weni Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Rozmawiałem właśnie z konsultantem i na zadane pytanie czy wszyscy migurują do NC+ nawet Ci co podpisali w lutym nową umowę odpowiedzieał że mam czas do 1 lipca a później przymusowa migracja albo wypowiedzenie umowy. Mam Superpremium HD + HBO + 2 PVR i multiroom = 107 PLN/miesiąc i nie uśmiecha mi się płacić 199 PLN bo to przegięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallncr Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 To już teraz do lipca?! K. ch. wie o co tu k. chodzi., ja pie.. k. mać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 @Pawop Twoje argumenty też są śmieszne.Jesteś naiwny proszę bardzo zgadzaj się na wszystko co Ci nc+ zaproponuje. Widocznie coś jest nie tak z umowami itd nc+ skoro nawet prawnicy mają wątpliwości Właśnie o to chodzi, że nie musisz się na to zgadzać, możesz zrezygnować. Ja rozumiem, że część abonentów jest rozgoryczonych, ale wg mnie nie ma podstaw na skargi do UOKiK. Co innego jakby Cię od razu zmigrowali bez możliwości rezygnacji. to wtedy byłyby podstawy. [/color] Skarga do uokik jest jak najabrdziej wskazan, w kocnu to oni zarzekali sie ze fuzja tylko sie przysluzy konsumentom, oferta ciagle bedzie konkurencyjna itp. Wiec gdyby nc_ sobie z prozni powstala maja prawo robic sie co im sie zywnie podoba, ale oni zaistnieli na podstawie tej zgody urzedu i nowa oferta stoi w sprzecznosci zasada ktora pozwolila zaistniec nc+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 @Pawop mi możesz napisać co o mnie sądzisz bo nie zgadzam się z praktykami nc+ a na pewno nie będę czerwonymi literami płakał jak Ty.Dla mnie każdy kto nie walczy o swoje i zgadza się na takie traktowanie jest po prostu jeleniem i zdania nie zmienie.I nie chodzi tu tylko o nc+ ale ogólnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weni Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 To już teraz do lipca?! K. ch. wie o co tu k. chodzi., ja pie.. k. mać dokładnie, mają niezły [beep] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 @Pawop a wracając jeszcze do Twojego zdania,że skargi do UOKIK są dla Ciebie śmieszne to zapomniałem dodać o braku rezygnacji z podpisania umowy w terminie 10 dni.O zgodzie na migracje przez dziecko,bacie wujka juz nie wspomne.Nadal uważasz,że skargi sa śmieszne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Jeśli dokonujemy tak daleko idących zmian w ofercie, cenniku, długości trwania zobowiązania (to są zbyt newralgiczne elementy umowy żeby je zmieniać z automatu z domniemaniem zgody!) oraz stosujemy list zwykły zamiast poleconego, to z racjonalnego punktu widzenia nc+ powinna rozsyłać do klientów jedynie informację o nowej ofercie oraz ewentualnej możliwości pisemnej/w salonie migracji do nc+. W przypadku braku działania abonenta pozostałby on przy swojej obecnej ofercie C+ albo N do końca umowy. Bo jeśli operator dokonywałby jakichkolwiek zmian w programach dostępnych w C+ czy N, np. usuwał jakiś kanał na którym klientowi zależy, to przecież abonent miałby możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy na podstawie regulaminu w związku z usunięciem kanału gwarantowanego. To by było mądre, logiczne (w obliczu tego, że pozwalali przedłużać umowy jeszcze w lutym i marcu) i nie wzbudziłoby kontrowersji. Inna sprawa to koszty dla operatora i mniej nabitych w butelkę. Stąd operator żeruje na lenistwie czy niedbalstwie abonentów i pewnie mocno się obłowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redlum Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Pawop przyjmijmy ze tak list nie dochodzi do pary staruszków. Na poczatku się cieszą bo maja dodatkowe programy. Potem przychodza nowe rachunki. Nie dosc ze wyzsze to jeszcze bez ich wiedzy i zgody umowa zostala przedluzona o 18 miesięcy. Czy dalej uwazasz ze sprawa nie powinna trafić