Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@sroczeto W mojej ocenie wymiany sprzętu nic nie dają. Dla mnie to błąd oprogramowania. Ci co nie mają problemów, mają multiroom na jakiejś innej zasadzie. U mnie początkowo działało przez pół roku prawidłowo, a nawet się okazało, że jeden dekoder wcale nie miał sieci ustawionej. A od jakiegoś czasu mam codziennie brak dekodera głównego. Nie rób nic, zostaw dekoder na 5 minut w spokoju i złapie uprawnienia. Ja początkowo też przywracałem fabryczne i ustawiałem od nowa, ale to zabawa głupiego. Teraz włączam i czekam. Nieraz trwa to minutę, nieraz pięć. A jakbyś zostawił dekoder cały czas działający ( nie na czuwaniu) to problem nie występuje wcale. Jakby karty sieciowe usypiało na czuwaniu i nie komunikują się z głównym.

Edytowane przez SEpuLT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, SEpuLT napisał:

@sroczeto W mojej ocenie wymiany sprzętu nic nie dają. Dla mnie to błąd oprogramowania. Ci co nie mają problemów, mają multiroom na jakiejś innej zasadzie. U mnie początkowo działało przez pół roku prawidłowo, a nawet się okazało, że jeden dekoder wcale nie miał sieci ustawionej. A od jakiegoś czasu mam codziennie brak dekodera głównego. Nie rób nic, zostaw dekoder na 5 minut w spokoju i złapie uprawnienia. Ja początkowo też przywracałem fabryczne i ustawiałem od nowa, ale to zabawa głupiego. Teraz włączam i czekam. Nieraz trwa to minutę, nieraz pięć. A jakbyś zostawił dekoder cały czas działający ( nie na czuwaniu) to problem nie występuje wcale. Jakby karty sieciowe usypiało na czuwaniu i nie komunikują się z głównym.

I pierwszy i drugi egzemplarz był zostawiany przez 3 godziny w spokoju aż się wyłączyły przez automatyczne wyłączanie. W tym samym czasie główny też działał i nic to nie dało :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest zadziwiające że istnieją na rynku ponad 20 lat, zmieniają nazwy, chwalą się jacy to są nowocześni, a nie potrafią multiroomu ogarnąć. Dobrze, że nie muszę korzystać z tak beznadziejnego sprzętu, bo dawno bym to wyrzucił przez okno. Zapytajcie @Specjalista Polsat Box może coś wymyśli na ten problem.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niech dają ludziom drugi, niezależny zestaw jak nie potrafią tego naprawić. To jest jakaś paranoja. Najlepiej to spakować, zanieść do punktu obsługi i niech się sami zastanawiają co z tym zrobić.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie od wczoraj LITE gubi sygnał wifi - pokazuje sie ze utracono polaczenie i po kilku sekundach polaczenie jest wznawiane . Dekodery w sieci jako priorytet maja dostęp do łącza w ustawieniach routera ... Do tego notoryczna plansza ze kanału nie ma w twoim abo zaczyna być irytujące ... Internet mam stabilny bo łącze sie po 5gHz , a PB4K bezpośrednio kablem . @Specjalista Polsat Box @support458 NIE WŁACZAJCIE swojego ulubionego sloganu WYMIANA DEKODERA W PUNKCIE bo wiecie że to działa jak płachta na byka na nas użytkowników  i o taką pomoc tu nie prosimy - wytykamy błędy od miesiąca zwłaszcza gdy do konfiguracji wchodzi PB4K i LITE - nadal obraz w PB4K z nagrań z paskami - to ta interpolacja ?? Do tego błąd E030-0 E016-0 . Za co wy płacicie swoim technikom za co odpowiada wasz dział IT 

48 minut temu, tail# napisał:

o jest zadziwiające że istnieją na rynku ponad 20 lat, zmieniają nazwy, chwalą się jacy to są nowocześni, a nie potrafią multiroomu ogarnąć

