Skocz do zawartości

Narzekamy na platformę CANAL+


marioking
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wprawdzie jest to mój pierwszy wpis na tym forum, ale śledzę go już od dobrych kilku tygodni. Do zarejestrowania się i napisania kliku słów w tym temacie zmusiło mnie podejście nc+ do ludzi.

Nie wiem czy to ja tylko mam takiego pecha czy to jest standard.

Zaznaczam, że w związku z tym, że pomimo wysokich cen - chcę być abonentem nc+, głównie ze względu na żużel (extraliga i grand prix). Wczoraj wieczorem przez prawie 2 godziny próbowałem dodzwonić się na różne numery telefonów. W końcu ponownie wybrałem numer 801 044 944 i wybrałem opcję dla enkowców. Po ponad 30 minutach udało mi się połączyć z konsultantem, ale jak podałem mu numer umowy, to stwierdził, że on jest konsultantem Cyfry+ i nie jest w stanie mi pomóc, tzn nie może mi powiedzieć co nc+ jest może mi zaoferować!!! Nie powiem, żebym się nie zdziwił. I na pewno wybrałem opcję na enkowców. Pan podał mi dwa inne numery, które są przeznaczone dla klientów n-ki. Wczoraj dałem już sobie spokój, bo była prawie godzina 22.

Dzisiaj rano ponownie wziąłem telefon i zacząłem dzwonić, bo zależy mi na czasie, żeby jak najszybciej przejść do nc+. I podarujcie sobie texty o tym, że jestem głupi - po prostu chcę mieć canal+sport. Mój wybór i już. Po 20 minutach odebrała pani. Od razu powiedziałem jej co chcę, żeby nie tracić czasu. Chcę platinum + multiroom z dekoderami, w tym mediabox. Pani powiedziała, że mogę dostać platinum za 99 zł i możemy załatwić sprawę. Ale ja na to, że chcę też multiroom z dekoderami. W odpowiedzi usłyszałem, że takiej możliwości nie ma dla mnie:):):) Że niby dekoderów nie mają, bo niedawno wystartowali:):):)

Zaraz pojadę do punktu nc+ i chyba tam podpisze umowę i od razu wezmę dekodery...o ile będę mógł;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam. Myslałem ze juz migrowałeś do nc-. Dopiero po migracji zaświecą.

 

 

dlatego pytam: jest gdzieś discovery SD ? ?

bo nie liczyłem że mi włączą za free wersję HD ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie ile czeka się na odsłuchanie rozmowy ? zostałem zrobiony w balona!!! i nie wiem czy słać wypowiedzenie ( podobno do 14 dni mogę wypowiedzieć umowę) czy czekać na odsłuchanie rozmowy ? nie mogę dodzwonić się do nich,sytuacja wygląda nastepująco,w piątek migrowałem z cyfry+ do nc+ chciałem wszystkie c+ w ofercie ze wzgledu na sport po utargowaniu otrzymałem propozycje pakietu ze wszystkimi canalami+ za 79zł więc byłem przekonany,że jest to pakiet platynowy natomiast dzisiaj sprawdziłem na jakim pakiecie jestem i okazuje sie ,że jest to pakiet srebny gdzie owszem są wszystkie c+ jednak tylko przez 2miesiące!!! byłem przekonany,że mam je na cały okres umowy konsultant nie mówił,że to tylko na 2miesiące ,co teraz zrobić ? ja jestem pewien,że mówiono mi o całej paczce c+ za 79zł czy wygram z nimi po odsłuchaniu rozmowy czy wysyłać wypowiedzenie ? z góry dziękuję za pomoc.

cześć również zostałem oszukany 22 marca wg rozmowy migracyjnej miałem dostać Platinum + HBO za 99zł ale konsultant mnie oszukał i czekam na odpowiedź w sprawie odsłuchania nagrania i nie wiem co robić

na anulowanie umowy przez tel jest podobno 10 dni a oni niby mają 14 dni na odsłuchanie jutro rano chyba do nich dzwonie że z racji umowy tym bardziej że mnie oszukano odstępuje od niej i rezygnuje w ogóle chyba mam pismo wysłać tak?

