Gość lukimann Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Nie ma sensu jeśli wysłałeś wypowiedzenia bo już niechcesz być abonentem NC+. Wielu czeka na ten telefon jak na zbawienie, a potem rozczarowanie, że nic nie mają ciekawego do zaoferowania po utracie kanału którego i tak nie oglądał. Wypowiedzenie składam na dniach..Nie oczekuję telefonów od nc+ Wręcz przeciwnie w końcu się od nich uwolnię. Codziennie nieodebrane połączenie, ileż można?? 2 odebrane telefony i co? Ta sama gadka , jaka to wspaniała oferta, ..wprost niebywałe szczęście-tyle że o 20 zł droższa ( bo multiroom będzie płatny- oj nieładnie jest odbierać prezenty a tu gwiazdka tuż tuż ). Nie dociera, że umowa jeszcze 3 m-ce. Rodzice już cieszą się z wynegocjowanej oferty z Polsatem( ja zyskałem o połowę niższy abonament tel) natomiast światłowód daje świetne możliwości. Nc+ może stanowić wybór bo oferuje pakiet C+ (owszem w dobrej cenie}, tylko dla zagorzałych "fanatyków" tego pakietu, który pomału traci na swojej jakośći i tu tylko 4k dla garstki może być deską ratunkową. Edytowane 30 Listopada 2017 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Ktoś pisał, że umowa rozwiązana z powodu usunięcia kanału Universal i renegocjowana będzie liczona jak nowa od stycznia. To jak to w końcu jest? Sami nie wiedzą jak to będzie a oferty z dnia na dzień moga zmienić.Ale wystarczyło kilka postów i juz umiejętnie zastraszyli część osób.Ale jak tam kto chce skoro wszyscy zadowoleni to płacić i siedzieć cicho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Moim tylko gl... nie wykorzystaja szansy i nie zloza wypowiedzenia... mozna tylko zyskac, nic stracic. Wypowiedzenie zawsze mozna wycofac i nic sie nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Dokładnie dużo wypowiedzeń i czekać na rozwój sytuacji do końca operator nie wie ile docelowo osób chce całkiem zrezygnować. Edytowane 30 Listopada 2017 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizyk123 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Moim tylko gl... nie wykorzystaja szansy i nie zloza wypowiedzenia... mozna tylko zyskac, nic stracic. Wypowiedzenie zawsze mozna wycofac i nic sie nie zmieni. jeżeli ktoś ma np. rok jeszcze zwykłej umowy to nawet jeżeli dadzą 10zł taniej niż obecna umowa to wiążesz się na 3 lata. 10zł nie jest tego warte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Ja mam do sierpnia. A bierzesz pod uwage, ze moga przygotowac oferty za samo wycofanie wypowiedzenia, bez koniecznosci przedluzania lub przedluzenie liczone od stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Nie będzie taniej raczej. Ci z Cameleonami ucierpią bo będą musieli zdac Camela i jak będą chcieli mieć taniej to umowa musi się rozwiązać i jak reaktywują już ich nie dostaną, tylko Cayman w zamian + 10zł za MR nowy. Edytowane 30 Listopada 2017 przez GTI MD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Mam podobne zdanie, niech każdy wysyła wypowiedzenie, nie ma nic do stracenia. Jak w systemie pojawi się odpowiednia ilość to im rura zmieknie i oferty napewno się pojawia. Nie dajcie się tu kiwać że nic sie nie pojawi. W tym przypadku to my dyktujemy im warunki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gierappek Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Nie jest powiedziane że umowa będzie ciągła, tzn. ktoś ma do końca umowy rok to łącznie wyjdzie mu 3 lata jak przedłuży. Może być aneks na nowe warunki i kasacją wcześniejszych miesięcy. Dawniej tak bywało przecież i było normą. Wydaje mi się że ktoś tu chce wprowadzić zamieszanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Obecnie nie ma żadnej kasacji. Okres oznaczony + okres nowej oferty czyli zostalo 15mies po nowych warunkach 37mies. zmiany weszły w życie ok rok temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Ta wtym roku aneks i anulowałem starą umowę rok wcześniej podobnie.Trzeba wiedzieć jak i gdzie negocjować.Na tych Camelach to sie przejadą bo jest sporo osób co prędzej całkiem zrezygnuje z NC+ niz z karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Dokładnie tak na wypowiedzeniu możecie coś ugrać ale napewno nic nie stracisz. Tak więc wysyłać jak najszybciej żeby był czas negocjować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
