ianus Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 ...i tym dłużej będziemy uwiązani do CP - przynajmniej 12 miesięcy od zawarcia porozumienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Jestem z Cyfrowym Polsatem już od 6 lat, więc nie widzę powodu by z niego rezygnowac przez kolejne, a przynajmniej na ten rok z HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacor Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Witam mój wujek otrzymał dzisiaj porozumienie w sprawie HBO. W porozumieniu napisane jest, że umowa zawarta jest na czas nieoznaczony i można zrezygnować z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia.To super że można zrezygnować kiedy sie chce. PS. Posiada pakiet familijny, a cena za pakiet HBO wynosi 19.90zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 W Cyfrze jest lepiej, bo z miesiąca na miesiąc można sobie wyłączyć i brać np. jeden miesiąc HBO a drugi Canal+, kolejny HBO a jeszcze następny Canal+ i tak w koło Macieju. Pierwsze przysłane porozumienie, o którym ktoś napisał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 W sumie przy takiej ilosci premier co oferuje HBO umowy na czas okreslony sa dobrym ruchem z ich strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Umowa jest na czas nieokreślony a nie na określony z trzy miesięcznym okresem wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ianus Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Może ktoś w końcu wrzuci tu gdzieś treść porozumienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Już zapodaje... Wróciłem z roboty i znalazłem w skrzynce na listy:) Czyli prawie tak jak mi kobitka mówiła, tylko bez promocji 15zł przez 6mc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 A to widze, ze to cos innego niz to co ja dostalem - tzn. roznica jest taka, ze to jest tylko na HBO, a ja mam na caly Super Film. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moteroo Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Dostałem dzisiaj porozumienie.W ciągu 10 dni moge z niego zrezygnować.Jak mam to zrobić?Może ktoś to dokladnie opisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Jak zrobić?? Po prostu nie podpisz i nie odsyłaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moteroo Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 To na pewno wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 No nie całkiem tak jest, przynajmniej wg Porozumienia. "Klient ma prawo odstąpić od Porozumienia w terminie 10 dni od jego zawarcia, poprzez przesłanie na adres Cyfrowego Polsatu, wskazany w art. 3 ust. 8, pisemnego oświadczenia, że odstępuje od niniejszego Porozumienia." "W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia, o którym mowa w ust. 2 powyżej pozostanie on zobowiązany do zachowania aktywnego Pakietu Podstawowego (Familijnego) na warunkach określonych Umową, a Klient posiadający uprzednio również Pakiet Dodatkowy pozostanie zobowiązany do zachowania aktywnego takiego Pakietu Dodatkowego na dotychczasowych warunkach." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 To na pewno wystarczy? TAK "Klient ma prawo odstąpić od Porozumienia w terminie 10 dni od jego zawarcia" Więc jeżeli podpiszesz to porozumienie masz 10 dni na zerwanie, jeśli nie odpiszesz to nie masz z czego odstępować Tylko w wypadku nie podpisania porozumienia to klient traci prawo skorzystania z podobnych ofert na HBO w przyszłości... Czyli ku woli ścisłości jak będzie chciał ponownie HBO włączone zostanie dopiero jak CP otrzyma porozumienie nie jak jest teraz na słowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkut Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Witam Państwa. Od około 3 tygodni mam problem z odbiorem na CP pakietu HBO.Mianowicie co chwila przerywa mi obraz(tz.przycina)i wystepuje to z częstotliwością co kilka,kilkanaście sekund czasami to nawet wyskakuje szatkowany obraz.Nadmienię że z pozostałymi kanałami CP nie ma żadnego problemu i chodzą super w tym cinemaxy. Mam dekoder ECHOSTAR DVR-747 i antenę dobrze ustawioną z poziomem sygnału 92%. nie wiem czy ktoś z Państwa spotkał się z podobnym problemem bo nie wiem czy przypadkiem wina nie leży po stronie nadawcy czy też POLSATU. Proszę o pomoc i pozdrawiam. Staszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitter Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Raczej po stronie tunera, na początek to wykasuj te kanały i wyszukaj ponownie. Kolejnym krokiem może być przywrócenie ustawień fabrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Może spróbuj przeskanować jeszcze raz sieć lub przywróć ustawienia fabryczne.Może coś to pomoże EDIT:O @pitter mnie wyprzedził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkut Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Dziękuję bardzo za pomoc. Zrobiłem tak jak Panowie powiedzieli a mianowicie powróciłem do ustawień fabrycznych i jeszcze raz dałem wyszukiwanie kanałów z sieci polsatu. Teraz pakiet HBO śmiga bez zarzutu. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam. Staszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Nie ma sprawy ważne,że działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrln Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Do dzis niemam umowy na HBO . Kurde jak im zdarze przed 1 Marca odeslac??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Ja też nie mam umowy na HBO.Jeszcze nie przyszła BTW:A czemu do 1 marca trzeba odesłać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Bo HBO jest za Free do końca lutego i jak nie chcesz aby ci odcięli to musisz im odesłać porozumienie prze 1 marca i jak go dostaną to ci nie odetną sygnału i zachowasz ciągłość w przeciwnym wypadku odetną ci po 1 marca sygnał a włączą dopiero po otrzymaniu podpisanego porozumienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Lepiej niech przyślą przed 24 chociaż to może poleconym szybciej dojdzie i może się zdąży przed 1 marca Trzeba będzie zadzwonić i ich pogonić z tym porozumieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Oni pewnie wysyłają to jakimiś wielkimi patrami, ale to jak i kiedy zostanie dostarczone do abonenta zależy od PP, a jak wiadomo oni działają jak chcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Ale można zadzwonić do CP i spytać się czy wysłali mi wogóle to porozumienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.