czerstwy Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Ale skoro miałeś obiecane więcej niż posiadasz to składaj reklamacje.Już nie jedna osoba dzięki temu wiele zyskała jak miała racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 W czerwcu znikną kanały SD, z których część jest gwarantowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 @pincet: skąd taki pomysł? Kanały sd będą dalej tyle ze w mpeg4 zamiast mpeg2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 W czerwcu znikną kanały SD, z których część jest gwarantowana. Co Ty wypisujesz....... W czerwcu SD przejdzie na mp4. Owszwm znikną SD i to wszystkie,ale na dekach DVB-S,,,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Chodzi mi o duble. Część kanałów jest przecież dostępna zarówno w wersji SD jak i w wersji HD. Jaki jest sens robienia dubla np. Polsatu w SD w MPEG-4, skoro jak ktoś ma dekoder DVB-S2 to będzie odbierał Polsat HD? Wątpię, żeby trzymali kopie tych kanałów tylko po to, żeby ktoś nie mógł wypowiedzieć umowy. Nie mam teraz przy sobie ostatniego aneksu, ale jakoś w czerwcu przedłużałem umowę i miałem na druku całkiem sporo kanałów gwarantowanych zarówno w wersji SD jak i w wersji HD. Nie mówcie mi tylko, że na tej podstawie nie można wypowiedzieć umowy, bo w kwietniu Polsat wycofał np. HBO SD i na tej podstawie sporo osób z dekoderami HD umowy wypowiadało. Skoro te kanały są gwarantowane to ja chętnie będę renegocjował umowę jeśli je usuną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Mogla ta wariatka powiedziec jasno, ze za 149pln/m jest to niemozliwe, to dalbym jej na odczep 159pln ale mialbym, co chcialem a tak mnie przewiezli i siebie na 10zl tez! Skandal i tyle! Dobierz sobie Adventure za 1,99zł i History 2 za 1zł i będziesz płacił 152zł więc po co dawać na odczep 159zł skoro masz taniej dobierając? Nc+ go mam i twierdzę, że to nic specjalnego więc nawet sobie tym głowy nie zawracaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dX-MAN Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Na nc+ go mi zalezalo, aby ogladac na tablecie albo na mini-pc dongle FBOX. Dali HBO GO a nie dali nc+ go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Więc sobie zamów. 10 zł aktywacja i 3 zł/m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Chciał dać na odczepnego 159zł za abo a dobierając te funkcje poza umową zapłaci 155zł Swoją drogą, to możesz nawet i ten rachunek 155zł obniżyć, wyłączając i włączając opcje dodatkowe (Adventure i History) co 2 miechy. Włączysz w styczniu (darmowe), zapłacisz w lutym (płatne tylko za 1 miesiąc) i tel. żeby wyłączyli. W marcu aktywujesz i tak w kółko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShinobiQWE Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Witam, na początku grudnia podpisałem umowę na Comfort+ z Extra+ za 59,90 i na tej umowie jest, że mam na jeden miesiąc seriale+ za darmo. Ale grudzień się do tego nie liczy prawda? Ten misiąc miał być za darmo a dopiero od stycznia naliczane będą płatności. Stąd moje pytanie czy seriale+ będą płatne od stycznia czy od lutego? A tak w ogóle na czym polega ta usługa? Wydaje mi się, że u mnie jest ona zablokowana bo przy wszystkich serialach mam kłódki, nie kontaktowałem się w tej sprawie z nikim bo na seriale+ nie bardzo mi zależy. Może jest tak dlatego, że nie podpiąłem mediaboxa do internetu? I jeszcze chciałem zapytać pod jakim numerem wyłączyć te seriale? Nie zamierzam z tego korzystać a nie chce żeby mi naliczali jakieś opłaty w przyszłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Wszystko jest na stronie nc+ o tej usłudze i aby z niej korzystać jest net potrzebny. A od kiedy masz płatne, to najlepiej konsul Ci powie. W sumie jak Ci to niepotrzebne, to daj sobie z tym spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Mnie się wydaje, że Koledze raczej się rozchodzi o usługę VOD Seriale+ a nie usługę internetową. Jeżeli nie zawarłeś umowy pierwszego dnia miesiąca - usługa winna być w promocji do końca 1 miesiąca rozliczeniowego następującego po miesiącu, w którym nastąpiła aktywacja umowy. O szczegóły jak to wygląda na koncie abo pytać np. tu http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShinobiQWE Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Umowa nie jest z 1 i ogólnie to za grudzień miałem nie płacić nic, dopiero za styczeń. Sprawdziłem teraz na umowie i chodzi o Kolekcje VOD + Seriale+. I jest napisane że Miesiąc Aktywacji+ 1 miesiąc w przypadku nie zawarcia umowy 1 dnia miesiąca. Czyli styczeń jest za darmo. Ale teraz moje pytanie dlaczego przy serialach w tej usłudze jest wszędzie kłódka? Nawet nie mogę tego wypróbować i zastanowić się czy będę chciał dopłacać to 10 zł. Mediabox nie