konsultant Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 W przypadku komunikatu odnośnie zablokowanego dekodera multiroom Evobox Lite pomaga restart routera oraz powrót do ustawień fabrycznych, najpierw dekodera głównego, potem dodatkowego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 ooooo jakaś dobra rada , rozumiem że przetestowałeś na swoim przypadku ?? i dekoder sie nie zablokował ponownie ?? @support458 @Specjalista Polsat Box kolejna złota rada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon16 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 9 godzin temu, konsultant napisał: W przypadku komunikatu odnośnie zablokowanego dekodera multiroom Evobox Lite pomaga restart routera oraz powrót do ustawień fabrycznych, najpierw dekodera głównego, potem dodatkowego. Żart? Mam 5 razy dziennie restartować router i przywracać ustawienia fabryczne dekoderów bo na chwilę obecną tak to wygląda. Wieczorem udało mi się odblokowac multiroom a już dzisiaj rano jest zablokowany. To jest jakaś totalna kpina ze strony Polsatu! Ja aż się przejdę ponownie do punktu z pytaniem jak w takim przypadku wygląda kwestia rozwiązania umowy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Jak zawarłeś przez internet lub tele masz 14 dni na odstąpienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEpuLT Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 U mnie wystarcza samo wyłączenie z prądu lite. Po ponownym podłączaniu łapie komunikację z głównym. Miało być wygodniej i bez latania z karą, a wyszło jak zwykle... Częstotliwość blokowania dekoderów multi to od1 do 3 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 No to "zamienił stryjek siekierkę na kijek" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 10 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2021 11 godzin temu, SEpuLT napisał: U mnie wystarcza samo wyłączenie z prądu lite. Po ponownym podłączaniu łapie komunikację z głównym. Miało być wygodniej i bez latania z karą, a wyszło jak zwykle... Częstotliwość blokowania dekoderów multi to od1 do 3 dni. U mnie od mementu wystartowania nic nie zgasło , nie zawiesiło się , multiroomy się " widzą " , nPVR zaczęło w pełni działać . Nie mogę narzekać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek1984 Opublikowano 11 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2021 (edytowane) Wczoraj kurier dostarczył do mnie Evobox Lite. Dekoder podłączyłem do sieci WIFI o częstotliwości 2,4 GHz. Evobox PRV mam podłączony do 5 GHz. Niestety EVOBOX Lite nie działa tz. pokazuje się komunikat z błędem E017 a na głównym dekoderze w ustawieniach usługa multiroom jest nieaktywna. Puściłem przez ICOK nadanie uprawnień na Lite. jednak to nic nie dało nadal problem by to działało. Czy trzeba zrobić jakiś dodatkowy zabieg by dekodery się sparowały ?? Czy stara karta, którą miałem z HD3000 jest potrzebna ? bo kurier mi ją zabrał wraz z HD3000 - Problem rozwiązany ... nieaktualne Ponowne nadanie uprawnień przez infolinię pomógł . Edytowane 11 Września 2021 przez kubek1984 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter9267 Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 Witam. Za dużo żeby szukać w temacie, więc zadam być może drugi raz takie pytanie (po to jest forum). Czy w polsat box jest możliwe korzystanie z multiroom bez posiadania łączności wifi? Nie dochodzi mi sygnał wifi przez strop domu jednorodzinnego. Czy można w tym celu użyć kabla ethernet,czy będzie działał w ten sposób multiroom bez problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 Tak, będzie działał.Kabel chcesz doprowadzić do routera, czy chcesz spiąć 2 dekodery bez routera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 Można doprowadzić kabel od dekodera do dekodera lub lepiej każdy dekoder wpiąć do routera ,zyskujemy wtedy internet po kablu w każdym z dekoderów bez problemów z wifi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEpuLT Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 W dniu 10.09.2021 o 16:05, patryszq napisał: U mnie od mementu wystartowania nic nie zgasło , nie zawiesiło się , multiroomy się " widzą " , nPVR zaczęło w pełni działać . Nie mogę narzekać . U mnie bardzo długo multiroom był nieaktywny i działał jak ta lala. Odkąd pojawiło się, że usługa jest aktywna (na dodatkowych dekoderach) zaczęły się problemy. Testowałem już nawet wydzielonego switcha gdzie były wpięte tylko i wyłącznie dekodery, ale to i tak nie zmienia sytuacji. Jak się któryś lite uprze, że nie widzi głównego to tylko odłączenie od sieci lub reset do fabryki pomaga. Od razu dodam, że w sieciach nie jestem laikiem (pracuję przy ich budowie i konfiguracji zawodowo) i tutaj nie doszukiwałbym się problemu. Zresztą testowałem również połączenie po WiFi i efekt jest identyczny. Komputer pinguje i widzi wszystkie dekodery bezproblemowo. Będziemy walczyć do skutku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter9267 Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 16 godzin temu, kfm877 napisał: Tak, będzie działał. Kabel chcesz doprowadzić do routera, czy chcesz spiąć 2 dekodery bez routera? Do routera chcę wszystko podpiąć, internet Orange mobilny lub "neostrada" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayki3 Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 Witam, Stałem się szczęśliwym posiadaczem multiroomu CP ( evobox hd + evobox lite ) i w związku z tym pojawiły się pytania:) : *czemu na hd mogę oglądać wcześniej wyemitowane