Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam Multiroom i co dwa tygodnie muszę przełożyć kartę z dekodera głównego i wszystko działało. Dekoder kilka miesięcy był nie używany, był nawet odłączony od prądu, bo nie było komu oglądać. Teraz nie da się go odblokować, po włożeniu karty nie pojawia się komunikat, że dekoder został odblokowany. Próbowałem już przywracać do ustawień fabrycznych oraz wznawiać połączenie z satelity.

Co mogę jeszcze zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam MR, dekoder główny plus 2x Evobox Lite.

Połączenie wifi, router Huawei B715.

Były problemy z blokowaniem dekoderów, ustawiłem adresy na stałe w routerze po adresie MAC wifi w dekoderach.

Router przydziela adresy z puli 192.168.8.100-200

Dla dekoderów ustawiłem na stałe:

- evobox główny:     192.168.8.120

- evobox lite 1:         192.168.8.121 

- evobox lite 2:         192.168.8.122

Póki co jak na razie chodzi od kilku dni dobrze i nic się nie dzieje.

Była tylko ścina dzisiaj, ale przez to, że główny pobrał aktualizację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam Eobox PVR + 3xEvobox lite. Od końca zeszłego roku dostaje szału z blokowaniem się dekoderów... Co dziwne zbiegło się to z podpisaniem nowej kolejnej umowy ale nie wiem czy ma to coś wspólnego. Nie miała miejsca wówczas wymiana kart ani sprzętu czy zmiana sprzętu sieciowego lub konfiguracji mojej sieci .  Przez wcześniejsze kilkanaście miesięcy nigdy żaden z dekoderów mi się nie blokował a ostatnie tygodnie non stop jak nie jeden to drugi . Jak  jeden działa to blokuje się drugi... , z trzeciego nie korzystam od kilku miesięcy . Dekodery są w tej samej sieci od dwóch lat bez zmian w konfiguracji routera. Wszystkie podłączone po wifi. Jedyne co zrobiłem to w routerze przypisałem Ip poszczególnym dekoderom tak jak kolega wyżej ale nic to nie dało.... Jak dekoder się zablokuje to rozwiązaniem jest wyłączenie z pądu głównego dekodera i poczekanie aż się uruchomi . Wówczas dostęp w lite wraca samoczynnie. Myślę czy nie wymieniać dekoderów bo już mnie coś trafia. Czy wystarczy wziąć pod pachę poszczególne dekodery i iść do punktu z żądaniem wymiany czy trzeba wcześniej jakieś ustalenia poczynić ?

Edytowane przez adam332
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ma ta nowa umowa coś wspólnego z problemem z multiroomem, bo mam te same problemy od odkąd podpisałem nową umowę bodaj w sierpniu ubiegłego roku. U mnie wystarczy cierpliwie poczekać około minuty jak multiroom straci obraz i uprawnienia wskakują. Problemem jest jak już idzie pasek na dole, że kończy się czas multiroomu i nic nie można zrobić. Zwłaszcza na meczach lub F1. No multiroom maja [beep] na maxa.

 

Edytowane przez SEpuLT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dokładnie to samo po przedłużeniu umowy na początku tego roku. Zestaw Evobox PVR + jeden Evobox Lite. Do tej pory zablokował się tylko raz i po około minucie odblokował. Ale faktycznie bardziej denerwujący jest ten czarny pasek u dołu ekranu pojawiający się kilka razy dziennie, mówiący o tym, że multiroom nie widzi dekodera głównego. Oba dekodery oczywiście są razem w sieci i wszystko działało przez długi czas bezproblemowo aż do momentu przedłużenia umowy ze starej na nową pakietyzację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

22 godziny temu, adam332 napisał:

Witam

Mam Eobox PVR + 3xEvobox lite. Od końca zeszłego roku dostaje szału z blokowaniem się dekoderów... Co dziwne zbiegło się to z podpisaniem nowej kolejnej umowy ale nie wiem czy ma to coś wspólnego. Nie miała miejsca wówczas wymiana kart ani sprzętu czy zmiana sprzętu sieciowego lub konfiguracji mojej sieci .  Przez wcześniejsze kilkanaście miesięcy nigdy żaden z dekoderów mi się nie blokował a ostatnie tygodnie non stop jak nie jeden to drugi . Jak  jeden działa to blokuje się drugi... , z trzeciego nie korzystam od kilku miesięcy . Dekodery są w tej samej sieci od dwóch lat bez zmian w konfiguracji routera. Wszystkie podłączone po wifi. Jedyne co zrobiłem to w routerze przypisałem Ip poszczególnym dekoderom tak jak kolega wyżej ale nic to nie dało.... Jak dekoder się zablokuje to rozwiązaniem jest wyłączenie z pądu głównego dekodera i poczekanie aż się uruchomi . Wówczas dostęp w lite wraca samoczynnie. Myślę czy nie wymieniać dekoderów bo już mnie coś trafia. Czy wystarczy wziąć pod pachę poszczególne dekodery i iść do punktu z żądaniem wymiany czy trzeba wcześniej jakieś ustalenia poczynić ?

 

4 godziny temu, SEpuLT napisał:

No ma ta nowa umowa coś wspólnego z problemem z multiroomem, bo mam te same problemy od odkąd podpisałem nową umowę bodaj w sierpniu ubiegłego roku. U mnie wystarczy cierpliwie poczekać około minuty jak multiroom straci obraz i uprawnienia wskakują. Problemem jest jak już idzie pasek na dole, że kończy się czas multiroomu i nic nie można zrobić. Zwłaszcza na meczach lub F1. No multiroom maja [beep] na maxa.