do UOKIK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 redlum, Jak bez ich zgody i wiedzy ? przecież jasno jest napisane w piśmie, cena jak i formułka, że przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy z braku akceptacji. Co do braku listu, oni te przesyłki mają ubezpieczone, więc wszystko przyjdzie na czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pracowniknc Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Dzień dobry. Pozwolę wtrącić swoje kilka groszy bo widzę ,ze zbyt dużo fałszywych informacji do Was dotarło. Oczywiście moich słów możecie nie brać pod uwagę i poczekać do pierwszej dekady kwietnia na korespondencję. jednak jeśli ktoś nie może się doczekać to: 1.Skany listów, które zostały zamieszczone na forum są autentyczne.Takie dostanie KAŻDY abonent Cyfry.Plus oczywiście regulamin i kilka ulotek. 2.Abonenci Cyfry w przeciwieństwie do abonentów N mogą spokojnie dotrwać na swoich umowach do ich końca. Co to oznacza? Ano to,ze jeśli ktoś przedłużył z nami umowę na 12 - 18 miesięcy to nie będzie żadnego obcinania pakietów. Nsport zostanie wyłączony po 3 miesiącach a u osób , które dostały go wcześniej po 6 (a w zasadzie juz 5) 3.Skąd rozbieżne informacje o maju, czerwcu czy lipcu?? No cóż, odpowiedź już padła na tym forum. Przepraszam ,ale nie oczekujcie jej ode mnie. 4.Uwierzcie,ze obecna sytuacja wprawiła w osłupienie wiele decyzyjnych osób i ogarniecie tego trochę zajmie. 5.Na koniec rada: pamiętajcie,ze cierpliwość jest cnotą a pośpiech jest złym doradcą To wszystko ode mnie. Życzę wszystkim Wesołych Świąt w gronie rodziny i przyjaciół!! Wszystkiego dobrego!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robsonrb Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 znalazłem fajny komentarz na temat działań nowotworu nc + najednym z portali i pozwoliłem sobie go tutaj przedstawić: "Gdzie dziennikarze śledczy TVN, gdzie grzmiąca oburzeniem na potraktowanie 2,5 mln klientów byłego canal+ i tv n, pani Monika Olejnik? Gdzie te wywiady TVN24 z oszukanymi abonentami połączonych platform? Czemu to, pan Durczok nie zaprosił jeszcze włodarzy NC+ do Fakty po Faktach aby zdemaskować na wizji ich nikczemne knowania. Gdzie jest w końcu uszczypliwy do bólu i walący prosto w twarz co myśli redaktor Kuźniar? Co to od rana w TVN24 demaskuje różnego typu niegodziwości. Dla mało obeznanych odpowiadam. W/w pracują dla współwłaściciela nc+ grupy ITI. A przy okacji właściciela lub współ - Waszego ulubionego portalu Onet (tam też ani słowa n/t trzęsienia ziemi po fuzji n - c+) i wielu innych. Można spytać jeszcze gdzie podziali się różnego typu specjaliści od finansów, prawa? Np. prof. Orłowski, pan Petru, mecenas Giertych...mający tyle do powiedzenia i doradzenia na różne tematy. I znowu, moim zdaniem odpowiedź jest prosta. Pewnie i zdanie swoje mają. Tyle, że nie przychylne nowej platformie, a co za tym idzie ITI. Więc nie mówią nic. Bo TVN się obrazi i więcej na pogaduchy nie zaprosi, o komentarz w innych tematach nie spyta. Czyli buźki w TV nie będzie można pokazać, i honoraria przepadną." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallncr Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 @pracowniknc a ja jestem Benedykt XVI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monkin Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Dzień dobry. 3.Skąd rozbieżne informacje o maju, czerwcu czy lipcu?? No cóż, odpowiedź już padła na tym forum. Przepraszam ,ale nie oczekujcie jej ode mnie. 4.Uwierzcie,ze obecna sytuacja wprawiła w osłupienie wiele decyzyjnych osób i ogarniecie tego trochę zajmie. 