Skocz do zawartości

Przymusowa migracja na platformę CANAL+


marcin_ketrzyn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak myślcie, lepiej złożyć wypowiedzenie w APS, czy wysłać wypowiedzenie listem ? Boje się, że jak pójdę do tego APSu to nagmatwają coś w systemie i jeszcze odrzucą wypowiedzenie.

Idz do apsu centrum ncplus i weź od nich potwierdzenie rozwiazania umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie jest w takiej sytauacji jak ja?

Umowę podpisałem w kwietniu 2010 r. na 18 miesięcy (promocja "wszystkie pakiety n"), potem sobie przesła na okres nieoznaczony.

Nic jeszcze nie dostałem. Wiem, że niby list zwykły mogą sobie w d*** wsadzić itd., ale chciałbym wiedzieć, czy dostanę.

 

1).

Jak wyglądają szczegółowo terminy wypowiedzenia? Moi rodzice dostali pismo.

Pszą pismo, wysyłają np. 2 kwietnia po świętach (polecony za potwierdzeniem odbioru), piszą w piśmie, że ze skutkiem natychmiastowym, więc wg regulaminów wyłączą im na koniec kwietnia i wtedy mają dwa tygodnie na oddanie dekoderu?

2).

Jeśli dokument sprzedaży jest z 14.03 i jest płatny do 21.03, to znaczy, że jest to opłata za okres od 01.04 do 30.04? Nigdy nad tym się nie zastanawiałem, płacimy co miesiąc i wsio :wink:

3).

A co jeśli wujek zapłacił za kilka miesięcy z góry i wypowie umowę?

pozdr.

 

PS. Co to jest APS? :D Autonomiczny Punkt Sprzedaży?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie NC+ jest przekreślone. Kto o zdrowych zmysłach, robiąc roszady programowe i narażając się na zerwanie umowy, oferuje droższy pakiet, o gorszej tematyce?... No DEEBIL tylko..., albo taki, który liczy, że jego abonenci to idioci nie znający swoich praw (nie ubliżając nikomu).

 

No właśnie, też mnie to zastanawia, takie podejscie okreslilbym jeszcze dosadniej. Co im kuzwa szkodzilo kurde przeczekac te umowy do konca, szczegolnie ze ostatnio krolowaly 6 miesieczne zobowiazania. No dobra jak wywalili npremium dac kazdemu to w miejsce na ten full canal, naprawde nie wydaje mi sie to przeadne, szczegolnie na taki krotki czas, no i na spokojnie migrowac ludzi. Ta strategia ma dla mnie znamiona ROSYJSKIEJ RULETKI, napewno nie ma nic wspolnego z oczkiewaniami jakimi tu menagment pochwalil "nie oddamy ani jednego klienta". Totalne oderwanie od rzeczywistosci.

 

PS. Jak to jest z wypowiedzeniami, bo ponoc w punktach n-ki juz nie mozna skladac wypowiedzen, a jak to jest w cyfrowych?? JAk tam zmajstruje dwie kopie jedna im oddaje, druga mi przybijaja i zalatwione???

 

EDIT:

Nikt nie jest w takiej sytauacji jak ja?

Umowę podpisałem w kwietniu 2010 r. na 18 miesięcy (promocja "wszystkie pakiety n"), potem sobie przesła na okres nieoznaczony.

Nic jeszcze nie dostałem. Wiem, że niby list zwykły mogą sobie w d*** wsadzić itd., ale chciałbym wiedzieć, czy dostanę.

 

Na twoim miejscu uderzalbym po 1 kwietnia z wypowiedzeniem na podstawie zmian porogramowych(wy[beep]e universali, wip hd), i bedziesz mial po problemie i nie musisz sie przejmowac ze wszedles w 3 miesieczny okres wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło szydło z worka:

"Będziemy starali się podbierać abonentów działającym już na rynku operatorom - zarówno tym kablowym, jak i cyfrowym. Będziemy walczyli o około 7,5 mln klientów, którzy już mają wykupiony abonament w innych platformach." Julien Verley dla Gazety.

 

W sprawie migracji oficjalne stanowisko UOKiK http://pieniadze.gazeta.pl/Kupujemy/1,1 ... #BoxBizTxt.

