Skocz do zawartości

Przymusowa migracja na platformę CANAL+


marcin_ketrzyn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja maiłem dziś telefon z NC+.

Pan się przedstawił, zapytał co lubię oglądać itp. I po prostu zapytał czy chcę migrować.

Grzecznie odpowiedziałem, że nie. Pan grzecznie powiedział, że OK i zakończył rozmowę.

Rozmowa trwała 58 sekund.

Ja mialem podobnie, tez pytal co lubie ogladac i takie tam

Ale po chwili mowi, widze ze pan niedawno przedluzyl umowe z c+ wiec niema dla mnie oferty, normalnie jaja :lol2:

Dzwonia i niewiedza do kogo :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając tak duzo wpisów sposób działania sam się nazuwa:

1/czekać na pismo od operatora,

2/po otrzymaniu dokładnie przeanalizować,

3/wysłac wypowiedzenie, bardzo wazne by nie przegapic terminu.

4/czekac na zrejsetrowanie,

5/podjąc twarde negocjacje z nc+, ale już na własnych warunkach.

6/przy fiasku negocjaci - cieszyc sie brakiem zobowiązań i przygotować plan działania na okres najwięksszej ogladalnosci TV na jesień i zimę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem tego pewien z czym pojdziesz do sadu zrobisz proces firmie ITI ? Nie badzcie smieszni jak udokumentujesz swoja szkode wiesz ile kosztuje zalozenie sprawy ? Nie macie pojecia o czym piszecie.

 

Źle trafiłeś, bo akurat ja, mam o tym pojęcie i twierdzę, że pozwanie spółki ITI Neovision i spółki Canal+ Cyfrowy jest jak najbardziej możliwe, bo nie wywiązały się ze zobowiązań.

 

Ba, nawet jeszcze w marcu śmiały te podmioty podpisywać z klientami nowe umowy i umowy przedłużeniowe.

I to jest właśnie sprawa dla urzędów walczących o prawa klienta.

Jak można podpisywać nowe umowy wiedząc o likwidacji firmy i zmianie oferty ?

Po drugie za umowy jednostronne wygodne dla nich też powinien się wziąść urząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zibi-s tak można, ale gorzej jeżeli kogoś satysfakcjonuje oferta, którą ma obecnie i nie chce z niej rezygnować.

 

Mogę polecić tzw. konsumenckie centrum e-porad (korzystałem z ich pomocy gdy walczyłem w imieniu rodziców o zwrot pieniędzy po rezygnacji z vouchera z jakiegoś pokazu wycieczek). Odpowiadają na pytania pod kątem prawnym, można zeskanować i wysłać im pismo z zapytaniem czy operator ma prawo zmienić warunki umowy i na siłę przemigrować do innego podmiotu w wyższej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawlo_86. Ja pytałem o to dziś w APS i poinformowano mnie, że mogę zachować bieżące warunki do grudnia, tj. do końca mojej umowy. Nie wiadomo więc czy informacji nie dostają tylko abonenci N (z C+ ubywa więcej kanałów - może dlatego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad_nar nikt na siłę nie zmusza do migracji możesz odstąpić to jest przykładowa propozycja ze strony usługodawcy

magiczny jak można podpisywać umowę wiedząć, że są w niej zapisy mówiące o tym, że operator może zmienić jej warunki i jedyne co Ci sie należy to odstąpienie ? pytanie zadaj sobie obrońco Rydzyka haha. Każdy operator ma takie same umowy kara jest dla Abonenta to jest zgodne z prawem podpisałeś umowe z CP zobacz jaka tam jest kara, po co podpisujesz skoro nie ogarniasz tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@disnemar - Optimum HD, bez MR, Moduł CI+

 

@selko - tak, ale nie możesz również zostać przy swojej umowie, nawet jeżeli uważasz, że jest dla ciebie idealna i nie potrzebujesz nowych kanałów. Więc jest to stawianie klienta przed faktem dokonanym w trakcie trwania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej odpowiedź jaką otrzymałem na moje pytanie, którego treści łatwo się domyślicie, od prawnika stowarzyszenia konsumentów polskich. Niestety odpowiedź nie nastraja optymistycznie. Sądzę jednak, że trzeba zawiadamiać o różnych mniej lub bardziej niecnych zagrywkach nc+ wszelkie możliwe urzędy i organizacje. Może ilość skarg wywoła jakąś reakcję.

 

Szanowny Panie

 

W przypadku połączenia się spółek nowo zawiązana spółka wchodzi w prawa i obowiązku spółki, która pierwotnie zawarła umowę. Dlatego fakt połączenia nie jest powodem do wypowiadania umów i zawierania ich na nowo. Pan jako abonent jest zobowiązany wobec nowego podmiotu do zapłaty za świadczenie usług tak jak był Pan zobowiązany wobec poprzedniego a nowy podmiot świadczący usługi jest tak samo zabowiązany do ich świadczenia wobec Pana jak zobowiązany był podmiot poprzedni.