5.Na koniec rada: pamiętajcie,ze cierpliwość jest cnotą a pośpiech jest złym doradcą To wszystko ode mnie. Życzę wszystkim Wesołych Świąt w gronie rodziny i przyjaciół!! Wszystkiego dobrego!!!! Pracownikunc dzięki za info. Tobie również wszystkiego naj z okazji Świąt i bardziej ogarnniętych decyzyjnie szefów. Mozliwe, że będziesz miał wkrótce nowy Zarząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco78 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 @pracowniknc No toś mnie uspokoił chłopie, zatem święty spokój do wrzesnia 2014 I żadna siła mnie nie ruszy do NC+ wczesniej póki będę miał cały canal+premium pakiet ( a z tego co mówisz to nie zabiorą). Mam C+optimum HD z multiroomem za 81zł i niech tak zostanie. A to że strace travel channel i kilka gniotów mnie nie rusza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver1313@ Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Fallncr , nie wiem czy się troszkę nie pospieszyłeś z tym wypowiedzeniem. Na chwilę obecną dla cyfrowiczów nie ma zmian programowych a jeszcze dodali tvn24 hd i dzisiaj n sport. Chyba lepiej poczekać na oficjalne pismo od nc+ i przyjrzeć mu się wnikliwie. Jeśli będzie w nim wspomniane o zmianach w programach gwarantowanych będzie można wypowiedzieć bez problemu umowę, ale jeśli drastycznych zmian nie będzie mogą jeszcze przywalać kary za bezzasadne zrywanie umów znając ich politykę. Pojawiają się również informacje odnośnie braku konieczności migracji dla abonentów cyfry, czy to dla nas oznacza możliwość dociągnięcia do końca umowy na pakietach które posiadamy a w przypadku braku chęci migracji wygaśnięcie umowy z jej ostatnim dniem? Teorii masa a co jedna to ciekawsza:) Potwierdzam, że Fallncr się pospieszył, ale wypowiedzenie można wycofać to raz, a dwa proponuję poczekać do zmiany C+ Gol oraz zniknięcia C+ 3D i wtedy : Powołując się na Regulamin Świadczenia Usług Cyfra + Artykuł 7. PROGRAMY § 1, który brzmi : Operator CYFRY+ z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych może wprowadzić zmiany liczby i rodzaju programów wchodzących w skład poszczególnych Pakietów wymienionych w Cenniku. Wyżej wymienione zmiany – wynikające z faktu zaistnienia okoliczności leżących poza kontrolą Operatora CYFRY+, uznawane za siłę wyższą, zastąpienia danego Programu Programem o porównywalnej tematyce, rezygnacji z danego Programu z uwagi na jego niską oglądalność, zaprzestania nadawania Programu z przyczyn obciążających jego nadawcę lub z przyczyn wywołanych decyzją właściwego organu władzy państwowej, orzeczeniem sądu lub innego właściwego organu – uprawniają Abonenta do rozwiązania Umowy w drodze pisemnego oświadczenia w terminie 1 miesiąca kalendarzowego od daty wprowadzenia takich zmian/zmiany ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to dotarło do Operatora CYFRY+, o ile takie zmiany/zmiana nie zostały wprowadzone do Regulaminu/Umowy w trybie art. 15 § 8 Regulaminu. Wypowiadam umowę na świadczenie usług dostepu do telewizji cyfrowej ze skutkiem na koniec miesiąca kwietnia 2013. Informuję, że decyzja moja wynika z wyłączanie programów C+ Gol oraz C+ 3D a ich odpowiedniki o podobnej tematyce mi nie odpowiadają. Trzeba pamiętać, że możemy to zrobić tyko w przypadku kiedy nie mamy listu o zmianach regulaminu lub mamy list, że dotychczasowa umowa będzie utrzymana - nie będzie bo masz w umowie C+ 3D, a w nowej ofercie nie ma więc Artykuł 7. PROGRAMY § 1 i zdanie o programach podobnej treści pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osator Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Przymusowa migracja jest tylko dla abonentów posiadających Canal+ lub nPremium. Co do skarg do UOKiK, to są one dla mnie trochę śmieszne. Przecież można nie przyjąć warunków oferowanych przez operatora i zrezygnować. Nikt nikogo na siłę do nowej platformy przenosił nie będzie. Ale dlaczego mam nie przyjmować? Ja osobiście akceptuję nowy regulamin, nowy cennik i wszystko co mi wysłali z jednym ale... ...w mojej umowie promocyjne (za 99,00 PLN= jest napisane, że w przypadku kolizji Regulaminu, Cenników lub warunków świadczenia umów