Skocz do zawartości

Narzekamy na platformę CANAL+


marioking
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Napisałem w sobotę maila do nc+ z zapytaniem czy moje wypowiedzenie dotarło i zostało wprowadzone do systemu i jak zwykle cisza. Pewnie gdybym napisał, że chcę migrować to by w przeciągu minuty zadzwonili. W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy zarejestrowali wypowiedzenie ? Na infolinię się dodzwonić też nie mogę...

 

próbuj się dodzwonić. Mnie się dzisiaj udało po ok. 2 min. czekania. Dzwoniłem do pomocy tech. bo nie mogłem się zalogować do ICA. Do kogo byś tam nie zadzwonił to chyba każdy Ci na Twoje pytanie odpowie. Mnie ten od pomocy tech. zaraz chciał sprzedawać dodatkowe usługi, grzecznie podziękowałem :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AL. ZWYCIĘSTWA 189 - Gdynia

 

Możesz podejść jak masz bliżej ewentualnie podam Ci na PW numer telefonu.

 

Na stronce nc+ jest do nich numer stacjonarny. Trochę bym musiał zasuwać do tego punktu. Najpierw się przejdę na 10 Lutego, może tam mi pomogą. Możesz mi ewentualnie na PW przesłać numer telefonu jak jest inny niż na stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem w sobotę maila do nc+ z zapytaniem czy moje wypowiedzenie dotarło i zostało wprowadzone do systemu i jak zwykle cisza. Pewnie gdybym napisał, że chcę migrować to by w przeciągu minuty zadzwonili. W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy zarejestrowali wypowiedzenie ? Na infolinię się dodzwonić też nie mogę...

Zadzwoń na ten numer 122947800, wybierz opcje dla abonentów n,zmiana usług, połączenie z konsultantem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci co przeszli to zrobili to na wlasne zyczenie, bo wedlug nich im sie oplecalo,. wiec z czego mogliby byc niezadowoleni?? Ale prawda jest ze oni musieliby wszystko zmienic, od ukladow pakietow, po ceny dodatkow i samych pakietow. Zabrneli raczej w slepy zaulek, musieliby wszystko zaczac od nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego?

Operatorzy tel. komórkowej ciągle wprowadzają nowe oferty, pakiety bezpłatnych minut, sms'ów,

a dotychczasowe umowy zachowują ważność i jakoś nikt nie protestuje.

Każdą umowę można "dotrzymać" do końca i nikt do niczego nikogo nie zmusza.

Czy nie można było po prostu tutaj też tak zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie co zrobią z tymi co już przeszli do nc+? gdyby obniżyli ceny to znowu było by źle bo raptem po miesiącu od startu ceny poszły w dół! mnie w balona zrobili bo mogłem wymienić dekoder zostałem przy swoim i nie mam 3 kanałów w tym polsatuHD więc mogę wypowiedzieć umowę i będę to robił 2 raz w ciągu 3 miesięcy co za żenada! chociaż wydaje mi się ze ceny universa za 49zł nie obniżą bo to chyba optymalna cena za ten pakiet taka sama cena była w n przez premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci co juz zmigrowali moga zapomniec o zminach i wypowiedzeniach, bo niby na jakiej podstawie. To jesli an przyklad latem beda dawali jakas konsole za 100zl do abonamentu, to wszyscy starzy tez beda chcieli ja dostac?? Nie piszcie bzdur. Juz tak samo ktos opisal jak to wyglada w sprawie telefonii komorkowej. nc+ zrobila mega falstart i trudno bedzie im sie popzbierac w najblizszych miesiacach... Tak zlego PR-u nie miala chyba zadna platforma telewizyjna w naszym kraju...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..Tak zlego PR-u nie miala chyba zadna platforma telewizyjna w naszym kraju...

 

Nie miala...ale sadze ze nc+ nie pokazala swojego najgorsze oblicza, wydaje mi sie moga przejsc samych siebie. Moga byc jeszcze gorsi( i pewnie beda), szczegolnie ze prawde mowiac ich dzialania od startu tylko wlasnie sprawiaja ze nadaja nowy wymiar tego zlego PR-U

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy ewentualnej obniżce cen czy nowych pakietach "starzy" czyli Ci co podpisali zostają przy tym co mieli. Takie prawa rynku. Ewentualnie firma mogłaby im osłodzić wściekanie się jakimś gratisem typu History hd na parę miechów ot i wszystko. Toż to ryzyko biznesowe :D . Nikt nie kazał mi już podpisywać umowy, to była moja wola i każdy, który podpisał musiał liczyć się z tym, że protesty innych mogą spowodować obniżki cen ale nie musiały.

Jedynie gdyb przy ewent. nowej pakietyzacji zabrali jakieś kanały i wsadzili do innego pakietu wtedy i owszem ale nie sądzę aby wywrócili całą ofertę do góry nogami. Prawdopodobnie będzie można brać dowolny pakiet z dodatkami i może po 10 zeta zejdą z ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Moim zdaniem, co ja mówię jakim moim, co najmniej kilkudziesięciu tysięcy niezadowolonych abonentów, ludzi mediów, nowych klientów to, że NC+ pod każdym względem nie przygotowała się do tego startu ... Od samego początku czyli od 21 marca na każdym kroku same wpadki czy to marketingowe związane z ofertą programową, cenami, nie jasnymi warunkami umowy, kruczkami typu niegwarantowanymi kanałami, poprzez brak kanałów po migracji np. dla abonentów Cyfry+ (POLSAT HD, HISTORY HD), gdzie w dniu startu podczas prezentacji tak zachwalano nowy produkt pod każdym względem elastyczności i dobierania oferty poprzez odbiór kanałów NC+ na wszystkich możliwych dekoderach czy to N-ki czy z Cyfry+ ... A tu się okazuje że abonenci N-ki mają lepszy dostęp do kanałów NC+ niż abonenci Cyfry+ ... Mieli tyle czasu by wszytko dopiąć na ostatni guzik i przedstawić wszytko na poziomie światowym, a wystartowali jak laicy z przed 20-tu lat jak telewizja komercyjna wchodziła dopiero na rynek ... NC+ jeszcze w tej chwili jest w powijakach ... CAŁY ZARZĄD DO WYMIANY WRAZ Z TYM PREZESEM - NIEUDACZNIKIEM ! WSTYD MOŚCI PANIE, WSTYD !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem skłonny wierzyć doniesieniom prasowym, że za tymi cenami stoją ludzie dawnej n-ki. Wszak to w n wymyślono 1,99 zł za history hd. tutaj pozostawili swój odcisk palca w postaci hhd - 1,99. Sundace -2,99. Wszystkich sympatyków n-ki i c+ jako abonent byłej n, przepraszam za szkodliwą i złodziejską działalność tych ludzi.Mam nadzieję, że zdroworozsądkowe podejście do abonenta w nc+ przeważy. Z abonenckim pozdrowienie ABONENT [beep]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakoś hmm 4 - 5 lat mam u siebie Cyfrę ( albo miałem) i nigdy nie było wysokich cen. Ciągle płaciłem w granicach 54 - 60 zł w zależności od promocji, a aktywacje nigdy nie miałem wyższej niż 49 zł. Uważam tak jak Dartman, że ceny ustalali ludzie z "N". Nie ma co się kłócić między sobą, mamy wspólne interesy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem do stycznia cyfrę , miałem też n-kę. I toczyłem nierówne boje na forum n-ki, z poglądami o astronomicznych cenach C+. Oczywiście niektórym " TALIBOM" nie było tego wyperswadować. Ciekawa jestem co w świetle doniesień prasowych powiedzą teraz.Muszę sięgnąć do archi :: wum forum Nki. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...