jest podpięty do internetu, wchodzę w kolekcje za pomocą przycisku VOD na pilocie, wybieram Seriale+ a tam wszędzie zablokowane, mogę jedynie wykupić dostęp do wybranego serialu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 A doczytałeś to cyt.Z uwagi na usunięcie kanału Religia.TV, Abonentom korzystającym z oferty byłego CANAL+ Cyfrowy S.A. świadczonej w ramach platformy CYFRA+, przysługuje prawo do rozwiązania umowy, w formie pisemnej, w terminie do dnia 31 stycznia 2015r., bez ponoszenia kosztów z tego tytułu..Każesz czytać że zrozumieniem a może sam byś to zrobił.Abonentom byłego CANAL+ Cyfrowy S.A. a Ty gdzie masz umowę?Z tym pakietem który posiadasz nie jest to na pewno CANAL+ Cyfrowy S.A. tylko NC+.Abonentów C+ to została tylko garstka a w NC+ten kanał nigdy nie był gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Abonenci nc nie mają możliwości bezkarnego rozwiązania umowy z powodu zniknięcia Religia Tv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Powtarzasz się kolego, w dodatku nie ten dział i krzyczysz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoffman Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Pytanie mam tego typu, jestem już kilkuletnim abonentów ncplus, jak wygląda wtedy kwestia dobrania drugiej umowy? Jestem traktowany jako nowy użytkownik czy jak? Chce dla kolegi wziąć co za granicą mieszka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Potraktują ciebie jak nowego. Ale! Ale później się fajnie negocjuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka1906 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Pytanko,jak teraz wygląda sprawa przedłużania "po" wygaśnieciu wypowiedzianej umowy ?Konkretnie zapowiada sie że pierwszego stycznia ciemność zobaczę i mam 2 tygodnie na oddanie sprzętu, czy teraz w ciągu tych 14 dni nadal mogę negocjowac i podpisać aneks czy po pierwszym stycznia tylko nowa umowa w punkcie? Niestety trafiam nie kiepskich konsultantów i jeżeli nic sie w mojej sprawie nie ruszy to czeka mnie promocja Polsat Smart Dom lub to http://www.ncplus.pl/sklep/promocje/zmi ... -telewizji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Dopiero moment zdania dzierżawionego sprzętu zamyka drogę do reaktywacji umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka1906 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Dzięki wielkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka1906 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Dziwna sparawa z tymi nowymi umowami .Wczoraj rozmawiałem z konsultantem i uzgodniłem warunki przedłużenia .Aby otrzymać e-mail z linkiem musiałem odwołać wypowiedzenie. E-mail dotrze do 24 godzin czyli dzisiaj i mam 7 dni na jego akceptację lub nie. Umowa jest do jutra i jeżeli link do 31 potwierdze to nowe warunki wejdą w życie w nowy rok a ja będe sie cieszył nowymi kanalami . Natomiast jeżeli zrobię to np 3 stycznia to wtedy za styczeń zapłacę pęłna kwotę bez rabatów na warunkach starej umowy .Zapytałem "a co jesli w email'u będą błędy ,rozbieżności w tym co ustaliliśmy teraz telefonicznie ?" Konsul odpowiedział że wtedy klikam "nie akceptuję" i stara umowa wygasa a nowa nie wchodzi w zycie. Coś mi tu nie pasuje ponieważ zgodziłem sie na cofnięcie wypowiedzenia być może to mój błąd . Oczywiscie nie mam powodu do zmartwienia ponieważ potwierdzę nowe wrunki najdalej jutro ,natomiast piszę o tym bo być może ta wiadomość komuś się przyda .Zakładam tez że konsul prawde mówił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenek33 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Witam serdecznie Czy przedłużenie umowy (aneks) powinniśmy dostać na papierze ? W myśl nowej ustawy o prawach konsumenta która weszła w życie 25 grudnia 2014 roku art 14: " W przypadku umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa przedsiębiorca ma obowiązek udzielić konsumentowi informacji, o których mowa w art. 12, utrwalonych na papierze lub, jeżeli konsument wyrazi na to zgodę, na innym trwałym nośniku, w sposób czytelny i wyrażonych prostym językiem. " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Papier lub meil do akceptacji.Poczytaj wątek dla stałych jest tam o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drozol Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Witajcie. Mam pytanko - mam nadzieję na szybką odpowiedź kogoś siedzącego w temacie. Mam opcję HBO 6 miesięcy gratis, która kończy mi się w tym miesiącu - czyli jutro. Niespecjalnie chciałbym płacić za HBO, wiec stąd moje pytanie - jak mogę zrezygnować z tego HBO - czy wystarczy telefon na infolinię ?? Czy jeśli nie wystarczy telefon to czy mogę zanieść rezygnacje do punktu NC+ jutro ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.