dodatkowych zastosowanie mają postanowienia mojej umowy. A skargę napisałem na stosowanie niedozwolonych praktyk - jednostronnie zawarta umowa na czas określony i brak chęci wywiązania się z umowy. W każdym razie czekam do maja - jak się coś zmieni w liczbie kanałów (wyłączne zostaną kanały, które są oferowane przez ITI Neovison) albo naliczna zostanie mi wyższa opłata - składam reklamację i tyle. ITI ma obowiązek świadczyć mi usługi za 99,00 do chwili mojej rezygnacji lub zakończenia umowy i tyle w temacie. Inne wyjście - może mi wysłać wypowiedzenie - 3 miesiące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 I żadna siła mnie nie ruszy do NC+ wczesniej póki będę miał cały canal+premium pakiet ( a z tego co mówisz to nie zabiorą). Mam C+optimum HD z multiroomem za 81zł i niech tak zostanie. A to że strace travel channel i kilka gniotów mnie nie rusza. Ciekawa sytuacja, do tej pory wszyscy czekali na usunięcie jakiegoś kanału (nawet mało znaczącego) i negocjowali nowe warunki. Teraz będą usuwać Travel Channel, 13th Street, Sportklub itd i dopóki nie ruszą Canal+ wszyscy się kurczowo będą trzymać starej oferty nc+ działa jak odstraszacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigand Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Przymusowa migracja jest tylko dla abonentów posiadających Canal+ lub nPremium. Co do skarg do UOKiK, to są one dla mnie trochę śmieszne. Przecież można nie przyjąć warunków oferowanych przez operatora i zrezygnować. Nikt nikogo na siłę do nowej platformy przenosił nie będzie. Ale dlaczego mam nie przyjmować? Ja osobiście akceptuję nowy regulamin, nowy cennik i wszystko co mi wysłali z jednym ale... ...w mojej umowie promocyjne (za 99,00 PLN= jest napisane, że w przypadku kolizji Regulaminu, Cenników lub warunków świadczenia umów dodatkowych zastosowanie mają postanowienia mojej umowy. A skargę napisałem na stosowanie niedozwolonych praktyk - jednostronnie zawarta umowa na czas określony i brak chęci wywiązania się z umowy. W każdym razie czekam do maja - jak się coś zmieni w liczbie kanałów (wyłączne zostaną kanały, które są oferowane przez ITI Neovison) albo naliczna zostanie mi wyższa opłata - składam reklamację i tyle. ITI ma obowiązek świadczyć mi usługi za 99,00 do chwili mojej rezygnacji lub zakończenia umowy i tyle w temacie. Inne wyjście - może mi wysłać wypowiedzenie - 3 miesiące. mam podobne podejście, przełużyłem umowę z n-ka od marca do sierpnia. Posiadam pakiet wkt + npremium + cinema + filmobx + HBO za 69 zł. Nie widzę prawnych mozliwości wyłaczenia mi dodatkowych pakietów poza npremium, bo pozostaja one w pakiecie. wyłaczenie npremium upowania mnie tylko do rozwiazania umowy. chcąc ograniczyc skutki swojej głupoty wymyslaja teraz karkołomne juz rozwiazania, skonczy to sie katastrofa. Kampania marketingowa ncplus będzie omawiana w calym swiecie jako najbardziej źle prowadzona. A UOKiK bedzie miał tez sporo pracy, do tego Urząd Antymonopolwy, bo nie mozna było dac zgody na fuzje obu platform na takich warunkach, jakie próbuja narzucać abonentom. Spokój, spokój i cierpliwość, to absurdalne dziwactwo oferty umrze smiercia naturalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seandillon Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 nadawcy sformułowane było następująco: Wypowiedzenie umowy z winy nadawcy W związku z komunikatem otrzymanym od Was na fakturze elektronicznej o zmianie oferty programowej platformy "n" (ITI Neovision Sp. z O.O.) z dniem 1 oraz 5 kwietnia br. i moim brakiem akceptacji dla tych zmian, działając na podstawie zapisu regulaminu świadczenia usługi, zgodnie z Rozdz. V, ust. 8 Regulaminu oraz zgodnie z Dz.U.2000.22.271, niniejszym korzystając z przysługującego mi prawa rozwiązuję umowę dostępu do oferty telewizji nowej generacji "n" bez zachowania okresu wypowiedzenia. Informuję ITI Neovision