slayer Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A ja maiłem dziś telefon z NC+.Pan się przedstawił, zapytał co lubię oglądać itp. I po prostu zapytał czy chcę migrować. Grzecznie odpowiedziałem, że nie. Pan grzecznie powiedział, że OK i zakończył rozmowę. Rozmowa trwała 58 sekund. Ja mialem podobnie, tez pytal co lubie ogladac i takie tam Ale po chwili mowi, widze ze pan niedawno przedluzyl umowe z c+ wiec niema dla mnie oferty, normalnie jaja Dzwonia i niewiedza do kogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Czytając tak duzo wpisów sposób działania sam się nazuwa: 1/czekać na pismo od operatora, 2/po otrzymaniu dokładnie przeanalizować, 3/wysłac wypowiedzenie, bardzo wazne by nie przegapic terminu. 4/czekac na zrejsetrowanie, 5/podjąc twarde negocjacje z nc+, ale już na własnych warunkach. 6/przy fiasku negocjaci - cieszyc sie brakiem zobowiązań i przygotować plan działania na okres najwięksszej ogladalnosci TV na jesień i zimę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magiczny Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Jestem tego pewien z czym pojdziesz do sadu zrobisz proces firmie ITI ? Nie badzcie smieszni jak udokumentujesz swoja szkode wiesz ile kosztuje zalozenie sprawy ? Nie macie pojecia o czym piszecie. Źle trafiłeś, bo akurat ja, mam o tym pojęcie i twierdzę, że pozwanie spółki ITI Neovision i spółki Canal+ Cyfrowy jest jak najbardziej możliwe, bo nie wywiązały się ze zobowiązań. Ba, nawet jeszcze w marcu śmiały te podmioty podpisywać z klientami nowe umowy i umowy przedłużeniowe. I to jest właśnie sprawa dla urzędów walczących o prawa klienta. Jak można podpisywać nowe umowy wiedząc o likwidacji firmy i zmianie oferty ? Po drugie za umowy jednostronne wygodne dla nich też powinien się wziąść urząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 @zibi-s tak można, ale gorzej jeżeli kogoś satysfakcjonuje oferta, którą ma obecnie i nie chce z niej rezygnować. Mogę polecić tzw. konsumenckie centrum e-porad (korzystałem z ich pomocy gdy walczyłem w imieniu rodziców o zwrot pieniędzy po rezygnacji z vouchera z jakiegoś pokazu wycieczek). Odpowiadają na pytania pod kątem prawnym, można zeskanować i wysłać im pismo z zapytaniem czy operator ma prawo zmienić warunki umowy i na siłę przemigrować do innego podmiotu w wyższej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo_86 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Dostał już ktoś pismo od nc+ , a jest abonentem cyfry + ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 @Pawlo_86. Ja pytałem o to dziś w APS i poinformowano mnie, że mogę zachować bieżące warunki do grudnia, tj. do końca mojej umowy. Nie wiadomo więc czy informacji nie dostają tylko abonenci N (z C+ ubywa więcej kanałów - może dlatego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disnemar Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A jaki masz pakiet?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selko Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 ad_nar nikt na siłę nie zmusza do migracji możesz odstąpić to jest przykładowa propozycja ze strony usługodawcy magiczny jak można podpisywać umowę wiedząć, że są w niej zapisy mówiące o tym, że operator może zmienić jej warunki i jedyne co Ci sie należy to odstąpienie ? pytanie zadaj sobie obrońco Rydzyka haha. Każdy operator ma takie same umowy kara jest dla Abonenta to jest zgodne z prawem podpisałeś umowe z CP zobacz jaka tam jest kara, po co podpisujesz skoro nie ogarniasz tego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 @disnemar - Optimum HD, bez MR, Moduł CI+ @selko - tak, ale nie możesz również zostać przy swojej umowie, nawet jeżeli uważasz, że jest dla ciebie idealna i nie potrzebujesz nowych kanałów. Więc jest to stawianie klienta przed faktem dokonanym w trakcie trwania umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darklew64 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Poniżej odpowiedź jaką otrzymałem na moje pytanie, którego treści łatwo się domyślicie, od prawnika stowarzyszenia konsumentów polskich. Niestety odpowiedź nie nastraja optymistycznie. Sądzę jednak, że trzeba zawiadamiać o różnych mniej lub bardziej niecnych zagrywkach nc+ wszelkie możliwe urzędy i organizacje. Może ilość skarg wywoła jakąś reakcję. Szanowny Panie W przypadku połączenia się spółek nowo zawiązana spółka wchodzi w prawa i obowiązku spółki, która pierwotnie zawarła umowę. Dlatego fakt połączenia nie jest powodem do wypowiadania umów i zawierania ich na nowo. Pan jako abonent jest zobowiązany wobec nowego podmiotu do zapłaty za świadczenie usług tak jak był Pan zobowiązany wobec poprzedniego a nowy podmiot świadczący usługi jest tak samo zabowiązany do ich świadczenia wobec Pana jak zobowiązany był podmiot poprzedni. Nowo powstały podmiot może również wprowadzić zmiany w treści umowy. Mogła to zresztą zrobić i Cyfra+ przed połączeniem. Takie prawo dostawcom usług telekomunikacyjnych daje art. 60a i art. 61a Prawa telekomunikacyjnego. Zgodnie z tymi przepisami abonent może zostać postawiony przez dostawcę usług przed wyborem: "akceptuj zmiany albo wypowiedz umowę". Dlatego zmiana tego stanu rzeczy nie zależy od interwencji rzecznika konsumentów czy nawet Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zmiana ta zależy od zmiany prawa a zmienić prawo może tylko Sejm. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Z poważaniem Prawnik - konsultant Konsumenckie Centrum E-porad Stowarzyszenie Konsumentów Polskich (Podane jest imię i nazwisko, ale go w tym miejscu nie upubliczniam, bo sądzę, że nie ma znaczenia dla treści sprawy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Zatem potrzeba by było stworzenia obywatelskiej inicjatywy ustawodawczej, może to zrobić 100 tysięcy osób... Na naszym rynku operatorzy płatnej TV mogą niestety robić wszystko co chcą najwyraźniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Julek1982 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Dzis tez byłem w swoim punkcie już Nc+ I nic pewnego nie mógł mi powiedzieć, Czy będę miał C+ czy dostane pismo itp. a do tego dla blondynki powiedział, ze w pakiecie Universum jest 108 kanałów polskich plus FTA PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubik Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A może pani prezes NC+ to tajny szpieg CP. Zrobi sabotaż i się zmyje I żydki francusko amerykańskie zrobią kupę ze zdziwienia. Ps Jutro wypowiadam N bo mam ich poprostu dosyć. Mialem od 2009 full'a za 99zeta, a zaproponowali w piśmie za dużo mniej kanaów 119zeta. Rozmowa z buk tez nic nie dala. W CP za 89 mam full'a bez proszenia się. Zubik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selko Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 ad_nar - tak nie możesz zostać przy swojej ofercie i sytuacja jest zgoda z prawem i umową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 @Pawlo_86. Ja pytałem o to dziś w APS i poinformowano mnie, że mogę zachować bieżące warunki do grudnia, tj. do końca mojej umowy. Mozesz pomarzyc, mowia ci to bo to nic ich nie kosztuje ani nie mozesz ich pociagnac do zadnej odpowiedzialnosci. Tak samo zapowiadali na konfernecji ze wszysyc beda mogli dociagnac swoje umowy do konca, i co z tego wyszlo. Nie wiem na ile to zwykl ignorancja a na ile dzialanie z premedytacja(stawiam na to). Wiec poki nie sa gotowi na cyfrowcow po prostu nie chca ich straszyc, szczegolnie ze z poczatkiem kwietnia poleci im tez troche kanalow, wiec nie chca ich zawczasu zmuszac do ruchu na ktory nie sa gotowi. Osoba zorientowana juz powiedziala, teraz lca po n-kowcach, a za miesiac-dwa pojda pod noz cyfrowcy. Bodajze dostaniecie pisemko ktore zmusi was do dzialania z deadlinem z koncem maja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_nar Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Wiem niestety. Ale póki co (czyli np. w kwietniu) nie szykuje się masowe rozsyłanie pism co osób z C+. Może do czego czasu władze nc+ zmądrzeją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seandillon Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A ja maiłem dziś telefon z NC+.Pan się przedstawił, zapytał co lubię oglądać itp. I po prostu zapytał czy chcę migrować. Grzecznie odpowiedziałem, że nie. Pan grzecznie powiedział, że OK i zakończył rozmowę. Rozmowa trwała 58 sekund. Ja mialem podobnie, tez pytal co lubie ogladac i takie tam Ale po chwili mowi, widze ze pan niedawno przedluzyl umowe z c+ wiec niema dla mnie oferty, normalnie jaja Dzwonia i niewiedza do kogo Jestem właśnie po rozmowie z panią z działu utrzymania klienta. Panienka stwierdziła, że nie możliwości bym podpisał z nimi umowę niższą niż SILVER na 18 miesięcy za 69 PLN - stwierdziła, że system jej nie pozwala na np. Universe. Pożegnałem więc ozięble i wysyłam wypowiedzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maq Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Byłem w APS w celu wymiany wadliwego Phillipsa (drugi do multiroomu) i niestety nie udało mi się, bo mieli tylko ADB. Oczywiście od razu była propozycja migracji, jak usłyszał że nie jestem.powiedzenie umowy zainteresowany, to stwierdził że i tak będę musiał niedługo zmigrować, bo ta operacja dotyczy wszystkich i nie ma nic do rzeczy że krótko przed startem nc+ przedłużyłem umowę, odpowiedziałem że w takim razie wyślę wypowiedzenie umowy... Zadzwonił również telefon z nc+ z propozycją migracji, po mojej informacji że ostatnio przełużyłem umowę z Cyfrą, konsultant od razu podziękował i rozłączył się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FoX12345 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 znajdz inny punkt, mają te dekodery Cyfry na wymiany, itp. Wsparcie dla nich gwarancyjne nadal istnieje więc to tylko kwestia tego ze nie miał akurat on/ W moim APS np są i Pace'y, i Sagemcomy i Philipsy. Koleś mówi ze tak czy owak będzie je miał jeszcze później bo jakies gwarancje, czy dobrac na MR jak ktoś ma umowe jeszcze z Cyfry to muszą miec. Niech zamówi jak nie ma ;] pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian1207 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Pisma do abonentów Cyfry+ pojawią się pewnie w przyszłym miesiącu, miałem dzisiaj drugi telefon i po raz kolejny spytałem o kwestię migracji - do końca czerwca jest czas dla 'Cyfrowców'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disnemar Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Jak myślicie, będzie można wysłać w kwietniu pismo,że nie przystaje na warunki migracji i chcę rozwiązać umowę wraz z ostatnim dniem czerwca?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Nie bedziesz, brak akceptacji nowych warunkow skutkuje na koniec miesiaca w ktorym je zlozono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 disnemar, Jeśli wyślesz wypowiedzenie z powodu migracji, to umowa zostanie rozwiązana z ostatnim dniem kwietnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolique Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Bzdura. Skutkuje z chwilą wejścia w życie zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 diabolique, Jakich zmian ? pierwszy miesiąc C+ masz za free, czyli płacisz abonament w starej cenie, od maja już w nowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi