Skocz do zawartości

Muzo.TV


shocco
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie oferta Muzo.tv bardzo odpowiada, ponieważ przypomina początki RBL.TV. Różnica między tymi kanałami jest jednak taka, że Muzo.tv należy do Polsatu, który może zapewnić to, co najważniejsze dla takiego kanału, czyli zasięg, co daje dużą szansę na to, że Muzo.tv utrzyma się w obecnej formie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w ramach ciekawostki, porównanie oglądalności dwóch muzycznych kanałów Polsatu w pierwszych ich trzech dniach nadawania. Różnica w potencjale jednak ogromna:

 

DISCO POLO MUSIC (CP)

 

01.05.2014 - 12.744

02.05.2014 - 14.133

03.05.2014 - 25.262

 

 

MUZO.TV (CP, UPC, TOYA)

 

26.09.2014 - 907

27.09.2014 - 2.123

28.09.2014 - 470

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oglądalność DPM to w UPC, Toyi itd już nie jest zliczana? ;). Co do potencjału oglądalności - to jaki byłby gdyby cały dzień nadawać śmieszne filmiki z YT, albo chociaż soft porno... W Muzo.tv zareklamują się podmioty, które DPM czy Polo omijają szerokim łukiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bugmenot, czytaj ze zrozumieniem :) Porównałem pierwsze 3 dni nadawania obu kanałów, DPM w dniu startu było tylko w CP, a kto się i gdzie zareklamuje nie ma kompletnie żadnego znaczenia, płaci się za oglądalność reklamy a nie za jej odegranie.

Co do kablówek - racja.

Co do reklam - absolutnie nie. Owszem, Vivus, Biedronka i środki na upławy to ida wszędzie. Ale jest coraz więcej firm, które płaca za grupę docelową. Widziałeś na DPM czy Polo TV np. reklamę iPada, albo BMW? ;-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem i co z tego? :) Musisz zrozumieć jedną rzecz, reklamy do takich kanałów jak Muzo czy STARS sprzedaje się pakietowo. Ktoś zobaczył - płacimy. Nie zobaczył - nie płacimy chociaż reklama poszła 678 razy. Więc może być tak, że BMW powie w Polsat Media, Muzo to fajny kanał, chcemy się tam reklamować. Super.. ale zapłacą lub nie. Krótko mówiąc, dla finansów stacji istotny jest jedynie amr bloków reklamowych, będzie kasa lub nie będzie. A czy w środku bloku poszła reklama Biedronki czy BMW to nie ma kompletnie żadnego znaczenia. I Biedronka i BMW zapłacą tyle samo lub nie zapłacą - jaśniej nie potrafię :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem. I Polsat zrobi pakiet "młodzi wykształceni z dużych miast" i da tam odpowiednią cenę i odpowiedni zestaw kanałów który zrealizuje cele (np. Polsat News, Polsat News 2, Muzo i Viasaty). DPM tam nie wciśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i o tym, że pole do targetowania reklam w Polsacie się rozserza o nowe grupy docelowe i że również to, a nie tylko zasięg jest ważny (patrz pakiet "young premium" w tvn, gdzie jest raptem viva, mtv i 4fun, a kosztuje to krocie), napisałem już w pierwszym poście, a Ty zamian mi piszesz jakieś oczywistości ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsat Media jest tyle kanałów, że pojawienie się Muzo niczego tu nie zmienia :) Jak chcieli grać do tej pory reklamy BMW to mieli gdzie je zagrać w związku z czym naszą rozmowę można uznać za bez sensu :)

 

I przypominam, w Vivie, MTV i 4Fun nic nie kosztuje krocie na starcie. Kosztuje tylko tyle ile będzie oglądalności a od ceny wyjściowej w katalogu przeważnie zrób minus 80% :) Tak więc trzeba do tego podchodzić na luzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Post z innego wątku:

TV MUZYCZNE, WRZESIEŃ 2014, Nielsen Audience Measurement.

 

AMR, GRUPA 4+

 

POLO TV - 38.289

ESKA TV - 32.537

4FUN TV - 10.797

DISCO POLO MUSIC - 6.634

ITV - 5.982

STARS.TV - 4.048

KINO POLSKA MUZYKA - 3.584

TV DISCO - 2.694

MJUZIK TV - 2.368

VOX MUSIC TV - 1.919

VH1 POLSKA - 1.854

POWER TV - 1.615

MUZO.TV - 145 / (AMR W DNIACH 26.09-30.09) 870

 

 

AMR, GRUPA 16-49

 

POLO TV - 22.840

ESKA TV - 21.854

4FUN TV - 7.422

DISCO POLO MUSIC - 4.264

ITV - 4.008

STARS.TV - 2.824

KINO POLSKA MUZYKA - 2.645

TV DISCO - 1.647

MJUZIK TV - 1.572

POWER TV - 1.443

VH1 POLSKA - 1.434

VOX MUSIC TV - 1.371

MUZO.TV - 101 / (AMR W DNIACH 26.09-30.09) 609

 

Generalnie wrzesień był mocno przeciętny dla stacji muzycznych, z rzeczy zaskakujących - bardzo średni start MUZO.TV

Nie rozumiem dlaczego taki dobry kanał, jakim jest Muzo.TV ma taki słaby wynik :? Czy nasz naród to totalne bezguścia, którym podoba się tylko tandetny pop i disko z pola? :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...