Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

"Dobre ambitne kino nie musi być horrendalnie drogie.

 

Na ambitnym kinie ten kanał nie zarobi. Zwłaszcza że wśród odbiorców telewizji naziemnej nie ma pewnie wielu wielbicieli takiego kina. Agora i Kino Polska TV to spółki giełdowe i nie sądzę, żeby zamierzały utrzymywać deficytowy kanał. TVN też zaczynał od ambitnych planów, a stanął na nogi dopiero po reality show „Big Brother”."

 

To i całe szczęście że nie wygrali jako Telekino. Otwarcie mówi że oferować chce tandetę... Kino Polska (SPI) robi dobrą robotę, Agora też wspiera niszowe akcje promujące kulturę, może nie będzie źle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałeś może opis ramówki w linku na pierwszej stronie :?::roll: Cytuję:

Udział audycji wyspecjalizowanych w programie będzie wynosił nie mniej niż 72,5% miesięcznego czasu nadawania programu w godz.6.00-23.00 tj. na poziomie wyższym o 2,5 pkt. procentowych niż to określa art. 4 pkt 13 ustawy. Wnioskodawca proponuje zróżnicowaną ofertę programową, w której w tygodniowym czasie nadawania programu w godz. 6.00-23.00 specjalizacja realizowana będzie przez pięć rodzajów audycji tj. dokument (24%), audycje edukacyjne (24%), poradnikowe (16%), audycje dla dzieci i młodzieży (8%), audycje informacyjne (0,5%). Procentowy udział audycji wytworzonych pierwotnie w języku polskim oraz audycji europejskich będzie wyższy od określonego w ustawie o rtv (art. 15 ust. 1 i 3) i wyniesie odpowiednio 35% i 55% w kwartalnym czasie nadawania programu. Audycje powtórkowe zajmą 45-50% w tygodniowym czasie nadawania programu. Zaprojektowany program będzie realizować zadania określone w art. 1 ust. 1 ustawy o rtv.

Kolejna zapchajdziura. Co 2 program to powtórka ! Czyli taka kolejna ATM Rozrywka :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie, że 72,5% programu będzie stanowić realizacja specjalizacji.

 

Pozostałe 27,5% będa stanowić inne programy i tu należy się spodziewać namiastki SUPER EXPRESS TV , czyli programów tabloidalnych - sprytny pomysł na to, żeby wcisnąć treści rozrywkowe (zgadzam się z opinia na blogu Satkuriera)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie, że 72,5% programu będzie stanowić realizacja specjalizacji.

 

Pozostałe 27,5% będa stanowić inne programy i tu należy się spodziewać namiastki SUPER EXPRESS TV , czyli programów tabloidalnych - sprytny pomysł na to, żeby wcisnąć treści rozrywkowe (zgadzam się z opinia na blogu Satkuriera)

Pamiętaj, że reklamy też nie wliczają się w ten czas, a przy 11h ramówki mogą nadawać 2h i 12 minut reklam dziennie (12 minut na każdą godzinę nadawania).

 

72,5% to specjalizacja czyli niemal 8h (dokładnie 7h 58,5min) na 11h nadawania.

Wraz z reklamami daje to 92,5% lub czasowo 10h i 12 minut. Czyli zostawiają sobie jakieś niecałe 50 minut na autopromocję i inne.

Ale powtórek czego? :twisted: aby nadawać powtórki najpierw trzeba zacząć nadawać"premiery"aby potem móc je powtarzać.No chyba,że już na starcie będą powtórki z Polo Tv lub Eski. :mrgreen:

powtórki z innych anten mimo wszystko będą traktowane jak premiery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamy się w to wliczają!

 

Gdyby tak nie było to jak ktoś by oferował 100% realizacji specjalizacji, to z reklamami miałby 130%?

 

Poza tym dotyczy to emisji w g.6-23 a nie na całą dobę, a więc daje to ok. 12 godzin specjalizacji w godzinach 6-23

Zostaje 5 godzin programu (już bez powtórek tych wyspecjalizowanych programów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamy się w to wliczają!

 

Gdyby tak nie było to jak ktoś by oferował 100% realizacji specjalizacji, to z reklamami miałby 130%?

 

Poza tym dotyczy to emisji w g.6-23 a nie na całą dobę

nikt nie wpisał 100% specjalizacji. Nie dziwi Ciebie to dlaczego? :)

 

Żaden kanał nie będzie nadawać 24h. Po 23 jedynie co to mogą sobie puścić telezakupy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Emituj codziennie 17 godzin programu w g.6-23 poświęconych tematyce edukacyjnej, gdy nie ma skąd wziąć kontentu -to ciężkie zadanie

 

Poza tym im więcej kontentu specjalistycznego tym też więcej trzeba polskich produkcji pokazywać, żeby wypełnić limity, a skąd je wziąć? Wyprodukować - ale to kosztuje!

 

Trzeba też wziąć pod uwagę, że kanał eduk.-pozn., to nie filmowy, a więc przyciąga mniejsze audytorium. Trzeba więc w jakiś inny sposób przyciągnąć widzów.

 

A poza tym Polsat Kino oferował 91% realizację specjalizacji. I gdzie w tych 100% zmieścisz reklamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...