Skocz do zawartości

Narzekamy na platformę CANAL+


marioking
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To tak samo boli jak krotkowzrocznosc i naiwnosc innych, ktorzy zgadzajac sie na takie praktyki tylko pogarszajac nie tylko swoja sytuacje( i ktora pzyjmuja z usmiechem na twarzy) ale tez calej reszty. Poprawa na lepsze moze tylko wyniknac z dzialan tych co nie sa pokorni, a z dzialan tych "elitarnych snobow" co wola zamiast piwa doplacic do nc+ wszyscy bedziemy w szambie z ktorego tylko nieliczni beda happy i dalej krotkowzroczni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyż masz rację ale punkt widzenia czasami zależy od siedzenia. Jak ktoś płacił sporo do tego czasu to mu teraz rybka bo płaci tyle samo albo nawet mniej. No cż zostaje niby solidarność itp. bzdety. Wiadomo, że w sile kupa i pewnie żabojady w jakimś zakresie ustąpią ale nie oszukujmy się, że wszyscy razem zwarci i gotowi.Akurat spotkały się wypadkowe sporej ilości osób płacących do tej pory pewną zbliżoną kwotę pieniędzy, a teraz mają płacić za to samo sporo więcej więc słuszny bunt. Umowy z reguły podpisały osoby, które płaciły dotychczas podobne do dzisiejszych kwot i dawniej nikt o to nie miał pretensji, a teraz rejwach bo oni kupili. Chcieli i kupili i jak ktoś tam w którymś z postów napisał nie będę z siebie dziada robił o jedno piwo miesięcznie bo więcej wydam na telefony - "tyż" ma rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak samo boli jak krotkowzrocznosc i naiwnosc innych, ktorzy zgadzajac sie na takie praktyki tylko pogarszajac nie tylko swoja sytuacje( i ktora pzyjmuja z usmiechem na twarzy) ale tez calej reszty. Poprawa na lepsze moze tylko wyniknac z dzialan tych co nie sa pokorni, a z dzialan tych "elitarnych snobow" co wola zamiast piwa doplacic do nc+ wszyscy bedziemy w szambie z ktorego tylko nieliczni beda happy i dalej krotkowzroczni.

 

No to przepraszam cie bardzo! Płaciłem 119 za superpremium a płace 109 za platyne z HBO. Bez błagania, wypowiedzeń itp. Jestem naiwny i krótkowzroczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Orlik666 jestem jeleniem bo mam full pakiet i mnie na to stać. Ale spójrz na społeczeństwo, wszyscy tacy są. Palacz jest jeleniem bo pali i traci parę stów na miesiąc na głupie fajki, podobnie z pijakami i resztą społeczeństwa która lubi wydawać pieniądze na głupie hobby i inne przyjemności. Ja źle na fuzji nie wyszedłem. Nie ma nic za darmo a polak chce aby wszystko mu dali za free jak nie to będzie kradł. Jak to mówi mój księgowy "kto pracuje to zarabia, kto zarabia to jest hrabia" Nasze społeczeństwo cały czas narzeka na wszystko a to że nie ma pracy itp. Rozumie niektórym ciężko mają i starają się to zmienić lecz nie udaje się to, ale jak patrze tak ogólnie to wiele osób nic nie robi aby ułatwić sobie życie. Narzekają i narzekają ale żadnych kroków nie podejmują by to zmienić.

 

Wracając do fuzji. To jest ich decyzja a czas pokarze jak na tym wyjdą. Nie liczy się ilość klientów tylko zysk. Każda firma chce zarabiać i można mieć 4 miliony klientów i zarabiać na nich mało a można mieć 1 milion i mieć tyle samo kasy, tylko z mniejszą ilością ludzi jest mniej pracy i koszty spadają. Kiedyś był artykuł że do cyfry idą ludzie co lubią dobre kanały i płacą po ~ 80zł średnio a w polsacie siedzą tylko ci którym naziemna praktycznie wystarcza a satke biorą aby mieć kanał dla dzieci i muzyczne. Tych drugich abonament wynosił coś około 35zł średnio na osobę.

