Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość nick_usuniety

Jakieś półtora roku temu zapłaciłem rachunek tak ze 3 dni po terminie, następne były już regulowane o czasie, ale o żadne odsetki nikt się nie dopominał. Jak jest teraz nie wiem, bo płacę przed czasem. :D:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Burito

Po 6 miesiącach od zakończenia umowy czy kiedy?

 

I jeszcze jedno pytanie. Chodzi o zmianę elastyczności z wyższego pakietu na niższy. Powiedzmy że umowa była zawarta 2 stycznia tego roku i okres promocyjny gdzie ma się pakiet familijny hd trwa 6 miesięcy, po tym okresie można przejść na pakiet rodzinny za 19.90. Zgłoszenie takiej chęci powinno się wykonać przez 6 miesiącem, czyli do 1 czerwca, czy można to zgłosić do końca czerwca?

I pytanie o kwestie wypowiedzenia umowy na okresie podstawowym. Była zmiana regulaminu w zakresie wypowiedzenia umowy, z 3 miesięcy na 1 miesiąc. Czy każdy kto ma umowę np, do końca lutego albo do czerwca ma teraz jeden miesiąc? czy to objęło tylko niektórych?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja odpowiedź dotyczyła oferty DRH6 czyli pakiet Mini HD z możliwością zamiany po 6 miesiącach na pakiet Darmowy HD. Umowa była zawierana na czas określony czyli 6 miesięcy, pakiet Mini HD za 9,90 zł miesięcznie, po tym okresie umowa przechodzi na czas nieokreślony. Jak w ostatnim miesiącu zmienisz pakiet na Darmowy HD za 0 zł i przypuśćmy za następny miesiąc złożysz dyspozycję zmiany na pakiet Mini HD to już wtedy będzie cię to kosztować 16,90 zł miesięcznie. W przypadku jak w tym 6 miesiącu umowy nie zgłosisz chęci przejścia na pakiet Darmowy HD, umowa przejdzie na czas nieokreślony z płatnością za pakiet Mini HD nadal za 9,90 zł.

 

Drugie pytanie: powyższe zmiany należy zawsze dokonywać najpóźniej w ostatnim dniu trwania ostatniego okresu promocyjnego, co nie zmienia faktu, że możesz to uczynić teraz, aby nie zapomnieć :)

Trzecie pytanie: Jeżeli nie otrzymałeś od Cyfrowego Polsatu pisemnej informacji o zmianie wzorca twojej umowy w kwestii okresu wypowiedzenia umowy to nadal cię obowiązuje na starych zasadach. info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie.Spróbuje wymienić własnościowy dekoder na moduł.Kiedy podpisać umowę aby otrzymać dobre warunki i moduł pozostał własnościowy.Dzwonić przed wymianą do DUK i później udać się do APS-u.Czy od razu udać się do punktu,podpisać umowę i zrobić wymianę.Jeszcze jedno,czy przy wymianie otrzymam dokumenty potwierdzające,że sprzęt jest moja własnością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[OT]

Słyszałem też od ludzi że niektórzy wożą takie dekodery w tirach i tam oglądają. Nie chodzi o tv mobilną tylko zwykłe dekodery np. hd 5000. Nie wiem jak to możliwe skoro zawsze trzeba dokładnie ustawiać antenę żeby odbierało.

 

Też słyszałem o czymś takim i tak samo zastanawiałem się, jak oni dostrajają antenę. No chyba, że jeżdżą po równiku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę Abonęcką zawarłem w dniu 21.02.2013 na okres 29 m-cy. Pakiet Premium (Familijny Max HD, HBO Cinemax HD, Film HD, Sport HD. Nazwa promocji - Nowy Cyfrowy Polsat- Zima 2012 CC-T, Kod promocji-TKA 68. Czy po wejściu zmian w umowach z CP i przejściu mojej umowy w umowę na czas nieoznaczony będę płacił więcej?. Obecnie płacę 89,90zł/mies. Czy lepiej wysłać wypowiedzenie i negocjować nowe warunki. Zależy mi na tych samych pakietach. Jestem abo CP od 2000r. Dzięki za odpowiedż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy polsat zaczął rozsyłać jakieś zmiany w regulaminie ?

