Mr.Chiquita Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Nie, Multimedia liczy pełne miesiące kalendarzowe, a nie konkretne daty. Koledze chodziło o to, że po okresie promocyjnym (po ostatnim miesiącu z umowy), Multimedia będzie naliczać ci ceny cennikowe. A te są znacznie wyższe od promocyjnych. Jeżeli masz dużo usług/pakietów, to rachunek może być znaczny. Najlepiej poszukaj aktualnego cennika na ich stronie www. Powinien być w zakładce "telewizja" > "przydatne dokumenty". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matifcb Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Wolalbym sie jednak z nimi dogadac szybciej i podpisac nowe warunki zanim mi sie w lipcu umowa skonczy.. Ostatni raz poprawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 To próbuj. I pilnuj terminów, zwróć uwagę żeby wszystkie usługi/pakiety kończyły się w tym samym terminie (zawsze jest to koniec miesiąca). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek_120 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Witam Panowie, czy ktoś się orientuje jak wygląda infrastruktura w Stalowej Woli ? Pytam dlatego, że dostałem sprzeczne informacje. Kiedy zapytałem Multimedii dlaczego mam okrojoną ofertę to otrzymałem odpowiedź - zła infrastruktura. To dziwne bo przed przejęciem TVK Diana były prowadzone duże prace związane z unowocześnieniem sieci. Ostatnio był u mnie technik i pytam jak to jest z tą infrastrukturą, i jego odpowiedź mnie zdziwiła - Multimedia ściemnia, infrastruktura jest gotowa na pełną ofertę. Jeśli technik ma rację to dlaczego firma tak postępuje i nie tylko, że nie dodaje nowych kanałów (np.: Paramount, Fokus) to jeszcze nie ma w swojej ofercie pakietu MaxBox ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_1983 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Identyczna sytuacja prawie w calym regionie Poludnia, a odpowiedzi raczej nie uzyskasz - to jest tajemnica polischinera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Może chodzi o podłączenie lokalnej sieci do szkieletu sieci MM? W sensie podłączenie odpowiednio przepustowym światłowodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek_120 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 maro_1983, St. Wola podlega pod Multimedia Polska SA. Ta okrojona oferta trochę mnie wkurza bo nie mogę oglądać sportu w dobrej jakości mimo posiadania pakietu HD (z tych mam tylko Tvp sport, Eurosport i nSport). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 To zmień operatora TV na NC+ i po problemie. Multimedia raczej szybko się nie poprawi. Nie mają kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poziom Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Jak odpowiednio duża liczba osób zmieni operatora to kasa się znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Już zmieniło. Multimedia ostatnio straciła 10 tyś. klientów. Dlatego zatrudnili nowego marketingowca. Szykują parę niespodzianek, w tym ostatnie nowości co miesiąc. Ale dostosowanie całej sieci jest po prostu za drogie, odejście klientów tego nie przyspieszy. Najwyżej zbankrutują albo sprzedadzą część sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Ja tam ostatnio odpuściłem MM. Wolę książkę albo konsole. Ewentualnie obejrzę jakiś sport, albo szukam ciekawych seriali. Przy przedłużaniu umowy będę chciał dorzucić przede wszystkim paczkę C+ i może HBO, ale to już bez ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 dostosowanie całej sieci jest po prostu za drogie, odejście klientów tego nie przyspieszy. Najwyżej zbankrutują albo sprzedadzą część sieci. Nie mając odpowiednio dużych pieniędzy na co brali małe sieci i teraz nie mają za co ich zmodernizować.W moim przypadku byłem zadowolony ze Stream Communications,sieć miała tanie pakiety,moduły CAM,lokalni technicy byli pod telefonem.A tu nagle w 2010 roku usłyszeliśmy,że przejmuje nas MM. Nie mogę powiedzieć,że z Multimedii nie jestem zadowolony.Jestem.Ale lokalne,osiedlowe kablówki też mają swój urok i dość niskie ceny.Wszyscy się znają. Na plus Multimedii mogę powiedzieć tyle,że przez te 5 lat nie było ani jednej awarii TV.Nie wiem,jak internet,bo