Paweł 68 Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 To jest standardem w Polsat Box. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEpuLT Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 (edytowane) @sroczeto W mojej ocenie wymiany sprzętu nic nie dają. Dla mnie to błąd oprogramowania. Ci co nie mają problemów, mają multiroom na jakiejś innej zasadzie. U mnie początkowo działało przez pół roku prawidłowo, a nawet się okazało, że jeden dekoder wcale nie miał sieci ustawionej. A od jakiegoś czasu mam codziennie brak dekodera głównego. Nie rób nic, zostaw dekoder na 5 minut w spokoju i złapie uprawnienia. Ja początkowo też przywracałem fabryczne i ustawiałem od nowa, ale to zabawa głupiego. Teraz włączam i czekam. Nieraz trwa to minutę, nieraz pięć. A jakbyś zostawił dekoder cały czas działający ( nie na czuwaniu) to problem nie występuje wcale. Jakby karty sieciowe usypiało na czuwaniu i nie komunikują się z głównym. Edytowane 3 Października 2021 przez SEpuLT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sroczeto Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 5 minut temu, SEpuLT napisał: @sroczeto W mojej ocenie wymiany sprzętu nic nie dają. Dla mnie to błąd oprogramowania. Ci co nie mają problemów, mają multiroom na jakiejś innej zasadzie. U mnie początkowo działało przez pół roku prawidłowo, a nawet się okazało, że jeden dekoder wcale nie miał sieci ustawionej. A od jakiegoś czasu mam codziennie brak dekodera głównego. Nie rób nic, zostaw dekoder na 5 minut w spokoju i złapie uprawnienia. Ja początkowo też przywracałem fabryczne i ustawiałem od nowa, ale to zabawa głupiego. Teraz włączam i czekam. Nieraz trwa to minutę, nieraz pięć. A jakbyś zostawił dekoder cały czas działający ( nie na czuwaniu) to problem nie występuje wcale. Jakby karty sieciowe usypiało na czuwaniu i nie komunikują się z głównym. I pierwszy i drugi egzemplarz był zostawiany przez 3 godziny w spokoju aż się wyłączyły przez automatyczne wyłączanie. W tym samym czasie główny też działał i nic to nie dało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEpuLT Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 To w takim razie moja teoria legła w gruzach choć u mnie i u sąsiada moja metoda działa, a problemy mamy identyczne. Różnica jest taka, że my główne mamy PVRy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 (edytowane) To jest zadziwiające że istnieją na rynku ponad 20 lat, zmieniają nazwy, chwalą się jacy to są nowocześni, a nie potrafią multiroomu ogarnąć. Dobrze, że nie muszę korzystać z tak beznadziejnego sprzętu, bo dawno bym to wyrzucił przez okno. Zapytajcie @Specjalista Polsat Box może coś wymyśli na ten problem. Edytowane 3 Października 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEpuLT Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 Już wymyślił: kazał wymienić sprzęt. Tyle, że to nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 (edytowane) To niech dają ludziom drugi, niezależny zestaw jak nie potrafią tego naprawić. To jest jakaś paranoja. Najlepiej to spakować, zanieść do punktu obsługi i niech się sami zastanawiają co z tym zrobić. Edytowane 3 Października 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sroczeto Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 Jutro Teściu (na niego jest umowa) ma zajrzeć do punktu, zobaczymy co mu powiedzą. Ale pewnie wróci z następnym sprzętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 U mnie od wczoraj LITE gubi sygnał wifi - pokazuje sie ze utracono polaczenie i po kilku sekundach polaczenie jest wznawiane . Dekodery w sieci jako priorytet maja dostęp do łącza w ustawieniach routera ... Do tego notoryczna plansza ze kanału nie ma w twoim abo zaczyna być irytujące ... Internet mam stabilny bo łącze sie po 5gHz , a PB4K bezpośrednio kablem . @Specjalista Polsat Box @support458 NIE WŁACZAJCIE swojego ulubionego sloganu WYMIANA DEKODERA W PUNKCIE bo wiecie że to działa jak płachta na byka na nas użytkowników i o taką pomoc tu nie prosimy - wytykamy błędy od miesiąca zwłaszcza gdy do konfiguracji wchodzi PB4K i LITE - nadal obraz w PB4K z nagrań z paskami - to ta interpolacja ?? Do tego błąd E030-0 E016-0 . Za co wy płacicie swoim technikom za co odpowiada wasz dział IT 48 minut temu, tail# napisał: o jest zadziwiające że istnieją na rynku ponad 20 lat, zmieniają nazwy, chwalą się jacy to są nowocześni, a nie potrafią multiroomu ogarnąć Nie dziwie się że słyszymy takie podsumowania na forum a Wy udajecie nieobecnych i udajecie że problemem jesteśmy My . Śmiem twierdzić , że skoro nałapaliście abonentów to " dajme se na luz " później sie to ogarnie , zgłosimy to do odpowiedniego działu ... Trzeba było wiecej dekoderów wprowadzić na rynek to byscie mieli moze mniej problemow technicznych bo najwidoczniej NIE wyrabiacie !! Fuszera i robienie [beep] z obecnych abonentów !