Gizior89 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 @piotjak samsung zaktualizował Ci się do UI 5.1 to odinstaluj i zainstaluj ponownie. Na S22 to pomogło. Na a52s 5G nic nie musiałem robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piot Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 (edytowane) Dzięki, mam model UE43NU7462, oprogramowanie T-KTM2DEUC-1334.0, BT- S. Odinstalowalem i ponownie zainstalowalem aplikację PB GO 1.0.5 z 21/12/2022. Aplikacja dzialala do niedawna. Nie chodzi od tygodnia Edytowane 5 Maja 2023 przez piot 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 5 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 potwierdzam, przestała działać także na moich obu LG z WeBOS 5.0 i 6.0. Usunięcie i ponowna instalacja nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Używa ktoś może GO na telewizorze za pomocą Chromecasta? Nie wiem czemu, ale np. oglądając mecz obraz jest mało płynny i cały przekaz wygląda dużo gorzej niż oglądanie meczu przez C+ za pomocą tego samego Chromecasta (na C+ to jakościowo praktycznie nie mam jak odróżnić, że jest to stream a nie przekaz satelitarny). Czy tak po prostu jest z GO czy da się to jakoś ulepszyć ze swojej strony? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bgmnt Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Tak niestety jest. Polsat GO ma niższy bitrate niż C+ i 25 fps na większosci kanałów sportowych stąd różnica na minus. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 57 minut temu, bgmnt napisał(a): Tak niestety jest. Polsat GO ma niższy bitrate niż C+ i 25 fps na większosci kanałów sportowych stąd różnica na minus. Dzięki za potwierdzenie, właśnie czułem że coś jest nie tak z obrazem, że jest dużo mniej płynny niż jak streamuję mecz przez C+. Czy to jest problem wyłącznie z usługą GO czy np. jak ktoś wykupi abonament na telewizję internetową w Polsacie to taki sam będzie miał obraz? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bgmnt Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 W OTT na dedykowanym dekoderze to jest lepiej ogarnięte i Polsaty Sport nie mają widocznych problemów z płynnością, ale ogólna jakość obrazu dalej jest słaba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 @piotsorry myślałem, że na telefonie Samsunga Ci nie działa. U mnie na starym ok 5letnim UE50NU7092 śmiga apka - zalogowałem się po zeskanowaniu QR code, włączyłem eleven sport 1 4k i wsio działa 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reniferek334 Opublikowano 7 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 (edytowane) 12 godzin temu, Gizior89 napisał(a): włączyłem eleven sport 1 4k i wsio działa to sprawdź Polsaty Sport Edytowane 7 Maja 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 7 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 @reniferek334działają u mnie wszystkie Polsaty Sporty 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2023 @piot @listek2000 Proszę o zapisanie zgłoszenia na adres mailowy: pomoc@polsatboxgo.pl Zachęcamy do przekazania numeru referencyjnego, a przekażę sprawę do odpowiedniego działu, co przyśpieszy realizację. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 8 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2023 @piot @listek2000 Proszę o zapisanie zgłoszenia na adres mailowy: pomoc@polsatboxgo.pl Zachęcamy do przekazania numeru referencyjnego, a przekażę sprawę do odpowiedniego działu, co przyśpieszy realizację. kiedy zamierzacie wprowadzić 50fps zamiast 25fps w Polsat Box Go na wszystkich kanałach sportowych i na wszystkich systemach operacyjnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 9 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 50 FPS to tylko na Ali Express. Dla Polsatu to próg nie do przeskoczenia. Masz płacić, oglądać w jakości mydła i o nic nie pytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 W dniu 8.05.2023 o 10:29, cidik napisał(a): kiedy zamierzacie wprowadzić 50fps zamiast 25fps w Polsat Box Go na wszystkich kanałach sportowych i na wszystkich systemach operacyjnych? Przekażę do odpowiedniego działu sugestię w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pukus Opublikowano 9 