Jump to content

Oferty - dla nowych abonentów Platformy CANAL+


Recommended Posts

Miła pani odpowiedziała mi na chacie działu sprzedaży na pytanie ''Czy dodatki dodawane do zamowien online są również dodawane do zamówień telefonicznych?( nc+go , c+ film)''

''Tak oczywiście''

 

Czyli mogę wziąść ofertę dla abonentów innych tv :HBO za darmo , nc+go i c+film na 2 miesiące :brawo:

Link to post
Share on other sites

Od wczoraj mam pakiet Comfort+ i o dziwo...(?)...dostępny BBC Knowledge w HD. Możecie mi podpowiedzieć czy ten kanał mi zniknie za jakiś czas? Być może to jest jakiś błąd odczytu aktywacji i u mnie się to pojawiło... :)

 

Bo to całkiem fajny gratis :D

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj dzwoniłem do nc-plus bo zamierzam nabyć pakiet platinum. Mam teraz kablówkę w domu ale jakość jest do kitu i rezygnuje. Zaproponował mi ofertę taką jak każdy z ulicy może nabyć - 99 zł za platinium. Powiedział że to i tak promocja i nie może więcej mi obniżyć. Czy próbować dzwonić do innego konsultanta ? Zależy mi kanałach sportowych - canal plus zwłaszcza dlatego muszę nabyć najwyższy pakiet. Czy jest możliwość wzięcia inaczej może czegoś nie wiem bo zaczynam dopiero przygodę z NC plus. Powiedział też że jeżeli złoże zamówienie przez internet to 3 dni będą mi sprawdzać w krd a potem jeszcze dostawa i tydzień potrwa a jak on zadzwoni i zamówię to od razu się dowiem czy przejdzie umowa ? Prawdę mówił czy chce prowizję dla siebie zwinąć ? Będę dzwonił w piątek wieczorem bo chce nabyć na początku sierpnia, tylko nie mam dyktafonu w telefonie i chciałbym sobie nagrać rozmowę - jak mogę inaczej ? Może mi nic dodatkowego nie włączy i będę płacił 99 zł plus 5 zł za mediaboxa bo tyle naczytałem się na tym forum że potem nie włączają tego co w umowie i jest problem. Przez telefon też jest umowa na 12 miesięcy bo nie chce w sklepach bo jest na 18 miesięcy ?

Link to post
Share on other sites
Dzisiaj dzwoniłem do nc-plus bo zamierzam nabyć pakiet platinum. Mam teraz kablówkę w domu ale jakość jest do kitu i rezygnuje. Zaproponował mi ofertę taką jak każdy z ulicy może nabyć - 99 zł za platinium. Powiedział że to i tak promocja i nie może więcej mi obniżyć. Czy próbować dzwonić do innego konsultanta ? Zależy mi kanałach sportowych - canal plus zwłaszcza dlatego muszę nabyć najwyższy pakiet. Czy jest możliwość wzięcia inaczej może czegoś nie wiem bo zaczynam dopiero przygodę z NC plus. Powiedział też że jeżeli złoże zamówienie przez internet to 3 dni będą mi sprawdzać w krd a potem jeszcze dostawa i tydzień potrwa a jak on zadzwoni i zamówię to od razu się dowiem czy przejdzie umowa ? Prawdę mówił czy chce prowizję dla siebie zwinąć ? Będę dzwonił w piątek wieczorem bo chce nabyć na początku sierpnia, tylko nie mam dyktafonu w telefonie i chciałbym sobie nagrać rozmowę - jak mogę inaczej ? Może mi nic dodatkowego nie włączy i będę płacił 99 zł plus 5 zł za mediaboxa bo tyle naczytałem się na tym forum że potem nie włączają tego co w umowie i jest problem. Przez telefon też jest umowa na 12 miesięcy bo nie chce w sklepach bo jest na 18 miesięcy ?

Pod tym numerem telefonu możesz uzyskać więcej jako nowy klient (22) 310 45 15 np. pakiet Universe+ za 59 zł i do tego paczka 3 kanałów HBO bezpłatnie na 6 miesięcy potem wyłączasz jak nie chcesz płacić, umowa na 12 miesięcy lub Canal+ Platinum + paczka 3x HBO za 99 zł w umowie na 12 miesięcy.

Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

Ile można tłumaczyć, że nowi nic nie mogą negocjować :-( Oferty w APS i na infolinii trochę się różnią ale są stałe i nic nie wytargujesz....

Link to post
Share on other sites

Witam.

Rozważam przejście do nc+ i zakup pakietu Platinum z pełną paczką C+. Mógłbym prosić o informację na poniższe tematy:

- czy oferta ze strony nc+ a ta dostępna w APS bardzo się różnią od siebie?

- mniej więcej jak długo trwa aktywacja usługi po dostarczeniu umowy i sprzętu przez kuriera?

- ogólnie jak lepiej podpisać umowę - w APS czy zamawiając przez neta.

Orientuje się na razie w temacie zanim zdecyduje się na zakup dlatego byłbym wdzięczny za info :)

Link to post
Share on other sites

Oferta dla nowych jest zawsze taka sama. Zamawiasz przez neta, kurier przyjeżdża za około 2 dni z dekoderem i umową, którą mu podpisujesz. Jak wszystko podłączysz to maksymalnie po kilku godzinach wszystko już powinno działać. Uprawnienia spływają przeważnie po kilkunastu minutach.

Link to post
Share on other sites

Dziś byłem w salonie nc+ i dostałem propozycje

 

UMOWA NA 18 MIESIĘCY

PAKIET CANAL+ PLATINUM 59ZŁ 3MIESIĄCE PÓŹNIEJ MOGĘ WYBRAĆ PAKIET LUB ZREZYGNOWAĆ Z UMOWY

DEKODER BOX+ HD 49ZŁ MEDIABOX+ 99ZŁ + 5ZŁ M-C

 

UMOWA NA 12 MIESIĘCY

PAKIET UNIVERSE + 59ZŁ M-C

DEKODER BOX+ HD 0ZŁ TURBOBOX+ 49ZŁ + 5ZŁ M-C MEDIABOX+ 49ZŁ + 10ZŁ M-C

MULITROOM PREMIUM 49ZŁ + 20ZŁ M-C

 

Mam pytanie czy takie oferty istnieją na prawdę czy salon chce mnie oszukać ?

Link to post
Share on other sites

Odnośnie tej promocji dla nowych klientów mam pytanie. Chodzi o to co pisało parę osób niżej. Pakiet za 59 zł z canalami plus przez pierwsze trzy miesiące. Tzw. pakiet platinium try & buy. Podczas przedstawienia mi oferty pracownik nc+ na zadane pytanie czy mogę po tych promocyjnych 3 miesiącach zrezygnować całkowicie z usług nc+ odpowiedział że tak. Zadałem też pytanie czy będę mógł zrezygnować całkowicie z nc+, nie tylko z dodatku canal plus. Odpowiedział że mogę zrezygnować całkowicie nie ponosząc żadnych kosztów. Po przyjeździe kuriera zadzwoniłem znowu na infolinie zadając to samo pytanie i dostałem taką samą odpowiedź od innego praqcownika.

I teraz moje pytanie. Czy zostałem celowo wprowadzony w błąd? Zapisałem dokładnie sobie godziny rozmów i nazwiska konsultantów z infolinii. Czy jeśli się okaże że wprowadzili mnie w błąd mam szanse na uznanie reklamacji?

Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

Sprawdziłem i rzeczywiście można zrezygnować w 3 miesiącu z umowy:

 

Abonent ma możliwość rezygnacji z Umowy bez ponoszenia kar pod warunkiem wysłania pisemnego wypowiedzenia na 14 dni przed upływem 3 pełnych miesięcy obowiązywania Umowy (liczone od miesiąca następującego po miesiącu, w którym Umowa została podpisana).

Link to post
Share on other sites

Bardzo dziękuje za szybką odpowiedź. A mam jeszcze jedno pytanie. Czy według was jeśli zlecę takie wypowiedzenie to będzie możliwość dostania oferty jak dla klientów przedłużających umowę? I czy takie wypowiedzenie można złożyć w dużych miastach w tych centrach nc+?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...