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kierownik89 Opublikowano 4 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2021 (edytowane) Mam to samo od jakiegoś czasu. Wymieniłem już 3 razy dekoder lite(w ciagu 3 dni) i dalej nie potrafię się połączyć z głównym dekoderem....... w lite stary soft w evo boxie nowy. Ręce opadają na infolini ciągłe przywracanie ustawień fabrycznych które nic nie wnoszą. Na sam koniec 30 minutowej rozmowy proszę iść do punktu i wymienić na nowy sprzęt. W punkcie Polsatu patrzą na mnie jak na [beep] bo ciągle przychodzę z kolejnym litem na wymianę..... Edytowane 4 Października 2021 przez kierownik89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 4 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2021 @support458 @Specjalista Polsat Box co Wy na to poddajemy się , wracamy do starych dekoderów czy zrywamy bezkarnie umowę ?? Rekompensata za stracony czas - niedziałająca usługa ?? Tylko nie piszcie że można LITE podłączyć do routera kablem LAN i mamy ciągnąć go przez cały dom bo tak też można ☀ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEpuLT Opublikowano 4 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2021 Podłączenie kablem nie załatwia sprawy. Są dokładnie te same objawy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 5 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2021 21 godzin temu, kierownik89 napisał: Mam to samo od jakiegoś czasu. Wymieniłem już 3 razy dekoder lite(w ciagu 3 dni) i dalej nie potrafię się połączyć z głównym dekoderem....... w lite stary soft w evo boxie nowy. Ręce opadają na infolini ciągłe przywracanie ustawień fabrycznych które nic nie wnoszą. Na sam koniec 30 minutowej rozmowy proszę iść do punktu i wymienić na nowy sprzęt. W punkcie Polsatu patrzą na mnie jak na [beep] bo ciągle przychodzę z kolejnym litem na wymianę..... Spróbuj dzisiaj ponowne wyszukać aktualizacje oprogramowania do wersji Graphyne dla Evobox Lite: Ustawienia => Ustawienia sprzętowe => Aktualizacja oprogramowania. Aktualna wersja oprogramowania Evobox Lite to 2.0.11 lub 3.1.2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kierownik89 Opublikowano 5 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2021 3 godziny temu, support458 napisał: Spróbuj dzisiaj ponowne wyszukać aktualizacje oprogramowania do wersji Graphyne dla Evobox Lite: Ustawienia => Ustawienia sprzętowe => Aktualizacja oprogramowania. Aktualna wersja oprogramowania Evobox Lite to 2.0.11 lub 3.1.2. Dzisiaj wskoczyła aktualizacja i teraz już multiroom działa bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirx Opublikowano 5 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2021 Witam Ja od wczoraj mam problem z dwoma dekoderami multiroom. Dzisiaj pół dnia włączam/wyłączam i nic. Wsparcie od PB jest kiepskie. Ale najbardziej chyba frustruje mnie wklepywanie hasła do wifi. Czy ten dekoder nie może pamiętać hasła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 6 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2021 Jakimi dekoderami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirx Opublikowano 6 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2021 (edytowane) Jak wspomniałem mam problem z dwoma dekoderami evobox lite. Jakieś 6 miesięcy usługa multiroom działała. I nikt z rodziny nie miał zastrzeżeń. I chyba odkryłem źródło problemu. Przez te 6 miesięcy dekodery wisiały na starym routerze LTE od CP. I tu jest chyba pies pogrzebany. Bo od dwóch tygodni cieszę się światłowodem od UPC. Dwa tygodnie multiroom wisiał na routerze od UPC. I utraciły łącznosć z dekoderem głównym i nijak nie mogą go zobaczyć Ponieważ wczoraj nie udało mi się postawić telewizji na dwóch evobox lite pojechałem z nimi do punktu w pobliskim miasteczku. Przemiła pani w kilka minut udowodniła mi że multiroom na litach jest. Kazała mi tylko przywracać ustawienia domyślne na wszystkich dekoderach. Wczoraj przywracałem tylko na głównym. No i proszę państwa! Przyjeżdżam do domu. Wykonuję posłusznie instrukcje przemiłej pani. I zonk! Nie ma multirumu. Na routerze od UPC. Na routerze od CP dekodery złapały uprawnienia od razu. Podmieniłem teraz "po cichu" sieć na UPC(bo nie limitowana, szybsza, z HBO GO można korzystać do bólu), nie wiem