Nowo powstały podmiot może również wprowadzić zmiany w treści umowy. Mogła to zresztą zrobić i Cyfra+ przed połączeniem. Takie prawo dostawcom usług telekomunikacyjnych daje art. 60a i art. 61a Prawa telekomunikacyjnego. Zgodnie z tymi przepisami abonent może zostać postawiony przez dostawcę usług przed wyborem: "akceptuj zmiany albo wypowiedz umowę". Dlatego zmiana tego stanu rzeczy nie zależy od interwencji rzecznika konsumentów czy nawet Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zmiana ta zależy od zmiany prawa a zmienić prawo może tylko Sejm.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Z poważaniem

Prawnik - konsultant

Konsumenckie Centrum E-porad

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich

 

(Podane jest imię i nazwisko, ale go w tym miejscu nie upubliczniam, bo sądzę, że nie ma znaczenia dla treści sprawy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może pani prezes NC+ to tajny szpieg CP.

Zrobi sabotaż i się zmyje :)

I żydki francusko amerykańskie zrobią kupę ze zdziwienia.

Ps

Jutro wypowiadam N bo mam ich poprostu dosyć. Mialem od 2009 full'a za 99zeta, a zaproponowali w piśmie za dużo mniej kanaów 119zeta.

Rozmowa z buk tez nic nie dala.

W CP za 89 mam full'a bez proszenia się.

Zubik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawlo_86. Ja pytałem o to dziś w APS i poinformowano mnie, że mogę zachować bieżące warunki do grudnia, tj. do końca mojej umowy.

 

Mozesz pomarzyc, mowia ci to bo to nic ich nie kosztuje ani nie mozesz ich pociagnac do zadnej odpowiedzialnosci. Tak samo zapowiadali na konfernecji ze wszysyc beda mogli dociagnac swoje umowy do konca, i co z tego wyszlo. Nie wiem na ile to zwykl ignorancja a na ile dzialanie z premedytacja(stawiam na to). Wiec poki nie sa gotowi na cyfrowcow po prostu nie chca ich straszyc, szczegolnie ze z poczatkiem kwietnia poleci im tez troche kanalow, wiec nie chca ich zawczasu zmuszac do ruchu na ktory nie sa gotowi. Osoba zorientowana juz powiedziala, teraz lca po n-kowcach, a za miesiac-dwa pojda pod noz cyfrowcy. Bodajze dostaniecie pisemko ktore zmusi was do dzialania z deadlinem z koncem maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja maiłem dziś telefon z NC+.

Pan się przedstawił, zapytał co lubię oglądać itp. I po prostu zapytał czy chcę migrować.

Grzecznie odpowiedziałem, że nie. Pan grzecznie powiedział, że OK i zakończył rozmowę.

Rozmowa trwała 58 sekund.

Ja mialem podobnie, tez pytal co lubie ogladac i takie tam

Ale po chwili mowi, widze ze pan niedawno przedluzyl umowe z c+ wiec niema dla mnie oferty, normalnie jaja :lol2:

Dzwonia i niewiedza do kogo :crazy:

 

Jestem właśnie po rozmowie z panią z działu utrzymania klienta. Panienka stwierdziła, że nie możliwości bym podpisał z nimi umowę niższą niż SILVER na 18 miesięcy za 69 PLN - stwierdziła, że system jej nie pozwala na np. Universe. Pożegnałem więc ozięble i wysyłam wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w APS w celu wymiany wadliwego Phillipsa (drugi do multiroomu) i niestety nie udało mi się, bo mieli tylko ADB. Oczywiście od razu była propozycja migracji, jak usłyszał że nie jestem.powiedzenie umowy zainteresowany, to stwierdził że i tak będę musiał niedługo zmigrować, bo ta operacja dotyczy wszystkich i nie ma nic do rzeczy że krótko przed startem nc+ przedłużyłem umowę, odpowiedziałem że w takim razie wyślę wypowiedzenie umowy...

Zadzwonił również telefon z nc+ z propozycją migracji, po mojej informacji że ostatnio przełużyłem umowę z Cyfrą, konsultant od razu podziękował i rozłączył się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajdz inny punkt, mają te dekodery Cyfry na wymiany, itp.

Wsparcie dla nich gwarancyjne nadal istnieje więc to tylko kwestia tego ze nie miał akurat on/ W moim APS np są i Pace'y, i Sagemcomy i Philipsy. Koleś mówi ze tak czy owak będzie je miał jeszcze później bo jakies gwarancje, czy dobrac na MR jak ktoś ma umowe jeszcze z Cyfry to muszą miec. Niech zamówi jak nie ma ;] pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...