1fiesta Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Mam nboxa HDTV recorder. Dziś włączyli mi Golda i ..... nie widzę film-2, ani żadnego z family Zrestartowałem i nic Co jest grane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 bo te kanały będą dostępne dopiero 5 kwietnia, jak przestaną świecić gol i weekend? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimek Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 marver - Discovery HD świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 discovery hd świeci ? ja mam c+ optimum z philips pvr i nie działa mi kanał... nie działa mi ŻADEN kanał który wskoczył jako nowość na listę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimek Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Przepraszam. Myslałem ze juz migrowałeś do nc-. Dopiero po migracji zaświecą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobi Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Wprawdzie jest to mój pierwszy wpis na tym forum, ale śledzę go już od dobrych kilku tygodni. Do zarejestrowania się i napisania kliku słów w tym temacie zmusiło mnie podejście nc+ do ludzi. Nie wiem czy to ja tylko mam takiego pecha czy to jest standard. Zaznaczam, że w związku z tym, że pomimo wysokich cen - chcę być abonentem nc+, głównie ze względu na żużel (extraliga i grand prix). Wczoraj wieczorem przez prawie 2 godziny próbowałem dodzwonić się na różne numery telefonów. W końcu ponownie wybrałem numer 801 044 944 i wybrałem opcję dla enkowców. Po ponad 30 minutach udało mi się połączyć z konsultantem, ale jak podałem mu numer umowy, to stwierdził, że on jest konsultantem Cyfry+ i nie jest w stanie mi pomóc, tzn nie może mi powiedzieć co nc+ jest może mi zaoferować!!! Nie powiem, żebym się nie zdziwił. I na pewno wybrałem opcję na enkowców. Pan podał mi dwa inne numery, które są przeznaczone dla klientów n-ki. Wczoraj dałem już sobie spokój, bo była prawie godzina 22. Dzisiaj rano ponownie wziąłem telefon i zacząłem dzwonić, bo zależy mi na czasie, żeby jak najszybciej przejść do nc+. I podarujcie sobie texty o tym, że jestem głupi - po prostu chcę mieć canal+sport. Mój wybór i już. Po 20 minutach odebrała pani. Od razu powiedziałem jej co chcę, żeby nie tracić czasu. Chcę platinum + multiroom z dekoderami, w tym mediabox. Pani powiedziała, że mogę dostać platinum za 99 zł i możemy załatwić sprawę. Ale ja na to, że chcę też multiroom z dekoderami. W odpowiedzi usłyszałem, że takiej możliwości nie ma dla mnie:):) Że niby dekoderów nie mają, bo niedawno wystartowali:):) Zaraz pojadę do punktu nc+ i chyba tam podpisze umowę i od razu wezmę dekodery...o ile będę mógł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Przepraszam. Myslałem ze juz migrowałeś do nc-. Dopiero po migracji zaświecą. dlatego pytam: jest gdzieś discovery SD ? ? bo nie liczyłem że mi włączą za free wersję HD ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimek Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 jasne. Po migracji mam wersje sd i hd - ramówka jest ta sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1fiesta Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Na razie jest sporo zamieszania i chaosu w numeracji kanałów. Mam nadzieję że po 5 kwietnia będzie porządek tematyczny - i również abonamentowy. - Czyli jednakowe abonamenty w pakietach. Szczęśliwych Świąt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DXmaniac Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Nawet za granicą napisali o tym co wyprawia nc+ http://www.broadbandtvnews.com/2013/03/ ... rt-for-nc/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 no patrzcie wysarczylo niecale 20000 antyfanow nc+, by zaczeli mieknac.. W sumie nie dziwota, juz tylko taka liczba zmniejsza wplyw miesiecznie o prawie milion A to tylko wierzcholek gory, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