Sp. z O.O. o odebraniu Wam prawa do dysponowania moimi danymi osobowymi i na podstawie art. 32, ust. 1, pkt. 6, 7, i 8 ustawy o Ochronie Danych Osobowych proszę o niezwłoczne ich wykasowanie z baz danych ITI Neovision Sp. z O.O. i spółek powiązanych z dniem zakończenia wypowiadanej umowy. Proszę także o pisemne potwierdzenie rozwiązania umowy wraz z rozliczeniem mojego konta abonenckiego nr: xxxxxxxxxxxxxx, jak również wskazanie miejsca zwrotu dekodera Oparto je na wzorze, który ułożył już inny user naszego forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojo1 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 ITI ma obowiązek świadczyć mi usługi za 99,00 do chwili mojej rezygnacji lub zakończenia umowy i tyle w temacie. Inne wyjście - może mi wysłać wypowiedzenie - 3 miesiące. na jakiej podstawie mogą Ci wypowiedzieć umowę, skoro wywiązujesz się z umowy płacą abonament na czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redlum Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 redlum, Jak bez ich zgody i wiedzy ? przecież jasno jest napisane w piśmie, cena jak i formułka, że przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy z braku akceptacji. Co do braku listu, oni te przesyłki mają ubezpieczone, więc wszystko przyjdzie na czas. Przesyłki ubezpieczone? Co to znaczy? Udowodnią mi że ją dostałem? Nie - to są zwykłe przesyłki listowe - a te jak wiadomo czasami potrafią zginąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 redlum, Jak bez ich zgody i wiedzy ? przecież jasno jest napisane w piśmie, cena jak i formułka, że przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy z braku akceptacji. Co do braku listu, oni te przesyłki mają ubezpieczone, więc wszystko przyjdzie na czas. Przesyłki ubezpieczone? Co to znaczy? Udowodnią mi że ją dostałem? Nie - to są zwykłe przesyłki listowe - a te jak wiadomo czasami potrafią zginąć Oni bez problemu sprawdzą czy aby na pewno zaginęła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Piszecie często, żę NC+ dostała bezwarunkową zgodę na fuzję. I kaplica - nic nie da się zrobić bo wszystko jest u nich legalnie. "Wyrażenie bezwarunkowej zgody następuje zawsze wtedy, gdy planowana koncentracja nie ograniczy istotnie konkurencji na rynkach właściwych, a w szczególności gdy, w wyniku transakcji, nie powstanie lub nie umocni się pozycja dominująca na rynku." To absolutnie nic nie znaczy do ich zagrywek konsumenckich. Niedozwolone klauzule, ochrona konsumentów przed nieuczciwymi praktykami, niedozwolone postanowienia i naruszenie zbiorowych interesów konsumentów nie mają nic wspólnego z bezwarunkową zgodą. Nie mylcie pojęć! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irekwisniewski Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Wysłałem wypowiedzenie na adres krakowski.gadałem z gościem z nc+ w punkcie stacjonarnym-powiedział że jak złoży sie wypowiedzenie to sami zadzwonią i dadzą niemal wszystko co chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpm Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Ludzie, abonenci Cyfry! Powtarzam raz jeszcze: nie róbcie nic, dopóki nie dostaniecie listu. Konsultanci mogą mówić, co chcą. To ich interes, żeby wyhaczyć prowizję. Cały ten chaos informacyjny ma na celu jedno: skusić jak najwięcej napaleńców. Natrętny, bezwzględny, niskich lotów marketing. N-kowiczom się nie dziwię, bo dostali propozycję "nie do odrzucenia". Ale abonenci Cyfry? Rezygnujcie, migrujcie tylko wtedy, jeśli sami tego chcecie (jakakolwiek jest Wasza motywacja) bądź musicie z uwagi na przykład na dobiegającą końca umowę. Nikt Was jeszcze pod ścianą nie postawił! Nie wybiegajcie przed orkiestrę! Cierpliwości i zdrowego rozsądku odrobinę. Proszę. I będę chyba ten post wklejał co jakiś czas dla przypomnienia. Najwyżej dostanę bana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi