Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Nie, Multimedia liczy pełne miesiące kalendarzowe, a nie konkretne daty. Koledze chodziło o to, że po okresie promocyjnym (po ostatnim miesiącu z umowy), Multimedia będzie naliczać ci ceny cennikowe. A te są znacznie wyższe od promocyjnych. Jeżeli masz dużo usług/pakietów, to rachunek może być znaczny. Najlepiej poszukaj aktualnego cennika na ich stronie www. Powinien być w zakładce "telewizja" > "przydatne dokumenty".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie, czy ktoś się orientuje jak wygląda infrastruktura w Stalowej Woli ?

Pytam dlatego, że dostałem sprzeczne informacje.

Kiedy zapytałem Multimedii dlaczego mam okrojoną ofertę to otrzymałem odpowiedź - zła infrastruktura.

To dziwne bo przed przejęciem TVK Diana były prowadzone duże prace związane z unowocześnieniem sieci.

Ostatnio był u mnie technik i pytam jak to jest z tą infrastrukturą, i jego odpowiedź mnie zdziwiła - Multimedia ściemnia, infrastruktura jest gotowa na pełną ofertę.

Jeśli technik ma rację to dlaczego firma tak postępuje i nie tylko, że nie dodaje nowych kanałów (np.: Paramount, Fokus) to jeszcze nie ma w swojej ofercie pakietu MaxBox ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już zmieniło. Multimedia ostatnio straciła 10 tyś. klientów. Dlatego zatrudnili nowego marketingowca. Szykują parę niespodzianek, w tym ostatnie nowości co miesiąc. Ale dostosowanie całej sieci jest po prostu za drogie, odejście klientów tego nie przyspieszy. Najwyżej zbankrutują albo sprzedadzą część sieci. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostosowanie całej sieci jest po prostu za drogie, odejście klientów tego nie przyspieszy. Najwyżej zbankrutują albo sprzedadzą część sieci. :P

 

Nie mając odpowiednio dużych pieniędzy na co brali małe sieci i teraz nie mają za co ich zmodernizować.W moim przypadku byłem zadowolony ze Stream Communications,sieć miała tanie pakiety,moduły CAM,lokalni technicy byli pod telefonem.A tu nagle w 2010 roku usłyszeliśmy,że przejmuje nas MM.

Nie mogę powiedzieć,że z Multimedii nie jestem zadowolony.Jestem.Ale lokalne,osiedlowe kablówki też mają swój urok i dość niskie ceny.Wszyscy się znają.

Na plus Multimedii mogę powiedzieć tyle,że przez te 5 lat nie było ani jednej awarii TV.Nie wiem,jak internet,bo jeszcze nie mam go z naszej kablówki.

W Streamie awarie były 2-3 razy w roku,ale usuwane dość szybko.MM przeliczyła się chyba ze swoimi możliwościami i dlatego spora część klientów nie ma i w najbliższym czasie nie będzie miała pełnej oferty.O ile w ogóle będzie miała. :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zerojedynkaX:

Nikt nie ma tyle, żeby taką inwestycję przeprowadzić od razu. To jest zbyt kosztowne, dlatego robi się stopniowo. Ale muszą być klienci, żeby były z tego większe korzyści. Te problemy Multimedii są w dużej mierze właśnie przez twój ukochany STREAM Communications. To oni mieli zapóźnioną sieć. Tak gospodarowali, że musieli się sprzedać. Gdyby przejęła np. Vectra, to teraz ona by miała ten problem. UPC może mniej bo ma więcej klientów i większe środki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wysłanie/złożenie wypowiedzenia skutkuje przedstawieniem jakiejś korzystniejszej umowy? Czy wystarczy zgłosić się w ostatnim miesiącu umowy w Biurze i podpisać nową umowę. ? W tamtym roku przegapiłem terminy i telefonicznie aneksowałem umowę. Dwa miesiące pełnych kosztów mnie to kosztowało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomekjot, jeden rabin powie "tak", drugi rabin powie "nie" ;) Generalnie jak złożysz wypowiedzenie i będziesz twardy w negocjacjach, to pewnie dostaniesz bardzo dobrą ofertę. Ja ostatnio po prostu napisałem do nich, że chcę przedłużyć umowę, ale nie chcę płacić tyle co obecnie i zadzwonili do mnie przedstawiając ciekawą ofertę. Pomimo tego, że draco_san mówił inaczej, jestem zadowolony z przedstawionej propozycji i przedłużyłem umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio po prostu napisałem do nich, że chcę przedłużyć umowę, ale nie chcę płacić tyle co obecnie i zadzwonili do mnie przedstawiając ciekawą ofertę. Pomimo tego, że draco_san mówił inaczej, jestem zadowolony z przedstawionej propozycji i przedłużyłem umowę.

Wypowiedzenie to podstawa, ja po prostu tak zawsze robię. Obecnie wynegocjowałem sobie cenę. 129zł za to, co widać niżej w podpisie. Może i dostałeś dobre warunki, ale pewnie dostałbyś jeszcze lepsze przy wypowiedzeniu. No i pewnie trafiłeś na miłego i ugodowego konsultanta. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te problemy Multimedii są w dużej mierze właśnie przez twój ukochany STREAM Communications. To oni mieli zapóźnioną sieć. Tak gospodarowali, że musieli się sprzedać.

Chyba "widziały gały co brały"? :) nikt MM nie zmuszał do zakupu...

 

12 Miesiecy.

Miło bo szczerze mówiąc to mój pierwszy warunek negocjacyjny z MM, Vectrą i UPC ;) potem oferta i cena. Oczywiście każdy z elementów ma znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...