studiolitek Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Po złożeniu wypowiedzenia, do 3 dni powinien dzwonić konsultant. Gadalem z sąsiadem który pracuje dla nich i tak mi powiedział a pozatym u knie we wrocku ostatnio dostali tylko 26 szt. Wszystko zależne jest od zapotrzebowania. W Siemianowicach Śląskich podwykonawca w ostatniej dostawie dostał nie całe 200 Mediaboxów z nagrywarką (wersja 320GB) i tyle samo Horizonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Dave Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Ale jak będę chciał liczmy wymienić sobie Mediaboxa na Horizon na multiroomie, w ciągu 3 tyg miałem już z 6 szt wymienionych Mediaboxów z nagrywarką. To jest już mała przesada z tymi Mediaboxami jak one działają. Miałem nówkę to chodziła 2-3 lata, a teraz się wszystko posypała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Wystarczy wyczyścić pliki pamięci co jakiś czas i mediaboxy chodzą jak marzenie. Ja to robię co dwa tygodnie na zapas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reidens Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Jak to robisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Jak znam z długoletniej praktyki ,to pewnie sie to robi tak ,przywróć ustawienia fabryczne i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Ta opcja jest mało skuteczna i korzystają z niej mało doświadczeni. Jak to robisz? A robi się to tak że potrzebne są dwie osoby. Najpierw wyłącz mediaboxa z gniazdka, wciśnij i przytrzymaj przez 15 sekund na guziki w panelu, |REC| + |P-| + |P+| + |STANDBY|. Po 15 sekundach niech druga osoba włączy kabel do gniazdka, a Ty puść guziki dopiero gdy na wyświetlaczu wyskoczy komunikat "CLEAR /" gdzie po chwili znak "/" zacznie się obracać. Nie kiedy, może ale nie musi, wyskoczy na telewizorze plansza: . Gdy skończy się czyszczenie wyskoczy komunikat "CLEARED", nic nie wciskaj tylko czekaj na kolejne komunikaty, tzn. "SET" i na końcu "DONE". Po zakończonym procesie wyciągnij wtyczkę z prądu i włącz z powrotem, wyskoczy na wyświetlaczu "INIT", gdzie po chwili wyskakuje komunikat o kraju, a dalej to jak standardowa instalacja. Gdy zamiast wyciągnięcia wtyczki wciśniesz |STANDBY|, wyskoczy komunikat "RESET", i dalej wyskoczy "INIT" ale ten proces trwa dłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawers501 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 UPC chce nc+ a chce a umowę ja nie było tak nie ma dlaczego chodzi o kanał nsport+ http://bez-hamulcow.przegladsportowy.pl ... -dlaczego/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunnysunday Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 A czy to czyszczenie nie usuwa czasem nagrań? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 UPC chce nc+ a chce a umowę ja nie było tak nie ma dlaczego chodzi o kanał nsport+http://bez-hamulcow.przegladsportowy.pl ... -dlaczego/ Tak oni se mogą chcieć jak nie wiadomo o co chodzi to o kasę ,a w upc sie nauczyli albo darmo ,albo tanio ale z tym kanałem sie tak nie da ,i nie bedzie go tam raczej w upc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 A czy to czyszczenie nie usuwa czasem nagrań? Nie usuwa, do formatowania dysku jest inna kombinacja klawiszy. Czyszczenie usuwa tylko pliki tymczasowe, coś takiego jak "cookies" w Windowsie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Czy ktoś potwierdzi, że tak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 W Warszawie na klatce widziałem podobny komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Czy ktoś potwierdzi, że tak jest? Przecież wystarczy zapytać UPC! Skoro, to wywiesili, to też potwierdzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Dave Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Ale to dla wszystkich klientów obojętnie kiedy podpisali umowę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Przecież wystarczy zapytać UPC! Skoro, to wywiesili, to też potwierdzą. Myk polega na tym, że nie wiadomo czy to UPC powiesiło. Znam przypadki, że to konkurencja wiesza takie informacje by nieco "pomóc" klientom w przejściu do innego operatora Operator raczej przesyła bezpośrednio do klienta pismo a nie wiesza po klatkach informację, że można zrezygnować bez konsekwencji. Dlatego pytam czy ktoś to weryfikował, coś wie itp.