aa zapomniałem dodać że konsultant oszukał mnie i miał właczyć Platinum +HBO za99zł(po negocjacjach) a okazało się właczył gold+ HBO za 109zł

PS dziś dzwoniłem ale 5min posłuchałem muzyczki moze rano jutro mam wolne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" Połączenie "n" i Cyfry+ tworzy istotną wartość dla naszych akcjonariuszy i pozwala Grupie TVN odnieść korzyści ze strategicznej współpracy z Grupą Canal+, zabezpieczając jednocześnie dystrybucję treści TVN na wiodącej platformie płatnej telewizji premium nc+ - powiedział Markus Tellenbach, Prezes Grupy TVN.

 

- Bardzo się cieszę, że Julien Verley dołączył do Grupy TVN i zgodził się objąć stanowisko Prezesa nc+. Jego głęboka znajomość branży i doświadczenie na polskim rynku płatnej telewizji, przy wsparciu zespołu menedżerów najwyższej klasy, gwarantuje płynne przeprowadzenie połączenia obu firm – dodał."

 

źródło: http://www.tvn24.pl/biznes-gospodarka,6 ... 91853.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niezla oboluda i wciskane ciemnoty. zwyczajnie wdepneli w g.., smierdzi ale udaja ze to wiatr przyniosl.

 

ojojo nawet uokik cos wkoncu zaczal przegladac na oczy, i widzi w praktkach nc+ niepokajace znaki :) coś czuje ze nc+ te zwykle listy z tym co zawieraja wyjda bokiem, za cwani chcieli byc. ciekawe czy ucisza "anty nc+" na tym spotkaniu co zaproponowali. bo szczerze nie bardzo wiem co oni chca niby uslyszec z jego madrosci, chyba wiedza ze spartolil praktycznie wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj po 2 telefonie z NC+ ugrałem w cenie 114 zł pakiet Platinum +, z dekoderem Turbo oraz multiroomem PREMIUM oraz bez opłaty aktywacyjnej. Dzisiaj udałem się po odbiór dekoderów do punktu i okazuje się, że koleś nie widzi w systemie, że ma wydać mi dekodery. Śmiał się, że z co drugim klientem ma ten sam problem i ma jutro sprawdzić i dać mi znać. Trochę się wkurzyłem ale poczekam.

Druga sprawa, że po zalogowaniu się do ICA w aktualnie posiadaych ofertach widnieje PLATINUM NC+ PG 149zł oraz opcje dodatkowe ASIC ACCOUNT NC+ VN1.99zł,

VNET BUNDLE PLATINUM NC+ VB8zł , C+ MULTIROOM NC+ OM20zł, CDEK NC+ NAJEM20zł.

Czy w ICA macie też podane ceny bez uwzględnionych rabatów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znacie taki dowcip?

Przychodzi koleś do [beep]u i krzyczy od progu:

- żadna mi nie zrobi tak jak bym chciał!!!!

[beep]mama oburzona pyta jegomościa:

- no jak to? Jak u nas full wypas! Po francusku? We dwie? od tyłu?

- nie nie! żadna mi nie zrobi tak jak bym chciał !!! - kontynuuje klient

- ależ Pan nie zna jeszcze naszych wszystkich dziewczyn! jaką Pan chce? dziewicę? czarną? tajkę? - wszystko mamy!

- nie!!!! żadna mi nie zrobi tak jakbym chciał!!!

- proszę Pana jak żadna z dziewczyn pana nie zadowoli to JA to zrobię! - mowi w końcu [beep]mama

- ŻADNA NIE ZROBI MI TAK JAKBYM CHCIAŁ!!!

- a jak Pan by chciał?

- ZA DARMO!!!

