SweetTV Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ale szkoda że w CP nie ma nSport bo bym się zastanowił a mi najbardziej właśnie na nSport zależy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpoesp Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Ten słaby Canal+ Family bije na głowe cieniutki Cinemax... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SweetTV Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Miła pani odpowiedziała mi na chacie działu sprzedaży na pytanie ''Czy dodatki dodawane do zamowien online są również dodawane do zamówień telefonicznych?( nc+go , c+ film)'' ''Tak oczywiście'' Czyli mogę wziąść ofertę dla abonentów innych tv :HBO za darmo , nc+go i c+film na 2 miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seiba Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Od wczoraj mam pakiet Comfort+ i o dziwo...(?)...dostępny BBC Knowledge w HD. Możecie mi podpowiedzieć czy ten kanał mi zniknie za jakiś czas? Być może to jest jakiś błąd odczytu aktywacji i u mnie się to pojawiło... Bo to całkiem fajny gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SweetTV Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Ile kosztuje netVOD+ i co w nim jest. Ok już wiem można ten post usunąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SweetTV Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 http://ncplus.pl/oferta/promocje-przerwa-techniczna No widzę że robią coś nowego trzymam kciuki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik49 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Czy to normalneże po 5dniach od podpisania umowy nie mogę się zalogować? I czy mogę już zlecić żeby bank robił przelewy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Dzisiaj dzwoniłem do nc-plus bo zamierzam nabyć pakiet platinum. Mam teraz kablówkę w domu ale jakość jest do kitu i rezygnuje. Zaproponował mi ofertę taką jak każdy z ulicy może nabyć - 99 zł za platinium. Powiedział że to i tak promocja i nie może więcej mi obniżyć. Czy próbować dzwonić do innego konsultanta ? Zależy mi kanałach sportowych - canal plus zwłaszcza dlatego muszę nabyć najwyższy pakiet. Czy jest możliwość wzięcia inaczej może czegoś nie wiem bo zaczynam dopiero przygodę z NC plus. Powiedział też że jeżeli złoże zamówienie przez internet to 3 dni będą mi sprawdzać w krd a potem jeszcze dostawa i tydzień potrwa a jak on zadzwoni i zamówię to od razu się dowiem czy przejdzie umowa ? Prawdę mówił czy chce prowizję dla siebie zwinąć ? Będę dzwonił w piątek wieczorem bo chce nabyć na początku sierpnia, tylko nie mam dyktafonu w telefonie i chciałbym sobie nagrać rozmowę - jak mogę inaczej ? Może mi nic dodatkowego nie włączy i będę płacił 99 zł plus 5 zł za mediaboxa bo tyle naczytałem się na tym forum że potem nie włączają tego co w umowie i jest problem. Przez telefon też jest umowa na 12 miesięcy bo nie chce w sklepach bo jest na 18 miesięcy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SweetTV Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Meniu, nowi abonenci nie mogą negocjować warunków. Mam pytanie przez co najlepiej zamówić nc+? Przez telefon , internet czy APS? Gdzie dostanę najwięcej bonusów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 dla migrujących powinni też dawać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Dzisiaj dzwoniłem do nc-plus bo zamierzam nabyć pakiet platinum. Mam teraz kablówkę w domu ale jakość jest do kitu i rezygnuje. Zaproponował mi ofertę taką jak każdy z ulicy może nabyć - 99 zł za platinium. Powiedział że to i tak promocja i nie może więcej mi obniżyć. Czy próbować dzwonić do innego konsultanta ? Zależy mi kanałach sportowych - canal plus zwłaszcza dlatego muszę nabyć najwyższy pakiet. Czy jest możliwość wzięcia inaczej może czegoś nie wiem bo zaczynam dopiero przygodę z NC plus. Powiedział też że jeżeli złoże zamówienie przez internet to 3 dni będą mi sprawdzać w krd a potem jeszcze dostawa i tydzień potrwa a jak on zadzwoni i zamówię to od razu się dowiem czy przejdzie umowa ? Prawdę mówił czy chce prowizję dla siebie zwinąć ? Będę dzwonił w piątek wieczorem bo chce nabyć na początku sierpnia, tylko nie mam dyktafonu w telefonie i chciałbym sobie nagrać rozmowę - jak mogę inaczej ? Może mi nic dodatkowego nie włączy i będę płacił 99 zł plus 5 zł za mediaboxa bo tyle naczytałem się na tym forum że potem nie włączają tego co w umowie i jest problem. Przez telefon też jest umowa na 12 miesięcy bo nie chce w sklepach bo jest na 18 miesięcy ? Pod tym numerem telefonu możesz uzyskać więcej jako nowy klient (22) 310 45 15 np. pakiet Universe+ za 59 zł i do tego paczka 3 kanałów HBO bezpłatnie na 6 miesięcy potem wyłączasz jak nie chcesz płacić, umowa na 12 miesięcy lub Canal+ Platinum + paczka 3x HBO za 99 zł w umowie na 12 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 witam ja bym chciał wynegocjować canal + platinum + hbo + multiroom za ile moge to dostać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Ile można tłumaczyć, że nowi nic nie mogą negocjować Oferty w APS i na infolinii trochę się różnią ale są stałe i nic nie wytargujesz.