begos Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Czy do wypowiedzenia powinienem dołączyć moją listę kanałów gwarantowanych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Nie, idz do punktu dostaniesz gotowca do podpisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Czy do wypowiedzenia powinienem dołączyć moją listę kanałów gwarantowanych? Nie, nic nie musisz dołączać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizyk123 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 czyli jeżeli niczym nie ryzykuję i mogę odwołać wypowiedzenie to mogę jutro iść do salonu nc+, wypowiedzieć umowę i wtedy czekam na ewentualne lepsze propozycje, zgadza się? Czy sam muszę się o to upominać i do nich dzwonić? I druga sprawa to do kiedy muszę "odwołać wypowiedzenie" i w jakiej formie (w salonie czy telefonicznie) jeżeli chciałbym kontynuować umowę a oni nic lepszego by mi nie zaproponowali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Radze czekać na telefon do Świąt, jak się nie odezwą to ewentualni przedzwonić do DUK. Odwołać możesz telefonicznie nawet 31 grudnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Czekaj na tel. Sam do nich nie dzwoń. Wypowiedzenie możesz wycofać telefonicznie ostatniego dnia miesiąca. Jak zadzwonia to mów odrazu ze interesuje cie extra z 8c+ i hbo w cenie nie więcej niż 79 zł bo wiesz ze inni za tyle mają Edytowane 30 Listopada 2017 przez plockier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fizyk123 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) Ja od siebie dodam że dziś zniechęciłem kilku Januszków którzy do końca umowy mieli po 15m - przyszli ugrać jakieś niższe pakiety, gratisy, darmowe mycie okien, ale jak się okazało oferty 'utrzymaniowe' wcale nie są dużo lepsze a dodatkowo podpisanie umowy na kolejne 24m daje w sumie 40m umowy, co stanowi prawie 3.5 roku przypominam że w nc+ okresy się sumują a nie skracają tj w Polsacie. A tak z czystej ciekawości pozwolę sobie zapytać osobę, która jak domniemywam świadczy usługi na rzecz operatora NC+ - dlaczego w przypadku gdy nadarzy się okazja wcześniejszego rozwiązania umowy z powodu zmiany oferty programowej dziwi kogoś, że abonent chce przy okazji zejść na niższy pakiet ? Zgadzam się co do jednego: próba ugrania obniżenia opłat za aktualnie posiadany pakiet w związku z wycofaniem kanału brzmi dziwnie, ale zejście na niższy pakiet w powszechnie stosowanej przez operatora cenie, dlaczego nie ? Ja zaczynałem od pakietu Entry Canal+, później co jakiś czas pakiet był podnoszony kolejno na: Start Canal+, Compact Canal+, następnie Compact+ Canal+ posiadałem z dopełnieniem do Extra+, a od czerwca br. mam Superpremium+. W tym czasie posiadałem okresowo różne pakiety typu: Man Pack, paczka Filmbox, Eleven itp. Po zapoznaniu się z całością oferty chciałbym móc świadomie wybrać to co mi najbardziej pasuje, a skoro się nadarzyła okazja i mogę to zrobić w najbliższym czasie, a nie za 11 miesięcy to dlaczego miałbym z tego nie skorzystać. Jeśli jednak dla operatora korzystniejsze jest, aby moja aktualna umowa uległa rozwiązaniu, a następnie aby nastąpiło zawarcie kolejnej nowej umowy to tak też można zrobić, z tym, że wbrew temu co tutaj piszecie to nie