destiny123 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Patrząc na wczorajsze mecze Lotto ekstraklasy można powiedzieć, że lepiej pod względem jakości prezentował się ten na C+ Sport. Tyle, że nie jestem pewien czy to wina Netii czy po prostu Eurosportu 2. Ciekawe jak jutro będzie wyglądał mecz o 18 na Canal+. Stawiam, że będzie to samo co na finale LM, czyli kulawa płynność? Obym się mylił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartc1 Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Pytanie czy oferta 100 mbit + TV za 59,9 na 24 mies., 1 miesiąc za 2zł jest ok? Dopłata do multiroom 15 zł. Mam w Netii internet po Aster HFC i działa ok, transfery 100/10 mbit. Możesz podać link do oferty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceliszpak Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Ostatecznie skończyło się na: internet 100MB 24,9 telewizja 35 multiroom 5 zł czyli całość 64,9. Pierwszy miesiąc z aktywacjami ok 9 zł. Giganagrywarka cena standardowa 15 zł i można ją włączać i wyłączać jak się chce. To jest oferta od konsultanta z infolinii dla klientów Netii , nie ma jej na papierze. Rozmawiałem z 3 w ciągu kilku dni i dopiero ten ostatni dał mi takie ceny. Czekam na sprzęt, napiszę jak będzie już wszystko załatwione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceliszpak Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Pytanie czy macie, jak wrażenia i jak długo czekaliście na aktywację Giganagrywarki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Kurde czy u was też tak tragicznie wyglądają kanały Eleven ? Płynność na tych kanałach to nieporozumienie . Netia wie jak poprawić płynność kanałów a nadal to olewają. .. tego właśnie nie rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adnage Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 (edytowane) Przecież o tym trąbię już od dłuższego czasu. A odpowiedź Netii to nagły brak możliwości technicznych do odbioru telewizji w moim mieszkaniu. Edytowane 30 Lipca 2016 przez adnage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 (edytowane) Możliwe że właśnie tak netia pozbywa się niewygodnych klientów . Zamiast rozwiązać problem z tv wolą rozwiązywać umowę z klientem Edytowane 30 Lipca 2016 przez SeBoLaS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceliszpak Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Na satelicie te kanały nie są rewelacyjnej jakości w porównaniu np do C+ Sport i Eurosport ale przynajmniej smużenia nie widziałem. Netia pewnie psuje już i tak kiepskie parametry i jest jak jest. Na szczęście inne HD są OK, przynajmniej filmowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Netia dostaje Eleveny jak większość kablówek światłowodem, więc trzeba być arcymistrzem, żeby to zepsuć. Tak to jest, jak zamiast kablówki, bierzecie coś, co ją udaje (poza byłym Aster), a później narzekacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Co oni wyrabiają? Przecież oglądałem cały poprzedni sezon i kanał Eleven działał ładnie i płynnie cały czas. Dziś włączyłem i niestety szarpie, brak płynności. To samo na głównym C+. Przecież było już dobrze to dlaczego psują? Z taką płynnością oglądanie meczu to męka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adnage Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 (edytowane) Jak masz jeszcze umowę na czas określony, to proponuję zażądać rozwiązania jej bez żadnych kosztów. Jestem ciekawy, co na to odpowiedzą. Telewizja jest niezgodna z umową. Chyba że w umowie jest napisane, że po jakimś czasie część kanałów będzie miała notoryczny spadek płynności. Ja niestety tego nie mogę zrobić, bo mam już umowę na czas nieokreślony. Teraz czeka mnie przejście przez biurokratyczny cyrk, żeby dostać zgodę na talerz i serdecznie podziękować Netii za tak świetną telewizję. Netia dostaje Eleveny jak większość kablówek światłowodem, więc trzeba być arcymistrzem, żeby to zepsuć. Tak to jest, jak zamiast kablówki, bierzecie coś, co ją udaje (poza byłym Aster), a później narzekacie. Netia leci sobie w kulki i coś sp*******a z płynnością na części kanałów. To nie ma nic wspólnego z ogólną średnią jakością obrazu, to jest wyraźny problem, którego nie było. Na satelicie te kanały nie są rewelacyjnej jakości w porównaniu np do C+ Sport i Eurosport ale przynajmniej smużenia nie widziałem. Netia pewnie psuje już i tak kiepskie parametry i jest jak jest. Na szczęście inne HD są OK, przynajmniej filmowe. Nie, filmowe nie są ok. Cinemaksy czy Canal+ (to tylko przykład) są niepłynne (przynajmniej 2 tygodnie temu, bo teraz nie ma mnie w domu). No ale nie ma co oczekiwać, że zwykły użytkownik to zauważy, a Netia coś z tym zrobi, skoro technik Netii, któremu pokazałem zacinający się Eleven, na którym leciał mecz piłki nożnej, spojrzał na mnie jak na [beep]a i stwierdził, że według niego wszystko jest OK. Czyli to ja jestem nienormalny. Edytowane 31 Lipca 2016 przez adnage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturek85 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) No, u mnie na Eleven jakość jest już OK. Teraz czekam na poprawę w Canal+ i Canal+ Sport 2. Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez Barti Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Rzeczywiście, jakość kanałów Eleven poprawiona, ale tak, jak pisze @arturek85, kanały premium, czyli Canal+ nadal do poprawki. Dziwne, bo ludzie płacą po 40 zł za pakiet, a mają kanały słabej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceliszpak Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) U mnie na HFC nie ma problemów z obrazem przynajmniej na kanałach filmowych bo kopanej nie oglądam. Pewnie sporo zależy od łącza i jak tv radzi sobie z przeplotem. Mam jeszcze pytanie czy cena za HBO z Hbo go 25 zł jest przy włączeniu w każdym momencie umowy? Bo w warunkach jakie dostałem jest coś o 6 mies. od początku umowy? Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez marceliszpak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grande Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Na kanałach filmowych itp głównie sceny statyczne, więc bardzo ciężko wyłapać brak płynności. Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez grande Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adnage Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Jak brak płynności widzę nawet na filmach. Właśnie wróciłem do domu, zobaczę zaraz, jak to u mnie teraz wygląda. EIDT - faktycznie Eleven tym razem działa dobrze. Natomiast przełączyłem na kanały Canal+ i od razu widać brak płynności. Na reszcie nawet nie chce mi się sprawdzać, bo i tak już widać, że problemu nie naprawili. Szkoda gadać w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
destiny123 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Canal+ Sport 2 widzę że poprawili, nie wiem jak z głownym C+ i innymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceliszpak Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 @Adnage A jaki masz rodzaj łącza i jaki rodzaj tv? Znalazłem wypowiedź, że wiele tv nie radzi sobie z przeplotem sygnału Netii i wiele osób ma problem z tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adnage Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) @Adnage A jaki masz rodzaj łącza i jaki rodzaj tv? Znalazłem wypowiedź, że wiele tv nie radzi sobie z przeplotem sygnału Netii i wiele osób ma problem z tym. Łącze ADSL, realne 15 megabitów. Telewizor LG 42LF652V. Mam go od niedawna. Ale patrzyłem też na moim poprzednim LG 37LH5000 i też ten sam problem. Jeszcze dwa miesiące temu wszystko śmigało. Najbardziej ciekawi mnie, że część kanałów działa dobrze, część nie. Więc jak to może być problem po mojej stronie? Poza tym umówmy się - ponad rok nie było ŻADNYCH problemów tego typu. A jeśli faktycznie jakimś cudem Netia nie lubi się z moim telewizorem, to jest to problem Netii, nie mój. Mój telewizor to jeden z najpopularniejszych modeli w kraju. Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez adnage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceliszpak Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 A sprawdzałeś czy podczas oglądania tv nie spada prędkość sieci? Może "wąskim" gardłem jest prędkość łącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adnage Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Nie, prędkość jest w porządku. Kanały HD zabierają do 10 megabitów, jest spory zapas. Poza tym gdyby telewizja nie dostawała wystarczającej prędkości internetu, to obraz by się np. wieszał kompletnie albo przełączał się na gorszą jakość. A nic takiego nie ma miejsca, po prostu jest regularna niepłynność, coś jak za mała liczba klatek na sekundę. Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez adnage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceliszpak Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 A sprawdzałeś ustawienie 720p czy jest różnica pomiędzy 1080i? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adnage Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Sprawdzałem, nie ma żadnej różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturek85 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Glowny canal plus do poprawy z jakością ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyriusz Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam. Czy jest tu ktoś z Poznania i mógłby się wypowiedzieć na temat działania usług Netii w naszym mieście? Jestem zainteresowany internetem+tel.stacjonarny+tv. U mnie na osiedlu możliwości techniczne są do max 50 mb/s (centrale mam bardzo blisko, na oko max 700 m) ale technik mówił że nie ma kart czy tam portów vdsl wolnych na centrali więc narazie tylko będzie max 20mb. Czy na tym pójdzie tv + multiroom? Technik z Netii zapewniał mnie że tak ale jakoś im nie wierzę. Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez wezyriusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.