Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, EVO Z BOXU napisał(a):

jak będę miał  dwa rutery w tej samej  sieci to mogą podłączyć drugi dekoder dodatkowy do drugiego rutera ? będzie działać multiroom ?

Możesz mieć nawet 10 routerów i też będzie działać pod warunkiem że będą poprawnie skonfigurowane. :)

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

I nie dałem rady, co jest co najmniej dziwne. Nie miałem problemu, by przy okazji przedłużyć umowę i nawet zwiększyć zobowiązanie (90->140zł), ale system nie przepuścił wymiany sprzętu. Nie chciał dołączyć 4K Lite do Evoboxa IP i nie pozwalał również na wymianę EVO IP na 4K Lite, by były dwa 4K. Mogłem wyłącznie dobrać kolejny EVO IP.

 

Bez sensu. Nie rozumiem polityki Polsatu (C+ robi w sumie tak samo). Człowiek łaskawie chciałby płacić więcej, związać się na dłużej umową, a oni "nie". Może ktoś to wytłumaczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.11.2022 o 13:03, hajdzik napisał(a):

mam problem z działaniem multiroom po wymianie dekodera dodatkowego na nowy (poprzedni uległ awarii i przestał widzieć sygnał satelitarny) dekoder główny evobox hd podłączony do sieci poprzez wifi działa bezproblemowo, dekoder dodatkowy także podłączony do tej samej sieci wifi  wyświetla cały czas ten sam błąd "tego kanału nie ma w twoim abonamencie... E016-0".  Nie pomagają kolejne wznowienia uprawnień z biura obsługi klienta ani resety ustawień obydwu dekoderów, nie pomaga też wymiana punktu dostępowego wifi ani spięcie dekoderów w sieć po kablach. Efekt cały czas jest ten sam: uprawnienia do pakietów nie dochodzą do dekodera dodatkowego multiroom evobox lite

Dobry wieczór,

udało się rozwiązać powyższy problem? Mam to samo odkąd wymieniłem uszkodzony dek od multi. Dziwne jest to, że na ekranie widać pasek postępu emitowanego programu,  jego nazwę a całość "okraszona" jest powyższym komunikatem na czarnym tle pozbawionym obrazu. 

Technicy ponawiali uprawnienia i w systemie wszystko działa prawidłowo...... a obrazu jak nie było tak nie ma.

Dziś połączono mnie z działem "nadawania uprawniem" i ....jednym słowem, tragedia. Technik/konsultant w trakcie 30 minutowej rozmowy nie przedstawił żadnego sensownego rozwiązania problemu, nie słuchał tego co mówię, nie interesowała go diagnostyka jaką przeprowadziłem żeby wykluczyć elementy powodujące problem. Był arogancki, [beep]...gdy usłyszał, że inni ludzie maja podobne problemy zaczął bredzić coś o płaskiej ziemi i robić osobiste przytyki.  Na końcu stwierdził że szkoda cennego czasu i mam wymienić dekoder.  Mam ochotę napisać na niego skargę bo nie spodziewałem się takiego podejścia. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Cytat

Jakaopcja1 

Mi to wygląda na błędnie wybrany rodzaj konwertera w ustawieniach nowego dekodera lub czestotliwość . Jeżeli masz konwerter Unicable: W głównym dekoderze w konfiguracji anteny wybierasz typ konwertera Evobox 1 lub Evobox 2, a w menu instalacyjnym LITE zaznacz konwerter SCR i dla każdego dekodera wybierz jedną z czterech dostępnych częstotliwości (1210,1420,1680,2040 MHz), np. dla pierwszego 1210, a dla drugiego 1420.

Edytowane przez adam332
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja mam 2 Dekodery do Multi i jak mi zgubią sieć to daję na Dekoderze sieć Wi - Fi konfiguracja przez "WPS" a na routerze wciskam na chwilę przycisk "WPS" i prawie zawsze znajduje połączenie z Dekoderem głównym :)

Edytowane przez Gupik
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wymieniałem dekodery [ Główny i 2 dodatkowe ] po ponownym podłączeniu działa tylko główny na dodatkowych wyświetla że Dekoder zablokowany mimo że oba działają w tej samej sieci :|

- jak rozwiązać ten problem ??

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.01.2023 o 21:57, adam332 napisał(a):

Mi to wygląda na błędnie wybrany rodzaj konwertera w ustawieniach nowego dekodera lub czestotliwość . Jeżeli masz konwerter Unicable: W głównym dekoderze w konfiguracji anteny wybierasz typ konwertera Evobox 1 lub Evobox 2, a w menu instalacyjnym LITE zaznacz konwerter SCR i dla każdego dekodera wybierz jedną z czterech dostępnych częstotliwości (1210,1420,1680,2040 MHz), np. dla pierwszego 1210, a dla drugiego 1420.

Witam wszystkich, 

nic z tych rzeczy, dekoder (choć świeżo wyciągnięty z pudełka) okazał się uszkodzony i jego ponowna wymiana usunęła wspomniany problem. Jak narazić wszystko działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Mam 2 x HD5000 jako multiroomy oraz główny Evobox PVR. Jeden HD5000 dokonał żywota. W punkcie mówią, że nie ma możliwości wymiany, bo wycofali wszystkie HDxxxx. Mówią o płatnej wymianie na dekoder lite. Ktoś coś podobnego przerabiał?? W życiu nie dostaną ode mnie ani złotówki za wymianę dekodera. Nie jest moją winą, że nie mogą mi wymienić na taki sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, killerów dwóch napisał(a):

Mam 2 x HD5000 jako multiroomy oraz główny Evobox PVR. Jeden HD5000 dokonał żywota. W punkcie mówią, że nie ma możliwości wymiany, bo wycofali wszystkie HDxxxx. Mówią o płatnej wymianie na dekoder lite. 

 

Pewnie chcą wcisnąć aneks do umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
W dniu 25.07.2023 o 20:52, killerów dwóch napisał(a):

Mam 2 x HD5000 jako multiroomy oraz główny Evobox PVR. Jeden HD5000 dokonał żywota. W punkcie mówią, że nie ma możliwości wymiany, bo wycofali wszystkie HDxxxx. Mówią o płatnej wymianie na dekoder lite. Ktoś coś podobnego przerabiał?? W życiu nie dostaną ode mnie ani złotówki za wymianę dekodera. Nie jest moją winą, że nie mogą mi wymienić na taki sam.

I jak się sprawa potoczyła dalej po prawie 3 miesiącach jeśli można spytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie i Panie mam pytanie. Byłem w punkcie gdzie niby czekała na mnie specjalna oferta na przedłużenie umowy, okazało się że ta oferta jest taka jak dla każdego klienta który wchodzi z ulicy, ale to nie o tym.

 

Zapytałem o możliwość wymiany multiromow na takie z wifi aby nie żonglowac kartami. Pan powiedział że mogę takie dekodery otrzymać ale wiąże się to również z wymianą dekodera głównego którym jest Evobox PVR HD .

Czy to prawda że Evobox z kartą nie będzie współpracował z dekoderami które nie posiadają kart? Tak mi tłumaczył Pan w salonie. Dla mnie to dziwne.

 

Dzięki za odpowiedź 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...