programy, a na lite nie? *czemu ( skoro hd jest dekoderem głównym ) opcje multiroom w jego ustawieniach są nieaktywne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 Wszystko musi sie " nadać w systemie " uprawnienia i cały ten bajzel musi sie skomunikować , mi też działały funkcje wybiórczo a z nowym okresem rozliczeniowym jakby PYK i wszystko zadziałało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayki3 Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 No to zobaczymy jak to się poukłada. Ale chyba pomogę szczęściu, jest jakby nie było infolinia. Może szybciej zatrybi to wszystko, jak manualnie popchną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayki3 Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 No to się nieźle zaczęła przygoda z CP , dwa dni walki infolinii na różnych poziomach z LITE i diagnoza: wymienić dekoder w punkcie. Już się boję co będzie później, bo mam w planach rozszerzenie multiroomu o kolejne dekodery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 Czy może ktoś powiedzieć co jaki czas dekodery wymieniają się uprawnieniami z dekoderem 4K jako głównym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 W starej konfiguracji manewr przekładania kart w celu aktywacji multiroom trzeba było robić co 14 dni , raz mi się zdarzyło 10 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEpuLT Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 14 godzin temu, Maciek90 napisał: Czy może ktoś powiedzieć co jaki czas dekodery wymieniają się uprawnieniami z dekoderem 4K jako głównym? U mnie ostatnio codziennie informacja o braku dekodera głównego. Ale już nie walczę z tym tylko czekam kilka minut i łapie uprawnienia. Zasadniczo ten ich multiroom bez przekładania kart to porażka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 @support458 @Specjalista Polsat Box kolejny temat dla Was do podjęcia - i to wcale nie jest śmieszne oferować coś co tak działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 Do tej pory korzystałem z opcji przekładania kart i faktycznie należało to robić co ok. 2 tygodnie, ale przez ostatnie kilka miesięcy nie musiałem tego robić w ogóle i wszystko działało . Od kilku dni mam nową umowę z nowymi odbiornikami. Robię małą modernizację domowej sieci LAN i dlatego pytam czy mogę chwilowo pozbawiać dekodery połączenia między sobą. Jeszcze nie zdarzyło mi się otrzymać komunikatu o braku dekodera głównego pomimo kilkugodzinnego braku sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 Tak możesz , ja miałem modernizacje sieci i brak neta przez 2dni i dekodery działały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilKiri Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 (edytowane) W moim przypadku po kilkutygodniowej walce z rozłączaniem dekoderów PVR i Lite doszedłem do rozwiązania problemu. Zauważyłem w aplikacji od routera że główny dekoder PVR zrzuca połączenie WiFi w losowym momencie i nie łączy się ponownie, przez co dodatkowy dekoder nie widzi go w sieci i się blokuje. Rozwiązałem problem podłączając główny router PVR kablem do routera, a dodatkowy już po WiFi, działa 3ci dzień bez rozłączania, a tak to codziennie musiałem resetować wszystko żeby zaskoczyło. Przy okazji znalazłem sposób na pozbycie się "kafelków" przy starcie bez fizycznego odcinania internetu: należy w routerze zablokować adres *redefine.pl dla dekoderów i kafelki nie będą już się pojawiać. Prawdopodobnie traci się sprawność usług ala IPLA, ale ja używam Polsatu tylko do TV Edytowane 3 Października 2021 przez KamilKiri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sroczeto Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 Witam, też mam problem z multiroom'em. Do tej pory w mieszkaniu był główny Evobox HD i dodatkowy Evobox Lite w sypialni. Wszystko śmiga git malina, urządzenia się widzą, 0 jakichkolwiek błędów. Obydwa mają te nowsze oprogramowanie. W połowie tego tygodnia Teściu dobrał kolejnego Lite'a do drugiej sypialni, podłączyliśmy, przez infolinie poszła aktywacja i można było oglądać. Następnego dnia niestety przywitał nas komunikat że dekoder dodatkowy multiroom został zablokowany i że nie wykryto w sieci lan dekodera głównego. Telefon na infolinie i zaczynamy szopkę z restartami wszystkich urządzeń i przywracaniem ustawień fabrycznych. Po 2 godzinnej walce wyszło że mamy iść do punktu i wymienić sprzęt. W piątek został wymieniony, wczoraj odpalony ale nie aktywowany bo wyjeżdżaliśmy. Dzisiaj odpalam a tu znowu to samo, blokada. Router nic nie blokuje bo drugi normalnie widzi ten główny dekoder. Dla świętego spokoju wyciągnąłem z szafy inny router, podłączałem do niego i przez wifi i przez kable ethernet i nic. Dalej to samo, nawet przez hotspot z telefonu. Na liście urządzeń w routerze wszystkie 3 widnieją w połączonych urządzeniach. Jedyna różnica jest taka że ten dołożony co się blokuje ma starą wersje oprogramowania, ale nie znajduje nowszej. Dzisiaj znowu dostaliśmy informację na lini żeby wymienić sprzęt... I teraz nie wiem czy będziemy wymieniać sprzęt w nieskończoność, czy jest np. możliwość dostania sprzętu już z nowszą wersją oprogramowania. Ewentualnie czy po któreś wymianie przyjeżdża serwis i sprawdza co się dzieje? Bo jedyne co znalazłem to że jest dodatkowa usługa serwisu za jedyne 290zł co jest jakimś żartem. Podpisujesz umowę, dostajesz sprzęt i jak nie działa to restartuj w nieskończoność albo wymieniaj i wymieniaj xd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.