997marek Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Czy ktoś wie ile czeka się na odsłuchanie rozmowy ? zostałem zrobiony w balona!!! i nie wiem czy słać wypowiedzenie ( podobno do 14 dni mogę wypowiedzieć umowę) czy czekać na odsłuchanie rozmowy ? nie mogę dodzwonić się do nich,sytuacja wygląda nastepująco,w piątek migrowałem z cyfry+ do nc+ chciałem wszystkie c+ w ofercie ze wzgledu na sport po utargowaniu otrzymałem propozycje pakietu ze wszystkimi canalami+ za 79zł więc byłem przekonany,że jest to pakiet platynowy natomiast dzisiaj sprawdziłem na jakim pakiecie jestem i okazuje sie ,że jest to pakiet srebny gdzie owszem są wszystkie c+ jednak tylko przez 2miesiące!!! byłem przekonany,że mam je na cały okres umowy konsultant nie mówił,że to tylko na 2miesiące ,co teraz zrobić ? ja jestem pewien,że mówiono mi o całej paczce c+ za 79zł czy wygram z nimi po odsłuchaniu rozmowy czy wysyłać wypowiedzenie ? z góry dziękuję za pomoc. cześć również zostałem oszukany 22 marca wg rozmowy migracyjnej miałem dostać Platinum + HBO za 99zł ale konsultant mnie oszukał i czekam na odpowiedź w sprawie odsłuchania nagrania i nie wiem co robić na anulowanie umowy przez tel jest podobno 10 dni a oni niby mają 14 dni na odsłuchanie jutro rano chyba do nich dzwonie że z racji umowy tym bardziej że mnie oszukano odstępuje od niej i rezygnuje w ogóle chyba mam pismo wysłać tak? aa zapomniałem dodać że konsultant oszukał mnie i miał właczyć Platinum +HBO za99zł(po negocjacjach) a okazało się właczył gold+ HBO za 109zł PS dziś dzwoniłem ale 5min posłuchałem muzyczki moze rano jutro mam wolne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/ ... ec.html#MT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 " Połączenie "n" i Cyfry+ tworzy istotną wartość dla naszych akcjonariuszy i pozwala Grupie TVN odnieść korzyści ze strategicznej współpracy z Grupą Canal+, zabezpieczając jednocześnie dystrybucję treści TVN na wiodącej platformie płatnej telewizji premium nc+ - powiedział Markus Tellenbach, Prezes Grupy TVN. - Bardzo się cieszę, że Julien Verley dołączył do Grupy TVN i zgodził się objąć stanowisko Prezesa nc+. Jego głęboka znajomość branży i doświadczenie na polskim rynku płatnej telewizji, przy wsparciu zespołu menedżerów najwyższej klasy, gwarantuje płynne przeprowadzenie połączenia obu firm – dodał." źródło: http://www.tvn24.pl/biznes-gospodarka,6 ... 91853.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 niezla oboluda i wciskane ciemnoty. zwyczajnie wdepneli w g.., smierdzi ale udaja ze to wiatr przyniosl. ojojo nawet uokik cos wkoncu zaczal przegladac na oczy, i widzi w praktkach nc+ niepokajace znaki coś czuje ze nc+ te zwykle listy z tym co zawieraja wyjda bokiem, za cwani chcieli byc. ciekawe czy ucisza "anty nc+" na tym spotkaniu co zaproponowali. bo szczerze nie bardzo wiem co oni chca niby uslyszec z jego madrosci, chyba wiedza ze spartolil praktycznie wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naskrecik Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Wczoraj po 2 telefonie z NC+ ugrałem w cenie 114 zł pakiet Platinum +, z dekoderem Turbo oraz multiroomem PREMIUM oraz bez opłaty aktywacyjnej. Dzisiaj udałem się po odbiór dekoderów do punktu i okazuje się, że koleś nie widzi w systemie, że ma wydać mi dekodery. Śmiał się, że z co drugim klientem ma ten sam problem i ma jutro sprawdzić i dać mi znać. Trochę się wkurzyłem ale poczekam. Druga sprawa, że po zalogowaniu się do ICA w aktualnie posiadaych ofertach widnieje PLATINUM NC+ PG 149zł oraz opcje dodatkowe ASIC ACCOUNT NC+ VN1.99zł, VNET BUNDLE