Nie dziwie się że słyszymy takie podsumowania na forum a Wy udajecie nieobecnych i udajecie że problemem jesteśmy My . Śmiem twierdzić , że skoro nałapaliście abonentów to " dajme se na luz " później sie to ogarnie , zgłosimy to do odpowiedniego działu ... Trzeba było wiecej dekoderów wprowadzić na rynek to byscie mieli moze mniej problemow technicznych bo najwidoczniej NIE wyrabiacie !! Fuszera i robienie [beep] z obecnych abonentów !! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo od jakiegoś czasu. Wymieniłem już 3 razy dekoder lite(w ciagu 3 dni) i dalej nie potrafię się połączyć z głównym dekoderem....... w lite stary soft w evo boxie nowy. Ręce opadają na infolini ciągłe przywracanie ustawień fabrycznych które nic nie wnoszą. Na sam koniec 30 minutowej rozmowy proszę iść do punktu i wymienić na nowy sprzęt.  W punkcie Polsatu patrzą na mnie jak na [beep] bo ciągle przychodzę z kolejnym litem na wymianę..... 

Edytowane przez kierownik89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@support458 @Specjalista Polsat Box co Wy na to poddajemy się , wracamy do starych dekoderów czy zrywamy bezkarnie umowę ?? Rekompensata za stracony czas - niedziałająca usługa ?? 

 

Tylko nie piszcie że można LITE podłączyć do routera kablem LAN i mamy ciągnąć go przez cały dom bo tak też można ☀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, kierownik89 napisał:

Mam to samo od jakiegoś czasu. Wymieniłem już 3 razy dekoder lite(w ciagu 3 dni) i dalej nie potrafię się połączyć z głównym dekoderem....... w lite stary soft w evo boxie nowy. Ręce opadają na infolini ciągłe przywracanie ustawień fabrycznych które nic nie wnoszą. Na sam koniec 30 minutowej rozmowy proszę iść do punktu i wymienić na nowy sprzęt.  W punkcie Polsatu patrzą na mnie jak na [beep] bo ciągle przychodzę z kolejnym litem na wymianę..... 

 

Spróbuj dzisiaj ponowne wyszukać aktualizacje oprogramowania do wersji Graphyne dla Evobox Lite:

Ustawienia => Ustawienia sprzętowe => Aktualizacja oprogramowania.

Aktualna wersja oprogramowania Evobox Lite to 2.0.11 lub 3.1.2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, support458 napisał:

 

Spróbuj dzisiaj ponowne wyszukać aktualizacje oprogramowania do wersji Graphyne dla Evobox Lite:

Ustawienia => Ustawienia sprzętowe => Aktualizacja oprogramowania.

Aktualna wersja oprogramowania Evobox Lite to 2.0.11 lub 3.1.2.

Dzisiaj wskoczyła aktualizacja i teraz już multiroom działa bez problemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wspomniałem mam problem z dwoma dekoderami evobox lite. Jakieś 6 miesięcy usługa multiroom działała. I nikt z rodziny nie miał zastrzeżeń. I chyba odkryłem źródło problemu. Przez te 6 miesięcy dekodery wisiały na starym routerze LTE od CP. I tu jest chyba pies pogrzebany. Bo od dwóch tygodni cieszę się światłowodem od UPC. Dwa tygodnie multiroom wisiał na routerze od UPC. I utraciły łącznosć z dekoderem głównym  i nijak nie mogą go zobaczyć

Ponieważ wczoraj nie udało mi się postawić telewizji na dwóch evobox lite pojechałem z nimi do punktu w pobliskim miasteczku. Przemiła pani w kilka minut udowodniła mi że multiroom na litach jest. 

Kazała mi tylko przywracać ustawienia domyślne na wszystkich dekoderach. Wczoraj przywracałem tylko na głównym.

No i proszę państwa!

Przyjeżdżam do domu. Wykonuję posłusznie instrukcje przemiłej pani. I zonk! Nie ma multirumu. Na routerze od UPC.

Na routerze od CP dekodery złapały uprawnienia od razu.

