qler85 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Za dekoder dalem 50zl, umowa chyba na rok. Na dluzej musialbym dac za dekoder 100zl. Tyle pamietam. Nie wiem wiec czy ten zlom jest moj czy wynajety tylko ? Umowa jeszcze potrwa kilka miesiecy, czyli jak w tym moim przypadku bedzie ? Zostanie czy nie zostanie przedluzona (oraz czy dekoder na wlasnosc/wynajecie ma znaczenie odnosnie tego automatycznego przedluzenia ?). Automatyczne przedluzenie jest na tych samych warunkach czy np moga liczyc normalna cene za abonament rodzinny bez promocji 14,9zl ? Sorry za brak znaczkow PL, pisalem z kom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 W umowie masz informacje czy wynajęty czy na własność (cena nie ma tutaj znaczenia). Bez względu na status sprzętu umowy ulegają automatycznemu przedłużeniu na następny rok przy milczeniu abonenta. O formie rezygnacji masz tutaj: viewtopic.php?f=7&t=238&start=3285#p950689 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 W odniesieniu do nieprzyjemnej sytuacji bezpodstawnego anulowania mojego wypowiedzenia przez konsultanta, o której to pisałem parę postów wcześniej, dostałem mailową odpowiedź na moją reklamację, iż "umowa rozwiązała się z dniem 26 kwietnia 2014r. z powodu wycofania Sundance Channel i Cinemax". Zostawiam sobie zapisaną wiadomość mailową na wypadek dalszych nieprzewidzianych atrakcji. Nawet nie zająknęli się w odpowiedzi o błędnym anulowaniu wypowiedzenia przez konsultanta, ani zwykłego słowa- przepraszam. No cóż... Bywa.... Wczoraj zamówiłem nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuu Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 @swojadroga mam kilka pytań. Tak jak pisałem w innym dziale, dzisiaj kurier dostarczył mi dekoder matkę HD 6000. Podpisałem protokół przekazania sprzętu i nic więcej, nie było w kartonie umowy. Dołączony został tylko taki ogólny cennik i regulamin. Zadzwoniłem na infolinie, i mają to sprawdzić. Potraktowali to jako reklamację, mają czas na odpowiedź w ciągu 30 dniu. Mam pytanie, jak to będzie z tym okresem darmowym ? Jeśli umowy nie podpisałem. Jak też to będzie z t a umową, nie wiem co tam jest zapisane. Co możecie mi doradzić w takiej sytuacji. Spokojnie czekać ??? Z góry dziękuję za odp. Pozdrawiam Czy w takim razie jeśli zaistniała tak sytuacja mogę jeszcze negocjować warunki umowy ??? np. dokonać jakiejś zmiany ??? czy prosić o jakąś rekompensatę, bonifikatę ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Ogólnie umowy zawierane przez telefon są wiążące i nie wymagają podpisów. Operator ma tylko obowiązek dostarczyć abonentowi potwierdzenie zmiany warunków umowy wraz z warunkami nowej umowy. Czekaj na odpowiedź CP w Twojej konkretnej sprawie, bo nie wiem jak miało być w Twoim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polistek Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 5 czerwca kończy mi się wypowiedzenie umowy,zdam dekoder,kartę i pilota.Jaki jest okres karencji abym mógł jako NOWY klientt podpisać NOWĄ umowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Nie ma okresu karencji. Jest limit umów. Jako nowy klient możesz zawrzeć do 3 umów, dla stałych (z dobrą oceną płatniczą) abonentów limit jest podniesiony do 5 umów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 To po piątej umowie karnie przeniosą mnie do NC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Doprecyzuję. Nowy klient może zawrzeć do 3 niezależnych umów (równoległych, nie muszą być zawarte jednego dnia), stały do 5 takich umów. Abonent może np. w APS złożyć wniosek o podniesienie limitu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 A tzn. że jednocześnie mogę mieć 5 umów, uffff ulżyło mi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Doprecyzuję. Nowy klient może zawrzeć do 3 niezależnych umów (równoległych, nie muszą być zawarte jednego dnia), stały do 5 takich umów. Abonent może np. w APS złożyć wniosek o podniesienie limitu. Aktualnie w Cyfrowym Polsacie mam zarejestrowane umowy: 1. Darmowy HD - 4, (czas nieokreślony), 2. Mini HD - 4, (czas określony), 3. Familijny HD - 1, (czas określony), Nic nie pisałem do CP w sprawie zwiększenia limitu o którym pierwszy raz słyszę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Umknął mi inny "nius", który wielu chyba ucieszy tutaj piszących. Od miesiąca