Gość bgmnt Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 SatExpert: a przeczytałeś mojego posta dokładnie? . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wislok Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Wywiad M. Bisiorka : http://www.wirtualnemedia_pl/artykul/ma ... iad/page:2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenboy Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Fajny wywiad cóż miejmy nadzieję tylko, że za jakiś czas nie zobaczymy w ramówce wieczorami i w nocy powtórek "Dlaczego ja" itp. Cieszę się, że stare klipy tez będą obecne, cóż życzę sukcesu dla Muzo.tv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Mnie oferta Muzo.tv bardzo odpowiada, ponieważ przypomina początki RBL.TV. Różnica między tymi kanałami jest jednak taka, że Muzo.tv należy do Polsatu, który może zapewnić to, co najważniejsze dla takiego kanału, czyli zasięg, co daje dużą szansę na to, że Muzo.tv utrzyma się w obecnej formie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 SatExpert: a przeczytałeś mojego posta dokładnie? . Tak, ale to napisałem tak apropos twojego posta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 No to nie wiem po co powtórzyłeś to co ja już napisałem innymi słowami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Tak w ramach ciekawostki, porównanie oglądalności dwóch muzycznych kanałów Polsatu w pierwszych ich trzech dniach nadawania. Różnica w potencjale jednak ogromna: DISCO POLO MUSIC (CP) 01.05.2014 - 12.744 02.05.2014 - 14.133 03.05.2014 - 25.262 MUZO.TV (CP, UPC, TOYA) 26.09.2014 - 907 27.09.2014 - 2.123 28.09.2014 - 470 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastano Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Po prostu Muzo jest mniej promowany przez Polsat, gdy DPM ruszał to co blok reklamowy osrywali się startem tego kanału, a gdy Muzo w piątek ruszyło to pewnie nawet w Wydarzeniach o tym nie mówili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Być może, będę się jednak upierał, że po prostu potencjał jest zupełnie inny. No znacznie więcej osób słucha w tym kraju DP niż rocka, kropka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 A te wyniki, to jakiej grupy dotyczą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 4+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 To słabe coś są te wyniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 A oglądalność DPM to w UPC, Toyi itd już nie jest zliczana? . Co do potencjału oglądalności - to jaki byłby gdyby cały dzień nadawać śmieszne filmiki z YT, albo chociaż soft porno... W Muzo.tv zareklamują się podmioty, które DPM czy Polo omijają szerokim łukiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Bugmenot, czytaj ze zrozumieniem Porównałem pierwsze 3 dni nadawania obu kanałów, DPM w dniu startu było tylko w CP, a kto się i gdzie zareklamuje nie ma kompletnie żadnego znaczenia, płaci się za oglądalność reklamy a nie za jej odegranie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 No znacznie więcej osób słucha w tym kraju DP niż rocka, kropka. Dziwny jest ten kraj(nie mylić ze światem) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Bugmenot, czytaj ze zrozumieniem Porównałem pierwsze 3 dni nadawania obu kanałów, DPM w dniu startu było tylko w CP, a kto się i gdzie zareklamuje nie ma kompletnie żadnego znaczenia, płaci się za oglądalność reklamy a nie za jej odegranie. Co do kablówek - racja. Co do reklam - absolutnie nie. Owszem, Vivus, Biedronka i środki na upławy to ida wszędzie. Ale jest coraz więcej firm, które płaca za grupę docelową. Widziałeś na DPM czy Polo TV np. reklamę iPada, albo BMW? . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Nie widziałem i co z tego? Musisz zrozumieć jedną rzecz, reklamy do takich kanałów jak Muzo czy STARS sprzedaje się pakietowo. Ktoś zobaczył - płacimy. Nie zobaczył - nie płacimy chociaż reklama poszła 678 razy. Więc może być tak, że BMW powie w Polsat Media, Muzo to fajny kanał, chcemy się tam reklamować. Super.. ale zapłacą lub nie. Krótko mówiąc, dla finansów stacji istotny jest jedynie amr bloków reklamowych, będzie kasa lub nie będzie. A czy w środku bloku poszła reklama Biedronki czy BMW to nie ma kompletnie żadnego znaczenia. I Biedronka i BMW zapłacą tyle samo lub nie zapłacą - jaśniej nie potrafię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Owszem. I Polsat zrobi pakiet "młodzi wykształceni z dużych miast" i da tam odpowiednią cenę i odpowiedni zestaw kanałów który zrealizuje cele (np. Polsat News, Polsat News 2, Muzo i Viasaty). DPM tam nie wciśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Chwila.. ale co chcesz udowodnić? Że inni ludzie oglądają DPM i Muzo? Nie musisz tego udowadniać bo wszyscy to wiemy Tak więc Polsat Media oczywiście może inaczej spamować Muzo i DPM w swoich pakietach sprzedażowych i tak powinno być. A i tak większość reklam będzie wspólna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 No i o tym, że pole do targetowania reklam w Polsacie się rozserza o nowe grupy docelowe i że również to, a nie tylko zasięg jest ważny (patrz pakiet "young premium" w tvn, gdzie jest raptem viva, mtv i 4fun, a kosztuje to krocie), napisałem już w pierwszym poście, a Ty zamian mi piszesz jakieś oczywistości . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 W Polsat Media jest tyle kanałów, że pojawienie się Muzo niczego tu nie zmienia Jak chcieli grać do tej pory reklamy BMW to mieli gdzie je zagrać w związku z czym naszą rozmowę można uznać za bez sensu I przypominam, w Vivie, MTV i 4Fun nic nie kosztuje krocie na starcie. Kosztuje tylko tyle ile będzie oglądalności a od ceny wyjściowej w katalogu przeważnie zrób minus 80% Tak więc trzeba do tego podchodzić na luzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Post z innego wątku: TV MUZYCZNE, WRZESIEŃ 2014, Nielsen Audience Measurement. AMR, GRUPA 4+ POLO TV - 38.289 ESKA TV - 32.537 4FUN TV - 10.797 DISCO POLO MUSIC - 6.634 ITV - 5.982 STARS.TV - 4.048 KINO POLSKA MUZYKA - 3.584 TV DISCO - 2.694 MJUZIK TV - 2.368 VOX MUSIC TV - 1.919 VH1 POLSKA - 1.854 POWER TV - 1.615 MUZO.TV - 145 / (AMR W DNIACH 26.09-30.09) 870 AMR, GRUPA 16-49 POLO TV - 22.840 ESKA TV - 21.854 4FUN TV - 7.422 DISCO POLO MUSIC - 4.264 ITV - 4.008 STARS.TV - 2.824 KINO POLSKA MUZYKA - 2.645 TV DISCO - 1.647 MJUZIK TV - 1.572 POWER TV - 1.443 VH1 POLSKA - 1.434 VOX MUSIC TV - 1.371 MUZO.TV - 101 / (AMR W DNIACH 26.09-30.09) 609 Generalnie wrzesień był mocno przeciętny dla stacji muzycznych, z rzeczy zaskakujących - bardzo średni start MUZO.TV Nie rozumiem dlaczego taki dobry kanał, jakim jest Muzo.TV ma taki słaby wynik Czy nasz naród to totalne bezguścia, którym podoba się tylko tandetny pop i disko z pola? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 dzis wlaczylem ta stacje, i probowalismy wraz z zona troche posluchac, poogladac, ale kiedy zawital jakis beznadziejny kawalek ciezkiego rocka to juz stacje przekreslilismy, od takiej muzyki byl Rbl music Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Telewizja Urbanski Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Liczba aż 870 widzów jest tragiczna w stosunku do Muzo.tv myślę że stacja za jakiś czas się poprawi i tym samym zanotuje dobre wyniki oglądalności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo21 Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Poprawi albo oglądalność zmieni jej repertuar tak jak to zrobiła w przypadku RBL.TV W naszym kraju nie słucha się w większości niestety ciężkiego grania bo ludzie lubią skoczną i łatwą do odbioru muzykę czyli pop-dance itd. Oto realia i nic na to ambitny kanał nie pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi