Skocz do zawartości

Narzekamy na platformę CANAL+


marioking
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pakiet jak byk nazywa się CANAL+ PLATINUM; tylko Comfort+ i Universe+ nie ma w NAZWIE Canal+.

http://ncplus.pl/sklep/promocje

Czyli zgodnie z tym obiecali włączyć CAŁY pakiet, nie 6 klonów Canal+

 

Ojtamojtam, pomylili się. Mieli nazwać po prostu Platinum, bez Canal+. Tak samo jak konsultanci twierdzą, że na stronie informacja o 12-miesięcznej umowie to też literówka, powinno być 18 miesięcy, bo tylko takie umowy dają (tak dzisiaj usłyszałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O nc+ i o tym, jak ta platforma wszystkich zrobiła w konia, pisze też nawet "Nowa Trybuna Opolska": :D

 

http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article ... /130329347

http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article ... /130409943

 

Ja ostatecznie zdecydowałem się na przejście do Cyfrowego Polsatu. Dzisiaj wysłałem wypowiedzenie do CYFRY+ z powodu usunięcia kanału 13th Street Universal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"...Od dzisiaj, klienci składający za pośrednictwem sklepu internetowego zamówienia na telewizyjne pakiety w platformie nc+, mają możliwość lepszego dopasowania swojej oferty. W szablonie do składania zamówień dodano możliwość doboru opcji dodatkowych:

- Multi+ (pakiet kanałów własnych: Domo+, Ale kino+, Kuchnia+, MiniMini+, TeleTOON+/Hyper+, Planete+, nSport) w cenie 10 zł

- HBO (HBO HD, HBO2 HD, HBO Comedy HD) w cenie 25 zł

- FilmBox (FilmBox, FilmBox HD, FightBox, FilmBox Extra, FilmBox Family, FilmBox Action) w cenie 15 zł

- Cinemax (Cinemax HD, Cinemax 2 HD) w cenie 15 zł

- Sundance HD w cenie 2,99 zł

- History HD w cenie 1,99 zł ..."

 

Witam,

ktoś wie jak to działa na stronie?? Gdzie i jak dobrać te opcje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio w Szkle Kontaktowym, przez 2 dni nie działał im telefon, zacząłem podejrzewać dlaczego...

Dziś 2 pierwsze telefony i oczywiście wszyscy jadą po nc+ :lol2:

Babka nawet zaproponowała Miecugowowi obejrzenie profilu anty nc+ na FB - oczywiście się wymigał, że nie ma FB.

Ciekawe czy w drugiej części już się im znowu telefon popsuje :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narzekamy to narzekamy. Co to za jakość obrazu podczas wczorajszych filmów na c+? SD z logiem HD. Dekoder Pace, antena gigant ustawiona przez technika cyfry, tv z tych lepszych;), a obraz... TYlko jak zwykle T-ME dawała radę. Dołożył bym jeszcze koncerty i na siłę różę. A reszta? Zgroza. "Ścigana" przebiła wszystko, aż się płakać chciało. Serio słaba jakość. TVP HD zawsze najlepsze;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.. bardzo warto zobaczyć jak jakiś półmózg dzwoni do programu tvn i narzeka w nim m.in. na ITI czyli na właściciela tvn. Czego ona się spodziewała, jaki jest cel? Że oni jej przytakną i powiedzą: tak, idź głosić dobrą nowinę. Masz rację?

A po za tym i mówię to już po raz enty, nie głoście wszędzie że w europie jest o wiele taniej bo to nie prawda! Jakiś inny półmózg zamieszcza na necie informacje wyssane z palca, że w wszędzie w europie full pakiety są tańsze od naszych, a inne półmózgi tej informacji nie sprawdzą i w nią wierzą....

