Jump to content
caesar

Oferty - dla nowych abonentów Platformy CANAL+

Recommended Posts

witam migrowałem jakiś czas temu jak się zalogować do ica nc+? bo mogę tylko do ica cyfry+ a tam nic nie ma ciekawego a przeciesz już migrowałem miesiąc temu?>

 

Skoro masz numer umowy z Cyfry+ to się logujesz na takich zasadach co wcześniej i tam są wszystkie informacje zawarte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dobra myśl :brawo: , ale ja bym poszedł jeszcze dalej, bo niby dlaczego jako nowy, mam płacić więcej od migrującego? :/ Universe z pakietem wszystkich Canal+ za 69 zł biorę zaraz. :lol2:

O to chodzi,że klient migrujący ma tańszą,korzystniejszą ofertę,bo z jakiej racji nowy klient ma mieć tak samo lub lepiej jak dotychczasowy klient?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O to chodzi,że klient migrujący ma tańszą,korzystniejszą ofertę,bo z jakiej racji nowy klient ma mieć tak samo lub lepiej jak dotychczasowy klient?

 

Nikt nie oczekuje by nowy klient miał lepiej niż stary tylko by byli traktowani na tych samych zasadach. Powtarzam raz jeszcze - każdy kto ma komórki wie że przechodząc do innej sieci mamy super promocje o wiele lepsze niż aktualni abonenci. W CP lub kablówkach nęci się nowych klientów dodatkowymi bonusami o których starzy abonenci nie maja co marzyć

 

p.s. Rozmawiałem z działem sprzedaży na czacie na stronie NC+ (Pani Orzeł). Pani klasycznie proponowała mi Silvera +HBO za 79zł. Wspomniałem o ofercie dla migrujących Comfort+ 6x C+ za 79zł. Pani znikneła na 3 min by po powrocie stwierdzić, że to są oferty dla ich starych klientów, a cena 79zł za Silvera+ HBO to i tak nisko bo promocyjne i dodała że dostanę większe promocje gdy za rok będę przedłużał umowę. Chciałem sprawdzić do jakiego stopnia są elastyczni wiec zaproponowałem że wezmę Golda +Hbo za 79zł. Pani twardo nie odpuszczała. Zapodałem ostateczna propozycje Gold już bez HBO za 79zl - Pani Orzeł już się nie odezwała. No i to tyle na temat elastyczności NC+ :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooler86, a dlaczego my jako nowi klienci za ten sam produkt mielibyśmy płacić 50-60% i więcej???

Do tej pory w większości przypadków było tak, że zabiegało się przede wszystkim o nowego klienta (operatorzy telekomunikacyjni, satelitarni czy kablowi). To właśnie najlepsze i najciekawsze oferty trafiały na rynek i tyczyły się nowych klientów. Rozumiem, że tutaj mamy do czynienia ze specyficzną sytuacją, gdzie po tak dużym buncie dotychczasowych klientów, NC+ musiało zadbać przede wszystkim o to by jak najwięcej osób nie uciekło do CP lub NTC, ale wierzę, że jak sprawa migracji dobiegnie końca zajmą się nowymi klientami.

Nie wyobrażam więc sobie dysproporcji za ten sam produkt rzędu 60%, ale przede wszystkim mam nadzieję, że będzie można dokupić cały pakiet 6C+ do każdego pakietu w cenie powiedzmy 30-40 zł, albowiem takie są ceny tego pakietu w promocjach w sieciach kablowych. A do tej pory było tak, że ta cena multipakietu C+ była porównywalna do tych, które były w sieciach kablowych. Dlatego mam nadzieję np. na cenę pakietu UNIVERSE z 6C+ do 89 zł + multiroom w cenie, bądź za 5/10 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pierwsze na naszym rynku od paru lat jest zastój więc nowych klientów już jest mało, kto był chętny to już dawno się zdecydował, po drugie jest sezon ogorkowy na telewizję. Aktualnie nc+ musi zatrzymać wielką fale rezygnacji, dużo moich znajomych w szczególności ci co mają Nke chcą rezygnować, bo zabrali kanały, które niedawno dodali, teraz kanałów jest w porównaniu do CP mało, a chcą żeby im płacić więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooler86, a dlaczego my jako nowi klienci za ten sam produkt mielibyśmy płacić 50-60% i więcej???

Do tej pory w większości przypadków było tak, że zabiegało się przede wszystkim o nowego klienta (operatorzy telekomunikacyjni, satelitarni czy kablowi). To właśnie najlepsze i najciekawsze oferty trafiały na rynek i tyczyły się nowych klientów. Rozumiem, że tutaj mamy do czynienia ze specyficzną sytuacją, gdzie po tak dużym buncie dotychczasowych klientów, NC+ musiało zadbać przede wszystkim o to by jak najwięcej osób nie uciekło do CP lub NTC, ale wierzę, że jak sprawa migracji dobiegnie końca zajmą się nowymi klientami.

