grzechotek Opublikowano 20 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2022 Mam Multiroom i co dwa tygodnie muszę przełożyć kartę z dekodera głównego i wszystko działało. Dekoder kilka miesięcy był nie używany, był nawet odłączony od prądu, bo nie było komu oglądać. Teraz nie da się go odblokować, po włożeniu karty nie pojawia się komunikat, że dekoder został odblokowany. Próbowałem już przywracać do ustawień fabrycznych oraz wznawiać połączenie z satelity. Co mogę jeszcze zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 21 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2022 @grzechotek Musisz przywrócić uprawnienia- inaczej nie ruszy Przez ICOK, tel. do PB lub z poziomu dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nightmare777 Opublikowano 31 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2022 Mam MR, dekoder główny plus 2x Evobox Lite. Połączenie wifi, router Huawei B715. Były problemy z blokowaniem dekoderów, ustawiłem adresy na stałe w routerze po adresie MAC wifi w dekoderach. Router przydziela adresy z puli 192.168.8.100-200 Dla dekoderów ustawiłem na stałe: - evobox główny: 192.168.8.120 - evobox lite 1: 192.168.8.121 - evobox lite 2: 192.168.8.122 Póki co jak na razie chodzi od kilku dni dobrze i nic się nie dzieje. Była tylko ścina dzisiaj, ale przez to, że główny pobrał aktualizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam332 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2022 (edytowane) Witam Mam Eobox PVR + 3xEvobox lite. Od końca zeszłego roku dostaje szału z blokowaniem się dekoderów... Co dziwne zbiegło się to z podpisaniem nowej kolejnej umowy ale nie wiem czy ma to coś wspólnego. Nie miała miejsca wówczas wymiana kart ani sprzętu czy zmiana sprzętu sieciowego lub konfiguracji mojej sieci . Przez wcześniejsze kilkanaście miesięcy nigdy żaden z dekoderów mi się nie blokował a ostatnie tygodnie non stop jak nie jeden to drugi . Jak jeden działa to blokuje się drugi... , z trzeciego nie korzystam od kilku miesięcy . Dekodery są w tej samej sieci od dwóch lat bez zmian w konfiguracji routera. Wszystkie podłączone po wifi. Jedyne co zrobiłem to w routerze przypisałem Ip poszczególnym dekoderom tak jak kolega wyżej ale nic to nie dało.... Jak dekoder się zablokuje to rozwiązaniem jest wyłączenie z pądu głównego dekodera i poczekanie aż się uruchomi . Wówczas dostęp w lite wraca samoczynnie. Myślę czy nie wymieniać dekoderów bo już mnie coś trafia. Czy wystarczy wziąć pod pachę poszczególne dekodery i iść do punktu z żądaniem wymiany czy trzeba wcześniej jakieś ustalenia poczynić ? Edytowane 7 Kwietnia 2022 przez adam332 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEpuLT Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 (edytowane) No ma ta nowa umowa coś wspólnego z problemem z multiroomem, bo mam te same problemy od odkąd podpisałem nową umowę bodaj w sierpniu ubiegłego roku. U mnie wystarczy cierpliwie poczekać około minuty jak multiroom straci obraz i uprawnienia wskakują. Problemem jest jak już idzie pasek na dole, że kończy się czas multiroomu i nic nie można zrobić. Zwłaszcza na meczach lub F1. No multiroom maja [beep] na maxa. Edytowane 8 Kwietnia 2022 przez SEpuLT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 U mnie dokładnie to samo po przedłużeniu umowy na początku tego roku. Zestaw Evobox PVR + jeden Evobox Lite. Do tej pory zablokował się tylko raz i po około minucie odblokował. Ale faktycznie bardziej denerwujący jest ten czarny pasek u dołu ekranu pojawiający się kilka razy dziennie, mówiący o tym, że multiroom nie widzi dekodera głównego. Oba dekodery oczywiście są razem w sieci i wszystko działało przez długi czas bezproblemowo aż do momentu przedłużenia umowy ze starej na nową pakietyzację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2022 (edytowane) 22 godziny temu, adam332 napisał: Witam Mam Eobox PVR + 3xEvobox lite. Od końca zeszłego roku dostaje szału z blokowaniem się dekoderów... Co dziwne zbiegło się to z podpisaniem nowej kolejnej umowy ale nie wiem czy ma to coś wspólnego. Nie miała miejsca wówczas wymiana kart ani sprzętu czy zmiana sprzętu sieciowego lub konfiguracji mojej sieci . Przez wcześniejsze kilkanaście miesięcy nigdy żaden z dekoderów mi się nie blokował a ostatnie tygodnie non stop jak nie jeden to drugi . Jak jeden działa to blokuje się drugi... , z trzeciego nie korzystam od kilku miesięcy . Dekodery są w tej samej sieci od dwóch lat bez zmian w konfiguracji routera. Wszystkie podłączone po wifi. Jedyne co zrobiłem to w routerze przypisałem Ip poszczególnym dekoderom tak jak kolega wyżej ale nic to nie dało.... Jak dekoder się zablokuje to rozwiązaniem jest wyłączenie z pądu głównego dekodera i poczekanie aż się uruchomi . Wówczas dostęp w lite wraca samoczynnie. Myślę czy nie wymieniać dekoderów bo już mnie coś trafia. Czy wystarczy wziąć pod pachę poszczególne dekodery i iść do punktu z żądaniem wymiany czy trzeba wcześniej jakieś ustalenia poczynić ? 