Linz Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Dziękuję, ale na czym ta zmiana opłaty polega? Trzeba iść do APS? Nie ma z tym żadnego problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Wszystko masz opisane: https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonentów-cp/page-216#entry1262132 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) Zauważyłem, że Cyfrowy Polsat zmienił coś w umowach, jeśli chodzi o pakiet kanałów Eleven. W poprzedniej umowie z sierpnia 2016 roku miałem pakiet Eleven wyszczególniony jako część pakietu Premium Max. W obecnej umowie, zawartej tydzień temu, pakiet Eleven wyszczególniony jest dopiero w promocyjnych warunkach umowy: - dostęp do pakietu Eleven Sports HD do dnia 31.03.2020 z możliwością przedłużenia Czy teraz tak to standardowo wygląda, jeśli posiada się pakiet Premium Max? Edytowane 18 Maja 2017 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robek90 Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Mam umowę od roku i czy mogę np. zrezygnować z pakietu i przejść na mniejszy lub czy można wypowiedzieć umowę na 1.5 roku przed wygaśnięciem bez ponoszenia kosztów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietrek1 Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Przedłużyłem umowę na Premium Max i Eleven nie wchodzi w skład oferty Premium Max tylko jako opcje promocyjne do 2020 roku. Też tak macie? Poprzednio wchodził w skład pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 U mnie jest bez żadnej promocji,ale czym ty się martwisz masz zamiar na tej umowie dojechać 2020 roku:?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roratoga Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 czy mogę w trakcie trwania umowy zrezygnować z multiroom w cp ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerzyR Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Może ktoś wie jaka jest kara przy zerwaniu umowy z CP. Został mi rok. Czy CP zgadza się na cesję umowy pomiędzy osobami fizycznymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 "Kara umowna" = Ulga przyznana abonentowi (podana jest na pierwszej stronie umowy) / Ilość miesięcy, na które zawarta została umowa * Ilość miesięcy pozostających do końca okresu podstawowego po rozwiązaniu umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerzyR Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 (edytowane) tylko nie mogę znaleźć umowy.... dlatego chciałem zobaczyć jaki to rząd wielkości. Edytowane 2 Czerwca 2017 przez JerzyR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 No to zostaje Ci telefon do CP, kontakt przez ICOK lub email z zapytaniem. Kwota "ulgi" uzależnione jest są od pakietów, długości okresu promocyjnego, czasu trwania umowy i sprzętu udostępnionego tą umową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3k1993 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 tylko nie mogę znaleźć umowy.... dlatego chciałem zobaczyć jaki to rząd wielkości. Od 1 września zostanie usunięty kanał Uniwersal Channel. Jeżeli ten kanał był gwarantowany w Twojej umowie to wtedy będziesz mógł wypowiedzieć ją bez płacenia kar umownych. Tylko jak nie możesz znaleźć umowy to nie będzie Ci tak łatwo dowiedzieć się czy kanał jest gwarantowany w Twoim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerzyR Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 (edytowane) Od 1 września zostanie usunięty kanał Uniwersal Channel. Jeżeli ten kanał był gwarantowany w Twojej umowie to wtedy będziesz mógł wypowiedzieć ją bez płacenia kar umownych. Tylko jak nie możesz znaleźć umowy to nie będzie Ci tak łatwo dowiedzieć się czy kanał jest gwarantowany w Twoim przypadku. umowę pewnie znajdę, ale wymaga to poświęcenia kilku godz. Chciałem rozwiązać umowę przed wejściem w życie planowanych przepisów o abon. TV Edytowane 2 Czerwca 2017 przez JerzyR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3k1993 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 (edytowane) A pamiętasz kiedy zawierałeś umowę? Edytowane 2 Czerwca 2017 przez damian3k1993 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerzyR Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 (edytowane) OK. 1,5 ROKU TEMU - PAKIET PREMIUM 90ZL Edytowane 2 Czerwca 2017 przez swojadroga Wyłącz CAPS LOOK! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 No to kara może oscylować w okolicach 600-750zł. Mniej więcej. Dokładnie się dowiesz na infolinii CP. Konsultant Ci od razu poda tę kwotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofes Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Witam, może tu uzyskam jakieś informacje na temat licencji na odtwarzanie Polsatu Sport w lokalu gastronomicznym? Z góry przepraszam jeśli to niewłaściwy temat:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Z tego co ja kojarzę, to w tej chwili nie ma ofert na publiczne odtwarzanie, ale zapytaj bezpośrednio w CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1982misiek Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Chciałbym upoważnić członka rodziny do zarządzania moją umową. Pytanie, czy w punktach CP są gotowe druki, czy takie upoważnienie trzeba napisać samemu?Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Czy w soboty DUK działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2017 Działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spamer Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Chciałbym upoważnić członka rodziny do zarządzania moją umową. Pytanie, czy w punktach CP są gotowe druki, czy takie upoważnienie trzeba napisać samemu? Z góry dziękuję. Tak, w punktach CP są gotowe formularze do pełnomocnictwa, możesz również sam takie upoważnienie napisać, ważne, żeby był własnoręczny podpis. Tu masz link to przydatnych informacji: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/warto-wiedziec.cp#strefa-abonenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 (edytowane) A tak się zastanawiam, czy zmiana pakietu w ramach elastyczności i chęć przedłużenia umowy w tym samym okresie rozliczeniowym ma wpływ na oferty?Kiedyś słyszałem w APS, że zmiana pakietu powoduje możliwość przedłużenia umowy dopiero jak zacznie się kolejny okres rozliczeniowy.Może ktoś był w takiej sytuacji? Edytowane 5 Lipca 2017 przez Barti Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.