ircios Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 22 godziny temu, marcindworzan napisał: Witam. Jako, ze umowa konczy mi sie 31.03.2021, chce juz teraz napisac pismo o rezygnacji z koncem w/w terminu. Czy w zwiazku tym moge juz teraz oddac caly sprzet do APS lacznie z tym pismem? Czy MUSI to byc termin 14 dni od zakonczenia umowy, tj. pierwsze dwa tyg kwietnia 2021 (jesli chodzi o sprzet)? ps. Telewizji nie ogladam z uwagi na problemy techniczne (tak wiec co miesiac place za nic tak naprawde) W 2 tygodnie po zakończeniu mozesz sprzęt oddać. Tak jak wspomniano o tym wyżej. Jest jeszcze takie coś jak cesja umowy. Może ktoś by się znalazł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindworzan Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Dziękuję za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek2009 Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Jest na forum jakiś konsultant C+? Byłbym zainteresowany wznowieniem umowy, sprzęty jeszcze nie oddałem, a wcześniej na rozmowę nie miałem czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Zadzwoń do DUK 12 294 79 99, ale nie wiem czy w sobotę pracują. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 (edytowane) Pracują do 16. 123236050 Edytowane 5 Grudnia 2020 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek2009 Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 5 godzin temu, ircios napisał: Pracują do 16. 123236050 To numer na windykację czy duk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 DUK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindworzan Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 Czy oddając sprzęt należy zwrócić oryginalne pudełka po dekoderach? Czy kabel hdmi również był w zestawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 Pudełka nie musisz oddawać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 58 minut temu, marcindworzan napisał: Czy oddając sprzęt należy zwrócić oryginalne pudełka po dekoderach? Czy kabel hdmi również był w zestawie? Kabla hdmi nie ma w zestawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 Kolejny raz nie masz racji. W moim DSI83 był kabel HDMI z pięknym napisem „Cyfra+”. Nie wiem czy do każdego dekodera dodają kabel HDMI, ale skoro w pytaniu nie ma podanego modelu to nie odpowiadałbym kategorycznie, że kabla HDMI nie ma w zestawie. Przy zwracaniu dekodera sprawdzili dekoder + zasilacz + pilot. Reszta była nieistotna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 (edytowane) 4 godziny temu, meckbar napisał: ......W moim DSI83 był kabel HDMI z pięknym napisem „Cyfra+”. Nie wiem czy do każdego dekodera dodają kabel HDMI.... W przypadku moich dwóch DSI nie było kabla HDMI. Nie było również w Wifipremiumbox oraz Wifibox. Nie było też lata temu gdy brałem Pejsy. 6 godzin temu, marcindworzan napisał: Czy oddając sprzęt należy zwrócić oryginalne pudełka po dekoderach? Czy kabel hdmi również był w zestawie? Pudła nie trzeba. A czy kabel HDMI miałeś przy odbiorze sprzętu, to Ty powinieneś pamiętać. Edytowane 12 Grudnia 2020 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 Brałem 6 dekoderów, żaden nie miał kabla Znajomy wziął 2 i też nie było kabla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 Dwa lata temu ultrabox 4K i wifibox pobrałem bez kabli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 (edytowane) Nie twierdzę, że operator do każdego dekodera daje kabel HDMI. Twierdzę, że do mojego DSI83 dostałem (to ten kabel obok pilota). Istotne jest, że nie musiałem go zdawać wraz z dekoderm (choć to zrobiłem). Dekoder właściwie wyglądał jak nowy po ośmioletnim leżakowaniu w szafie. Edytowane 12 Grudnia 2020 przez meckbar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 (edytowane) Ja nie twierdzę, że Ty twierdziłeś, że do każdego dają kabel. Napisałem swoje doświadczenia. Musiało to być na samym początku pewnie, jak DSI wchodziły na rynek, skoro kabel był. Tak na chłopski rozum, to wydaje mi się, że powinni załączać w zestawie przewód i powinien to być standard. Edytowane 12 Grudnia 2020 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindworzan Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 Ok dzięki za odpowiedzi. Mam jeszcze dysk 500GB. Czy również mam go zwrócić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 Oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 (edytowane) —- Edytowane 14 Grudnia 2020 przez apj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damio Opublikowano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 Jak zarejestrują wypowiedzenie umowy to będą widoczne w strefie canal oferty ptzedłużenia umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 Będą widoczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 7 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 41 minut temu, damio napisał: Jak zarejestrują wypowiedzenie umowy to będą widoczne w strefie canal oferty ptzedłużenia umowy? Nawet bez wypowiedzenia będą widoczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 I wszystkie fatalne. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 Faktycznie np u mnie Comfort za 22.50 czy optimum za 24.99zł bardzo fatalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damio Opublikowano 8 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 Do kiedy masz umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.