 

nc+ jest tv z lepszą ofertą programową. Nie każdemu potrzebne są kanały filmowe, dokumentalne, rozrywkowe ale każdy by chciał je mieć aby tak sobie były z myślą może kiedyś pooglądam je. Jednak jak zobaczą cen to od razu oburzenie że tyle trzeba płacić. Nie ma nic za free i nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prosze, gazeta wyborca zainteresowala sie profilem antync. I znowu przytaczali genialne teksty Juliana ... "Jestem zaskoczony reakcją mediów i abonentów. Klientom NC+ oferujemy najtańsze pakiety w tej samej cenie co w N czy Cyfrze+, ale programów jest o kilkanaście więcej"

 

Czy ja jestem taka [beep]a z matmy ze nie moge znalezc tych kilkunastu kanalow wiecej? bo ja widze ze zgasl 13th street, tcm, universal, sci-fi, wip HD no i jeszcze razy tyle jakis mniej znanych i gdzie te killkanascie nowych kanałow(bo z trudem moge sie dopatrzec ze strony n-ki wlaczenia 6 pozal sie boze kanalow cyfry)???. Ze nie wspomne ze zastapienie 4 kanalow npremium dwoma niszowymi c+, to widac wedlug francuzow wzrost, idac tym tokiem strategia bazujaca na utracie setek tysiecy abonentow bedzie dla nich sukcesem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś kto ma nc+ jest jeleniem? Mam też i co ? Głupek ze mnie? Rogacz?

Na dzień dzisiejszy nie jesteś jeleniem itp. bo zanim zgodziłeś się na umowę z NC+ to wszystkie jej warunki dokładnie przeanalizowałeś(?) i zrozumiałeś(?).

Kim będziesz za kilka miesięcy do dopiero się okaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja ? Jeleniem jestem ? Miałem Prestige + 2 Pace dzierżawa i MR pod splittera, dostałem TV 42 cale led za 1 zł i za wszystko płaciłem 214 zł. Do tego żeby oglądać cały sport dwie umowy z N-ką. Razem 340 zł (dodam że wszystko w dwóch punktach dom i lokal )

Teraz wypowiadan dwie umowy z N-ka mam pakiet Allinclusive z tym samym sprzętem za 214 zł oglądam więcej niż poprzednio i na dwa lokale płacę 214 zł czyli zaoszczędziłem 126 zł. Jeleń ? Czy miałem czekać aż mi to dadzą za 100 zł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko potem taki prezesik bierze na tapete twoj przedstawiony przyklad sie dziwi i zachodzi w glowe czemu my narzekamy, skoro wlasnie jak twoj przyklad pokazuje zamiast 340 placisz 214. Konsternacja, zdziwienie i ogol mysli wszscy sa idiotami czy tylko on? :P Przestan wygadywac glupoty bo takich przypadkow jak twoj to sa jednostki(dom/lokal) a oni probuja podciagnac pod ta filozofie i podejscie 2,5mln abonentow. Wiec daj sie na wstrzymanie nie-jeleniu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko potem taki prezesik bierze na tapete twoj przedstawiony przyklad sie dziwi i zachodzi w glowe czemu my narzekamy, skoro wlasnie jak twoj przyklad pokazuje zamiast 340 placisz 214. Konsternacja, zdziwienie i ogol mysli wszscy sa idiotami czy tylko on? :P Przestan wygadywac glupoty bo takich przypadkow jak twoj to sa jednostki(dom/lokal) a oni probuja podciagnac pod ta filozofie i podejscie 2,5mln abonentow. Wiec daj sie na wstrzymanie nie-jeleniu :D