4 godziny temu, SEpuLT napisał: No ma ta nowa umowa coś wspólnego z problemem z multiroomem, bo mam te same problemy od odkąd podpisałem nową umowę bodaj w sierpniu ubiegłego roku. U mnie wystarczy cierpliwie poczekać około minuty jak multiroom straci obraz i uprawnienia wskakują. Problemem jest jak już idzie pasek na dole, że kończy się czas multiroomu i nic nie można zrobić. Zwłaszcza na meczach lub F1. No multiroom maja [beep] na maxa. 2 godziny temu, nix124 napisał: U mnie dokładnie to samo po przedłużeniu umowy na początku tego roku. Witam, czy były przywracane ustawienia fabryczne? Edytowane 8 Kwietnia 2022 przez Sentence Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Mając dekodery PB 4K i PB 4K Lite w multiroomie to można jeden podłączyć do anteny satelitarnej a drugi tylko do internetu? Czy obydwa muszą być podłączone w ten sam sposób by multiroom działał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IcemanPL Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2022 Można jak najbardziej, ja mam tak rozwiązane główny dekoder PB4K oraz jeden PB4K Lite (multiroom) podłączony do anteny satelitarnej a drugi PB4K Lite (multiroom) podłączony tylko do internetu. Działa u mnie bez problemu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekzet Opublikowano 14 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2022 W dniu 8.04.2022 o 11:05, Specjalista Polsat Box napisał: Witam, czy były przywracane ustawienia fabryczne? Witam u mnie problem wystąpił po przedłużeniu umowy , po 2 godzinach od tego wyskoczył komunikat na jednym z Multiroom że zablokowany..., sprzętu nie wymieniałem , router jest ten sam , ustawienia nie były wcześniej zmieniane i działało . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nightmare777 Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2022 Sprawdźcie na routerze w zakładce DHCP jaki macie ustawiony czas dzierżawy DHCP (DHCP Leases). Optymalny to 86400 sekund (24 godziny). Spróbujcie go zwiększyć 2x na 48 godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nightmare777 Opublikowano 10 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2022 Jak do tej pory wszystko ok. Od miesiąca nie mam problemu z blokowaniem się dekoderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beno Opublikowano 20 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2022 W dniu 31.03.2022 o 17:45, Nightmare777 napisał: Mam MR, dekoder główny plus 2x Evobox Lite. Połączenie wifi, router Huawei B715. Były problemy z blokowaniem dekoderów, ustawiłem adresy na stałe w routerze po adresie MAC wifi w dekoderach. Router przydziela adresy z puli 192.168.8.100-200 Dla dekoderów ustawiłem na stałe: - evobox główny: 192.168.8.120 - evobox lite 1: 192.168.8.121 - evobox lite 2: 192.168.8.122 Póki co jak na razie chodzi od kilku dni dobrze i nic się nie dzieje. Była tylko ścina dzisiaj, ale przez to, że główny pobrał aktualizację. dzięki za pomysł , u mnie też działa , a już miałem odmieniać dekoder z powrotem na kartę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechotek Opublikowano 2 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2022 Mam dwa nowe dekodery 4k i 4k lite, mam je podłączone pod ten sam router. W menu "Status multiroom" mam na oby dekoderach nieaktywny. Czy muszę coś jeszcze zrobić by multiroom zadziałał ? Czy już to wystarczy i dekoder sam sobie już poradzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 2 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2022 (edytowane) A tak na logikę jakbyś pomyślał według Ciebie co może oznaczać status nieaktywny? Według mnie jeżeli coś jest nieaktywne to trzeba zareagować. Edytowane 2 Lipca 2022 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 3 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2022 (edytowane) W dniu 2.07.2022 o 20:28, opensource napisał: A tak na logikę jakbyś pomyślał według Ciebie co może oznaczać status nieaktywny? ten