Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 21.10.2021 o 01:04, cesarz87 napisał:

Witam ! Jakie dekodery obecnie obsługują jeszcze stary multiroom ( przekładanie karty ) ? Które są najlepsze ? Obecnie mam EVOBOXA PVR + 2 x HD5500s . Kończy mi się umowa i zastanawiam się nad wymianą. 

Jak dostałeś EVOBOX PVR jako główny do starych dekoderów? Mam PVR HD 7000 i nie chcą mi wymieni na nic innego a dodatkowe mam takie jak Ty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, mietekzuqwertyl napisał:

Jak dostałeś EVOBOX PVR jako główny do starych dekoderów? Mam PVR HD 7000 i nie chcą mi wymieni na nic innego a dodatkowe mam takie jak Ty.

Zapewne pozostałość z dawnych czasów (czyli jakichś 3-4 lat). Sam jeszcze ponad rok temu miałem Evobox PVR i 3 x HD5500s. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj podłączyłem wszystko po kablu. Router plus dwa switch. Przed podłączeniem zablokował mi się jeden multiroom i przez 40 minut nic nie mogłem zrobić więc kable i złączki poszły w ruch. Po podłączeniu po 3 godzinach zablokował się jeden multiroom ale sam po paru minutach się odblokował. Następnie wieczorem inny się zablokował ale włączyłem główny dekoder i się odblokował. Główny jest na czuwaniu więc nie wiem czemu tak się zadziało. 

Podłączyłem się do routera w końcu. Tam znalazłem dwa dekodery evobox pvr o numerach IP 161 i 162.

Drugi był offline więc myślałem że to ustawienia karty wi fi więc ustawiłem ustawienia domyślne dekodera głównego ustawiłem go kanały sieć po lanie. Ale nadal był w ustawieniach routera na szczęście znalazłem ustawienia skąd mogłem usunąć go i mam tylko jeden evobox pvr w ustawieniach routera. Tyle że dekoder główny ma końcówkę IP 161 a multiromy od 58 do 62.Jak nadal będzie problem ustawię IP na sztywno po kolei 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekodery podłączone w sieci po lanie. Niestety IP dekodera głównego nie udało zmienić się na niższy niż multiromy. Nie połączył się z siecią. Zostawiłem po staremu. 

Dzisiaj zalogowałem się do ICoku mój dekoder główny na inny numer niż ten w ICOK ponieważ pół roku temu go wymieniałem. Numeru nikt nie zmienił😀

Na razie wszystko chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czego to zależy? 3 dekodery wymienione z czego jeden był wymieniany kolejne 3 razy. Główny i 1 multiroom przez 2 tyg ani jednej zawiechy. Drugi multiroom blokuje sie 2 razy dziennie. Zamieniłem miejscami multiroom aby wykluczyć ewentualnie jakieś zakłócenia i dalej blokuje sie ten drugi co jest na miejscu piewszego. Wiec to nie problem z zakłóceniami.

 

Problem raczej jest w sofcie albo sprzęcie. Polsat Box przyznał by się do winy i rozwiązał problem aktualizacją a nie ze za każdym razem jak dzwonię na infolinie to każą wymienić sprzęt bo technicy nie znają się na niczym. Przywrócić ustawienia domyślne każdy jeden potrafi bez infolini. A że to nie pomaga to ich diagnoza jest wymienić dekoder.

PORAŻKA 

 

Chyba raczej złożę wypowiedzenie umowy z przyczyny wycofania programu Lifetime HD. Bo nie mam zamiaru się męczyć jeszcze półtora roku z zasr**ym multiroomem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, ale mogę się mylić, problem jest w operatorze internetu. U mnie problem z multiroomem pojawił się na przesiadce na Gigaboxa światłowodowego od UPC. Mam w domu jeszcze dwa inne routery LTE. Jeden stareńki od Cyfrowego Polsatu i na nim multiroomy wstają od razu. Jeden Tp-link bez simlocka, śmiga na nju i na nim też multi wstaje od razu. Problem jest na światłowodzie UPC. Wymiana Evoboxa HD nic nie dała. W każdym razie, gdybym nie maił innego routera, nie miałbym multiroomu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie kolegów .

mam do Was takie pytanie . Od soboty posiadam w domu zestaw od CP . Dekoder główny D30 Evobox PVR oraz  4 dekodery Evobox lite podłączone do multiroom . Do tego zestawy posiadam antenę 80 cm od C+ oraz konwerter Opticum Robust SCR 4UB 3Legacy . Konwerter ma 3 wyjścia zwykle oraz jedno SCR . 3 dekodery podłączone pod wyjścia zwykle a z wyjścia SCR sygnał rozdzielony na dekoder główny i dodatkowy . Na dekoderze głównym ustawiony konwerter jako INVERTO a na dodatkowym SCR i kanał 3 . 
I teraz moje pytanie . Czy takie podłączenie jest odpowiednie ? Od momentu wymiany konwertera i dekoderów co jakiś czas pojawia mi się komunikat : Brak sygnału , sprawdź instalacje antenowa . 
sygnal na kanałach pomiarowych to 84 - 90 % , jakość 92-96% i SNR w granicach 13 - 14 dB .

Czy te dekodery mogą się „gryźć” i powodować zanik sygnału na pozostałych dekoderach ? Dzieje się to na wszystkich 5 TV .

prosze o pomoc,

pozdrawiam Paweł 

Edytowane przez Kiler
Przeniesiono do odpowiedniego tematu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Paluszek napisał:

a z wyjścia SCR sygnał rozdzielony na dekoder główny i dodatkowy . Na dekoderze głównym ustawiony konwerter jako INVERTO a na dodatkowym SCR i kanał 3 .