PLATINUM NC+ VB8zł , C+ MULTIROOM NC+ OM20zł, CDEK NC+ NAJEM20zł. Czy w ICA macie też podane ceny bez uwzględnionych rabatów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cien Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Tak ceny w ICA sa bez rabatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romkasyn Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 znacie taki dowcip? Przychodzi koleś do [beep]u i krzyczy od progu: - żadna mi nie zrobi tak jak bym chciał!!!! [beep]mama oburzona pyta jegomościa: - no jak to? Jak u nas full wypas! Po francusku? We dwie? od tyłu? - nie nie! żadna mi nie zrobi tak jak bym chciał !!! - kontynuuje klient - ależ Pan nie zna jeszcze naszych wszystkich dziewczyn! jaką Pan chce? dziewicę? czarną? tajkę? - wszystko mamy! - nie!!!! żadna mi nie zrobi tak jakbym chciał!!! - proszę Pana jak żadna z dziewczyn pana nie zadowoli to JA to zrobię! - mowi w końcu [beep]mama - ŻADNA NIE ZROBI MI TAK JAKBYM CHCIAŁ!!! - a jak Pan by chciał? - ZA DARMO!!! ogarnijcie się ludzie - nikt Was nie przymusza do podpisania umów!!! (no może poza przymusową migracją - tu się zgodzę!) ale czy idziecie do piekarza i mówicie, że ma za drogi chleb? jest naziemna! jak ktoś nie lubi oglądać to jest jeszcze Polsat! Zrozumcie, że tam JEDNO WYDARZENIE kosztuje 40 zł! i to jakie!!! Gołota-Saleta!!! a tu macie MNÓSTWO wydarzen sportowych w zasadzie cała piłkę i kosza i żużel !!! no to kto ma lepszą ofertę? nie chcesz nie bierz! ale oduczcie się TYLKO krytykować! i tak jak napisałem, to skandal, że są przymusowe migracje ZWYKŁYM listem!!! ale ceny? napisał jakiś typ na satkurierze czy na "anty", że on chciałby za półdarmo i ma iluś tam fanów OMG... - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canalplusowiec Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 znacie taki dowcip? Przychodzi koleś do [beep]u i krzyczy od progu: - żadna mi nie zrobi tak jak bym chciał!!!! [beep]mama oburzona pyta jegomościa: - no jak to? Jak u nas full wypas! Po francusku? We dwie? od tyłu? - nie nie! żadna mi nie zrobi tak jak bym chciał !!! - kontynuuje klient - ależ Pan nie zna jeszcze naszych wszystkich dziewczyn! jaką Pan chce? dziewicę? czarną? tajkę? - wszystko mamy! - nie!!!! żadna mi nie zrobi tak jakbym chciał!!! - proszę Pana jak żadna z dziewczyn pana nie zadowoli to JA to zrobię! - mowi w końcu [beep]mama - ŻADNA NIE ZROBI MI TAK JAKBYM CHCIAŁ!!! - a jak Pan by chciał? - ZA DARMO!!! ogarnijcie się ludzie - nikt Was nie przymusza do podpisania umów!!! (no może poza przymusową migracją - tu się zgodzę!) ale czy idziecie do piekarza i mówicie, że ma za drogi chleb? jest naziemna! jak ktoś nie lubi oglądać to jest jeszcze Polsat! Zrozumcie, że tam JEDNO WYDARZENIE kosztuje 40 zł! i to jakie!!! Gołota-Saleta!!! a tu macie MNÓSTWO wydarzen sportowych w zasadzie cała piłkę i kosza i żużel !!! no to kto ma lepszą ofertę? nie chcesz nie bierz! ale oduczcie się TYLKO krytykować! i tak jak napisałem, to skandal, że są przymusowe migracje ZWYKŁYM listem!!! ale ceny? napisał jakiś typ na satkurierze czy na "anty", że on chciałby za półdarmo i ma iluś tam fanów OMG... - dobrze Panie konsultancie nc+ ale może zajmij sie kolejka bo dluga az pod drzwi...hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszncplus Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Witam,do dnia dzisiejszego bylem pelen krytyki do Nc+ i sam pewnie wpisałbym szereg postów jak zostaje zrobiony w konia i zbywany,tak zresztą zrobiłem na kilku innych tematach. Po rozmowach z konsultantami zamieściłem nawet 2 reklamacje.Ale od początku,jestem abonentem N i Cyfry+ w obu płace najwyższe pakiety.Dnia 24-03 zmigrowałem do Nc+ przedłużając umowę z N dostałem pakiet All Inclusive za 179zł i tak