Ktoś ode mnie z rodziny dostał pismo i nie ogarnia niestety takich rzeczy i chcialbym się dowiedzieć czy ktoś coś wie na ten temat ?

Jakieś zmiany regulaminu? Kanałów? Podwyżka czy coś ?

Jest podobno tam wzmianka o opcji braku akceptacji i średnio mam teraz okazję się wybrać by zobaczyć ten list na własne oczy, więc pytam czy ktoś też dostał coś od nich ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Jednocześnie informujemy, że z uwagi na fakt, iż wprowadzenie powyższych zmian wynika z konieczności usunięcia przez spółkę niedozwolonych postanowień umownych, w przypadku braku akceptacji tych zmian, wypowiedzenie umowy przez abonenta może nastąpić na podstawie art. 60a ust. 3 pkt. 1 w zw. z art. 60a ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 243) tj. z koniecznością zwrotu przez abonenta ulgi przyznanej abonentowi przy zawieraniu umowy, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania, o ile abonent uzyskał taką ulgę - czytamy w komunikacie operatora."

Jeśli umowę zawarłem w listopadzie a nie zaakceptuje tego regulaminu to ile kary zaplace jesli rozwiążę umowę np w kwietniu?? Ulga przyznana 1500zł na całość umowy mimo że płacę 100% za pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewne pytanie dotyczące umów z CP i programu Smart Dom.

Otóż posiadam obecnie 3 usługi:

1. TV

2. Telefon w Plusie (rabat 50%)

3. Internet w CP (rabat 48,90 pln).

 

Co się dzieje w momencie rezygnacji z usługi uprawniającej TV? Tracę wszelkie rabaty i za pozostałe 2 usługi (telefon i Internet) płacę 100%? Czy zmienie się tylko kolejność i telefon staje się usługą uprawniającą (płacę 100%), a na Internet z automatu dostaję rabat 50%?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AFAIR, tracisz wszystkie ulgi (to chyba wyczytałem z regulaminu), gdyż umową uprawniającą do zniżki jest w Twoim przypadku TV. Usługi przesuwają się jedynie w przypadku, gdy zrezygnujesz z drugiej usługi (U ciebie telefon), wtedy jako druga wskoczy Ci internet z rabatem 50%.

 

edit:

W przypadku rozwiązania Umowy uprawniającej Plus Abonament/Komórka Stacjonarna/PlusInternet/TV/Internet w CP Korzyść zostanie usunięta z Nowej Umowy I oraz Nowej Umowy II.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zaistniała nieprzyjemna sytuacja z CP otóż miałem umowę na TV Mobilną do grudnia 2014. W październiku wysłałem wypowiedzenie jako że planowałem kontynuować korzystania z tej usługi po tygodniu od wysłania wypowiedzenia zatelefonowałem do BOK czy zarejestrowali wypowiedzenie. Miła pani oczywiście potwierdziła że otrzymali tak więc zapytałem o dekoder THD1000 w odpowiedzi otrzymałem że zostaje dla mnie zapytałem czy na pewno ? tak na pewno.

Dekodera nie odyslałem będąc pewnym że skoro kobitka mówiła że zostaje dla mnie to tak będzie. W piątek dostałem list od CP a w nim informacje o karze za niezwrócony sprzęt w cenie 240zl. Zadzwoniłem w tej samej minucie na BOK i teraz juz pan poinformował mnie że dekoder musialem oddać, złożyłem od razu reklamacje powołując się na rozmowę z października z tamta babką.

Tutaj pytanie czy jest jakaś szanasa że ten dekoderek będę mógł odesłać bez kary ? bo nie mam ochoty płacić za taką pop..... 240zl tym bardziej że raz mówią tak raz tak.

Mieli dzwonić nie dzwonią tylko patrzeć jak będą krzyczeć o odsetki [beep].

 

Dekoder zwrócony :brawo: obyło się bez dodatkowych kosztów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...