Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, konsultant napisał:

W przypadku komunikatu odnośnie zablokowanego dekodera multiroom Evobox Lite pomaga restart routera oraz powrót do ustawień fabrycznych, najpierw dekodera głównego, potem dodatkowego. 

Żart? Mam 5 razy dziennie restartować router i przywracać ustawienia fabryczne dekoderów bo na chwilę obecną tak to wygląda. Wieczorem udało mi się odblokowac multiroom a już dzisiaj rano jest zablokowany. To jest jakaś totalna kpina ze strony Polsatu! Ja aż się przejdę ponownie do punktu z pytaniem jak w takim przypadku wygląda kwestia rozwiązania umowy

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, SEpuLT napisał:

U mnie wystarcza samo wyłączenie z prądu lite. Po ponownym podłączaniu łapie komunikację z głównym. Miało być wygodniej i bez latania z karą, a wyszło jak zwykle... Częstotliwość blokowania dekoderów multi to od1 do 3 dni.

U mnie od mementu wystartowania nic nie zgasło , nie zawiesiło się , multiroomy się " widzą " , nPVR zaczęło w pełni działać . Nie mogę narzekać . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj kurier dostarczył do mnie Evobox Lite. Dekoder podłączyłem do sieci WIFI o częstotliwości 2,4 GHz. Evobox PRV mam podłączony do 5 GHz. Niestety EVOBOX Lite nie działa tz. pokazuje się komunikat z błędem E017 a na głównym dekoderze w ustawieniach usługa multiroom jest nieaktywna. Puściłem przez ICOK nadanie uprawnień na Lite. jednak to nic nie dało nadal problem by to działało. Czy trzeba zrobić jakiś dodatkowy zabieg by dekodery się sparowały ?? Czy stara karta, którą miałem z HD3000 jest potrzebna ? bo kurier mi ją zabrał wraz z HD3000

 

- Problem rozwiązany ... nieaktualne :) Ponowne nadanie uprawnień przez infolinię pomógł .

Edytowane przez kubek1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Za dużo żeby szukać w temacie, więc zadam być może drugi raz takie pytanie (po to jest forum). Czy w polsat box jest możliwe korzystanie z multiroom bez posiadania łączności wifi? Nie dochodzi mi sygnał wifi przez strop domu jednorodzinnego. Czy można w tym celu użyć kabla ethernet,czy będzie działał w ten sposób multiroom bez problemu?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.09.2021 o 16:05, patryszq napisał:

U mnie od mementu wystartowania nic nie zgasło , nie zawiesiło się , multiroomy się " widzą " , nPVR zaczęło w pełni działać . Nie mogę narzekać . 

U mnie bardzo długo multiroom był nieaktywny i działał jak ta lala. Odkąd pojawiło się, że usługa jest aktywna (na dodatkowych dekoderach) zaczęły się problemy. Testowałem już nawet wydzielonego switcha gdzie były wpięte tylko i wyłącznie dekodery, ale to i tak nie zmienia sytuacji. Jak się któryś lite uprze, że nie widzi głównego to tylko odłączenie od sieci lub reset do fabryki pomaga. Od razu dodam, że w sieciach nie jestem laikiem (pracuję przy ich budowie i konfiguracji zawodowo) i tutaj nie doszukiwałbym się problemu. Zresztą testowałem również połączenie po WiFi i efekt jest identyczny. Komputer pinguje i widzi wszystkie dekodery bezproblemowo. Będziemy walczyć do skutku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Stałem się szczęśliwym posiadaczem multiroomu CP ( evobox hd + evobox lite ) i w związku z tym pojawiły się pytania:) :

*czemu na hd mogę oglądać wcześniej wyemitowane programy, a na lite nie?

*czemu ( skoro hd jest dekoderem głównym ) opcje multiroom w jego ustawieniach są nieaktywne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
14 godzin temu, Maciek90 napisał:

Czy może ktoś powiedzieć co jaki czas dekodery wymieniają się uprawnieniami z dekoderem 4K jako głównym?

U mnie ostatnio codziennie informacja o braku dekodera głównego. Ale już nie walczę z tym tylko czekam kilka minut i łapie uprawnienia. Zasadniczo ten ich multiroom bez przekładania kart to porażka.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory korzystałem z opcji przekładania kart i faktycznie należało to robić co ok. 2 tygodnie, ale przez ostatnie kilka miesięcy nie musiałem tego robić w ogóle i wszystko działało 😃. Od kilku dni mam nową umowę z nowymi odbiornikami. Robię małą modernizację domowej sieci LAN i dlatego pytam czy mogę chwilowo pozbawiać dekodery połączenia między sobą. Jeszcze nie zdarzyło mi się otrzymać komunikatu o braku dekodera głównego pomimo kilkugodzinnego braku sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku po kilkutygodniowej walce z rozłączaniem dekoderów PVR i Lite doszedłem do rozwiązania problemu.
Zauważyłem w aplikacji od routera że główny dekoder PVR zrzuca połączenie WiFi w losowym momencie i nie łączy się ponownie, przez co dodatkowy dekoder nie widzi go w sieci i się blokuje.

Rozwiązałem problem podłączając główny router PVR kablem do routera, a dodatkowy już po WiFi, działa 3ci dzień bez rozłączania, a tak to codziennie musiałem resetować wszystko żeby zaskoczyło.

Przy okazji znalazłem sposób na pozbycie się "kafelków" przy starcie bez fizycznego odcinania internetu:

należy w routerze zablokować adres *redefine.pl dla dekoderów i kafelki nie będą już się pojawiać. Prawdopodobnie traci się sprawność usług ala IPLA, ale ja używam Polsatu tylko do TV
 

Edytowane przez KamilKiri
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, też mam problem z multiroom'em. Do tej pory w mieszkaniu był główny Evobox HD i dodatkowy Evobox Lite w sypialni. Wszystko śmiga git malina, urządzenia się widzą, 0 jakichkolwiek błędów. Obydwa mają te nowsze oprogramowanie. W połowie tego tygodnia Teściu dobrał kolejnego Lite'a do drugiej sypialni, podłączyliśmy, przez infolinie poszła aktywacja i można było oglądać. Następnego dnia niestety przywitał nas komunikat że dekoder dodatkowy multiroom został zablokowany i że nie wykryto w sieci lan dekodera głównego. Telefon na infolinie i zaczynamy szopkę z restartami wszystkich urządzeń i przywracaniem ustawień fabrycznych. Po 2 godzinnej walce wyszło że mamy iść do punktu i wymienić sprzęt. W piątek został wymieniony, wczoraj odpalony ale nie aktywowany bo wyjeżdżaliśmy. Dzisiaj odpalam a tu znowu to samo, blokada. Router nic nie blokuje bo drugi normalnie widzi ten główny dekoder. Dla świętego spokoju wyciągnąłem z szafy inny router, podłączałem do niego i przez wifi i przez kable ethernet i nic. Dalej to samo, nawet przez hotspot z telefonu. Na liście urządzeń w routerze wszystkie 3 widnieją w połączonych urządzeniach. Jedyna różnica jest taka że ten dołożony co się blokuje  ma starą wersje oprogramowania, ale nie znajduje nowszej. Dzisiaj znowu dostaliśmy informację na lini żeby wymienić sprzęt... I teraz nie wiem czy będziemy wymieniać sprzęt w nieskończoność, czy jest np. możliwość dostania sprzętu już z nowszą wersją oprogramowania. Ewentualnie czy po któreś wymianie przyjeżdża serwis i sprawdza co się dzieje? Bo jedyne co znalazłem to że jest dodatkowa usługa serwisu za jedyne 290zł co jest jakimś żartem. Podpisujesz umowę, dostajesz sprzęt i jak nie działa to restartuj w nieskończoność albo wymieniaj i wymieniaj xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...