jeszcze nie mam go z naszej kablówki. W Streamie awarie były 2-3 razy w roku,ale usuwane dość szybko.MM przeliczyła się chyba ze swoimi możliwościami i dlatego spora część klientów nie ma i w najbliższym czasie nie będzie miała pełnej oferty.O ile w ogóle będzie miała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 @zerojedynkaX: Nikt nie ma tyle, żeby taką inwestycję przeprowadzić od razu. To jest zbyt kosztowne, dlatego robi się stopniowo. Ale muszą być klienci, żeby były z tego większe korzyści. Te problemy Multimedii są w dużej mierze właśnie przez twój ukochany STREAM Communications. To oni mieli zapóźnioną sieć. Tak gospodarowali, że musieli się sprzedać. Gdyby przejęła np. Vectra, to teraz ona by miała ten problem. UPC może mniej bo ma więcej klientów i większe środki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Przed STREAM byla lokalna kablówka GIM-SAT umnie która dobrze preferowała ale jak przejeli ją i nic niebyło tak samo pózniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Czy wysłanie/złożenie wypowiedzenia skutkuje przedstawieniem jakiejś korzystniejszej umowy? Czy wystarczy zgłosić się w ostatnim miesiącu umowy w Biurze i podpisać nową umowę. ? W tamtym roku przegapiłem terminy i telefonicznie aneksowałem umowę. Dwa miesiące pełnych kosztów mnie to kosztowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek34 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 tomekjot, jeden rabin powie "tak", drugi rabin powie "nie" Generalnie jak złożysz wypowiedzenie i będziesz twardy w negocjacjach, to pewnie dostaniesz bardzo dobrą ofertę. Ja ostatnio po prostu napisałem do nich, że chcę przedłużyć umowę, ale nie chcę płacić tyle co obecnie i zadzwonili do mnie przedstawiając ciekawą ofertę. Pomimo tego, że draco_san mówił inaczej, jestem zadowolony z przedstawionej propozycji i przedłużyłem umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Tak pytam, bo Pani na słuchawce powiedziała, ż takiej ceny jak mam teraz na internet, to już nie ma. A pan w w BOK kazał zgłosić się 15 czerwca, gdy umowę mam do końca czerwca właśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek34 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Zależy jaką masz ofertę teraz, ile płacisz i co chciałbyś jeszcze dostać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Ja ostatnio po prostu napisałem do nich, że chcę przedłużyć umowę, ale nie chcę płacić tyle co obecnie i zadzwonili do mnie przedstawiając ciekawą ofertę. Pomimo tego, że draco_san mówił inaczej, jestem zadowolony z przedstawionej propozycji i przedłużyłem umowę. Wypowiedzenie to podstawa, ja po prostu tak zawsze robię. Obecnie wynegocjowałem sobie cenę. 129zł za to, co widać niżej w podpisie. Może i dostałeś dobre warunki, ale pewnie dostałbyś jeszcze lepsze przy wypowiedzeniu. No i pewnie trafiłeś na miłego i ugodowego konsultanta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 W tej chwili mam tylko internet 30 mb/s za 31,66 z/m-c, w rachubę wchodzi wzięcie telewizji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 129zł za to, co widać niżej w podpisie. Przypomnij bo nie wiem czy mi nie umknęło - umowa na 12 czy 24 miesiące? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 12 Miesiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixiorek Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Te problemy Multimedii są w dużej mierze właśnie przez twój ukochany STREAM Communications. To oni mieli zapóźnioną sieć. Tak gospodarowali, że musieli się sprzedać. Chyba "widziały gały co brały"? nikt MM nie zmuszał do zakupu... 12 Miesiecy. Miło bo szczerze mówiąc to mój pierwszy warunek negocjacyjny z MM, Vectrą i UPC potem oferta i cena. Oczywiście każdy z elementów ma znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 To widzę że moje 123zł za 60mb/s + superbox z 10 kanałami hd +multiroom (podobno brak możliwości technicznych) to tragiczna oferta, dzięki Bogu, że za 2 miechy kończę z tym dziadostem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neuro_wrw_gang_ Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Srogo placisz:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.