Nie wyobrażam więc sobie dysproporcji za ten sam produkt rzędu 60%, ale przede wszystkim mam nadzieję, że będzie można dokupić cały pakiet 6C+ do każdego pakietu w cenie powiedzmy 30-40 zł, albowiem takie są ceny tego pakietu w promocjach w sieciach kablowych. A do tej pory było tak, że ta cena multipakietu C+ była porównywalna do tych, które były w sieciach kablowych. Dlatego mam nadzieję np. na cenę pakietu UNIVERSE z 6C+ do 89 zł + multiroom w cenie, bądź za 5/10 zł.

bo nowych abonentów jest mniej niż stałych i chyba dla tego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem, że zaglądają tu pracownicy APS-ów ciekawy jestem jak sprzedaje się nc+ wśród nowych klientów?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@4pepik każdy jest tego ciekaw, ale nikt z nich oficjalnie nic nie powie, bo nie mogą. Mimo całego bajzlu z fuzją nie życzę nc+ źle, bo gdyby Solorz poczuł się za silny, to w perspektywie nie wyniknie z tego dla klientów nic dobrego. Mogę podać tylko jakiś szacunkowy przykład z Górnego Śląska i to z miasta liczącego ok. 70-80 tys. mieszkańców . Z tego co mówi mi kumpela (pracuje w hipermarkecie, oko w oko z dwoma stoiskami nc+ oraz punktem CP) , to w ciągu dnia do Solorza przychodzi po kilkadziesiąt osób, a do nc+ po kilka-kilkanaście. A przed fuzją było według niej po równo. Potwierdza mi to również poważny gość pracujący w punkcie CP w Katowicach. Od kwietnia mają na swoim stoisku żniwa. Większość nowych umów podpisał z byłymi n-kowiczami i abonentami Cyfry. Mówi, że jest ich bardzo dużo i powoli nie wyrabiają ze sprzętem, bo ludzie przyzwyczajeni do lepszych tunerów z n-ki trochę wybrzydzają na sprzęt CP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam do was pytanie jeśli dzisiaj wyślę zamówienie przez internet to od kiedy będzie mi się liczyła umowa? Od dnia wysłania zamówienia czy kiedy dostanę umowę do podpisu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam do was pytanie jeśli dzisiaj wyślę zamówienie przez internet to od kiedy będzie mi się liczyła umowa? Od dnia wysłania zamówienia czy kiedy dostanę umowę do podpisu?

a to ciekawe????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem w którym temecie o to zapytać, a więc pisze tu.

Moja sytuacja wygląda tak, że wychodzi mi umowa w CP, więc mam zamiar wziąć nc+, przyznam, że zależy mi na 6 kanałach C+ i do tego ten Universe, nie zależy mi na filmboxach i hbo, da rade wyciągnąć jakąś zniżke przez telefon czy dla nowych klientów nie da rady?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla nowych tylko takie ceny jak są podane w cenniku. Zniżki tylko przy przedłużaniu/wypowiedzeniu umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

teoretycznie na stronie nc+ jest coś takiego: jesteś abonentem innej telewizji? zadzwoń i dowiedz się jakie mamy dla ciebie promocje itd ale nikt nie pisał do tej pory jak wyglądają te oferty

Share this post


Link to post
Share on other sites

był wątek o ofercie dla abonentów innych tv, ale już go chyba nie ma. Ta oferta to silver +hbo za 79 zł. Wg rzecznika można niby do każdego pakietu pełną paczkę canal+, ale na infolinii twierdzą inaczej. Generalnie oferta dla nowych abo to jest jakiś żart. Ok 100 % drożej niż dla migrujących.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja również przechodzę do NC+ po zakończeniu umowy z CP. Z ciekawości zadzwoniłem na infolinię czy coś mi zaproponują jako nowy klient. Jako, że jestem zainteresowany pakietem Universe+ za 59zł, poinformowałem o tym Pana z infolinii. On "dorzucił" mi na 12msc. pakiet HBO. Jednak jeszcze się nie zdecydowałem na to, gdyż j/w mam umowę z CP jeszcze przez 2msc.

 

Tak więc wydaje mi się, że śmiało można dzwonić na infolinię, "a nóż widelec" się coś wywalczy... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakiet Universe za 59 zł/m-c to absolutny standard, a że krucho u nich z nowymi klientami to dorzucają gratisy. Ciekawe dlaczego tylko dorzucają kanały konkurencji a nie swoje własne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stronie internetowej pod ofertą podany numer telefonu pod który można zadzwonić i dowiedzieć się o ofercie dla klientów innych platform. Czy ktoś z was już tam dzwonił? Czy ktoś może wie jakie są tam przygotowane promocje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

Promocja dla klientów innych platform nie zmieniła się od miesiąca:

 

Pakiet Canal+ Silver + HBO na cały okres umowy za 79 zł (umowa na 12 miesięcy)

 

Oferta dostępna w każdym punkcie nc+ za okazaniem rachunku innego operatora

 

8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oferta skierowana raczej dla byłych lub aktualnych abonentów cp

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cyfra.tv dzięki, myślałam że są różne oferty :)

zauważyłam żew tym pakiecie są kanały family 1 i 2 na cały okres trwania umowy. Może jest tutaj ktoś kto jak ja lubi kosza i wie czy na tych kanałach są mecze NBA ? (nie znalazłam zbytnio tematu gdzie bym mogła zadać do pytanie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...