krzysz Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Mi proponowali za 10zł/m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkooccuurr Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 (edytowane) Zadzwoniłem raz jeszcze i usłyszałem to samo (10pln/miesiąc). Szkoda że musiałem się o to osobiście dopytać, w poprzedniej rozmowie nie było o tym nic wspomniane. Mam możliwość wypowiedzenia umowy do 31.12, może czas skorzystać... Edytowane 22 Grudnia 2017 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Wg tej strony http://ncplus.pl/wymiana-dekodera opłata za WifiPremium jest niższa niż za Wifiboxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 W poprzedniej tabelce, kiedy jeszcze nie było Ultraboxa, WiFi PremiumBox był po prawej stronie. Teraz te dwa dekodery zamienili miejscami, ale zapomnieli o cenie wynajmu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prz3m3k1 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Żeby wymienić pace pvr muszę dzwonić na infolinię czy mam dzwonic po najbliższych punktach i pytać czy mają ten dekoder ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Najlepiej to drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Tylko to drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prz3m3k1 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Najlepiej to drugie.Ok, zalezy mi na tym, bo to dekoder u rodziców i działa pod nim splitter, a niechce wydawać 120zl na jakiś opticum, skoro ten jest za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colsman123 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Posiadam 2 Pejsy, z czego na jednym z nich kilka lat temu przestał działać wyświetlacz. Nie przeszkadzało mi to kompletnie, więc nie zawracałem sobie głowy żeby iść wymienić. Czy teraz gdy skończyła mi się umowa i udam się zwrócić sprzęt mogę ponieść z tego tytułu jakieś konsekwencje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Jak najbardziej, sprzęt jest własnością operatora, możesz dostać opłatę zgodną z regulaminem za caly dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Bzdura. Sprzęt się zepsuł i tyle w temacie. Nic nie zapłaci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Jeżeli się zepsuł to dlaczego nie oddał? Sprzęt zepsuty po zakończeniu umowy jest uznawany jako niesprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 (edytowane) Abonent oddaje sprzęt i tyle. Do środka nie zaglądał, nie rozkręcał pudła. A po drugie, przed zadaniem dekodera w domu wszystko działało. . Rozumiesz. Edytowane 30 Grudnia 2017 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Wystarczy włączyć do prądu Już odpowiednie protokoły zdania na takich spisałem nie raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 (edytowane) Już nie raz szedłem ze znajomym - znajomą i reklamowałem zepsuty sprzęt. Kilka razy przy mnie ludzie oddawali sprzęt i żaden pracownik APS nie sprawdzał stanu technicznego ( nie włączał do prądu ). Edytowane 31 Grudnia 2017 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prz3m3k1 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Posiadam 2 Pejsy, z czego na jednym z nich kilka lat temu przestał działać wyświetlacz. Nie przeszkadzało mi to kompletnie, więc nie zawracałem sobie głowy żeby iść wymienić. Czy teraz gdy skończyła mi się umowa i udam się zwrócić sprzęt mogę ponieść z tego tytułu jakieś konsekwencje? U ojca w dekoderze dobry rok się nie wyświetlają nazwy kanałów. Chociaż najgorszy problem to jego uruchomienie, jeśli dekoder działa i go wyłączę a po chwili chciałbym go uruchomić to jest problem, zapali się niebieska dioda i tak wisi. Trzeba odpinać z prądu aż wkoncu zaskoczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Jak najbardziej, sprzęt jest własnością operatora, możesz dostać opłatę zgodną z regulaminem za caly dekoder. Bez przesady te opłaty są w sytuacji jak się okaże, że ktoś grzebał przy sprzęcie. Uszkodzenie wyświetlacza to normalna usterka dekodera i tyle a że mu to nie przeszkadzało i nie wymieniał to już inna sprawa. Popadasz chyba w skrajność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur6436 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Miałem tak samo jak prz3m9k. Wymieniłem bez żadnego sprawdzania, jedynie spisano usterki, które wymieniłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Wystarczy włączyć do prądu Już odpowiednie protokoły zdania na takich spisałem nie raz.UPS.. . W APS się zepsuł. W domu wszystko działało. Trochę wyobraźni. A nie szmacic abonentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur6436 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Dokładnie. Gratulacje dla APSu który sprawdza sprzęt w taki sposób. Ciekawe czy np. działanie timera też tak weryfikują. Albo odwracając kota do góry ogonem to kiedy dioda i wyświetlacz świecą to znaczy że dekoder jest w pełni sprawny? W normalnym punkcie przynosisz sprzęt, oświadczasz że jest uszkodzony i wymieniają bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam-T Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 Ostatnio wymieniałem mydelniczkę od MR premium. Najpierw Pani upierała się, że muszę zostawić i po testuje go. Ale po chwili dotarło do niej, że za bardzo nie będzie miała jak go testować i wymieniła na oświadczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 31 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2017 (edytowane) APSy odsyłają dekodery do PROCANa za każdy zwrócony niesprawny dekoder do którego dołączono protokół zdania na którym widnieje stan sprawny APS ponosi koszty 300zł Hd 700zł PVR HD. Przy rozwiązywaniu wiele APSów sprawdza by nie płacić kary. W sytuacji bycia na umowie jest innaczej, jeżeli dekoder się zepsuł a klient ma nadal umowę bez problemu zostanie mu wymieniony za darmo. Edytowane 31 Grudnia 2017 przez GTI MD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tides Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Witam Jak wygląda w chwili obecnej wymiana niesprawnego pace ? Mój poza tym, że potrafi włączać się 30min co objawia się tym, iż po włączeniu na zmianę świeci się dioda niebieska i czerwona to dodatkowo coraz częściej nie czyta karty i woła o poprawne jej włożenie. Konsultantka na infolinii poinformowała mnie, że muszę zdać cameleony(mam multiroom) oraz zapłacić 200zł aktywacji za nowy dekoder, ale stwierdziłem, że nie wie co mówi i podziękowałem za rady . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur6436 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Ja wymieniałem jakiś czas temu. Oddajesz sam dekoder bez pilota i zasilacza, podpisujesz i wychodzisz z nowym. Żadnych ceregieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysz Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Ja też tak wymieniłem....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.