To był tylko przykład żeby nie wyzywać tych którzy teraz migrowali od jeleniów :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie dział by jedni drugich od jeleni wyzywali a drudzy "wywyższali" się,zresztą tak nie powinno byc wogóle, dajcie sobie na wstrzymanie. Prawda taka, że migrujący z najwyższych pakietów nie przepłacają. Widać to nie tylko na tym forum, takżę Ci co brali w promocji z TV czy PS3. Może dlatego rozpoczeli migracje od tych osób by nabić klienta. Teraz dopiero się zacznie bo rozpiętość abonamentu w C+ biorąc pod uwagę tylko pakiet Canal+ Optimum HD wynosi prawie 30zł od 65zl do 90 w zależności jak kto utargował. I jak przy abonentach z tzw. Full ofertą mogło pare zl nie sprawiać różnicy tak teraz pewno będzie im gorzej.

Zauważyłem dziś w TV brak reklamy nc+, wczoraj syn caly dzień na mini mini i co chwila reklama nc+ a dziś jakoś chyba dali odpocząć od niej abonentom :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym jak NC+ zrobiło mnie w bambuko ! ! !

Jako abonent Cyfry + z pakietem Canal + Superpremium z HBO po drugim telefonie z NC+ zdecydowałem się przejść do NC+

Pakiet Canal + Platinum ze zmianą dekodera na Turbo ( bez opłaty aktywacyjnej ) oraz multiroom premium za 10zł oraz drugim dekoderem.

Pan Konsultant powiedział, że na drugi dzień mogę odebrać nowe dekodery w punkcie. W czwartek udałem się do salonu nc+ i powiedziano mi, że w systemie pakiet jest zmieniony ale nie ma dyspozycji wydania nowego sprzętu. Tak samo było w piątek oraz dzisiaj tj.2.04. Wkurzyłem się i dzwonię do NC+. Po pół godzinie oczekiwania odzywa się koleś i mówi mi, że nie mogę odebrać sprzętu ponieważ nie ma w systemie takiej opcji dla migrującego abonamentu i muszę pozostać przy swoich starych dekoderach i nie mam możliwości zabrania tych dekoderów. Zdziwił się, że ktoś mi to zaproponował i powiedział, że mogę złożyć reklamację i mam czekać do 30 dni na listowną odpowiedz. Reklamację złożyłem i powiedziałem, że podczas rozmowy telefonicznej zostało mi przedtsawione,że mam 10 dni na wypowiedzenie umowy telefonicznej a on, że w przypadku aneksu nie ma takiej możliwości. Oni są P.....I ! ! ! co mam zrobić najlepiej ? Słać wypowiedzenie umowy czy czekać na rozpatrzenie reklamacji. W reklamacji kazałem zaznaczyć, że jeśli nie dostanę tych dekoderów na które się zgodziłem proszę o rozwiązanie umowy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o wszystkich konsultantów. Oni mają premie dodatki od ilości osób z którymi podpiszą umowę. Każdy chcę jak najwięcej i zdarza się wciskanie kitu, szybkie czytanie regulaminu taka by klient nie zdążył pomyśleć o czym jest. Jest na to sposób. Większość obecnych telefonów i smartfonów ma możliwość nagrywania rozmów. Jeśli dzwonimy czy oni dzwonią do nas włączamy te funkcje. Grzecznie się przedstawiamy, konsultant robi to samo. Oznajmiamy że rozmowa jest nagrywana i prosimy aby mówił ofertę / czytał regulamin, wolno i wyraźnie itp. Jeśli będzie się czepiał że nagrywamy to należy określić dlaczego, powiedzieć że jest wiele oszustw itp i mamy do tego prawo, a jeśli mu nie pasuje to niech da namiary na swojego przełożonego. Zawsze działa i uwierzcie że to oni się wtedy boją i nie ma możliwości na żadne przekręty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na podstawie z tego co czytam na forum - przy rozmowie telefonicznej trzeba chyba uzgodnić warunki i umówić się na PODPISANIE umowy w punkcie NC+ , bo za dużo tu krętactwa . A tak z innej beczki to ciekawe dlaczego nie można tego zrobić na ICA , rozwiązać tam umowę lub telefonicznie :-))) gdzie choć by dbałość o środowisko jak i nasze pieniądze ( tak jak e-rachunek ) - pomyślmy 2,5 mln abonentów - można przypuszczać że w skali roku ( a w najbliższym czasie min pól miliona) 1milion ludzi wyślę wypowiedzenia ( zmiana oferty , kończące się abonamenty jak i inne problemy które można by załatwić online ) - list polecony to ok 4zł - co daje 4mln zł pieniędzy zostawionych na poczcie , pomijając już fakt że ktoś te listy musi wprowadzić w system , inny zareagować - koszty rosną a i tak większość ludzi nie zgodzi się na znaczącą podwyżkę ( nawet jak ich na to stać ) ,

