Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma sensu jeśli wysłałeś wypowiedzenia bo już niechcesz być abonentem NC+.

Wielu czeka na ten telefon jak na zbawienie, a potem rozczarowanie, że nic nie mają ciekawego do zaoferowania po utracie kanału którego i tak nie oglądał. ;)

Wypowiedzenie składam na dniach..Nie oczekuję telefonów od nc+ Wręcz przeciwnie  w końcu się od nich uwolnię. Codziennie nieodebrane połączenie, ileż można??

2 odebrane telefony i co? Ta sama gadka , jaka to wspaniała oferta,  ..wprost niebywałe szczęście-tyle że o 20 zł droższa ( bo multiroom będzie płatny- oj nieładnie jest odbierać prezenty a tu gwiazdka tuż tuż :wink: ). Nie dociera, że umowa jeszcze 3 m-ce.

Rodzice już cieszą się z wynegocjowanej oferty z Polsatem( ja zyskałem o połowę niższy abonament tel) natomiast światłowód daje świetne możliwości. Nc+ może stanowić wybór bo oferuje pakiet C+ (owszem w dobrej cenie}, tylko dla zagorzałych "fanatyków" tego pakietu, który pomału traci na swojej jakośći i tu tylko 4k dla garstki może być deską ratunkową. :wink:

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pisał, że umowa rozwiązana z powodu usunięcia kanału Universal i renegocjowana będzie liczona jak nowa od stycznia. To jak to w końcu jest? 

Sami nie wiedzą jak to będzie a oferty z dnia na dzień moga zmienić.Ale wystarczyło kilka postów i juz umiejętnie zastraszyli część osób.Ale jak tam kto chce skoro wszyscy zadowoleni to płacić i siedzieć cicho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim tylko gl... nie wykorzystaja szansy i nie zloza wypowiedzenia... mozna tylko zyskac, nic stracic. Wypowiedzenie zawsze mozna wycofac i nic sie nie zmieni.

 

jeżeli ktoś ma np. rok jeszcze zwykłej umowy to nawet jeżeli dadzą 10zł taniej niż obecna umowa to wiążesz się na 3 lata. 10zł nie jest tego warte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest powiedziane że umowa będzie ciągła, tzn. ktoś ma do końca umowy rok to łącznie wyjdzie mu 3 lata jak przedłuży. Może być aneks na nowe warunki i kasacją wcześniejszych miesięcy. Dawniej tak bywało przecież i było normą. Wydaje mi się że ktoś tu chce wprowadzić zamieszanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jeżeli niczym nie ryzykuję i mogę odwołać wypowiedzenie to mogę jutro iść do salonu nc+, wypowiedzieć umowę i wtedy czekam na ewentualne lepsze propozycje, zgadza się? Czy sam muszę się o to upominać i do nich dzwonić? I druga sprawa to do kiedy muszę "odwołać wypowiedzenie" i w jakiej formie (w salonie czy telefonicznie) jeżeli chciałbym kontynuować umowę a oni nic lepszego by mi nie zaproponowali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od siebie dodam że dziś zniechęciłem kilku Januszków którzy do końca umowy mieli po 15m - przyszli ugrać jakieś niższe pakiety, gratisy, darmowe mycie okien, ale jak się okazało oferty 'utrzymaniowe' wcale nie są dużo lepsze a dodatkowo podpisanie umowy na kolejne 24m daje w sumie 40m umowy, co stanowi prawie 3.5 roku  :mrgreen: przypominam że w nc+ okresy się sumują a nie skracają tj w Polsacie. 

 

A tak z czystej ciekawości pozwolę sobie zapytać osobę, która jak domniemywam świadczy usługi na rzecz operatora NC+ - dlaczego w przypadku gdy nadarzy się okazja wcześniejszego rozwiązania umowy z powodu zmiany oferty programowej dziwi kogoś, że abonent chce przy okazji zejść na niższy pakiet ? Zgadzam się co do jednego: próba ugrania obniżenia opłat za aktualnie posiadany pakiet w związku z wycofaniem kanału brzmi dziwnie, ale zejście na niższy pakiet w powszechnie stosowanej przez operatora cenie, dlaczego nie ?

Ja zaczynałem od pakietu Entry Canal+, później co jakiś czas pakiet był podnoszony kolejno na: Start Canal+, Compact Canal+, następnie Compact+ Canal+ posiadałem z dopełnieniem do Extra+, a od czerwca br. mam Superpremium+. W tym czasie posiadałem okresowo różne pakiety typu: Man Pack, paczka Filmbox, Eleven itp.