Przypuszczam, że masz ustawione na dekoderach połączonych z wyjściem unicable taką samą częstotliwość (kanał) SCR.  Skoro na jednym masz kanał 3 (czyli 1680) to na evobox pvr ustaw np. kanał 1 (1210) lub kanał 2 (1410) lub kanał 4 (2040). Jeżeli dwa lub więcej dekoderów podłączonych jest do wyjścia unicable będzie ustawiony na tą samą częstotliwość będziesz miał zaniki sygnału. Z tego co pamiętam to zarówno w PVR jak i LITE masz możliwość wykorzystania 2 kałów SCR.

Edytowane przez gonzales
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz evobox pvr to on zajmuje wszystkie 4 nośne Scr i stąd masz problem. Ten konwerter nie będzie odpowiedni do twojego zestawu 5 dekoderów.
Zainteresuj się konwerterem opticum który ma 24 userbandy i 3 legacy. Wtedy na evobox wybierasz opcje konwertera evobox 1 lub 2, a na MR masz wtedy wolne 4 nośne od 1210 wzwyż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie jako drugi dekoder dają PolsatBox 4K Lite. 

Tak to jest pewne. I jeszcze światłowód z Orange i Netii. Nic więcej.  Co warto podkreślić jeżeli chodzi o Plusa to oficjalnie tylko światłowód.  Fakt na mobilnym też działa, ale w każdej chwili może przestać działać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kfm877 napisał:

Jeśli masz evobox pvr to on zajmuje wszystkie 4 nośne Scr i stąd masz problem. Ten konwerter nie będzie odpowiedni do twojego zestawu 5 dekoderów.
Zainteresuj się konwerterem opticum który ma 24 userbandy i 3 legacy. Wtedy na evobox wybierasz opcje konwertera evobox 1 lub 2, a na MR masz wtedy wolne 4 nośne od 1210 wzwyż.

 

Każdy dekoder z rodziny Evobox ma możliwość wyboru indywidualnej częstotliwości SCR .

Wystarczy wybrać w konfiguracji anteny "Konwerter SCR" a później wybrać częstotliwości które mają być używane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej,

 

ja z takim pytaniem do Was, czy udało się komuś z Was zrezygnować z multiroom'u przed przedłużeniem umowy? Chodzi o sytuację, gdzie wysyła się wypowiedzenie umowy na multiroom  i odsyła się dekoder, w taki sposób, aby dotarł on do CP przed przedłużeniem umowy i wtedy negocjuje się przedłużenie umowy już bez usługi multiroom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rodzicom siada jeden dodatkowy HD3000. Chcieli wymienić na HD5500s. Powiedziano, że nie ma go i teraz trzeba wymienić całość na Evoboxy. Czy coś takiego w trakcje trwania umowy jest możliwe bez przedłużania? Bo mam wrażenie, że chcieli rodziców naciągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 3 dekodery Polsat box i dwa dodatkowe działają bez zarzutu a główny evobox 4K nie działa - co chwile pojawia się komunikat - brak sygnału - sprawdź instalacje antenowa i podłączenie sygnału sat. Wszystko mam podłączone dobrze, bo niektóre programy działają choć często  się zawieszają :(( już nie wiem ci robić i podobnie jak inne osoby piszące mam problem z usługa multiroom - jest nieaktywna 😟😟 mino że powinna być . Ratunku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.02.2022 o 13:53, paskud napisał:

Powiedziano, że nie ma go i teraz trzeba wymienić całość na Evoboxy.

Jak nic- cwaniaczek z APS-u chce naciągnąć na nową umowę by załapać prowizję, jeśli w punkcie nie mają danego dekodera to niech ściągną z centrali a ty na wszelki wypadek zadzwoń do PB i dowiedz się czy są takie na wymianę(głowę daję że nie ma żadnego problemu)

 

W dniu 11.02.2022 o 21:02, Ewa169 napisał:

Mam 3 dekodery Polsat box i dwa dodatkowe działają bez zarzutu a główny evobox 4K nie działa - co chwile pojawia się komunikat - brak sygnału - sprawdź instalacje antenowa i podłączenie sygnału sat.

Podaj jakie parametry dekodery ci pokazuje na kanałach-siła/jakość sygnału, SNR

Być może to wina dekodera 4K, ale może dla niego jakość sygnału jest za słaba i coś trzeba poprawić w instalacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 dni temu przedłużałam umowę. Dostalam dwa evoboxy. 2 razy wymieniałam już dekoder dodatkowy od multiroom i ciągle jest komunikat ze nie widzi pierwszego dekodera w sieci. Rozłączanie z sieci routera wifi i dekoderów  oraz przywracanie ustawień fabrycznych nie pomaga. Moze trzeba wymienić tez pierwszy dekoder? Czy komuś te wymiany dekoderów w końcu pomogły? Czy trzeba wymieniać obydwa czy tylko ten od multiroom? Jakie dziadostwo. Jak to ma tak działać to ide jutro do punktu i niech mi wymieniają dekodery na stare z kartami 😡😡😡 ale pewnie oczywiście powiedzą ze nie ma takiej możliwości. Co robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Agnieszka123 napisał:

Rozłączanie z sieci routera wifi i dekoderów  oraz przywracanie ustawień fabrycznych nie pomaga.

Zasięg wifi masz wystarczający? Adresacja dekoderów statyczna czy dynamiczna?

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam od paru dni mam problem z usługą multiroom cp.  Posiadam 1 dekoder główny i 3 dodatkowe.. problem polega na tym iż 2 dekodery dodatkowe się blokują bo nie znajdują w sieci dekodera głównego. A trzeci zaś w ogóle się nie blokuje. Wymiana dekoderów na nowe nie pomaga. Przywracanie ustawień tez nie... 

 

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...