racek Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Dostaniesz pisemko pocztą o przymusowej migracji. W kwietniu, wysyłają je abonentom Cyfry+ to ciekawe... Migracja dla abonentów C+ wiąże się ze zmianą operatora. Mam ważna umowę z C+ Cyfrowy. Firma ta działa nadal, i nic nie wskazuję ze miałby być zlikwidowana, wchłonieta itp. więc jest zobowiązana swiadczyć umowę nadal. Proszę sobię sprawdzić w KRS = firmy nie zostały połączone - nie ma takich wpisów. Powstała wspólna oferta, której operatorem została ITI. ja z ta firmą nie mam nic wspólnego i nikt za pomocą listu wysłanego jako przesyłka reklamowa nie sprawi że zostanę nagle klientem ITI. Aktualna umowa gwarantuje mi dostęp do kanałów C+ oraz C+ Sport. te kanały pozostją bez zmian. Jakieś twory Famili moga sobie wsadzić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaplutek Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Nie rozumiem tylko jednego , mam umowe do lipca 2014 r i chce ja dokonczyc , jesli ja bym chcial zrewac place 300 zl kary a oni moga bez zadnej odpowiedzialnosci tak postepowac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIRMA Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 co wy sie tak stresujecie- listy sa rozsylane bez pobrania i nikt nie udowodni ze listonosz zostawil je u was, przeciez mozecie wyjechac na miesiac , dwa itd- zmienią pakiet, podwyzsza to dzwonicie, ze rezygnujecie przy okazji o[beep]acie i po temacie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 @zaplutek Na takich zasadach działaja operatorzy w Polsce i dopusczono do takiej luki w regulaminie, my nie możemy bez kary, oni tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Migracja nie jest procesem obowiązkowym. Jednak z czasem platforma n i Cyfra+ zaprzestaną nadawania swojego sygnału i dostęp do ofert będzie możliwy w platformie nc+. Decyzja o migracji należy więc do Klienta. Odpowiedź udzielona przez przedstawiciela nc+ http://ncpluspytania.pl/viewtopic.php?id=1077 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 I nowe info na temat nowej definicji rozrywki: http://media2.pl/media/101536-Dokladnie ... umowy.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanys Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 jakie nowe info?????????? przeciez wiadomo ze trzeba podpisyuwac tylko to co sie przeczytalo. kolega dzis przedluzyl fuul oferte za 179 i zadowolony..no ale on ma to podzielone spliterem i wiecej ludzi placi wiec mu to zwisa. mowil ze tylko history HD i Polsat HD jeszcze nie smigaja..wiadomo cos kiedy dolacza sece na tych kanalach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_hh Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Witam, jestem abonentem nki i jakieś dwa miesiące temu dałem się namówić na spróbowanie npremium, miałem pakiet za 54zł dorzuciłem za 15 wyszło 69, teraz przyszło pismo, że mogę zamienić na pakiet za silver 79zł. Oczywiście jak wybierałem, npremium to nikt nie miał zielone pojęcia o tym co będzie z nc+ , ale mówili, że z dodatku w postaci npremium można zrezygnować wysyłając rezygnację do końca miesiąca poprzedzającego (podobno). Jestem zainteresowany pakietem w nce ale takim góra za 59 zł. Pytanie mam...czy jakbym teraz do końca marca zrezygnował z pakietu npremium od 01.04.2013r....czyli wrócił do pakietu za 54 zł to czy by mi to ewentualnie mogli uwzględnić i mg bym trwać przy umowie, jako ktoś bez npremium ? Rozpatrywał ktoś taką możliwość czy wszyscy myślą o całkowitej rezygnacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Moi rodzice mają n'kę, wszystkie pakiety tematyczne + promocyjnie na 6 miesięcy gratis paczkę nPremium - całość za 59 zł miesięcznie. Dzisiaj otrzymali od nc+ korespondencję, a w niej "propozycję nie odrzucenia" w postaci pakietu CANAL+ Silver. Jako, że rodzice nie są taką ofertą zainteresowani to mój tato podjął decyzję o złożeniu wypowiedzenia i rozwiązaniu dotychczasowej umowy z n'ką. I teraz mam pytania: Na jaki adres wysłać wypowiedzenie umowy? Bo rozumiem, że w APS-ie nc+ wypowiedzenia umowy złożyć już nie można? Mógłby ktoś podać mniej więcej wzór takiego wypowiedzenia z powodu braku akceptacji zmian ze strony operatora? Bardzo proszę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_hh Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 wzory http://anty-ncplus.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Moim zdaniem nie ma czegoś takiego jak przymusowa migracja abonentów cyfry , którzy mają jeszcze ważne umowy. A oto potwierdzenie otrzymane z informacje@cyfraplus.com.pl:Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że obecnie Umowa o Abonament z CYFRĄ+ realizowana jest w oparciu o zaakceptowane przez Pana warunki. Okres Minimalny kontraktu obowiązuje do 30 czerwca 2013 roku. W przypadku wprowadzenia jakichkolwiek zmian, zostanie Pan o tym niezwłocznie poinformowany. Jednocześnie zachęcam serdecznie do zapoznania się z wachlarzem atrakcyjnych propozycji nowej platformy nc+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutko21 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 dostałem identyczną odpowiedź. Riposta na moje warunki migracji do nc+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Jakie macie pakiety, z Canal+ czy bez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disnemar Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż aktualnie świadczenie usługi odbywa się na podstawie Regulaminu oraz oferty CYFRY+.W przypadku wprowadzenia modyfikacji, zostanie Pani poinformowana o tym fakcie w oddzielnej korespondencji. W przypadku nie wyrażenia akceptacji na ewentualne modyfikacje Abonent ma prawo zrezygnować z zawartego kontraktu, przesyłając stosowne oświadczenie w terminie regulaminowym. