patryszq Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 Będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 1 godzinę temu, EVO Z BOXU napisał(a): jak będę miał dwa rutery w tej samej sieci to mogą podłączyć drugi dekoder dodatkowy do drugiego rutera ? będzie działać multiroom ? Możesz mieć nawet 10 routerów i też będzie działać pod warunkiem że będą poprawnie skonfigurowane. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 21 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2022 Czy w czasie trwania umowy na IPTV (nie OTT) mogę dobrać multiroom? A konkretnie dekoder Polsat Box 4K Lite do Evobox IP, który już mam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandi0109 Opublikowano 22 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2022 @Mruczek dobre pytanie. Też chciałbym znać odpowiedź Wysłane z mojego motorola edge 30 ultra przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2023 I nie dałem rady, co jest co najmniej dziwne. Nie miałem problemu, by przy okazji przedłużyć umowę i nawet zwiększyć zobowiązanie (90->140zł), ale system nie przepuścił wymiany sprzętu. Nie chciał dołączyć 4K Lite do Evoboxa IP i nie pozwalał również na wymianę EVO IP na 4K Lite, by były dwa 4K. Mogłem wyłącznie dobrać kolejny EVO IP. Bez sensu. Nie rozumiem polityki Polsatu (C+ robi w sumie tak samo). Człowiek łaskawie chciałby płacić więcej, związać się na dłużej umową, a oni "nie". Może ktoś to wytłumaczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2023 @Mruczekw c+ możesz dobrać multirom w dowolnym momencie umowy bez jej przedłużania, po prostu wzrasta ci abonament o 10 zł (tv satelitarna) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mss Opublikowano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2023 Czy można dołożyć MR do Dekodera EVOBOX PVR i jeszcze wybrać wersję 4K? Jaką sugerujecie konfigurację aby działał na dwóch TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakaopcja1 Opublikowano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2023 W dniu 23.11.2022 o 13:03, hajdzik napisał(a): mam problem z działaniem multiroom po wymianie dekodera dodatkowego na nowy (poprzedni uległ awarii i przestał widzieć sygnał satelitarny) dekoder główny evobox hd podłączony do sieci poprzez wifi działa bezproblemowo, dekoder dodatkowy także podłączony do tej samej sieci wifi wyświetla cały czas ten sam błąd "tego kanału nie ma w twoim abonamencie... E016-0". Nie pomagają kolejne wznowienia uprawnień z biura obsługi klienta ani resety ustawień obydwu dekoderów, nie pomaga też wymiana punktu dostępowego wifi ani spięcie dekoderów w sieć po kablach. Efekt cały czas jest ten sam: uprawnienia do pakietów nie dochodzą do dekodera dodatkowego multiroom evobox lite. Dobry wieczór, udało się rozwiązać powyższy problem? Mam to samo odkąd wymieniłem uszkodzony dek od multi. Dziwne jest to, że na ekranie widać pasek postępu emitowanego programu, jego nazwę a całość "okraszona" jest powyższym komunikatem na czarnym tle pozbawionym obrazu. Technicy ponawiali uprawnienia i w systemie wszystko działa prawidłowo...... a obrazu jak nie było tak nie ma. Dziś połączono mnie z działem "nadawania uprawniem" i ....jednym słowem, tragedia. Technik/konsultant w trakcie 30 minutowej rozmowy nie przedstawił żadnego sensownego rozwiązania problemu, nie słuchał tego co mówię, nie interesowała go diagnostyka jaką przeprowadziłem żeby wykluczyć elementy powodujące problem. Był arogancki, [beep]...gdy usłyszał, że inni ludzie maja podobne problemy zaczął bredzić coś o płaskiej ziemi i robić osobiste przytyki. Na końcu stwierdził że szkoda cennego czasu i mam wymienić dekoder. Mam ochotę napisać na niego skargę bo nie spodziewałem się takiego podejścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2023 1 godzinę temu, mss napisał(a): Czy można dołożyć MR do Dekodera EVOBOX PVR i jeszcze wybrać wersję 4K? Jaką sugerujecie konfigurację aby działał na dwóch TV? nie nie można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam332 Opublikowano 12 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2023 (edytowane) Cytat Jakaopcja1 Mi to wygląda na błędnie wybrany rodzaj konwertera w ustawieniach nowego dekodera lub czestotliwość . Jeżeli masz konwerter Unicable: W głównym dekoderze w konfiguracji anteny wybierasz typ konwertera Evobox 1 lub Evobox 2, a w menu instalacyjnym LITE zaznacz konwerter SCR i dla każdego dekodera wybierz jedną z czterech dostępnych częstotliwości (1210,1420,1680,2040 MHz), np. dla pierwszego 1210, a dla drugiego 1420. Edytowane 12 Stycznia 2023 przez adam332 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gupik Opublikowano 20 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2023 (edytowane) Ja mam 2 Dekodery do Multi i jak mi zgubią sieć to daję na Dekoderze sieć Wi - Fi konfiguracja przez "WPS" a na routerze wciskam na chwilę przycisk "WPS" i prawie zawsze znajduje połączenie z Dekoderem głównym Edytowane 20 Stycznia 2023 przez Gupik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekP2 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2023 Witam. Od miesiąca mam nowy pakiet telewizji główny 4K, plus dwa dodatkowe evobox lite. Od początku nie działają MR, technicy z infolinii twierdzą że nie będzie to działało w tej konfiguracji, ale wymienić dekoderów nie chcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2023 Zgłoś reklamację na piśmie przez icok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekP2 Opublikowano 28 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2023 Zgłosiłem, a po miesiącu przyszła odpowiedź negatywna. Tam niema z kim gadać na infolinii, tylko resetowanie dziesiątki razy wszystkich sprzętów i nic nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 28 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2023 1 minutę temu, WojtekP2 napisał(a): po miesiącu przyszła odpowiedź negatywna To my na forum ci mamy pomóc skoro polsat nie może? Co ci niby napisali w piśmie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekP2 Opublikowano 29 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2023 Gdzie dalej mam uderzyć, chyba już tylko UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 4 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2023 Zgłoś reklamacje na działanie usługi MR, niech naprawią wadę umowy skoro dali niekompatybilny sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gupik Opublikowano 6 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2023 Dziś wymieniałem dekodery [ Główny i 2 dodatkowe ] po ponownym podłączeniu działa tylko główny na dodatkowych wyświetla że Dekoder zablokowany mimo że oba działają w tej samej sieci - jak rozwiązać ten problem ?? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakaopcja1 Opublikowano 8 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2023 W dniu 12.01.2023 o 21:57, adam332 napisał(a): Mi to wygląda na błędnie wybrany rodzaj konwertera w ustawieniach nowego dekodera lub czestotliwość . Jeżeli masz konwerter Unicable: W głównym dekoderze w konfiguracji anteny wybierasz typ konwertera Evobox 1 lub Evobox 2, a w menu instalacyjnym LITE zaznacz konwerter SCR i dla każdego dekodera wybierz jedną z czterech dostępnych częstotliwości (1210,1420,1680,2040 MHz), np. dla pierwszego 1210, a dla drugiego 1420. Witam wszystkich, nic z tych rzeczy, dekoder (choć świeżo wyciągnięty z pudełka) okazał się uszkodzony i jego ponowna wymiana usunęła wspomniany problem. Jak narazić wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 25 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2023 Mam 2 x HD5000 jako multiroomy oraz główny Evobox PVR. Jeden HD5000 dokonał żywota. W punkcie mówią, że nie ma możliwości wymiany, bo wycofali wszystkie HDxxxx. Mówią o płatnej wymianie na dekoder lite. Ktoś coś podobnego przerabiał?? W życiu nie dostaną ode mnie ani złotówki za wymianę dekodera. Nie jest moją winą, że nie mogą mi wymienić na taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2023 Wymiana jest bezpłatna w ramach akcji serwisowej i wymagana będzie w przypadku obu HD 5000, główny pozostanie bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 26 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2023 10 godzin temu, killerów dwóch napisał(a): Mam 2 x HD5000 jako multiroomy oraz główny Evobox PVR. Jeden HD5000 dokonał żywota. W punkcie mówią, że nie ma możliwości wymiany, bo wycofali wszystkie HDxxxx. Mówią o płatnej wymianie na dekoder lite. Pewnie chcą wcisnąć aneks do umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 26 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2023 Przedłużałem w lutym br. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert777 Opublikowano 19 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2023 W dniu 25.07.2023 o 20:52, killerów dwóch napisał(a): Mam 2 x HD5000 jako multiroomy oraz główny Evobox PVR. Jeden HD5000 dokonał żywota. W punkcie mówią, że nie ma możliwości wymiany, bo wycofali wszystkie HDxxxx. Mówią o płatnej wymianie na dekoder lite. Ktoś coś podobnego przerabiał?? W życiu nie dostaną ode mnie ani złotówki za wymianę dekodera. Nie jest moją winą, że nie mogą mi wymienić na taki sam. I jak się sprawa potoczyła dalej po prawie 3 miesiącach jeśli można spytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapusta7 Opublikowano 21 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2023 Witam. Panowie i Panie mam pytanie. Byłem w punkcie gdzie niby czekała na mnie specjalna oferta na przedłużenie umowy, okazało się że ta oferta jest taka jak dla każdego klienta który wchodzi z ulicy, ale to nie o tym. Zapytałem o możliwość wymiany multiromow na takie z wifi aby nie żonglowac kartami. Pan powiedział że mogę takie dekodery otrzymać ale wiąże się to również z wymianą dekodera głównego którym jest Evobox PVR HD . Czy to prawda że Evobox z kartą nie będzie współpracował z dekoderami które nie posiadają kart? Tak mi tłumaczył Pan w salonie. Dla mnie to dziwne. Dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.