można składać wypowiedzenia umów w APS-ach. @Burito - zgodnie z tradycją zweryfikuj moje info pod adresem: kontakt@cyfrowypolsat.pl PS. Nie spotkałeś się z limitem, bo masz 5 umów (pakiety płatne). Wniosek do odpowiedniego działu składa pracownik APS-u lub konsultant TCOK w Twoim imieniu, aby móc z Tobą podpisać umowę ponad ustalony limit. Pisałem o tym w 2011r. tutaj: viewtopic.php?f=7&t=1298&p=559199&hilit=limit+um%C3%B3w&sid=5428bed5edba5bed5c4247a9479c11c6#p559199 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Umknął mi inny "nius", który wielu chyba ucieszy tutaj piszących. Od miesiąca można składać wypowiedzenia umów w APS-ach. Zawsze to do przodu o koszt wysyłki poleconym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Przepraszam za szowinizm ...i modlić się, żeby blondi pracująca w APS wszystko dobrze wstukała w system i poskanowała dokumenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 U mnie pracuje w APSie "ruda"-więc na pewno da radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Przepraszam za szowinizm ...i modlić się, żeby blondi pracująca w APS wszystko dobrze wstukała w system i poskanowała dokumenty To już sprawa Cyfrowego Polsatu ja tylko wymagam podpis "otrzymałem/am dnia" lub "wpłynęło dnia", a gdzie to wklepią czy tez nie to mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Ale nerw i czas na poświęcony na wyjaśnienie sprawy nie z Twojej winy już będzie tylko Twój Niestety zauważam, że idzie tendencja forowania niemyślących pracowników w APS-ach (kiepska to pociecha, ale nie jest to tylko przypadłość CP). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 To tak jak u mnie w jednym APS-ie uzależniają wymianę uszkodzonego dekodera na konkretny model od przedłużenia umowy. Jak nie chcesz przedłużyć to oferują Mini HD2000, twierdząc, że HD3000, HD5000 lub HD6000 są dla tych wyżej wymienionych...jawne wymuszenie. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 U mnie pracuje w APSie "ruda"-więc na pewno da radę Hmm... radę da, ale... czy nie wpisze fałszywych powodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinmj Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Witam , mam problem. Wypowiedziałem umowę w związku z wycofaniem kanałów HBO, Sundance. Po tygodniu zadzwoniono do mnie z BUK i zaakceptowałem nową umowę z mooltroom. Niestety nie byłem w stanie odebrać dekodera z powodu nagłego kilkumiesięcznego wyjazdu za granicę, dekoder został odesłany do CP. Czy w takim razie : 1. Nowa umowa mnie nie obowiązuje ? 2. Stara umowa kończy ważność w najbliższym okresie rozliczeniowym? 3. Wypowiedzenie jest anulowane i kontynuowana jest stara umowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frank_2424 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Dostałem nowe PWU po przedłużeniu umowy po wypowiedzeniu w związku z wycofaniem kanałów SD. Mam zapisane że minimalna liczba pakietów dodatkowych to 0, czyli nie mogę wyłączyć np. HBO HD? Czytając dalej mam że minimalny abonament to 89,90 czyli Premium i nie rozumiem czemu napisali że mogę mieć 0 pakietów dodatkowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Masz pakiet Premium za 89.90zł to twój minimalny obowiązek. Możesz wyłączyć vod czy pakiet rozrywka(jeśli wynegocjowałeś). Hbo Hd nie możesz. Tak samo jak nie możesz wyłączyć pakietu sport czy film(to też pakiety dodatkowe).Nie wiesz na jaki pakiet się zgodziłeś ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frank_2424 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Wiem na jaki się zgodziłem, ostatnio miałem identyczny tylko bez sVOD i minimalną liczbę pakietów dodatkowych miałem zapisaną 3 dla tego się zdziwiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Pewnie to inna promocja (inny kod promocji?). Tam miałeś fam. max jako podstawę i trzy dodatkowe (z których i tak nie mogłeś zrezygnować) sport,film,hbo. Teraz masz to jako Premium. De facto na to samo wychodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Aczkolwiek w najnowszych renegocjacjach można było(mam takie 2 umowy) wynegocjować tzw."pakiet elastyczny" z minimalnym obowiązkiem płatności 59 PLN(Familijny MaxHD(49 PLN)+SportHD+FilmHD+CinemaxHD(wszystkie 3 za 10 PLN) i mieć możliwość rezygnacji z HBO/HBO GO,sVOD oraz Ipla Mix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.