tylko niedogodność dla klienta (choć dla mnie to żadna niedogodność odpiąć i zdać używany sprzęt i wziąć nowy), ale dla operatora to też chyba dodatkowe zajęcie. Edytowane 1 Grudnia 2017 przez Marcin_M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Dokładnie. Wolą żebyś zdał sprzęt i podpisał nową umowę niż w ramach starej wziął niższy pakiet jaki ci pasuje. To jest po prostu chore.Ja 30 minut temu zakończyłem z nimi swoją przygodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) Ja właśnie wysłałem wypowiedzenie. Czy po 1 stycznia 2018 będę musiał wysyłać dodatkowe pismo o wykasowanie z ich systemu wszystkich moich danych osobowych czy wystarczy to telefonicznie zgłosić? Zapomniałem o tym fakcie napisać w wypowiedzeniu. Edytowane 1 Grudnia 2017 przez leonk1974 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Dokładnie. Wolą żebyś zdał sprzęt i podpisał nową umowę niż w ramach starej wziął niższy pakiet jaki ci pasuje. To jest po prostu chore.Ja 30 minut temu zakończyłem z nimi swoją przygodę. Teraz pytanie ilu tak zrobi jak nie dostanie tego co chce, bo zniechęcić klienta jest szybko a klient nie zadowolony to klient zły Ja właśnie wysłałem wypowiedzenie. Czy po 1 stycznia 2018 będę musiał wysyłać dodatkowe pismo o wykasowanie z ich systemu wszystkich moich danych osobowych czy wystarczy to telefonicznie zgłosić? zapomniałem o tym fakcie napisać w wypowiedzeniu. Zadzwonisz i po kłopocie no chyba że można też to zrobić po przez APS to jeszcze lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) Dokładnie. Wolą żebyś zdał sprzęt i podpisał nową umowę niż w ramach starej wziął niższy pakiet jaki ci pasuje. To jest po prostu chore.Ja 30 minut temu zakończyłem z nimi swoją przygodę. Akurat dla mnie to nie jest problem - codziennie przechodzę w pobliżu APS więc zdanie sprzętu nie jest żadnym kłopotem, ale tak jak słusznie zauważyłeś trochę brak w tym logiki. Tak w ramach ciekawostki, w wakacje kończyła mi się umowa z CP (miałem jeden z najwyższych pakietów, tj. Premium) i z racji tego, że korzystałem już od jakiegoś czasu z NC+, zdecydowałem się rozwiązać umowę z CP, żeby nie płacić u dwóch operatorów rachunków w granicach 100 zł każdy. Gdy zbliżał mi się ku końcowi kontrakt w CP, operator usilnie zabiegał, żeby jednak definitywnie nie rezygnować z ich usług i finalnie zaproponowano mi jeden z niższych, ale w sumie nie taki najgorszy pakiet Rodzinny HD za symboliczne 4,99 zł, a dodatkowo pozostawiono mi Evoboxa PVR bez naliczania jakichkolwiek opłat za jego użytkowanie - ktoś zapewne doszedł do wniosku, że skoro użytkuję ich sprzęt od jakiegoś czasu, to taniej będzie jeśli mi go pozostawią bez naliczania opłat, niż miałbym go zwracać operatorowi i przy okazji angażować sztab ludzi związanych z CP w czynności polegające na przewożeniu sprzętu z punktu A do punktu B, przegląd techniczny sprzętu, ponowny transport do APS itp. Z tego co czytam w tym wątku to w NC+ raczej tak to nie działa, ale nic nie szkodzi - w ostateczności będzie nowa umowa na goły Extra+, albo powrót do CP. Ja właśnie wysłałem wypowiedzenie. Czy po 1 stycznia 2018 będę musiał wysyłać dodatkowe pismo o wykasowanie z ich systemu wszystkich moich danych osobowych czy wystarczy to telefonicznie zgłosić? zapomniałem o tym fakcie napisać w wypowiedzeniu. Zerknij sobie do polityki prywatności, a w zasadzie do pkt 6: http://ncplus.pl/polityka-prywatnosci#kontakt pozdrawiam Edytowane 1 Grudnia 2017 przez Marcin_M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 To zaraz na początku stycznia napiszę do nich o usunięcie moich danych poprzez formularz kontaktowy. Już nawet kartonik od mediaBox przetarłem z kurzu i jest gotowy do spakowania dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.