:)

 

ogarnijcie się ludzie - nikt Was nie przymusza do podpisania umów!!! (no może poza przymusową migracją - tu się zgodzę!)

ale czy idziecie do piekarza i mówicie, że ma za drogi chleb?

jest naziemna! jak ktoś nie lubi oglądać to jest jeszcze Polsat! Zrozumcie, że tam JEDNO WYDARZENIE kosztuje 40 zł! i to jakie!!! Gołota-Saleta!!! a tu macie MNÓSTWO wydarzen sportowych w zasadzie cała piłkę i kosza i żużel !!! no to kto ma lepszą ofertę? nie chcesz nie bierz! ale oduczcie się TYLKO krytykować! i tak jak napisałem, to skandal, że są przymusowe migracje ZWYKŁYM listem!!! ale ceny? napisał jakiś typ na satkurierze czy na "anty", że on chciałby za półdarmo i ma iluś tam fanów OMG...

-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znacie taki dowcip?

Przychodzi koleś do [beep]u i krzyczy od progu:

- żadna mi nie zrobi tak jak bym chciał!!!!

[beep]mama oburzona pyta jegomościa:

- no jak to? Jak u nas full wypas! Po francusku? We dwie? od tyłu?

- nie nie! żadna mi nie zrobi tak jak bym chciał !!! - kontynuuje klient

- ależ Pan nie zna jeszcze naszych wszystkich dziewczyn! jaką Pan chce? dziewicę? czarną? tajkę? - wszystko mamy!

- nie!!!! żadna mi nie zrobi tak jakbym chciał!!!

- proszę Pana jak żadna z dziewczyn pana nie zadowoli to JA to zrobię! - mowi w końcu [beep]mama

- ŻADNA NIE ZROBI MI TAK JAKBYM CHCIAŁ!!!

- a jak Pan by chciał?

- ZA DARMO!!!

:)

 

ogarnijcie się ludzie - nikt Was nie przymusza do podpisania umów!!! (no może poza przymusową migracją - tu się zgodzę!)

ale czy idziecie do piekarza i mówicie, że ma za drogi chleb?

jest naziemna! jak ktoś nie lubi oglądać to jest jeszcze Polsat! Zrozumcie, że tam JEDNO WYDARZENIE kosztuje 40 zł! i to jakie!!! Gołota-Saleta!!! a tu macie MNÓSTWO wydarzen sportowych w zasadzie cała piłkę i kosza i żużel !!! no to kto ma lepszą ofertę? nie chcesz nie bierz! ale oduczcie się TYLKO krytykować! i tak jak napisałem, to skandal, że są przymusowe migracje ZWYKŁYM listem!!! ale ceny? napisał jakiś typ na satkurierze czy na "anty", że on chciałby za półdarmo i ma iluś tam fanów OMG...

