Mati06 Opublikowano 1 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2023 No dzięki zalogowałem się ponownie do Smart tv do aplikacji Polsat Box Go i zobaczymy co będzie. Czytałem właśnie dziś o tych karach. Ale to nie dotyczy czasem pierwszych promocji tego pakietu...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia (edytowane) Działa wam dzisiaj polsatbox go.. coś nie mogę się zalogować.. na infolinii.. że sprawdzą.. i tyle.. A taki mam błąd: Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie za chwilę, lub skontaktuj się z nami podając kod: (13571:) Edytowane 21 Stycznia przez escapers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia Na telefonie działa. Sprawdziłem parę minut mecz koszykówki na PS Extra i wszystko oki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia A jak się wylogujesz to możesz się zalogować ponownie? Bo ja już myślałem że mam złe hasło wylogowałem się na ipadzie i teraz ani iPad ani Apple TV nie mam polsatboxgo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia Mi działa w smartfonie i w przeglądarce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia U mnie również działa bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 9 minut temu, escapers napisał(a): A jak się wylogujesz to możesz się zalogować ponownie? Bo ja już myślałem że mam złe hasło wylogowałem się na ipadzie i teraz ani iPad ani Apple TV nie mam polsatboxgo.. Nie idzie się zalogować ponownie Cytat Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie za chwilę, lub skontaktuj się z nami podając kod: (13571:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia Dzięki za sprawdzenie.. to nie wiem co jest u mnie nawet do panelu klienta nie mogę się zalogować przez stronkę https://www.polsatbox.pl ani po światłowodzie ani po GSM'ie.. jeszcze do 18:30 powalczę jak coś to zostaje oglądać na C+ online.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia https://icok.polsatbox.pl/ też nie działa. Coś mają ze serwerem sknocone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escapers Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia @Gizior89 dokładnie to co u mnie.. dzięki za próbę i sorki że przestało Ci też działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia Spoko, mecz Barcy obejrzę na dekoderze 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia Zastanawia mnie skąd PBG bierze sygnał kanałów Eleven, skoro Eleven Sport 1 4K jest opóźniony względem wersji HD o 20 sekund Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia Na pewno z Hotbirda 13e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 21 Stycznia Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia Napewno nie. Na sat idą równo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia Pojawił się w aplikacji kanał INULTRA 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia Pojawił się w aplikacji kanał INULTRA 4KTylko dla abonentów czy na subskrypcji również? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia (edytowane) W pakiecie M (abonament sat) nie widzę INULTRA 4K w aplikacji. Edytowane 24 Stycznia przez an10ka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia Pakiet S (abonament sat) działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek99 Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia INULTRA 4K jest również w ofercie Polsat Box Go dla subskrybentów, pakiet Premium za 30-40zł/mies. Kanał jest widoczny w aplikacji, nie wyświetla się na stronie internetowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael112 Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 16 minut temu, Marek99 napisał(a): Kanał jest widoczny w aplikacji, nie wyświetla się na stronie internetowej. To tak jak ze wszystkimi innymi kanałami 4K (Museum i te inne). Też są tylko dla użytkowników aplikacji. @Marek99, dzięki za potwierdzenie dostępności dla subskrybentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgit Opublikowano 28 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia (edytowane) Witam, posiadam abonament na polsat box - wersja satelitarna. Do tej pory nie było problemu z oglądaniem TV na tablecie czy komórce z poziomu Polsat Box Go - nie było jedynie dostępu do materiałów VOD Premium, ale do kanały na żywo miałem to co na TV. Teraz tego nie ma. Czy teraz dostęp do kanałów na TV jest jedynie jak ma się wykupione Polsat Box Go - osobno - a jak na satelitę to już dostępu nie ma? Czy jakiś błąd i trzeba do ich bok dzwonić? Spotkał się ktoś z takim problemem? Edytowane 28 Kwietnia przez mgit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 28 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia Właśnie sprawdziłem , u mnie kanały na żywo działają , wszystkie te z mojego pakietu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgit Opublikowano 28 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia Przejrzałem trochę tego, i wychodzi, że tylko kanały filmbox działają... Czyli wychodzi, że tylko u mnie problem i trzeba do nich dzwonić... No nic jutro se zadzwonie do nich o co z tym chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia Smartfon, laptop wszystko działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia Potwierdzam-wszystko co ma działać działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.