Podmieniłem teraz "po cichu" sieć na UPC(bo nie limitowana, szybsza, z HBO GO można korzystać do bólu), nie wiem jak długo to podziała. Taki eksperyment. Może komuś pomoże.

Pozdrawiam

EDIT

No i wygląda na to, że problem tkwi w routerze od UPC. W sieci na tym routerze(UPC) dekodery dodatkowe nie widzą dekodera głównego.

Po przepięciu na router od Polsatu problem znika. Dekodery aktywują się natychmiast. Tylko, że ja nie chcę wisieć na roterze od CP.

 

 

Edytowane przez pirx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pytanie odnośnie MR przez sieć.

czy możliwe jest podłączenie i prawidłowe działanie w takiej sytuacji: dwa dekodery podłączone do routera nr1 i jeden dekoder do routera nr2, routery oba są podłączone do jednego modemu od dostawcy? Cały czas byłoby to w jednym domu, ale z racji takiego ustawienia routerów, nie ma zasięgu żeby podłączyć wszystkie razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie działać pod warunkiem, że będą dostawały ip z tej samej podklasy. Krótko mówiąc jeśli masz modem to podłączasz do niego router nr 1 (do niebieskiego wan) i pracuje w trybie "router" . Natomiast nr 2 ma pracować jako "switch". Czyli łączysz żółte porty obu routerów i na nr 2 ustawiasz stale ip z podklasy pierwszego i wyłączasz dhcp.



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.10.2021 o 15:23, Cyfek napisał:

Witam, pytanie odnośnie MR przez sieć.

czy możliwe jest podłączenie i prawidłowe działanie w takiej sytuacji: dwa dekodery podłączone do routera nr1 i jeden dekoder do routera nr2, routery oba są podłączone do jednego modemu od dostawcy?

 

Jest to możliwe nawet bezprzewodowo w zależności od rodzaju routerów jakie zostały zastosowane.

Edytowane przez Anita Kaźmierska
Usunięto fragment dotyczący nielegalnego korzystania z usługi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mój problem z multiroom evobox plus dwa evobox lite nadal nie rozwiązany. Jak pisałem multiroom śmiga na routerze od Cyfrowego Polsatu, na routerze LTE Tp-link zw sieci Nju, a nie chce działać na routerze światłowodowym od UPC. Dekodery evobox lite na routerze  od UPC blokują się, bo nie widzą dekodera głównego. Na routerach od CP i Tp-linku wstają od razu. Bez żadnych sztuczek z przywracaniem ustawień fabrycznych.

Może ktoś mądry wie, czy to ma jakieś znaczenie. Otóż zauważyłem, że na routerze od UPC są dwa serwery DNS, a na routerach od CP i Tp-link, po jednym. 

Multiroom na routerze od UPC działał dwa tygodnie. No i nie wiem co się stało, ze dalej nie chce. Czekam teraz cierpliwie na wymianę dekodera głównego, może to coś da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie, czy mozna jakoś przypisać Evoboxa HD do danej sieci wifi? Mam zestaw Evobox HD + 2x Evobox Lite. Mój router pod jedną nazwą sieci wysyła sygnał 2.4GHz i 5GHz. Podłaczam Evobox HD do 2.4GHz i wszystko hula, multiroom działa, Lite są w tej samej sieci 2.4GHz. Ale po miesiącu na evoboxach lite mam komunikat że dekoder zablokowany, dekoder główny musi być w tej samej sieci. Idę do Evoboxa HD i patrzę a on się przestawił na wersję 5GHz i evoboxy Lite go nie widzą. Muszę się rozłączyć i podłączyc do 2.4GHz i po kilku sekundach obraz na Lite wskakuje... Trochę to uciążliwe bo muszę robić tak co miesiąc.

 

Rozwiązaniem byłoby zapewne ustawienie w routerze 5 i 2.4 pod inną nazwą, ale nie chcę wyłączać tej opcji gdyż oprócz tego felernego Evoboxa HD wszystkie urządzenia w domu dobrze sobie z tym radzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...