Skocz do zawartości

Przymusowa migracja na platformę CANAL+


marcin_ketrzyn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że trzeba by to jakoś bardziej nagłośnić, żeby ludzie masowo rezygnowali, bo faktycznie, my tu wiemy co robić, ale są tysiące ludzi którzy zorientują się dopiero przy kolejnym rachunku a jeszcze inni będą płacić i myśleć, że tak ma być! ZŁODZIEJE.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cienjego@ Rzecznik praw konsumenta, smiech na sali oni sa do wszystkiego i do niczego. Z kim chcesz mediowac o czym o cenach ? Chcesz rzecznikiem wymoc ceny ? I jak sprawe sie przekazuje do sadu jak chlopie swoje straty wyceniasz na ile ? Nie masz zadnych argumentow operator dobrze to przemyslal. Dziecinada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No. To jeszcze raz. Jak cyfra z którą mam umowę. Czy NC+ z którą nie mam. Zechce mnie powiadomić o zmianie umowy. To musi mi to przesłać POLECONYM ! Lub Mailem jeśli im podałem. Z podaniem czasu do akceptacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

selko, nie masz takiego wrażenia, że tylko robisz dym w dodatku bez żadnych rozsądnych argumentów?

 

Korzystałem już z usług rzecznika konsumentów i sądów powszechnych, więc wiem ile można wywalczyć, nie mów mi zatem, że coś jest pozbawione sensu, tylko na postawie jakiegoś Twojego widzimisię.

 

Wolna wola i każdy może postąpić jak mu rozum nakazuje, ważne jednak, by wykorzystać wszystkie możliwości, bo to fizycznie NIC NIE KOSZTUJE, przynajmniej przy procedurach wszczynanych za pośrednictwem biura rzecznika konsumenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również i ja w marcu, przedłużyłem umowę na pakiet Canal + Superperemium HD, w C+. Z ciekawości zajrzałem do umowy i stwierdziłem brak następujących programów: CN/ TCM, Nickelodeon HD, Orange Sport, Viacom Blink!, Comedy Central i VIVA Polska. Pozostałe kanały z dotychczasowego pakietu pozostały na liście. Zastanawiam się, dlaczego konsultant nie informuje o tak istotnych zmianach, podczas rozmowy telefonicznej. Oczywiści istnieje 10 dni na odstąpienie od zawartej umowy na odległość tyle, że korespondencja przychodzi na czas, lub po upływie tych 10 dni, co uniemożliwia odstąpienie od umowy.

Idąc dalej tym tropem wychodzi mi, że będę 'niewygodnym abonentem' na obecnych warunkach, ponieważ moja umowa nadal będzie gwarantować, dostęp do kanałów, które powiedzmy, że zostały 'wykreślone' przez nc+. Nawiązuję do tego artykułu: https://satkurier.pl/news/83998/po-usuni ... umowy.html. Czyli, cała ta szopka z przedłużaniem umowy i gwarancją cen na cały okres umowy o kand d... potłuc, jeśli okaże się prawdą, że po uporaniu się z N-kowcami, przyjdzie czas na obecnych abo Cyfry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

selko, nie masz takiego wrażenia, że tylko robisz dym w dodatku bez żadnych rozsądnych argumentów?

 

Korzystałem już z usług rzecznika konsumentów i sądów powszechnych, więc wiem ile można wywalczyć, nie mów mi zatem, że coś jest pozbawione sensu, tylko na postawie jakiegoś Twojego widzimisię.

 

Wolna wola i każdy może postąpić jak mu rozum nakazuje, ważne jednak, by wykorzystać wszystkie możliwości, bo to fizycznie NIC NIE KOSZTUJE, przynajmniej przy procedurach wszczynanych za pośrednictwem biura rzecznika konsumenta.

 

Dym to robisz Ty ja mam na codzien z z nimi do czynienia bo pracuje u operatora telefonicznego wiem co mowie nie ma zadnych szans. Zadałem w poscie moim kilka pytan odpowiedz jaka masz szkode co chcesz wywalczyc ? Chcesz wykorzystac rzecznika do obnizki bi uwazasz ze Ci sie nalezy ? To jest dziecinada nie masz pojecia oczym piszesz. Tyle z mojej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również i ja w marcu, przedłużyłem umowę na pakiet Canal + Superperemium HD, w C+. Oczywiści istnieje 10 dni na odstąpienie od zawartej umowy na odległość tyle, że korespondencja przychodzi na czas, lub po upływie tych 10 dni, co uniemożliwia odstąpienie od umowy.

