Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@marceli8866 - pismo możesz wysłać do CP, w APS pracownik w systemie bezpośrednio wpisze zgłoszenie reklamacyjne z prośbą o zwrot nadpłaty i da Ci potwierdzenie.

 

@Frank_2424 - Nie poniesiesz. Tutaj masz wątek o odstąpieniu od umowy z powodu wyłączenia kanału z oferty: viewtopic.php?f=7&t=13382&start=3855#p943206

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety jest wielu Pełnomocników Handlowych którzy nie chcą używać/boją się używać/nie potrafią użyć zakładki w systemie Reklamacje (Dział Obsługi Klienta). Niestety jest to bolączka nie tylko CP.

 

Już tu swego czasu pisałem, jak w trzecim APS-ie w swoim mieście nie wytrzymałem i powiedziałem jak ma to zrobić dziewczę w systemie. Chodziło o głupie doładowanie TV Mobilnej. Pomijam kwestię, że w żadnym z odwiedzonych APS-ów nikt mi nie zaproponował umowy (a powinien) zgodnie ze Standardem Obsługi Klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga Pracownik APS poinformował mnie że mają 30 dni od zakończenia umowy na zwrot pieniędzy i żebym jak najszybciej oddał dekoder po wygaśnięciu umowy . Dekoder chciałem oddać dopiero po zwrocie pieniędzy (taki swoisty zastaw :mrgreen: ). W Aps stwierdzili że cp wyśle pieniądze po otrzymaniu dekodera. Czy to prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozdział 4.

Dekoder i Karta

§ 6

 

9. W przypadku niezwrócenia przez Abonenta/Użytkownika udostępnionego Urządzenia Dekodującego lub Karty w terminie wskazanym w Regulaminie,

Abonent/Użytkownik będzie zobowiązany do uiszczenia kary umownej w wysokości określonej w Cenniku. Zapłata kary umownej nie zwalnia Abonenta/ Użytkownika

z obowiązku zwrócenia udostępnionego Urządzenia Dekodującego lub Karty.

 

11. W przypadku rozwiązania bądź wygaśnięcia Umowy Abonenckiej, Abonent jest zobowiązany do zwrotu, na własny koszt, udostępnionego mu Urządzenia

Dekodującego i Karty w terminie do 30 (trzydziestu) dni od rozwiązania/wygaśnięcia Umowy Abonenckiej w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego

Polsatu lub na adres Cyfrowego Polsatu: ul. Łubinowa 4a, Warszawa. Aktualizowana na bieżąco lista Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu, które

przyjmują zwracane Urządzenia Dekodujące i Karty jest i będzie dostępna na stronie http://www.cyfrowypolsat.pl oraz pod numerem infolinii Cyfrowego Polsatu.

 

Cennik sprzętu (kary): http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-fi ... etu-tv.pdf

 

Dostajesz wezwanie do zwrotu najpierw, jeśli nie zwrócisz mimo to, wystawiana jest nota obciążeniowa, która może być pokryta m.in z nadpłaty na rachunku.

Logicznie teraz myśląc, jeśli wniosek o zwrot nadpłaty umieścisz w wypowiedzeniu nie zostanie Ci "zamrożona" czy też "zabrana" nadpłata, bo nie zdążą. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brat ma problem gdyż pomylił sobie jeden numer konta do wpłat i teraz jak ma to wyprostować?

Napisał formułkę ,, Zwracam się z prośbą o przeksięgowaniu kwoty wpłaty 54.80 zł z numeru konta które źle napisałem czyli pomyliłem się o jeden numer w blankiecie dołączonym jako ksero. W Dniu dzisiejszym po rozmowie z konsultantem między godziną 10 a 11 zostałem poinformowany. Prawidłowym numerem konta wpłat jest xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx na które należy przeksięgować kwotę 54.80 zł.''

Czy to wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy, ale najlepiej zadzwonić, aby konsultant zrobił to od ręki. Przy piśmie, trwa to do 30 dni, więc musiałby brat zapłacić w tym miesiącu jeszcze raz, ale już na prawidłowe konto, aby nie było komunikatów windykacyjnych i blokady karty.

Dzwonił do konsultanta i konsultant powiedział że należy pismo napisać. Ale list w poniedziałek zostanie wysłany. Kolega wysłał mejlem to dziś, na razie brak odpowiedzi.

 

Ale poproszę by ponownie do innego konsultanta zadzwonił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marceli8866 - Nic więcej Ci nie dopiszę, wszystko w temacie już napisałem.

 

@ManiakSat - Może być, że przeksięgowania środków od ręki, robią tylko w pewnym przedziale godzinowym. Konsultant (ten pierwszego kontaktu) prząłcza do konsultanta, który ma takie możliwości. Ewentualnie jeszcze prośba przez ICOK, tam też szybko reagują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@ManiakSat - Może być, że przeksięgowania środków od ręki, robią tylko w pewnym przedziale godzinowym. Konsultant (ten pierwszego kontaktu) prząłcza do konsultanta, który ma takie możliwości. Ewentualnie jeszcze prośba przez ICOK, tam też szybko reagują.

 

 

swojądrogą, przeksięgowanie środków z innego numeru pesel na drugi jest możliwe tylko listownie. Konsultant mógłby zrobić to od ręki w obrębie tego samego numeru PESEL, czyli pomiędzy kontraktami tego samego użytkownika. Chyba, że tak właśnie jest to od ręki to się załatwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bober1. Tu chodzi o konto bankowe na które ma być przeksięgowane a nie Pesel. Chyba że ja czegoś nie zrozumiałem :/:read:

 

Ale brat już mejla na kontakt wysłał dziś i to co doradził @swojadroga wysłane przez ICOK. Jak nie będzie nic z odpowiedzi to wtenczas telefon :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o co chodzi, ale jest tak jak napisałem. Jeżeli przeksięgowanie ma nastąpić w obrębie jednego numeru PESEL, czyli przeksięgowanie pomiędzy kontraktami jednego człowieka konsultant może to zrobić od ręki. Jeżeli natomiast przeksięgowanie ma nasdtąpić w obrębie dwóch innych numerów PESEL, czyli z kontraktu syna, na kontrakt mamy to potrzebne jest takie pisemko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o co chodzi, ale jest tak jak napisałem. Jeżeli przeksięgowanie ma nastąpić w obrębie jednego numeru PESEL, czyli przeksięgowanie pomiędzy kontraktami jednego człowieka konsultant może to zrobić od ręki. Jeżeli natomiast przeksięgowanie ma nasdtąpić w obrębie dwóch innych numerów PESEL, czyli z kontraktu syna, na kontrakt mamy to potrzebne jest takie pisemko.

 

A po co do przelewu jest potrzebny pesel? Nr konta, nazwisko i adres, a nie pesel...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj dwa razy to co napisałem. Nie jest potrzebny numer PESEL, ale w CP są dwa typy przeksięgowania błędnej kwoty, w obrębie jednego numeru PESEL, czyli w obrędzie kontraktów jednego człowieka i to można załatwić na infolinii oraz w obłębie dwóch numerów PESEL czyli np wpłaciłem kasę na kontrakt mamy a nie na swój i tutaj, żeby przeksięgować spowrotem na swoje konto muszę złożyć pisemną prośbę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pismo w sprawie oddania nadpłaty zostało zaksięgowane 15.04. Konsul na infolinii twierdził ze CP ma od tej daty czas dwa tygodnie na przelew pieniędzy. Czy to prawda? W aps mówili że pieniądze będę miał zwrócone do dwóch tygodni od zakończenia umowy i zwrotu sprzętu. Która wersja jest prawdziwa :?::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...