status jest od czasu wejscia na rynek evo pvr , a soft do niego wypuszczony jest nadal robiony na przysłowiowym kolanie więc logika w wersji PB nie ma tu nic do rzeczy - to stan umysłu Edytowane 5 Lipca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 3 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2022 (edytowane) W dniu 3.07.2022 o 09:44, patryszq napisał: więc logika w wersji PB nie ma tu nic do rzeczy - to stan umysłu To fakt, z logiką nie ma to wiele wspólnego. Chociaż myślałem, że w nowych dekoderach (4K) lub starych dekoderach ale w umowach z nową pakietyzacją ta diagnostyka funkcji MR już działa. Ja mam PVR i starą pakietyzację wieć jest jak jest. Natomiast @grzechotek nie doprecyzował czy mu działa czy nie, ale należy założyć, że nie. W związku z powyższym proponuję telefon do ICOK z prośbą o aktywację MR. Edytowane 5 Lipca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechotek Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 (edytowane) W dniu 3.07.2022 o 15:17, gonzales napisał: Natomiast @grzechotek nie doprecyzował czy mu działa czy nie, ale należy założyć, że nie. W związku z powyższym proponuję telefon do ICOK z prośbą o aktywację MR. Oba dekodery działają, nie było żadnego problemu z konfiguracją, od razu zaczęły działać. W instrukcji pisze, że oba mają być połączone z tą samą siecią lokalną i tyle. Nie pisze, że trzeba coś jeszcze zrobić. W poprzednim dekoderze multiroom jak pisało, że jest nieaktywny to nie działał żaden kanał. Pytam, bo jak wyjadę na dniach na wakacje i dekoder przestanie działać to będę miał milion telefonów od rodziców czemu dekoder nie działa. Edytowane 5 Lipca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzales Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 Skoro działa i są połączone w jedną sieć lokalną to będzie działać. Jedyne co przychodzi mi do głowy, to ewentualnie sprawdzić czy nie jest aktywowane tzw. głębokie uśpienie (czuwanie) w opcjach związanych z zarządzaniem zużyciem energii. Wtedy mógłby być problem aczkolwiek jeżeli będą używane na co dzień to i to nie powinno być przyczyną braku odbioru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 8 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2022 2 dekodery evobox lite bezkartowe (główny + dodatkowy), w domu brak internetu, dekodery połączone skrosowanym kablem eth główny 192.168.1.1, brama 192.168.1.1, dns 192.168.1.1 dodatkowy 192.168.1.2, brama 192.168.1.1, dns 192.168.1.1 dekodery widzą się w sieci (odłączenie rj-ki z któregokolwiek dekodera jest na obu telewizorach sygnalizowane że utracono połączenie przewodowe), ale niestety na dodatkowym komunikat MULTIROOM - DEKODER ZABLOKOWANY. Pochodził może z godzinę od 1 włączenia i tyle. Nie można go odblokować. Kombinowane już z 2 różnymi routeremi wifi (są w tej samej podsieci), nawet nadałem im po macu stałe adresy ip. Za każdą zmianą opcji połączenia w LANIE/WLANIE robię ust fabryczne. Z frustracji - Oba dekodery wymienione na nowe w salonie i dalej bez zmian. Dodatkowy pochodził godzinę i padł. Ręce opadają. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 (edytowane) Podaj konfigurację IP, brama itp. po połączeniu z opcją przez router. Być może dekodery potrzebują połączenia z internetem np. do aktywacji albo autoryzacji. Pytałeś o to w salonie albo na infolinii i wziąłeś to pod uwagę? Po sprzętach od operatora nie spodziewaj się stabilności działania dlatego dla mnie moduł CAM był zawsze jedyną i najlepszą opcją którą mogłem zaakceptować. Edytowane 9 Lipca 2022 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 Przez router xiaomi dostawały adres 192.168.31.2 a drugi 192.168.31.3.Pożyczę router lte z internetem i ewentualnie tak sprawdzę, bo w salonie zarzekają się że neta nie potrzeba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 (edytowane) Bo neta nie potrzeba do działania multiroom Edytowane 9 Lipca 2022 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 Ok rozumiem, to dlaczego nie działa MR skoro są w tej samej sieci. Oto jest pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 9 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 (edytowane) Godzinę temu, PawelTSW napisał: Bo neta nie potrzeba do działania multiroom Miałeś, konfigurowałeś, aktywowaleś bez dostępu do internetu czy powtarzasz, bo inni tak twierdzą? Bo @kfm877potrzebuje raczej pewnej informacji. Edytowane 9 Lipca 2022 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.