jak długo to podziała. Taki eksperyment. Może komuś pomoże. Pozdrawiam EDIT No i wygląda na to, że problem tkwi w routerze od UPC. W sieci na tym routerze(UPC) dekodery dodatkowe nie widzą dekodera głównego. Po przepięciu na router od Polsatu problem znika. Dekodery aktywują się natychmiast. Tylko, że ja nie chcę wisieć na roterze od CP. Edytowane 6 Października 2021 przez pirx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEpuLT Opublikowano 7 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2021 To niech zaznaczą że usługa mutiroomu działa poprawnie tylko z ich routerami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirx Opublikowano 7 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2021 Nie sądzę. Dwa tygodnie usługa działała na routerze od UPC. Niemniej ta odpowiedź nijak nie zbliża mnie do rozwiązania problemu. Dziś byłem w punkcie i miła pani powiedziała, że po niedzieli przyjedzie fachowiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sroczeto Opublikowano 9 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2021 Mały update co do mojej sytuacji: teściu pojechał po trzeci egzemplarz ale we wtorek, do innego punktu i tu zaskoczenie. Podczas pierwszej konfiguracji znalazł aktualizacje! I ten śmiga już kilka dni bez zastrzeżeń 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Witam, pytanie odnośnie MR przez sieć. czy możliwe jest podłączenie i prawidłowe działanie w takiej sytuacji: dwa dekodery podłączone do routera nr1 i jeden dekoder do routera nr2, routery oba są podłączone do jednego modemu od dostawcy? Cały czas byłoby to w jednym domu, ale z racji takiego ustawienia routerów, nie ma zasięgu żeby podłączyć wszystkie razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 Bedzie działać pod warunkiem, że będą dostawały ip z tej samej podklasy. Krótko mówiąc jeśli masz modem to podłączasz do niego router nr 1 (do niebieskiego wan) i pracuje w trybie "router" . Natomiast nr 2 ma pracować jako "switch". Czyli łączysz żółte porty obu routerów i na nr 2 ustawiasz stale ip z podklasy pierwszego i wyłączasz dhcp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 10 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2021 (edytowane) W dniu 10.10.2021 o 15:23, Cyfek napisał: Witam, pytanie odnośnie MR przez sieć. czy możliwe jest podłączenie i prawidłowe działanie w takiej sytuacji: dwa dekodery podłączone do routera nr1 i jeden dekoder do routera nr2, routery oba są podłączone do jednego modemu od dostawcy? Jest to możliwe nawet bezprzewodowo w zależności od rodzaju routerów jakie zostały zastosowane. Edytowane 11 Października 2021 przez Anita Kaźmierska Usunięto fragment dotyczący nielegalnego korzystania z usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pirx Opublikowano 15 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2021 Witam! Mój problem z multiroom evobox plus dwa evobox lite nadal nie rozwiązany. Jak pisałem multiroom śmiga na routerze od Cyfrowego Polsatu, na routerze LTE Tp-link zw sieci Nju, a nie chce działać na routerze światłowodowym od UPC. Dekodery evobox lite na routerze od UPC blokują się, bo nie widzą dekodera głównego. Na routerach od CP i Tp-linku wstają od razu. Bez żadnych sztuczek z przywracaniem ustawień fabrycznych. Może ktoś mądry wie, czy to ma jakieś znaczenie. Otóż zauważyłem, że na routerze od UPC są dwa serwery DNS, a na routerach od CP i Tp-link, po jednym. Multiroom na routerze od UPC działał dwa tygodnie. No i nie wiem co się stało, ze dalej nie chce. Czekam teraz cierpliwie na wymianę dekodera głównego, może to coś da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma_ko Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 A ja mam pytanie, czy mozna jakoś przypisać Evoboxa HD do danej sieci wifi? Mam zestaw Evobox HD + 2x Evobox Lite. Mój router pod jedną nazwą sieci wysyła sygnał 2.4GHz i 5GHz. Podłaczam Evobox HD do 2.4GHz i wszystko hula, multiroom działa, Lite są w tej samej sieci 2.4GHz. Ale po miesiącu na evoboxach lite mam komunikat że dekoder zablokowany, dekoder główny musi być w tej samej sieci. Idę do Evoboxa HD i patrzę a on się przestawił na wersję 5GHz i evoboxy Lite go nie widzą. Muszę się rozłączyć i podłączyc do 2.4GHz i po kilku sekundach obraz na Lite wskakuje... Trochę to uciążliwe bo muszę robić tak co miesiąc. Rozwiązaniem byłoby zapewne ustawienie w routerze 5 i 2.4 pod inną nazwą, ale nie chcę wyłączać tej opcji gdyż oprócz tego felernego Evoboxa HD wszystkie urządzenia w domu dobrze sobie z tym radzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.