 

Mam nieodparte wrażenie, że w Cyfrze ktoś kompletnie zwariował albo maksymalnie naciągnąć jeleni, podnieść wartość firmy i szybko sprzedać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto pismo, jakie ma być rozsyłane do abonentów Cyfry+ od 2 kwietnia (niektórzy dostali je wcześniej :D )

Strona 1

Strona 2

No cóż, widać wyraźnie, że rura mięknie specom od nc+ :)

UOKiK już zaczyna węszyć.

Jako abonent c+, którego na początku zrobili na szaro, podwyższając abonament, życzę im wszystkiego najgorszego.

Czekam na byle pretekst, żeby wymówić umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej jest to spóźniona reakcja Zarządu nowej spółki na ogolnopolski raban kilkudziesięciu tysięcy wkurzonych mocno klientów i ratowanie własnych głów. Udziałowcy firmy prawdopodobnie nie pozostawią tego ot tak sobie. W każdej normalnym przedsiebiorstwie nastawionym na zysk, za tak nieudolnie przeprowadzoną fuzję, oświadczenia wprowadzające ludzi w błąd, lecą prędzej czy później głowy. Tu nie ma zmiłuj się. W grę wchodzą przecież miliony złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej jest to spóźniona reakcja Zarządu nowej spółki na ogolnopolski raban kilkudziesięciu tysięcy wkurzonych mocno klientów i ratowanie własnych głów. Udziałowcy firmy prawdopodobnie nie pozostawią tego ot tak sobie. W każdej normalnym przedsiebiorstwie nastawionym na zysk, za tak nieudolnie przeprowadzoną fuzję, oświadczenia wprowadzające ludzi w błąd, lecą prędzej czy później głowy. Tu nie ma zmiłuj się. W grę wchodzą przecież miliony złotych.

Głowy polecą raczej jeżeli liczba abonentów gwałtownie spadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież tysiące osób -starych klientów n-ki składa w necie deklaracje ( i ja w to wierzę), że dziękuje za przymusową współpracę z "eNCepenceplus". Ja też złożyłem wypowiedzenie jako stary abonent n-ki. Teraz czekam jeszcze na pisemko jako klient Cyfry+. Jest coś takiego jak wartość marki. Na wejściu marka nc+ dostała na własne życzenie bardzo mocno po tyłku . Nie przewidzieli, że obywatele w kraju nad Wisłą nie są de bi lami, którzy zeszli wczoraj z drzewa a na przednówku obgryzali korę z drzew.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie "cuś" wystarczy ?

 

Wypowiedzenie umowy nr. XXX

W związku z otrzymanym od Państwa pismem, z dnia 25.03.2013, oświadczam, iż nie akceptuję przedstawionej przez Państwa promocji oraz jej regulaminu. Oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy nr. XXX i składam wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, widać wyraźnie, że rura mięknie specom od nc+ :)

UOKiK już zaczyna węszyć.

Jako abonent c+, którego na początku zrobili na szaro, podwyższając abonament, życzę im wszystkiego najgorszego.

Czekam na byle pretekst, żeby wymówić umowę.

Przecież umowę można w każdej chwili zawsze wypowiedzieć zgodnie z regulaminem świadczenia usług. Co prawda przy niektórych umowach może to trochę drożej kosztować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie "cuś" wystarczy ?

 

Wypowiedzenie umowy nr. XXX

W związku z otrzymanym od Państwa pismem, z dnia 25.03.2013, oświadczam, iż nie akceptuję przedstawionej przez Państwa promocji oraz jej regulaminu. Oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy nr. XXX i składam wypowiedzenie.

W zupełności wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak :D

 

takie coś:

 

Informuję, że w związku z powstaniem nowej platformy nc+, a co za tym idzie planowym usunięciem części kanałów z oferty, wypowiadam umowę z Państwa firmą.

 

Potwierdzenie wypowiedzenia proszę przysłać na piśmie, drogą pocztową. Proszę również podać miejsce i termin zdania karty.

 

Jednocześnie informuję, że nowe ceny pakietów są absolutnie nie do przyjęcia.

 

Nie posłużyłem się żadnymi datami, umowę mam do końca lipca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...