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 (edytowane) Godzinę temu, Specjalista Polsat Box napisał(a): Przekażę do odpowiedniego działu sugestię Proszę przekazać, bo nie idzie oglądać Edytowane 9 Maja 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 9 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 przekazanie niczego nie zmieni, to trwa od samego początku jest jak jeszcze była Ipla. Polsat to wyższy stan umysłu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 10 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 W dniu 8.05.2023 o 07:34, Specjalista Polsat Box napisał(a): @piot @listek2000 Proszę o zapisanie zgłoszenia na adres mailowy: pomoc@polsatboxgo.pl Zachęcamy do przekazania numeru referencyjnego, a przekażę sprawę do odpowiedniego działu, co przyśpieszy realizację. Napisałem zgłoszenie: Witam, od kilku dni nie startuje mi aplikacja PolsatBoxGo na obu telewizorach LG z systemem WebOS 4.9 i 7.3. Odinstalowanie i ponowna instalacja nie pomaga. Proszę o pomoc, pozdrawiam. Odpowiedź: Szanowny Panie W związku z występującymi problemami prosimy o dokonanie następujących czynności: - przeinstalowanie aplikacji Polsat Box Go - wyłączenie telewizora z prądu na ok. 30 sekund, - przywrócenie ustawień fabrycznych telewizora. Nie wiem teraz czy te czynności mam traktować jako pojedyncze sugestie czy jako całość? Bo jeśli jako całość, to trzecia czynność wyklucza chyba zasadność dwóch pierwszych? Trochę dziwne ,że jednocześnie zepsuło się na dwóch telewizorach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 10 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 (edytowane) Złote rady suportu Polsatu : - przeinstalowanie aplikacji Polsat Box Go - wyłączenie telewizora z prądu na ok. 30 sekund, - przywrócenie ustawień fabrycznych telewizora. Odpowiadają tak dla 99,9 procent użytkowników, wskazując jedynie ich winę tej całej sytuacji. A to że aplikacja jest denna, to już nie ma najmniejszego znaczenia. Przywrócenie ustawień fabrycznych telewizora to ostateczność, która i tak nie gwarantuje że apka ponownie się uruchomi bez problemów na konkretnym systemie. Edytowane 10 Maja 2023 przez danielpes5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 11 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 Myślę, że to może być sztuczna inteligencja i ChatGPT ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piot Opublikowano 27 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2023 Usnąłem 3 aplikacje, w tym PB Go i wyłączyłem tv na 1 godzinę. Następnie, zainstalowałem ponownie PB Go i zalogowalem się od nowa. PB Go znowu działa! Wielkie dzięki za pomoc 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smeagol2014 Opublikowano 29 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2023 Pytanie do specjalisty czemu po aktualizacji androida do wersji13 nie mogę nawet eurosportu oglądać tylko jakiś pakiet mi każe kupować dodam ze przed dzialaly wszystkie kanaly... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 30 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2023 Niemożliwe jest to co piszesz. Sprawdź czy nie jesteś wylogowany. Co jakiś czas polsat robi autologout zarówno na telefonie jak i na tizenie. Przynajmniej u mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smeagol2014 Opublikowano 30 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2023 (edytowane) Godzinę temu, Gizior89 napisał(a): Niemożliwe jest to co piszesz. Sprawdź czy nie jesteś wylogowany. Zalogowany jestem, wylogowałem się i zalogowałem jeszcze raz i tak jakby nie widział logowania... Edytowane 30 Maja 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2023 10 godzin temu, smeagol2014 napisał(a): Pytanie do specjalisty czemu po aktualizacji androida do wersji13 nie mogę nawet eurosportu oglądać tylko jakiś pakiet mi każe kupować dodam ze przed dzialaly wszystkie kanaly... Witaj. Czy próbowałeś odinstalować i zainstalować aplikację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smeagol2014 Opublikowano 30 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2023 Witaj. Czy próbowałeś odinstalować i zainstalować aplikację?Po reinstalacji to samo....Wysłane z mojego LM-V600 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.