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Wszyscy dostają praktycznie to samo.... Żadnych szczegółów, ogólnikowy bełkot.... Moim zdaniem nie ma czegoś takiego jak przymusowa migracja abonentów cyfry , którzy mają jeszcze ważne umowy. A oto potwierdzenie otrzymane z informacje@cyfraplus.com.pl:Szanowny Panie,odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że obecnie Umowa o Abonament z CYFRĄ+ realizowana jest w oparciu o zaakceptowane przez Pana warunki. Okres Minimalny kontraktu obowiązuje do 30 czerwca 2013 roku. Ale twoja umowa kończy sie w czerwcu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Mam pakiet Canal Plus Optimum HD plus HD optimum promo, tak moja umowa kończy się 30 czerwca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disnemar Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 No widzisz, więc Ciebie nie dotyczy przymusowa migracja. Możesz sobie spokojnie już dziś wysłać wypowiedzenie i czekać na propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 @kogutko21 a do kiedy ty masz umowę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutko21 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 do 31.08.2013. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 i napisali Ci tą datę w odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutko21 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że obecnie Umowa o Abonament z CYFRĄ+ realizowana jest w oparciu o zaakceptowane przez Pana warunki. W przypadku wprowadzenia jakichkolwiek zmian, zostanie Pan o tym niezwłocznie poinformowany. Jednocześnie dziękuję za przekazane sugestie. Zapewniam, że wszystkie opinie naszych Abonentów są wnikliwie analizowane i wykorzystywane we wszelkich działaniach związanych z obsługą. Wyjaśniam, iż Pana sugestie zostały przekazane do odpowiedniego działu. Zachęcam serdecznie do zapoznania się z wachlarzem atrakcyjnych propozycji nowej platformy nc+. Szczegółowe informacje dostępne są pod numerem telefonu 22 310 45 60 (od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-22.00). W razie pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji. Z wyrazami szacunku, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Taka odpowiedź oznacza po prostu: "Obecnie masz umowę, jest ona ważna, ale jak przyślemy list to staniesz przed wyborem - rezygnacja lub akceptacja warunków". Ja czekam na list, a potem wysyłam wypowiedzenie, bo skoro nie mogę zaproponować tańszego pakietu, to w najlepszym przypadku dostanę platinum za 99 zł, a to mi nie odpowiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disnemar Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Wszystkim wysyłają takie same odpowiedzi. Nic się nie dowiemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack777 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 No to nic nie jest pewne, dalej nic nie wiemy czy musimy migrować czy nie. P.S. w najnowszym To&owo jest artykuł o połączeniu platform i piszą tam, że abonenci Cyfry+, nawet ci z Canal+ mogą zostać ze starą umową. Podejrzewam, że artykuł był zredagowany o wiele wcześniej niż start nc+ ale jak się mówi "nadzieja umiera ostatnia" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bero Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Właśnie wysłałem do UOKiK taki mail: ---8<--- Witam, Chciał bym zwrócić Państwa uwagę na praktyki stosowane przez platformę nc+ (Spółka ITI Neovision). Abonentom wysyłają zwykłym listem informację o zmianie warunków umowy jednocześnie modyfikując ofertę programową oraz abonament (podnosząc go o średnio 20zł). W przypadku kiedy klient nie odpisze im w ciągu 14 dni uznają to jako akceptację nowej umowy i przedłużają ją na nowo zaproponowanych warunkach na kolejne 18 miesięcy! Czy to działanie jest zgodne z prawem? Czy nie powinna być wymagana moja zgoda na nowe warunki umowy? Proszę zająć się tym problemem, dotyczy on 2,5 miliona abonentów dotychczasowej Platformy N oraz Cyfry+ Poniżej podaję linki do stron które opisują część praktyk stosowanych przez nc+: http://www.hotmoney.pl/NC-zmusza-do-pod ... owy-a29950 http://www.spidersweb.pl/2013/03/nieczy ... ki-nc.html Pozdrawiam. --->8--- dostałem błyskawicznie odpowiedź że zgłoszenie to zostanie przeanalizowane pod kątem kompetencji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wysyłajcie też takie maile do niech to UOKiK zauważy problem i może szybko zareaguje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
placid Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 No widzisz, więc Ciebie nie dotyczy przymusowa migracja. Możesz sobie spokojnie już dziś wysłać wypowiedzenie i czekać na propozycje. Dlaczego nie dotyczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi