Jump to content
marcin_ketrzyn

Przymusowa migracja na Platformę CANAL+

Recommended Posts

Wydaje mi się że umowy są obustronne. Jakbym ja zerwał umowę przed czasem to dopominali by się kary. A jak oni zerwią to co ?

Uważam iż powinno być tak że klient nie musi się godzić a jak platforma zerwie to powinna płacić karę klientowi za niedotrzymanie warunków umowy bo klient mógł mieć promocję u innego operatora której teraz już nie ma.

Najlepiej byłoby dla platformy aby poczekała do końca kontraktu i dopiero rozwiązała umowę.

Ja sobie już wziąłem dzisiaj full w CP za 100zł

 

W takim razie znajdz takiego uslugodawce ktory podpisuje umowe z karą dla siebie za zerwanie umowy.

 

Fajnie brzmi ? ZA[beep]iscie wiem dlatego żaden operator nie realizuje takich umów i nie masz prawa do otrzymania odszkodowania czy czegokolwiek poza rezygnacją.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie dziwi jedno. Jak można przysyłać komuś oferte, gdzie jest tak wiele kanałów nie potwierdzonych. Jakie to Premium, gdzie całą masę kanałów mogą usunąć. Abonent w zamian nie może zerwać umowy, tylko dalej musi płacić. :shock: Ponadto jakim cudem jakaś nowa firma twierdzi, że jeśli nie wykonasz ruchu to jesteś jej abonentem na 18 miesięcy. A jeśli mnie w domu nie było, to co? Też chcę taką firme. Polska to jednak dziki kraj. :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponieważ byłem w APS - otrzymałem informację, że z C+ nie muszę nigdzie migrować aż do końca umowy (tj. do końca grudnia). Zapytałem czy jest to pewne i dostałem informację, że na ten moment mają taką informację. Po informacji, że "N" otrzymuje już pisma migracyjne dowiedziałem się, że "nic o tym nie wiedzą", więc po prostu zamęt informacyjny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous
... i nie masz prawa do otrzymania odszkodowania czy czegokolwiek poza rezygnacją.

 

Jesteś tego pewien, czy tylko tak Ci się wydaje? ;)

 

Orzecznictwem zajmują się sądy, a nie forumowi myśliciele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mnie dziwi jedno. Jak można przysyłać komuś oferte, gdzie jest tak wiele kanałów nie potwierdzonych. Jakie to Premium, gdzie całą masę kanałów mogą usunąć. Abonent w zamian nie może zerwać umowy, tylko dalej musi płacić. :shock: Ponadto jakim cudem jakaś nowa firma twierdzi, że jeśli nie wykonasz ruchu to jesteś jej abonentem na 18 miesięcy. A jeśli mnie w domu nie było, to co? Też chcę taką firme. Polska to jednak dziki kraj. :evil:

 

:brawo: Mogą qrwa robić co chcą i nie ma żadnego prawnika , który by się tym zainteresował.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem dziś propozycje silver za 69. W n płaciłem 59 zł za HBO npremium oraz wszystkie pakiety. Może ktoś podać na jaki numer można się do nich dodzwonić ponieważ te podane na stronie cały czas zajęte

Share this post


Link to post
Share on other sites

a te liściki z "super" ofertami to polecone czy tylko zwykłe do skrzynki, Bo jak nie polecone to jak udowodnią że dostałem? nie ma innych informacji że jak się nie zgodzę to będę płacił więcej, jasnowidzem nie jestem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
... i nie masz prawa do otrzymania odszkodowania czy czegokolwiek poza rezygnacją.

 

Jesteś tego pewien, czy tylko tak Ci się wydaje? ;)

 

Orzecznictwem zajmują się sądy, a nie forumowi myśliciele.

 

Jestem tego pewien z czym pojdziesz do sadu zrobisz proces firmie ITI ? Nie badzcie smieszni jak udokumentujesz swoja szkode wiesz ile kosztuje zalozenie sprawy ? Nie macie pojecia o czym piszecie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby był jakiś porządny pozew zbiorowy to media by nie stygły, tylko trąbiły o tym :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
a te liściki z "super" ofertami to polecone czy tylko zwykłe do skrzynki, Bo jak nie polecone to jak udowodnią że dostałem? nie ma innych informacji że jak się nie zgodzę to będę płacił więcej, jasnowidzem nie jestem :)

 

Jakie polecone, zwykłe...... biedna firma,nie stać ich....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla rozjasnienia sytuacji obecnie canal+superpremium HBO z prezentem TVLG3D.

 

Zadzwoniłem tak dla próby na numer BOA C+, z pytaniem czy bedę mógł pozostac na starych warunkach, i okazało sie że w ok 5 min było juz połączenie.

Oferta All inclusive+ za 199 zł (18 m-cy), w trakcie rozmowy cena osiagneła błyskawicznie179 zł. ze strony nc+ i na tym staneło.

Moja max. granica to ok 100 zł Canal+platinium bez HBo, plus ew. multirom.

- Bezwzgledny BRAK akceptacji, jednym słowem to żarty.

Tutaj dostałem informację o możliwosci rezygnacji po otrzymaniu listem pisma od nc+ w najblizszym czasie, a migracja ma trwac do czerwca.

Poinformowano rowniez że jak zmieni się propozycje to zadzwonią.