-

dobrze Panie konsultancie nc+ ale może zajmij sie kolejka bo dluga az pod drzwi...hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,do dnia dzisiejszego bylem pelen krytyki do Nc+ i sam pewnie wpisałbym szereg postów jak zostaje zrobiony w konia i zbywany,tak zresztą zrobiłem na kilku innych tematach. Po rozmowach z konsultantami zamieściłem nawet 2 reklamacje.Ale od początku,jestem abonentem N i Cyfry+ w obu płace najwyższe pakiety.Dnia 24-03 zmigrowałem do Nc+ przedłużając umowę z N dostałem pakiet All Inclusive za 179zł i tak mniej płace niż dotychczas za obie platformy. Pakiet włączono mi po niespełna godzinie i zaczęły się schody. Wysłałem wypowiedzenie do Cyfry+ dostali je dwa dni temu i okazało sie ze umowa będzie rozwiązana z końcem kwietnia mimo że napisałem że zmigrowałem do Nc+ z N i przysługuje mi prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy z końcem miesiąca w którym dotarło pismo,konsultant mnie zlekceważył i powiedział ze to niemożliwe więc złożyłem skarge.Następnie chciałem dokupić multiroom do tego pakietu All Inclusive i inny konsultant stwierdził że nie moge niczego dokupić do mojego pakietu BZDURA TOTALNA i zgłosiłem kolejną skargę.Dziś rano postanowiłem po raz ostatni zadzwonić i potwierdzić te wszystkie BZDURY.Odebrała konsultantka która już na wstępie była zdziwiona i oto co się stało, pani bo zapoznaniu sie z wypowiedzeniem umowy zmieniła koniec jej na koniec marca i udostępniła mi multiroom który właśnie sobie podłaczyłem( multiroom 0zł przez cały okres umowy tylko zapłaciłem aktywacje ).A więc wniosek jest jeden jest konsultant i konsultant niestety większość nie ma pojęcia co sprzedaje i co może i żródło krytyki wynika z niekompetencji konsultantów.Żałuje że z tą panią nie udało mi sie od razu połaczyć tylko musiałem przejść drogę przez mękę.życzę Wam kompetentnych ludzi z drugiej strony słuchawki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mariuszncplus O to jesteś jednym z tych mitycznych abonentów najwyższych pakietów 2 firm co to "skorzystali" na połączeniu. Możesz mi powiedziec czym się kierowałeś przy takim wyborze zamiast multiroom u jednego ?

 

Ad rem. IMHO konsultant z C+ prawidłowo zarejestrował umowę. Zauwaz że do tej pory nie dostałeś formalnie nic z C+ co by umożliwiało Ci wypowiedzenie umowy w takim trybie. Mając 2 pakiety u różnych dostawców nie negocjowałeś od razu przedłużenia umowy z MR ????????????? .... Od zawsze wiadomo że negocjuje się od razu albo później płaci.

 

Konsultant robi to co mu każą przełożeni. Jeżeli mają bałagan w procedurach migracyjnych, niską elastycznośc w ofertach to jest to wyłącznie wina ich przełożonych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,do dnia dzisiejszego bylem pelen krytyki do Nc+ i sam pewnie wpisałbym szereg postów jak zostaje zrobiony w konia i zbywany,tak zresztą zrobiłem na kilku innych tematach. Po rozmowach z konsultantami zamieściłem nawet 2 reklamacje.Ale od początku,jestem abonentem N i Cyfry+ w obu płace najwyższe pakiety.Dnia 24-03 zmigrowałem do Nc+ przedłużając umowę z N dostałem pakiet All Inclusive za 179zł i tak mniej płace niż dotychczas za obie platformy. Pakiet włączono mi po niespełna godzinie i zaczęły się schody. Wysłałem wypowiedzenie do Cyfry+ dostali je dwa dni temu i okazało sie ze umowa będzie rozwiązana z końcem kwietnia mimo że napisałem że zmigrowałem do Nc+ z N i przysługuje mi prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy z końcem miesiąca w którym dotarło pismo,konsultant mnie zlekceważył i powiedział ze to niemożliwe więc złożyłem skarge.Następnie chciałem dokupić multiroom do tego pakietu All Inclusive i inny konsultant stwierdził że nie moge niczego dokupić do mojego pakietu BZDURA TOTALNA i zgłosiłem kolejną skargę.Dziś rano postanowiłem po raz ostatni zadzwonić i potwierdzić te wszystkie BZDURY.Odebrała konsultantka która już na wstępie była zdziwiona i oto co się stało, pani bo zapoznaniu sie z wypowiedzeniem umowy zmieniła koniec jej na koniec marca i udostępniła mi multiroom który właśnie sobie podłaczyłem( multiroom 0zł przez cały okres umowy tylko zapłaciłem aktywacje ).A więc wniosek jest jeden jest konsultant i konsultant niestety większość nie ma pojęcia co sprzedaje i co może i żródło krytyki wynika z niekompetencji konsultantów.Żałuje że z tą panią nie udało mi sie od razu połaczyć tylko musiałem przejść drogę przez mękę.życzę Wam kompetentnych ludzi z drugiej strony słuchawki

Do kogo masz pretensje do setek nowych nie przeszkolonych prawidłowo konsultantów, przeciez wyraźnie jest napisane na reklamie nc+" NOWA DEFINICJA ROZRYWKI" - właśnie tobie ja zafundowano w pierwszej kolejnosci.

