tego porozumienia...

Witam.

Przecież napisy są na HBO także z Cyfrowego Polsatu a że ty ich nie możesz włączyć to sprawa oprogramowania twojego dekodera.

Ja sprawdzałem na Topfieldzie TF7700 i na Technisacie HD S2 i zarówno z txt jak i w DVB lecą - no może w dvb nie na wszystkich pozycjach programowych ale są.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko czy w lutym niewylacza nam sygnału HBO ?? Bo jak zadzwonimy powiedza ze im nieodeslalismy umowy . A jak im wytłumacze ze niedoszła jeszcze jak udowodnie , Przez telefon???

Znając CP to pewnie wyłączą... Dziś akurat pisałem do ICOK w tej sprawie, pytałem się co będzie jak niedostanę umowy, co mam robić dalej itd... O dziwo od razu odpisali, co prawda tylko jednym zdaniem... Kazali czekać... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadałem ostatnio mailowo pytanie, które zadaje sobie wielu abonentów CP, oto jego treść:

 

Witam,

Rozważam możliwość podpisania porozumienia na pakiet Relax Mix + HBO,

które wkrótce ma zostać do mnie wysłane i w związku z tym mam pytanie:

Wkrótce kończy się gwarancja na dekoder który posiadam, jeżeli na

przykład uległby awarii w trakcie trwania umowy (związanej z podpisaniem

porozumienia na HBO) to czy jest możliwość jego naprawy lub wymiany w

autoryzowanym punkcie Cyfrowego Polsatu? Wiem że nie ma bowiem możliwości użycia

karty w innym dekoderze gdyż karta jest sparowana z dekoderem, jak więc w

takim wypadku była by zapewniona ciągłość usługi do końca okresu

umownego?

Jeżeli była by w takim przypadku możliwość wymiany dekodera to ile

wynosiłby koszt takiej wymiany?

 

Oto jaką odpowiedź otrzymałem:

 

Uprzejmie informuję, że wszystkie naprawy po okresie gwarancyjnym są

płatne. Nie ma również możliwości wymiany dekodera.

 

Czy to znaczy że w przypadku znaczącej awarii, dodajmy nienaprawialnej musimy płacić wysoki abonament np. za pakiet Super Film do końca umowy bez możliwości oglądania kanałów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież napisy są na HBO także z Cyfrowego Polsatu a że ty ich nie możesz włączyć to sprawa oprogramowania twojego dekodera.

Ja sprawdzałem na Topfieldzie TF7700 i na Technisacie HD S2 i zarówno z txt jak i w DVB lecą - no może w dvb nie na wszystkich pozycjach programowych ale są.

pozdrawiam

No dobrze, super, są, tylko ja, pechowiec, nie mam. To co mam zrobić żeby je mieć? Najprościej chyba przejść do konkurencji :D

Czy to znaczy że w przypadku znaczącej awarii, dodajmy nienaprawialnej musimy płacić wysoki abonament np. za pakiet Super Film do końca umowy bez możliwości oglądania kanałów?

 

Wynika z tego, że tak. Sądzę jednak, że okażą swoją wielkoduszność, wyjdą swoim klientom na przeciw i zaoferują nowy dekoder z przedłużeniem umowy na następne 15 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pytań do CP o wymiane dekodera, zadalem podobne pytanie.Odpowiedź jest jedna według konsultantów należy zerwać obecną umowę i podpisać na nowo wtedy będzie nowy na gwarancji dekoder.W moim przypadku trwć to ma 3 miesiące.Swoją droga trochę dziwne postępowanie przeciez można inaczej prawda ? A co do paczki kanałów HBO są bardzo dobre jestem za tymi kanałami.Jedyny problem to mój dekoder nie mogę się porozumieć w tej sprawie z CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba pierwszy przypadek żeby platforma sama przekonywała do zerwania umowy, strasznie to dziwne, powinni się starać o utrzymanie każdego klienta przy danej umowie przez wiele lat, to dla nich była by mniejsza robota papierkowa i łatwiej dostosować wtedy ofertę do widza. A tu się okazuje że jak dekoder po gwarancji to najlepiej go wywalić i zerwac umowę bo bardziej się opłaca podpisać nową. I z chęcią bym tak zrobił gdyby nie okres wypowiedzenia 3 miesięczny. To by spowodowało że do podpisania nowej umowy nie mógłbym odbierać HBO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem skąd zdziwienie ,że po okresie gwarancyjnym polsat nie chcę Ci naprawić dekodera.może mieli wymienić na miejscu- na nowy i najlepiej za darmo,tak?

to rzeczywiście dziwnie ze lepiej zrywać starą umowe i podpisać nową ,ale z drugiej strony chronisz się w ten sposób przed ewentualnymi podwyżkami i jest szansa żeby się załapać na jakąś promocje np świąteczna 5 miesięcy za darmo .wielu ludzi wtedy zerwało umowy ,kupiło nowy sprzet za 79 zł i jeszcze oszczędzili na abonamencie.

po prostu jak się zbliża się czas w którym można zrezygnować trzeba ruszyć tyłek do punktu albo wejść na strone

ot i cała filozofia

i znowu 2 lata gwarancji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam takie pytanie.

A mianowicie interesuje mnie film który leciał na HBO kilka miesięcy temu.

I teraz nie wiem czy ten film powtórzą w jednym z najbliższych miesięcy czy filmy powtarzają tylko w tych miesiącach w których była ich premiera?

Wie może ktoś coś na ten temat??

:D

Z góry wielkie dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dejwido

Nie masz telegazety,żeby włączyć napisy na HBO? :idea:

 

No właśnie o to chodzi, że mam ale nie działa. W telewizorze w analogu mogę włączyć telegazetę ale po przełączeniu na AV na sygnał z dekodera za nic nie działa. W pilocie od Echostara jest znaczek na którym niby ma się włączyć teletext, ale nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo umowy miały dochodzić jakoś w okolicach lutego, jak przyjdzie później to lepiej dla Ciebie, bo dłużej za darmo. Wszystkiemu jak zwykle winna jest PP.

Czy ja wiem czy to tak lepiej... później dojdzie umowa to i poźniej się ona skończy i dłużej CP Cię będzie miało przy sobie... Hehe może to zmowa CP i Poczty Polskiej, żeby specjalnie ci drudzy opóźniali donoszenie umów do abonentów :twisted::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...