chyba nie biorą pod uwagę że świadomość klienta w Polsce rośnie , a nawet jak ktoś nie jest w temacie to znajomy , czy ktoś inny uświadomi taką osobę - w mim przypadku znam 9 osób mających cyfrę - 4 poinstruowałem , 5 wie z forum itd. i żadna z nich nie przedłużyła jeszcze umowy i raczej nie przedłuży na obecnych warunkach - więc to co mówi prezes to jedno a rzeczywistość pokaże fakty tak za 3 miesiące

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni sie nie przejmuja kosztami, szczegolnie czyimis. Szczegolnie ze to ulatwienie oznaczaloby dla nich strate, gdyby latwo bylo zlozyc wypowiezenie wiecej osob by to robilo, i wiecej osob wymagaloby negocjacji ktore tezpewnie czesciej konczylyby sie nizsza oplata abonentowa. Wiec jak widzisz dla nich to tylko straty, dlatego juz nie mozna skladac wypowiedzen w aps, bo bylo zbyt latwo, wystarczylo sie pojawic i pracownik sam zalatwial formalnosci. Teraz samemu trzeba napisac, pojsc na poczte, opłacic a jakis procent ktory sie do tego zniecheci to dla nich zysk. nie ma co oczekiwac empati po takich molochach, zreszta nc+ zaprezentowala juz dosadnie, ze ich interesuje tylko zysk, i nie maja problemu ze "po trupach"!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wy dalej nie rozimiecie ze taka wielka korporacja nie bedzie sie przejmowac jakas garstka dzieciarni.

za drogo-to pa pa.

pomijjac juz fakt ze ceny sa srednie.pakiety bez canal+ w takiej samiej cenie jak na PC a zawartosc duzo lepsza.

a za premium trzeba placic..

 

a co do wypowiedzenia..wystarczy napisac na kartce pare slow i wyslac na adres...to nie jest fizyka kwantowa.

i jeszcze jedna sprawa..najwieksze znizki dostaniecie wlasnie u konsultanta a nie w APS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wy dalej nie rozimiecie ze taka wielka korporacja nie bedzie sie przejmowac jakas garstka dzieciarni.

za drogo-to pa pa.

pomijjac juz fakt ze ceny sa srednie.pakiety bez canal+ w takiej samiej cenie jak na PC a zawartosc duzo lepsza.

a za premium trzeba placic..

 

a co do wypowiedzenia..wystarczy napisac na kartce pare slow i wyslac na adres...to nie jest fizyka kwantowa.

i jeszcze jedna sprawa..najwieksze znizki dostaniecie wlasnie u konsultanta a nie w APS.

 

 

Nie obrażaj i bzdury piszesz...konsultant zaoferował mi tylko jedną ofertę migracji Platunum 99 zł innych nie mogę ofert, natomiast w APS Silver 64 , Gold 79, Platinum 99 . Wypowiedzenie wysłane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...