 

Po rozmowie udałem się do APS, a tutaj zaskoczenie w systemie jest już dostepny pakiet C+platiniu ale w cenie 139 zł. + MR za 10 zł. - też oczywiscie nie do zaakceptowania - tutaj nie ma mozliwosci negocjowania.

 

Umowy 12 miesiecy nieosiagalana w obu przypadkach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TheMicek

Tylko pozew zbiorowy dlaczego ? To jest tylko telewizja, posiadanie pakietu Canal Plus to nie jest prawo kazdego obywatela :D Telewizja jest dostepna dla kazdego w DVBT placiecie abonament ? Przy okazji można sprawdzić.

 

To jest masakra nie żadnych szans albo płacisz albo nie i nie masz Canal Plus HBO czy innych.

 

Zeby nie bylo to sam mam C+KOmpakt dwa Pace i multi na dwie karty przedluzalem w marcu zeby zostac jak najdluzej tanio bo place za wszystko tylko 65 zł. Tylko to co niektorzy pisza to sa takie glupoty ze nie da sie teego czytac. Wielcy obroncy praw hahahhah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie dzwonili z nc+, propozycja Platinum 99zł plus Multiroom 10 zł odbierają promocyjne HBO które mam do lipca. Odrzuciłem.

 

Pani powiedziała, że w kwietniu przyjdzie do mnie list z propozycją i wyjaśnieniami, ale nie wiem jak to jest, bo na stronie głównej satkurier.pl jest info że nie wszyscy abonenci C+ będą musieli migrować.

 

Kto będzie mógł dokończyć i wypełnić umowę???

 

Jestem abonentom Cyfry pakiet Optimum HD + Multiroom, 77zł, umowa do lipca2014

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja odpowiedz na tą przymusową migracje. Gorzej jak za komuny.

 

e63ceed2cb80f33cgen.jpg

 

Szkoda że nie można tego papieru użyć w WC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous
Jestem tego pewien z czym pojdziesz do sadu zrobisz proces firmie ITI ? Nie badzcie smieszni jak udokumentujesz swoja szkode wiesz ile kosztuje zalozenie sprawy ? Nie macie pojecia o czym piszecie.

 

Źle trafiłeś, bo akurat ja, mam o tym pojęcie i twierdzę, że pozwanie spółki ITI Neovision i spółki Canal+ Cyfrowy jest jak najbardziej możliwe, bo nie wywiązały się ze zobowiązań.

 

Ba, nawet jeszcze w marcu śmiały te podmioty podpisywać z klientami nowe umowy i umowy przedłużeniowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wywiązały się ale masz napisane w umowie, którą podpisałeś co w takiej sytuacji się dzieje :) Nie masz pojęcia tego jestem pewny, pozwać możesz każdego :jupi: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja maiłem dziś telefon z NC+.

Pan się przedstawił, zapytał co lubię oglądać itp. I po prostu zapytał czy chcę migrować.

Grzecznie odpowiedziałem, że nie. Pan grzecznie powiedział, że OK i zakończył rozmowę.

Rozmowa trwała 58 sekund.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak z abonentami Cyfry + i ta cała korespondencją ?? Ktoś się czegoś z rozmów dowiedział??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powala jeszcze jedno. Skoro abonent musi zapłacić więcej jak dotychczas, to skąd ta blokada zejścia na niższy pakiet. To zupełny brak kultury zarówno ludzkiej jak i biznesowej. Te oferty to skok na naszą kasę.

Faktycznie, będzie szkoda mi sportu ale jakoś przeżyję. Zresztą zbyt wiele jest niedomówień. Nic na siłę, CP pewnie zawita. Trudno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam jeden z niższych pakietów N-ki ważny do 31 marca br. Niestety spóźniłem się z wypowiedzeniem i od 1 kwietnia wejdzie mi w życie umowa na czas nieokreślony (przez 3 miesiące mam bulić prawie podwójną taksę).

 

Ja bym na Twoim miejscu powołał się na zmiany programowe http://n.pl/komunikat

Będziesz musiał zapłacić pełny abonament za kwiecień, a wypowiedzenie powinno do nich dotrzeć między 01.04 a 14.04.

Najlepiej wyślij zaraz po świętach poleconym priorytetem z potwierdzeniem odbioru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może nie sprawa sądowa, ale zbiorowy kontakt z Rzecznikiem Praw Konsumentów. Nc+ może łamać ustawę o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Nie wiem czy przymusowa migracja nie kwalifikuje się jako "agresywna praktyka rynkowa" (polega to na niedopuszczalnym nacisku na klienta, co powoduje decyzję, której klient nie podjąłby bez tych nacisków - a to ma właśnie miejsce szczególnie wobec klientów, którzy mają umowę np. do końca roku, a nie mają możliwości podjęcia decyzji o pozostaniu ze starą umową)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj także dostałem pocztę od nich,że automatycznie przejdę na pakiet Gold za 89 zł, nie wiem co tata na to powie,ale raczej pójdzie wypowiedzenie ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno mnie zastanawia, na stronie głównej piszą, że nie trzeba migrować a w piśmie piszę jak byk, że z braku akceptacji przysługuje wypowiedzenie, więc jak dla mnie, śmieszne bylłoby wysyłanie wypowiedzenia z powodu braku akceptacji promocji przy czym nadal miałbym starą promocję, co prawda okrojoną o kanały nPremium. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...