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Ale to dla wszystkich klientów obojętnie kiedy podpisali umowę Nie do jakiejś tam daty ,ja sie załapałem i im wypowiedziałem umowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil24 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 kamil24 napisał(a):Zwracam się do Was o poradę. Obecnie posiadam umowę na czas nieokreślony na internet FB 30 mb/s oraz telewizję MX. Do tego umowę na Canal + do końca sierpnia. Za całość (FB 30, MX, Canal+) płacę 115 PLN. Otrzymałem pismo informujące o podwyżce prędkości internetu z 30 mb/s na 60 mb/s co wiąże się ze wzrostem opłaty miesięcznej o 7 PLN. Skontaktowałem się z DUK . Pan powiedział, że mam atrakcyjną ofertę nie może mi obniżyć kwoty abonamentu jedynie może zaproponować ofertę umowy na 24m-ce, w której otrzymam prędkość FB 60 mb/s bez podwyżki (7 PLN) czyli nadal będę płacił 115 PLN mając FB 60, MX oraz Canal+. Co myślicie na temat tej oferty ? Czy gdy wyślę wypowiedzenie, będę mógł liczyć, że zaproponują coś korzystniejszego? Skontaktowałeś się z BOK ponieważ z DUK nie możesz, bo oni dzwonią do Ciebie i inaczej się nie da. Jak to podkreślił słusznie kolega @ eLBeG , złóż wypowiedzenie i DUK zadzwoni z lepszą ofertą. Po złożeniu wypowiedzenia zadzwonili z korzystniejszą ofertą - 105 PLN za MX,FB 30, Canal+, umowa na 24 m-ce. Pani powiedziała, że to jest maksymalny rabat jaki może nałożyć - 65 PLN mniej niż obecna cena - MX i FB 30. Myślicie, że można coś jeszcze ugrać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Dave Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Ale to dla wszystkich klientów obojętnie kiedy podpisali umowę Nie do jakiejś tam daty, ja sie załapałem i im wypowiedziałem umowe. U mnie był dzisiaj technik po raz 6 czy 7 już nie licze i postraszyl mnie że będą sprawdzać te ...... Mediaboxy i mogą mi za te zepsute dowalic jakieś 300 zł za 1 szt i miałem ubaw z niego i powiedziałem ieśli tak to będę się z nimi sądzić bo na [beep]ów nie/ma rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Ja przez 4 lata miałem 5 razy wymieniany dekoder, i co 0 opłat jak mają złomy to co sie dziwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Dave Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Ja przez 4 lata miałem 5 razy wymieniany dekoder, i co 0 opłat jak mają złomy to co sie dziwić. Ale u mnie w ciągu 3 tyg wymieniali az tyle to ich sądem postraszyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PLANETKA Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 To tymbardziej niech cie strasza opłatami ,to w sądzie z nimi wygrasz,bo ci wymieniają prawdopodobnie dekodery ,po regeneracji i pseudo nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Dave Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 To tym bardziej niech cie strasza opłatami ,to w sądzie z nimi wygrasz,bo ci wymieniają prawdopodobnie dekodery ,po regeneracji i pseudo nowe. Tak właśnie ( i będą jakies zdjęcia robic żeby udowodnić że to moja wina) A mam jeszcze jedno pytanko W Upc moja mama ma wykupione wszystkie usługi i kupiliśmy mieszkanie nowe i tam będziemy się przeprowadzać, a UPC tam nie ma i czy będę płacił jakomś kare ja na nowym mieszkani nie świadczą usług a umowę mam do listopada 2016 roku a na nowym mieszkaniu jest Netia I na nowe mieszkaie mam już akt własności od notariusza to pomoze o zerwaniu umowy żeby nie płacic kary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tim Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Nie usuwa, do formatowania dysku jest inna kombinacja klawiszy. Jeżeli mógłbyś, to opisz także procedurę formatowania dysku w Mediaboxach. Na pewno się to komuś przyda. Ludzie często mają problemy z dyskiem w tym sprzęcie. Być może po przeprowadzeniu formatowania uda się dekoder powrócić do życia (o ile dysk nie padł) i niepotrzebna będzie jego wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Dysk twardy można sformatować jedynie z FAT32/NTFS do systemu plików jakie używa Mediabox. Samego dysku który jest już z właściwym systemem plików nie da się sformatować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tim Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Czytałem kiedyś, że jednej osobie zniknęły nagrania z dysku Mediaboxa i gość chciał wymienić dekoder, bo myślał że padł w nim dysk (dekoder nie chciał też nagrywać). Zadzwonił na infolinię, a tam konsultant zdalnie sformatował mu dysk i dekoder ożył. Tak więc jakoś można to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.