Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, BODEK510 napisał(a):

problem występuje tylko w laptopie

Jak działa na Windowsie to sprawdź ustawienia logowania (wpisz w lewym dolnym rogu logowanie czy cus i wyskoczą Ci opcje, b. możliwe system trzyma dane logowania a np. w międzyczasie zmieniałeś haslo..no i wtedy występuje problemik. 

Edytowane przez Kiler
Poprawiono pisownię.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
25 minut temu, Gizior89 napisał(a):
że na dekoderze masz Eleven1 4k a nie Eleven4

W sumie fakt-) a tak na marginesie to ten eleven 4 to jakiś premium z elevenów? bo w pakiecie eleven go nie ma a w aplikacji polsat box go za dodatkową opłatą...
 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z dostępem do Polsat box go na laptopie.

 

Do tej pory działał a wczoraj chciałem odpalić i wyskakuje :

 

Adres e-mail niepotwierdzony

Podany wcześniej przez Ciebie adres e-mail: ********@interia.pl nie został jeszcze potwierdzony. Aby uzyskać pełny dostęp do serwisu, kliknij link w wiadomości, którą wysłaliśmy na Twój adres e-mail. Dziękujemy!

 

Problem taki że żaden email nie przyszedł (sprawdzałem spam). Na infolinii szkoda gadać z tymi ludźmi złożyli reklamacje i mam czekać 14 dni na rozparzenie. Normalnie [beep]y.

 

Mieliście taką sytuację? mój adres email jest w polsacie od paru lat.

 

Co śmieszne na telefonie działa (zapewne dlatego że się nie wylogował)

Edytowane przez grotaczarka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gizior89 napisał(a):

Albo w innej przeglądarce sprawdź 

Wszystko sprawdzone i loguje sie co jakiś czas. Coś u nich nie działa. Ale to jest chore że mam czekać 14 dni. Też namieszali z tymi logowaniami

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Gizior89 napisał(a):

To nie ma żadnego związku. Tu chodzi o weryfikację e-mail po zalogowaniu a nie o wygaszanie Polsat Go

Ja mam ten sam problem - sprawdzałem dziś, a mam konto w polsat box go od początku. Od długiego czasu się logowałem tym kontem, a dzisiaj wyskakuje ten głupi błąd.

Edytowane przez fillion
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.08.2023 o 22:32, fillion napisał(a):

Ja mam ten sam problem - sprawdzałem dziś, a mam konto w polsat box go od początku. Od długiego czasu się logowałem tym kontem, a dzisiaj wyskakuje ten głupi błąd.

ja oprócz dzwonienia zalogowałem się do icok i zgłosiłem reklamacje. Pani po weekendzie zadzwoniła i kazała mi zrobić dokładnie to samo co robiłem i zonk dalej ten komunikat. Po chwili chyba coś pogrzebała i email doszedł. Dzwonili z numeru prywatnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tez z dnia na dzien wylogowalo i wyskakiwal ten blad o adresie e-mail. Skasowalem to konto, na drugi dzien zalozylem nowe i teraz nie pojawia sie blad o adresie e-mail tylko cos takiego: 

 

Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie za chwilę, lub skontaktuj się z nami podając kod: (13572:)

 

Z dekodera logowanie dziala tak samo, a czy to z aplikacji w TV czy z komputerow za kazdym razem blad jak wyzej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...