 

 

2 godziny temu, nix124 napisał:

U mnie dokładnie to samo po przedłużeniu umowy na początku tego roku. 

Witam, czy były przywracane ustawienia fabryczne?

Edytowane przez Sentence
Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.04.2022 o 11:05, Specjalista Polsat Box napisał:

 

 

 

Witam, czy były przywracane ustawienia fabryczne?

Witam u mnie problem wystąpił po przedłużeniu umowy , po 2 godzinach od tego wyskoczył komunikat na jednym z Multiroom że zablokowany..., sprzętu nie wymieniałem , router jest ten sam , ustawienia nie były wcześniej zmieniane i działało . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
W dniu 31.03.2022 o 17:45, Nightmare777 napisał:

Mam MR, dekoder główny plus 2x Evobox Lite.

Połączenie wifi, router Huawei B715.

Były problemy z blokowaniem dekoderów, ustawiłem adresy na stałe w routerze po adresie MAC wifi w dekoderach.

Router przydziela adresy z puli 192.168.8.100-200

Dla dekoderów ustawiłem na stałe:

- evobox główny:     192.168.8.120

- evobox lite 1:         192.168.8.121 

- evobox lite 2:         192.168.8.122

Póki co jak na razie chodzi od kilku dni dobrze i nic się nie dzieje.

Była tylko ścina dzisiaj, ale przez to, że główny pobrał aktualizację.

dzięki za pomysł , u mnie też działa , a już miałem odmieniać dekoder z powrotem na kartę :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 2.07.2022 o 20:28, opensource napisał:

A tak na logikę jakbyś pomyślał według Ciebie co może oznaczać status nieaktywny? 

ten status jest od czasu wejscia na rynek evo pvr , a soft do niego wypuszczony jest nadal robiony na przysłowiowym kolanie 💁‍♂️ więc logika w wersji PB nie ma tu nic do rzeczy - to stan umysłu 😂

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.07.2022 o 09:44, patryszq napisał:

więc logika w wersji PB nie ma tu nic do rzeczy - to stan umysłu 😂

To fakt, z logiką nie ma to wiele wspólnego. Chociaż myślałem, że w nowych dekoderach (4K) lub starych dekoderach ale w umowach z nową pakietyzacją ta diagnostyka funkcji MR już działa. Ja mam PVR i starą pakietyzację wieć jest jak jest.

Natomiast @grzechotek nie doprecyzował czy mu działa czy nie, ale należy założyć, że nie. W związku z powyższym proponuję telefon do ICOK z prośbą o aktywację MR.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.07.2022 o 15:17, gonzales napisał:

Natomiast @grzechotek nie doprecyzował czy mu działa czy nie, ale należy założyć, że nie. W związku z powyższym proponuję telefon do ICOK z prośbą o aktywację MR.

Oba dekodery działają, nie było żadnego problemu z konfiguracją, od razu zaczęły działać. W instrukcji pisze, że oba mają być połączone z tą samą siecią lokalną i tyle. Nie pisze, że trzeba coś jeszcze zrobić. W poprzednim dekoderze multiroom jak pisało, że jest nieaktywny to nie działał żaden kanał. Pytam, bo jak wyjadę na dniach  na wakacje i dekoder przestanie działać to będę miał milion telefonów od rodziców czemu dekoder nie działa. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro działa i są połączone w jedną sieć lokalną to będzie działać. Jedyne co przychodzi mi do głowy, to ewentualnie sprawdzić czy nie jest aktywowane tzw. głębokie uśpienie (czuwanie) w opcjach związanych z zarządzaniem zużyciem energii. Wtedy mógłby być problem aczkolwiek jeżeli będą używane na co dzień to i to nie powinno być przyczyną braku odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 dekodery evobox lite bezkartowe (główny + dodatkowy), w domu brak internetu, dekodery połączone skrosowanym kablem eth

główny 192.168.1.1, brama 192.168.1.1, dns 192.168.1.1

dodatkowy 192.168.1.2, brama 192.168.1.1, dns 192.168.1.1

dekodery widzą się w sieci (odłączenie rj-ki z któregokolwiek dekodera jest na obu telewizorach sygnalizowane że utracono połączenie przewodowe), ale niestety na dodatkowym komunikat MULTIROOM - DEKODER ZABLOKOWANY. Pochodził może z godzinę od 1 włączenia i tyle. Nie można go odblokować.

Kombinowane już z 2 różnymi routeremi wifi (są w tej samej podsieci), nawet nadałem im po macu stałe adresy ip. Za każdą zmianą opcji połączenia w LANIE/WLANIE robię ust fabryczne.

Z frustracji - Oba dekodery wymienione na nowe w salonie i dalej bez zmian. Dodatkowy pochodził godzinę i padł. Ręce opadają. Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj konfigurację IP, brama itp. po połączeniu z opcją przez router. Być może dekodery potrzebują połączenia z internetem np. do aktywacji albo autoryzacji. Pytałeś o to w salonie albo na infolinii i wziąłeś to pod uwagę? Po sprzętach od operatora nie spodziewaj się stabilności działania dlatego dla mnie moduł CAM był zawsze jedyną i najlepszą opcją którą mogłem zaakceptować.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...