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramiros15 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Witam. Rozważam przejście do nc+ i zakup pakietu Platinum z pełną paczką C+. Mógłbym prosić o informację na poniższe tematy: - czy oferta ze strony nc+ a ta dostępna w APS bardzo się różnią od siebie? - mniej więcej jak długo trwa aktywacja usługi po dostarczeniu umowy i sprzętu przez kuriera? - ogólnie jak lepiej podpisać umowę - w APS czy zamawiając przez neta. Orientuje się na razie w temacie zanim zdecyduje się na zakup dlatego byłbym wdzięczny za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Oferta dla nowych jest zawsze taka sama. Zamawiasz przez neta, kurier przyjeżdża za około 2 dni z dekoderem i umową, którą mu podpisujesz. Jak wszystko podłączysz to maksymalnie po kilku godzinach wszystko już powinno działać. Uprawnienia spływają przeważnie po kilkunastu minutach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastianp17 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 mam zamiar podpisać umowę na pakiet za 59zł i mam pytanie jaki do tego pakietu mogę wybrać dekoder ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Witam czy to prawda, że dla przechodzących z CP jest taka opcja canal platinium i hba na 12 miesięcy za 99 zł?? Można do tego wziąć multiroom?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkowic Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Nie prawda, Canal+ Silver i HBO na 12 miesięcy za 79zł w przypadku platinum tylko to co na stronie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastianp17 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Dziś byłem w salonie nc+ i dostałem propozycje UMOWA NA 18 MIESIĘCY PAKIET CANAL+ PLATINUM 59ZŁ 3MIESIĄCE PÓŹNIEJ MOGĘ WYBRAĆ PAKIET LUB ZREZYGNOWAĆ Z UMOWY DEKODER BOX+ HD 49ZŁ MEDIABOX+ 99ZŁ + 5ZŁ M-C UMOWA NA 12 MIESIĘCY PAKIET UNIVERSE + 59ZŁ M-C DEKODER BOX+ HD 0ZŁ TURBOBOX+ 49ZŁ + 5ZŁ M-C MEDIABOX+ 49ZŁ + 10ZŁ M-C MULITROOM PREMIUM 49ZŁ + 20ZŁ M-C Mam pytanie czy takie oferty istnieją na prawdę czy salon chce mnie oszukać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paawel Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Dziś widziałem taką ofertę w punkcie nc+: - Platinum Try & Buy 3 miesiące platinum za 59, potem zostajesz i płacisz 99 lub rezygnujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Chyba nie możesz zrezygnować z umowy, tylko samego dodatku C+ Platinum i zostajesz do końca umowy z pakietem Universe+ za 59 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastianp17 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 ale do pakietu Universe+ za 59 zł jest dostępny dekoder turbobox+ za 49zł + 5zl m-c ? bo na stronie nc+ nie mam takiego już dekoder ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skarżyski Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Odnośnie tej promocji dla nowych klientów mam pytanie. Chodzi o to co pisało parę osób niżej. Pakiet za 59 zł z canalami plus przez pierwsze trzy miesiące. Tzw. pakiet platinium try & buy. Podczas przedstawienia mi oferty pracownik nc+ na zadane pytanie czy mogę po tych promocyjnych 3 miesiącach zrezygnować całkowicie z usług nc+ odpowiedział że tak. Zadałem też pytanie czy będę mógł zrezygnować całkowicie z nc+, nie tylko z dodatku canal plus. Odpowiedział że mogę zrezygnować całkowicie nie ponosząc żadnych kosztów. Po przyjeździe kuriera zadzwoniłem znowu na infolinie zadając to samo pytanie i dostałem taką samą odpowiedź od innego praqcownika. I teraz moje pytanie. Czy zostałem celowo wprowadzony w błąd? Zapisałem dokładnie sobie godziny rozmów i nazwiska konsultantów z infolinii. Czy jeśli się okaże że wprowadzili mnie w błąd mam szanse na uznanie reklamacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Sprawdziłem i rzeczywiście można zrezygnować w 3 miesiącu z umowy: Abonent ma możliwość rezygnacji z Umowy bez ponoszenia kar pod warunkiem wysłania pisemnego wypowiedzenia na 14 dni przed upływem 3 pełnych miesięcy obowiązywania Umowy (liczone od miesiąca następującego po miesiącu, w którym Umowa została podpisana). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skarżyski Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Bardzo dziękuje za szybką odpowiedź. A mam jeszcze jedno pytanie. Czy według was jeśli zlecę takie wypowiedzenie to będzie możliwość dostania oferty jak dla klientów przedłużających umowę? I czy takie wypowiedzenie można złożyć w dużych miastach w tych centrach nc+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.