Nie miałeś w tym przypadku 10 dni na odstąpienie od umowy, gdyż był to aneks do poprzedniej. Gdybyś zawarł umowę jako nowy abonent wtedy mógłbyś w ciągu 10 dni zrezygnować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie jak większość enkowców z pakietem nPremium otrzymałem wczoraj "wspaniałą" korespondencję.

Czy wypowiedzenie aby zostało uwzględnione mogę wysyłać już dzisiaj ?

Czy jednak dopiero w kwietniu ? Jak to jest w tym przypadku ?

To widać że nie zapoznałeś się z korespondencją bo jest tam dokładnie to opisane.

 

Również dziś do mnie to dotarło i zaproponowali Golda za 89zł na 18msc. Teraz płacę 70,99zł mając nPremiumy, HBO i History HD. Uznałem przesyłkę od nich za żart ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcinello83: mozesz wyslac list z wypowiedzeniem umowy juz dzisiaj. Powolac sie na otrzymany list, albo na komunikat na n.pl o usuwaniu kanalow od 1 kwietnia. Albo na jedno i drugie. Im szybciej tym lepiej IMHO bo jak ich korespondencja zasypie to bedzie malo czasu na ewentualne negocjowanie warunkow.

Ja swoje wypowiedzenie wyslalem wczoraj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interesująca jest ta migracja obowiązkowo na droższy pakiet. Co z tego, że ktoś jest w okresie minimalnym i nie może zmniejszyć pakietu? To takiego abonenta jednak obowiązują zapisy dotychczasowej umowy a operatora już nie? Przy obecnej zawartości pakietów w nc+, gdzie żaden z nich nie ma identycznych kanałów jak w dotychczasowych pakietach w n lub c+, to nawet zabranie jednego kanału może dla abonenta obniżać wartość pakietu - z tej może pokrętnej logiki wynika, że ja nie mogę migrować z własnej woli na niższy pakiet, ale mogę migrować na niższy pakiet zaoferowany mi przez nc+, dziwne.

 

Dlatego osoby, które chcą migrować do nc+ i mają propozycję tylko na droższy pakiet powinny się wstrzymać do otrzymania pisemka z nc+, wysłać wypowiedzenie, i wtedy teoretycznie powinni być traktowani jako abonent, któremu kończy się umowa i teoretycznie powinien mieć możliwość migracji na pakiet niższy. Piszę "teoretycznie", bo jak widać po nc+ możemy spodziewać się wszystkiego.

 

Ja wiem, że migruję tylko na universe+ z MR, w cenie ok. 60zł, inny pakiet w moim przypadku nie wchodzi w grę. Jeśli nie to CP z familijnym wyjdzie mi zdecydowanie taniej (dopłacę tylko 25 zł do obecnego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

........ Im szybciej tym lepiej IMHO bo jak ich korespondencja zasypie to bedzie malo czasu na ewentualne negocjowanie warunkow.

Ja swoje wypowiedzenie wyslalem wczoraj.

 

 

Tylko czy to przypadkiem nie sprawi ze dostana twoje pisemko w tym tygodniu, czyli chyba zgodnie z przepisami wypowiedzenie zadziala na koniec miesiaca w ktorym wplynelo(marzec), czyli wynik bedzie przeciwny od zamierzonego,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak my chcemy zrezygnować z ich usług to obowiązkowo musi być list polecony, jak w drugą stronę to już tylko zwykły wystarczy, aż strach pomyśleć co będzie w maju, śledzący to forum to jakiś promil abonentów, ile ludzi dostanie 2 razy większe rachunki do zapłacenia i od razu na 18 miesięcy naprzód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak zmieniają ofertę w kwietniu to nie mogę wypowiedzieć?

Ja to się już w tym wszystkim gubię.

 

kinoman, jeśli bardzo Ci zależy i podpisywałeś/przedłużałeś telefonicznie umowę przed 22.10.2012 to poczekaj na 1 kwietnia - jeśli zgaśnie Zone Romantica to możesz wysłać wypowiedzenie w związku z utratą kanału gwarantowanego.

podpisywałem umowę w grudniu 2011 w punkcie. Mam kompakt + canal plus.

W sumie już sam nie wiem co mam zrobić bo na pewno nie chcę im płacić ani złotówki więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...