 

PS. Co do Multiroomu to jest standardowym elementem pakietu All Incllusive na 1 odbiornik, tak jak HBo, Cinemax, ncGo, Filmbox, VOD+ czy Noc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mariuszncplus tak zadowlonych jak ty moze byc tylko 100k, a raczej mniej bo przeciez nie wszsyscy jechali na fulla w obu i czesciej to w cyfrze byl c+stari i wpt z npremium w n, co sumarycznie stawialo rachunek na poziomie niecalej 100. Wiec jak dobrze podtarguja platinium moga tez byc zadowoleni. Tylko jakby nie bylo sumarycznie to powinno byc pewne w takiej sytuacji, bo wkoncu nie mamy dwoch koryt do zapelenia dla obu wlodarzy, tylko jdno!!

 

Osobiscie dla mnie to niedopuszczalne, zeby za mniej chciec wiecej, bo wylecailo troche kanalow, i z jakiej racji mam placic wiecej??? Ni mowiac ze zupelnie nie uwzgldnili zapotrzebowania tego ze jedni wola tylko sport a drudzy tylko film, tu tez z jakiej paki mam sponsrowac sport gdy mnie interesuje tylko film, albo na odwrot??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie ile czeka się na odsłuchanie rozmowy ? zostałem zrobiony w balona!!! i nie wiem czy słać wypowiedzenie ( podobno do 14 dni mogę wypowiedzieć umowę) czy czekać na odsłuchanie rozmowy ? nie mogę dodzwonić się do nich,sytuacja wygląda nastepująco,w piątek migrowałem z cyfry+ do nc+ chciałem wszystkie c+ w ofercie ze wzgledu na sport po utargowaniu otrzymałem propozycje pakietu ze wszystkimi canalami+ za 79zł więc byłem przekonany,że jest to pakiet platynowy natomiast dzisiaj sprawdziłem na jakim pakiecie jestem i okazuje sie ,że jest to pakiet srebny gdzie owszem są wszystkie c+ jednak tylko przez 2miesiące!!! byłem przekonany,że mam je na cały okres umowy konsultant nie mówił,że to tylko na 2miesiące ,co teraz zrobić ? ja jestem pewien,że mówiono mi o całej paczce c+ za 79zł czy wygram z nimi po odsłuchaniu rozmowy czy wysyłać wypowiedzenie ? z góry dziękuję za pomoc.

cześć również zostałem oszukany 22 marca wg rozmowy migracyjnej miałem dostać Platinum + HBO za 99zł ale konsultant mnie oszukał i czekam na odpowiedź w sprawie odsłuchania nagrania i nie wiem co robić

na anulowanie umowy przez tel jest podobno 10 dni a oni niby mają 14 dni na odsłuchanie jutro rano chyba do nich dzwonie że z racji umowy tym bardziej że mnie oszukano odstępuje od niej i rezygnuje w ogóle chyba mam pismo wysłać tak?

aa zapomniałem dodać że konsultant oszukał mnie i miał właczyć Platinum +HBO za99zł(po negocjacjach) a okazało się właczył gold+ HBO za 109zł

PS dziś dzwoniłem ale 5min posłuchałem muzyczki moze rano jutro mam wolne

 

Ja wypowiedziałem umowe i czekam na odsłuchanie rozmowy,jeżeli potwierdzi się ,że obiecano mi całą paczke c+ na cały okres umowy to wypowiedzenie wycofam a jeżeli nie otrzymam całej paczki c+ to wtedy wypowiedzenia nie wycofuję.Zrób tak jak ja bo mogą specjalnie zwlekać z odłuchaniem rozmowy i nie zdązysz wypowiedzieć umowy.Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...