Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie ta ulotka:

https://satkurier.pl/news/237784/kiedy-wystartuja-canal-extra.html

nie niesie nic wielkiego. Odnoszę wrażenie, że to rozpaczliwa próba sprzedaży produktu za który wkurzeni klienci nie chcą za bardzo płacić. W takim pakiecie Superpremium+ 4K było prawie wszystko i nawet cenowo to się spinało. Teraz jak jeszcze weźmiemy paczkę HBO i Max do tego wychodzą niezłe kwoty. Ciekawe jak rozwinie się sytuacja dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, user19 napisał(a):

MAX

Jestem zdezorientowany w tej kwestii. Na głównym dekoderze 4k Ultrabox+ nie mam kanału 87 czyli MAX. Na dodatkowym DualBox 4k kanał jest aktywny. Ale na tym kanale w Dualboxie jak i koncie online w zakładce Sport, kanały są niedostępne bez wykupienia na nie abonamentu. Była informacja, że abonenci HBO Go będą mieli całego Maxa za darmo na tym samym koncie, a olimpiadę będą oglądać w Maxie, bo to będą cuda jakich jeszcze nikt nie widział. Konsultantka z kolei powiedziała, że mój dekoder 4k Ultrabox jest za stary i nie mogę dodać kanału 87, a Dualbox 4k jest nowszy i nie ma z tym problemu. Jak nie uda się z oprogramowaniem do 15 lipca coś zrobić to będą wymieniać na drugiego dualboxa 4k. Z kolei czy Cyfra dostanie sport i za ile do kanałów Maxa to trwają negocjacje, ale być może trzeba być przygotowanym na dopłatę do pakietów ok. 20 zł. Czy któś wie coś więcej na ten temat?

Spokojnie ultraboxy na dniach również dostaną aktualizacje zawierającą tryb hybrydowy i aplikacje MAX. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, waldi123 napisał(a):

Generalnie ta ulotka:

https://satkurier.pl/news/237784/kiedy-wystartuja-canal-extra.html

nie niesie nic wielkiego. Odnoszę wrażenie, że to rozpaczliwa próba sprzedaży produktu za który wkurzeni klienci nie chcą za bardzo płacić. W takim pakiecie Superpremium+ 4K było prawie wszystko i nawet cenowo to się spinało. Teraz jak jeszcze weźmiemy paczkę HBO i Max do tego wychodzą niezłe kwoty. Ciekawe jak rozwinie się sytuacja dalej.

Prawie wszystko to było ale w Vip max a nie Superpremium 4k🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Zamiast czekać na wrzesień, możesz spać spokojnie, osoby zainteresowane Ligą Mistrzów wybiorą taką ofertą jaka im potrzebna 😉

Dodatkowo promocje paczek usług zrobią swoje. Zresztą już teraz osoby wykupują Super Sport (nowe umowy, przedłużenia) mimo, że kanały nawet nie ruszyły...

Edytowane przez muza_tv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotrekj66 napisał(a):

Po jakim czasie od maila o przyjęciu zgłoszenia reklamacji dostaliście odpowiedź? U mnie mija dziś 6 dni i cisza. Umowę mam do lutego 2026 i też nie widzę innej opcji jak uznanie reklamacji.

Dzisiaj wysłałem zgłoszenie.

Po kilku godzinach przyszła wiadomość.

 

10/07/2024 r. przyjęliśmy Pana zgłoszenie. Średni czas odpowiedzi wynosi zwykle do 7 dni roboczych, a maksymalnie do 30 dni.

 

Czekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, czerstwy napisał(a):

Prawie wszystko to było ale w Vip max a nie Superpremium+ 4K

W Superpremium+ 4K miałem canal+ z canal+ extra (w tym były wszystkie kanały sportowe C+), HBO i HBO Max, z którego zrobiło się potem Max (promocyjnie do końca umowy Max Premium), wszystkie Eleveny no i nieszczęsna MP oraz Cinemax, wszystkie Filmboxy. Czyli jak dla mnie wszystko i to z multiroomem za 124,99 . Teraz wychodzi na to, że sporo więcej by to wychodziło. Dodam może jeszcze, że z paczką Super Sport zrobili już teraz VOD Super Sport i to co miałem na VOD w sporcie za darmo teraz chcą ode mnie kasę ( zamknięty dostęp np. do 8 wspaniałych taki serial dokumentalny o tenisistkach). Jak dla mnie robią klienta w konia. Wcześniej miałem dostęp, a teraz już nie. Co to mnie, że mieszają w paczce sportowej. Minimum uczciwości być powinno.

Edytowane przez waldi123
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, piotrekj66 napisał(a):

Po jakim czasie od maila o przyjęciu zgłoszenia reklamacji dostaliście odpowiedź? U mnie mija dziś 6 dni i cisza. Umowę mam do lutego 2026 i też nie widzę innej opcji jak uznanie reklamacji.

Decyzje o uznaniu reklamacji miałem 7 dni po jej zgłoszeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...