 

Nie cierpię nowego tworu nc+ ale walczmy z nimi z głową i opierajmy się sprawdzonych faktach, a nie na tym co powie zenek na forum i wszyscy wierzą.... Jak ktoś ma czas to niech sobie sprawdzi ile kosztują pakiety w europie bo mi się naprawdę ale nie chce przebijać przez 20 języków na różnych stronach. Od siebie mogę tylko powiedzieć, że SKY UK z pełnym pakietem kosztuje £79, zaś t zego co rozumiem SKY niemiecki 71€. Nie staram się powiedzieć przez to, że jest u nas tanio, tylko staram się pokazać wam jak ludzie przekręcają informacje. Gdyby naprawdę w europie było tak tanio to już wszyscy dawno zrezygnowalibyśmy z polskich platform. My musimy walczyć o to aby nasze pakiety były dostosowane do naszego rynku oraz naszych zarobków!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porownywanie cen do europy jest wedlug mnie wogole nie na miejscu, bo te ceny nie oddaja realiow. Tam zasilek dla bezrobotnych wyosi ponad 1000euro, wiec co to za koszt takie full premiu za 71euro!!!!

 

Ja nie rozumiem podejscia wielu abonentow, skad wniosek ze cena za platinium za 89 czy nawet wedlug niektorych 99 to oferta marzen itp.

Przeanalizujmy, standard przed fuzja za zwykle kanaly dla stalych abonentow wynosil 44, teraz dodajmy ze stracilo sie takie kanaly jak universal, sci-fi, wip hd i pare innych, dodatkowo nie powiedzialbym zeby cos sie zyskalo na kanalach tematycznych, wiec nawet preferencyjna cena 49zl przy potraconych kanalach to granda. Cyfrowcy sa w gorszej sytuacji bo oni dostali naprawde po [beep]ie, odpadly im kanaly cbs, 13th street, TCM tez universale, sci-fi a czy cos zyskali? :P a cena wywindowana.

Teraz wezmy ze pakiety cyfry dla przedluzajacych byly napewno znacznie tansze od standardowych. Dla mnie standard kanalowy obecnie przy przedluzaniu ma wartosc moze 40zl a mix canal+npremium 30. Biorac pod uwage ze zdzieraja dodatkowo za dekodery czy mr to ta cena wyzsza w sumie niz 75-80zl za kanaly powinna wpienic ludzi na maxa!!! Jestem zdziwiony ze tak lekko podchodza do tematu, ze nawet 89 czy 99 uznaja za okazje. Dla mnie to zlodziejstwo w bialy dzien!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To słowa naszego kolegi z Facebook Anty NC+ CYTUJE "Dostałem właśnie "anonimową" wiadomość: "(...)Nawet sobie nie zdajecie sprawy co tu się dzieje , ciągle zwolnienia, kary grzywny za podawanie informacji w obieg dla mediów oraz wiele innych problemów , tak naprawdę każdy tu chodzi jak poparzony , dział sprzedaży pada z nudów a dział finansów liczy straty , nie wiele brakuje a NC zbankrutuje , dlaczego ? Mała ilość umów, co za tym idzie zwolnien...ia konsultantów , a za nich odpowiada menager . Ciśnienie dość wysokie , dlaczego nie chcą się poddać ? Zbyt duże koszty wyszły podczas wdrażania NC , polityka firmy idzie za zdobyciem i związaniem klienta który zapłaci więcej niż szarak , dlatego jak dzwoni klient i pyta o słabą ofertę to jest traktowany jak śmieć , dlaczego czeka się tyle na połączenie z BOK ? zbyt mała ilość konsultantów a do tego setki tysięcy dzwoniących , czasami czas oczekiwania w kolejce na połączenie , system pokazywał 5500 minut, to wylicza system na podstawie ilości osób oczekujących oraz średniej czasu rozmowy . Niestety nie mogę napisać do Was na fejsie , kolega napisał i polubił ...Szuka pracy . Wiem jedno ,jestem z Wami , ale walka nie będzie łatwa ." Pisownia w oryginale."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...