Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki, mam model UE43NU7462, oprogramowanie T-KTM2DEUC-1334.0, BT- S.

Odinstalowalem i ponownie zainstalowalem aplikację PB GO 1.0.5 z 21/12/2022. Aplikacja dzialala do niedawna. Nie chodzi od tygodnia

Edytowane przez piot
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używa ktoś może GO na telewizorze za pomocą Chromecasta? Nie wiem czemu, ale np. oglądając mecz obraz jest mało płynny i cały przekaz wygląda dużo gorzej niż oglądanie meczu przez C+ za pomocą tego samego Chromecasta (na C+ to jakościowo praktycznie nie mam jak odróżnić, że jest to stream a nie przekaz satelitarny).

 

Czy tak po prostu jest z GO czy da się to jakoś ulepszyć ze swojej strony?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, bgmnt napisał(a):

Tak niestety jest. Polsat GO ma niższy bitrate niż C+ i 25 fps na większosci kanałów sportowych stąd różnica na minus.

Dzięki za potwierdzenie, właśnie czułem że coś jest nie tak z obrazem, że jest dużo mniej płynny niż jak streamuję mecz przez C+.

 

Czy to jest problem wyłącznie z usługą GO czy np. jak ktoś wykupi abonament na telewizję internetową w Polsacie to taki sam będzie miał obraz?

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piot @listek2000 Proszę o zapisanie zgłoszenia na adres mailowy: pomoc@polsatboxgo.pl Zachęcamy do przekazania numeru referencyjnego, a przekażę sprawę do odpowiedniego działu, co przyśpieszy realizację.
 

kiedy zamierzacie wprowadzić 50fps zamiast 25fps w Polsat Box Go na wszystkich kanałach sportowych i na wszystkich systemach operacyjnych?







Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.05.2023 o 07:34, Specjalista Polsat Box napisał(a):

@piot @listek2000 Proszę o zapisanie zgłoszenia na adres mailowy: pomoc@polsatboxgo.pl Zachęcamy do przekazania numeru referencyjnego, a przekażę sprawę do odpowiedniego działu, co przyśpieszy realizację.

 

Napisałem zgłoszenie:

Witam, od kilku dni nie startuje mi aplikacja PolsatBoxGo na obu telewizorach LG z systemem WebOS 4.9 i 7.3.

Odinstalowanie i ponowna instalacja nie pomaga. Proszę o pomoc, pozdrawiam.

 

Odpowiedź:

Szanowny Panie
W związku z występującymi problemami prosimy o dokonanie następujących czynności:
- przeinstalowanie aplikacji Polsat Box Go
- wyłączenie telewizora z prądu na ok. 30 sekund,
- przywrócenie ustawień fabrycznych telewizora.

 

Nie wiem teraz czy te czynności mam traktować jako pojedyncze sugestie czy jako całość? 

Bo jeśli jako całość, to trzecia czynność  wyklucza chyba zasadność dwóch pierwszych?

Trochę dziwne ,że jednocześnie zepsuło się na dwóch telewizorach?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złote rady suportu Polsatu

- przeinstalowanie aplikacji Polsat Box Go
- wyłączenie telewizora z prądu na ok. 30 sekund,
- przywrócenie ustawień fabrycznych telewizora.

 

Odpowiadają tak dla 99,9 procent użytkowników, wskazując jedynie ich winę tej całej sytuacji. A to że aplikacja jest denna,  to już nie ma najmniejszego znaczenia.

 

Przywrócenie ustawień fabrycznych telewizora to ostateczność, która i tak nie gwarantuje że apka ponownie się uruchomi bez problemów na konkretnym systemie. 

Edytowane przez danielpes5
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Godzinę temu, Gizior89 napisał(a):
Niemożliwe jest to co piszesz. Sprawdź czy nie jesteś wylogowany. 

Zalogowany jestem, wylogowałem się i zalogowałem jeszcze raz i tak jakby nie widział logowania...

2968c36b4b8b1ee7b700ea88b1e7fd0e.jpg2885150ec5234b6d984c1712c5239fa5.jpg


 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, smeagol2014 napisał(a):

Pytanie do specjalisty czemu po aktualizacji androida do wersji13 nie mogę nawet eurosportu oglądać tylko jakiś pakiet mi każe kupować dodam ze przed dzialaly wszystkie kanaly...
 


Witaj. Czy próbowałeś odinstalować i zainstalować aplikację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...