Po zapoznaniu się z całością oferty chciałbym móc świadomie wybrać to co mi najbardziej pasuje, a skoro się nadarzyła okazja i mogę to zrobić w najbliższym czasie, a nie za 11 miesięcy to dlaczego miałbym z tego nie skorzystać. Jeśli jednak dla operatora korzystniejsze jest, aby moja aktualna umowa uległa rozwiązaniu, a następnie aby nastąpiło zawarcie kolejnej nowej umowy to tak też można zrobić, z tym, że wbrew temu co tutaj piszecie to nie tylko niedogodność dla klienta (choć dla mnie to żadna niedogodność odpiąć i zdać używany sprzęt i wziąć nowy), ale dla operatora to też chyba dodatkowe zajęcie.

Edytowane przez Marcin_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie wysłałem wypowiedzenie. Czy po 1 stycznia 2018 będę musiał wysyłać dodatkowe pismo o wykasowanie z ich systemu wszystkich moich danych osobowych czy wystarczy to telefonicznie zgłosić? Zapomniałem o tym fakcie napisać w wypowiedzeniu.

Edytowane przez leonk1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Wolą żebyś zdał sprzęt i podpisał nową umowę niż w ramach starej wziął niższy pakiet jaki ci pasuje. To jest po prostu chore.Ja 30 minut temu zakończyłem z nimi swoją przygodę.

 

Teraz pytanie ilu tak zrobi jak nie dostanie tego co chce, bo zniechęcić klienta jest szybko  a klient nie zadowolony to klient zły

Ja właśnie wysłałem wypowiedzenie. Czy po 1 stycznia 2018 będę musiał wysyłać dodatkowe pismo o wykasowanie z ich systemu wszystkich moich danych osobowych czy wystarczy to telefonicznie zgłosić? zapomniałem o tym fakcie napisać w wypowiedzeniu.

 Zadzwonisz i po kłopocie no chyba że można też to zrobić po przez APS to jeszcze lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Wolą żebyś zdał sprzęt i podpisał nową umowę niż w ramach starej wziął niższy pakiet jaki ci pasuje. To jest po prostu chore.Ja 30 minut temu zakończyłem z nimi swoją przygodę.

 

Akurat dla mnie to nie jest problem - codziennie przechodzę w pobliżu APS więc zdanie sprzętu nie jest żadnym kłopotem, ale tak jak słusznie zauważyłeś trochę brak w tym logiki.

Tak w ramach ciekawostki, w wakacje kończyła mi się umowa z CP (miałem jeden z najwyższych pakietów, tj. Premium) i z racji tego, że korzystałem już od jakiegoś czasu z NC+, zdecydowałem się rozwiązać umowę z CP, żeby nie płacić u dwóch operatorów rachunków w granicach 100 zł każdy. Gdy zbliżał mi się ku końcowi kontrakt w CP, operator usilnie zabiegał, żeby jednak definitywnie nie rezygnować z ich usług i finalnie zaproponowano mi jeden z niższych, ale w sumie nie taki najgorszy pakiet Rodzinny HD za symboliczne 4,99 zł, a dodatkowo pozostawiono mi Evoboxa PVR bez naliczania jakichkolwiek opłat za jego użytkowanie - ktoś zapewne doszedł do wniosku, że skoro użytkuję ich sprzęt od jakiegoś czasu, to taniej będzie jeśli mi go pozostawią bez naliczania opłat, niż miałbym go zwracać operatorowi i przy okazji angażować sztab ludzi związanych z CP w czynności polegające na przewożeniu sprzętu z punktu A do punktu B, przegląd techniczny sprzętu, ponowny transport do APS itp.

Z tego co czytam w tym wątku to w NC+ raczej tak to nie działa, ale nic nie szkodzi - w ostateczności będzie nowa umowa na goły Extra+, albo powrót do CP.

 

 

Ja właśnie wysłałem wypowiedzenie. Czy po 1 stycznia 2018 będę musiał wysyłać dodatkowe pismo o wykasowanie z ich systemu wszystkich moich danych osobowych czy wystarczy to telefonicznie zgłosić? zapomniałem o tym fakcie napisać w wypowiedzeniu.

 

 

Zerknij sobie do polityki prywatności, a w zasadzie do pkt 6:

http://ncplus.pl/polityka-prywatnosci#kontakt

 

 

 

pozdrawiam

Edytowane przez Marcin_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...