mniej płace niż dotychczas za obie platformy. Pakiet włączono mi po niespełna godzinie i zaczęły się schody. Wysłałem wypowiedzenie do Cyfry+ dostali je dwa dni temu i okazało sie ze umowa będzie rozwiązana z końcem kwietnia mimo że napisałem że zmigrowałem do Nc+ z N i przysługuje mi prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy z końcem miesiąca w którym dotarło pismo,konsultant mnie zlekceważył i powiedział ze to niemożliwe więc złożyłem skarge.Następnie chciałem dokupić multiroom do tego pakietu All Inclusive i inny konsultant stwierdził że nie moge niczego dokupić do mojego pakietu BZDURA TOTALNA i zgłosiłem kolejną skargę.Dziś rano postanowiłem po raz ostatni zadzwonić i potwierdzić te wszystkie BZDURY.Odebrała konsultantka która już na wstępie była zdziwiona i oto co się stało, pani bo zapoznaniu sie z wypowiedzeniem umowy zmieniła koniec jej na koniec marca i udostępniła mi multiroom który właśnie sobie podłaczyłem( multiroom 0zł przez cały okres umowy tylko zapłaciłem aktywacje ).A więc wniosek jest jeden jest konsultant i konsultant niestety większość nie ma pojęcia co sprzedaje i co może i żródło krytyki wynika z niekompetencji konsultantów.Żałuje że z tą panią nie udało mi sie od razu połaczyć tylko musiałem przejść drogę przez mękę.życzę Wam kompetentnych ludzi z drugiej strony słuchawki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 To co sie dzieje to jeden wielki chaos zafundowali nam rozrywkę na wysokim poziomie teraz powinna powstać konkurencyjna platforma z dobrymi pakietami, cenami i było by po nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonzi Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 mariuszncplus O to jesteś jednym z tych mitycznych abonentów najwyższych pakietów 2 firm co to "skorzystali" na połączeniu. Możesz mi powiedziec czym się kierowałeś przy takim wyborze zamiast multiroom u jednego ? Ad rem. IMHO konsultant z C+ prawidłowo zarejestrował umowę. Zauwaz że do tej pory nie dostałeś formalnie nic z C+ co by umożliwiało Ci wypowiedzenie umowy w takim trybie. Mając 2 pakiety u różnych dostawców nie negocjowałeś od razu przedłużenia umowy z MR ????????????? .... Od zawsze wiadomo że negocjuje się od razu albo później płaci. Konsultant robi to co mu każą przełożeni. Jeżeli mają bałagan w procedurach migracyjnych, niską elastycznośc w ofertach to jest to wyłącznie wina ich przełożonych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Witam,do dnia dzisiejszego bylem pelen krytyki do Nc+ i sam pewnie wpisałbym szereg postów jak zostaje zrobiony w konia i zbywany,tak zresztą zrobiłem na kilku innych tematach. Po rozmowach z konsultantami zamieściłem nawet 2 reklamacje.Ale od początku,jestem abonentem N i Cyfry+ w obu płace najwyższe pakiety.Dnia 24-03 zmigrowałem do Nc+ przedłużając umowę z N dostałem pakiet All Inclusive za 179zł i tak mniej płace niż dotychczas za obie platformy. Pakiet włączono mi po niespełna godzinie i zaczęły się schody. Wysłałem wypowiedzenie do Cyfry+ dostali je dwa dni temu i okazało sie ze umowa będzie rozwiązana z końcem kwietnia mimo że napisałem że zmigrowałem do Nc+ z N i przysługuje mi prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy z końcem miesiąca w którym dotarło pismo,konsultant mnie zlekceważył i powiedział ze to niemożliwe więc złożyłem skarge.Następnie chciałem dokupić multiroom do tego pakietu All Inclusive i inny konsultant stwierdził że nie moge niczego dokupić do mojego pakietu BZDURA TOTALNA i zgłosiłem kolejną skargę.Dziś rano postanowiłem po raz ostatni zadzwonić i potwierdzić te wszystkie BZDURY.Odebrała konsultantka która już na wstępie była zdziwiona i oto co się stało, pani bo zapoznaniu sie z wypowiedzeniem umowy zmieniła koniec jej na koniec marca i udostępniła mi multiroom który właśnie sobie podłaczyłem( multiroom 0zł przez cały okres umowy tylko zapłaciłem aktywacje ).A więc wniosek jest jeden jest konsultant i konsultant niestety większość nie ma pojęcia co sprzedaje i co może i żródło krytyki wynika z niekompetencji konsultantów.Żałuje że z tą panią nie udało mi sie od razu połaczyć tylko musiałem przejść drogę przez mękę.życzę Wam kompetentnych ludzi z drugiej strony słuchawki Do kogo masz pretensje do setek nowych nie przeszkolonych prawidłowo konsultantów, przeciez wyraźnie jest napisane na reklamie nc+" NOWA DEFINICJA ROZRYWKI" - właśnie tobie ja zafundowano w pierwszej kolejnosci. PS. Co do Multiroomu to jest standardowym elementem pakietu All Incllusive na 1 odbiornik, tak jak HBo, Cinemax, ncGo, Filmbox, VOD+ czy Noc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marioking Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 @mariuszncplus tak zadowlonych jak ty moze byc tylko 100k, a raczej mniej bo przeciez nie wszsyscy jechali na fulla w obu i czesciej to w cyfrze byl c+stari i wpt z npremium w n, co sumarycznie stawialo rachunek na poziomie niecalej 100. Wiec jak dobrze podtarguja platinium moga tez byc zadowoleni. Tylko jakby nie bylo sumarycznie to powinno byc pewne w takiej sytuacji, bo wkoncu nie mamy dwoch koryt do zapelenia dla obu wlodarzy, tylko jdno!! Osobiscie dla mnie to niedopuszczalne, zeby za mniej chciec wiecej, bo wylecailo troche kanalow, i z jakiej racji mam placic wiecej??? Ni mowiac ze zupelnie nie uwzgldnili zapotrzebowania tego ze jedni wola tylko sport a drudzy tylko film, tu tez z jakiej paki mam sponsrowac sport gdy mnie interesuje tylko film, albo na odwrot?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maci0s Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Czy ktoś wie ile czeka się na odsłuchanie rozmowy ? zostałem zrobiony w balona!!! i nie wiem czy słać wypowiedzenie ( podobno do 14 dni mogę wypowiedzieć umowę) czy czekać na odsłuchanie rozmowy ? nie mogę dodzwonić się do nich,sytuacja wygląda nastepująco,w piątek migrowałem z cyfry+ do nc+ chciałem wszystkie c+ w ofercie ze wzgledu na sport po utargowaniu otrzymałem propozycje pakietu ze wszystkimi canalami+ za 79zł więc byłem przekonany,że jest to pakiet platynowy natomiast dzisiaj sprawdziłem na jakim pakiecie jestem i okazuje sie ,że jest to pakiet srebny gdzie owszem są wszystkie c+ jednak tylko przez 2miesiące!!! byłem przekonany,że mam je na cały okres umowy konsultant nie mówił,że to tylko na 2miesiące ,co teraz zrobić ? ja jestem pewien,że mówiono mi o całej paczce c+ za 79zł czy wygram z nimi po odsłuchaniu rozmowy czy wysyłać wypowiedzenie ? z góry dziękuję za pomoc. cześć również zostałem oszukany 22 marca wg rozmowy migracyjnej miałem dostać Platinum + HBO za 99zł ale konsultant mnie oszukał i czekam na odpowiedź w sprawie odsłuchania nagrania i nie wiem co robić na anulowanie umowy przez tel jest podobno 10 dni a oni niby mają 14 dni na odsłuchanie jutro rano chyba do nich dzwonie że z racji umowy tym bardziej że mnie oszukano odstępuje od niej i rezygnuje w ogóle chyba mam pismo wysłać tak? aa zapomniałem dodać że konsultant oszukał mnie i miał właczyć Platinum +HBO za99zł(po negocjacjach) a okazało się właczył gold+ HBO za 109zł PS dziś dzwoniłem ale 5min posłuchałem muzyczki moze rano jutro mam wolne Ja wypowiedziałem umowe i czekam na odsłuchanie rozmowy,jeżeli potwierdzi się ,że obiecano mi całą paczke c+ na cały okres umowy to wypowiedzenie wycofam a jeżeli nie otrzymam całej paczki c+ to wtedy wypowiedzenia nie wycofuję.Zrób tak jak ja bo mogą specjalnie zwlekać z odłuchaniem rozmowy i nie zdązysz wypowiedzieć umowy.Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.