Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2021 DamianCP, nie jest to możliwe w tym przypadku. Rezygnacji można dokonywać jedynie z opcji "Zobowiązania na czas nieokreślony", wystarczy kliknąć "Modyfikuj usługę" i zatwierdzić zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianCP Opublikowano 8 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2021 6 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: DamianCP, nie jest to możliwe w tym przypadku. Rezygnacji można dokonywać jedynie z opcji "Zobowiązania na czas nieokreślony", wystarczy kliknąć "Modyfikuj usługę" i zatwierdzić zmiany. Czyli muszę przedłużyć umowę i już bez HBO tak ? I przy okazji dwa dwa pytania czy muszę wtedy wymienić dekoder a mam EvoboxPVR ? A drugie pytanie czy są umowy na 12 miesięcy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 9 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2021 @DamianCPNie musisz wymieniać dekodera, umowy są tylko na 24 miesiące. A czy próbowałeś wyłączyć HBO w ICOK-u, przecież to umowa elastyczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 9 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2021 W dniu 20.05.2021 o 17:08, czytnik napisał: Miesiąc temu przedłuzyłem umowę na 24 miesiące . A teraz chciałbym zrezygnować z multiroomu , czy w ogóle jest taka możliwość ? Jeżeli chcesz pozbyć się mr to jestem zainteresowany. Pisz pw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 10 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2021 13 godzin temu, blaugrana18 napisał: Jeżeli chcesz pozbyć się mr to jestem zainteresowany. Pisz pw. Jak niby ma się pozbyć multiroomu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 10 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2021 @PawelTSW- Będą se co dwa tygodnie kartę "poleconym" wysyłać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad8964 Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 Witam ja z uprzejmym zapytaniem kończy mi sie umowa z CP za 2 miesiace tzn ze musze rozwiazac z nimi miesiac przed tj z dniem 7 sierpnia i czy to wystarczy napisac wypowiedzenie wersji ze moge wydrukowac na komputerze czy to musi byc odręcznie napisane? płace co miesiac do 7 kazdzego miesiaca w ICOK abonament Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 @Konrad8964Nie musisz pisać wypowiedzenia, umowa przejdzie na czas nieokreślony, jak na razie będziesz płacił tą samą kwotę, nic się nie zmieni. Jeśli umowę chcesz przedłużyć, zmienić coś lub całkiem zrezygnować to piszesz wypowiedzenie/meila w ICOK w zakładce - Kontakt z CP > napisz do nas > itd. Pisz w temacie - Promocje,oferty dla stałych abo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregrin Opublikowano 27 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2021 Witam, jestem u znajomego i ma umowę do 10.10.21 na 125zl i w niej pakiety Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD Pakiet dodatkowy: Pakiet HBO HD HBO GO Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD Pakiet dodatkowy: Pakiet VOD Pakiet dodatkowy: Pakiet Polsat Sport Premium Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD Pakiet dodatkowy: Opcja ON THE GO Pakiet dodatkowy: Usługa Multiroom HD Pakiet dodatkowy: Katalog treści online Pakiet dodatkowy: Pakiet Eleven Sports HD Pytanie czy dzwonic do nich zeby dali jakas nowa umowe z darmowymi miesiacami czy jak to teraz dziala bo dawno sie nie orientowalem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 27 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2021 Witaj. W przypadku chęci przedłużenia umowy, zapraszam do kontaktu w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giewus Opublikowano 30 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 Witam serdecznie. Na co można liczyć po złożeniu wypowiedzenia? Mam pakiet obowiązkowy Familijny HD no ale płace za Familijny max HD i gratisowymi Cinemaxami plus dekoder z dyskiem 55 zł. Teraz za te 60 zł pakietu L zaoferowano mi jeszcze 1 Multiroom w cenie. Na pewno dopytam o kilka miechów gratis oraz te Cinemaxy, może 1 miesiąc wszystkich premium za free. Co jeszcze ugram? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iknow Opublikowano 30 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 Witam, mam obecnie umowę na Internet wraz z urządzeniem, chciałbym przedłużyć umowę ale bez urządzenia czy da rade tak zrobić czy trzeba rozwiązać całą umowę i potem wsiąść nową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomq Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Chodzi o telewizję pakiet S (satelitarną). Czy posiadacze tego pakietu mogą oglądać kanały z tego pakietu w IPLI bez dodatkowych opłat ? Jeśli tak to jakie jest ograniczenie w IPLI jeśli chodzi o urządzenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2021 Nie ma dostępu w IPLI do kanałów z pakietu SAT. Tylko w CP GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2021 W dniu 30.07.2021 o 18:56, iknow napisał: Witam, mam obecnie umowę na Internet wraz z urządzeniem, chciałbym przedłużyć umowę ale bez urządzenia czy da rade tak zrobić czy trzeba rozwiązać całą umowę i potem wsiąść nową? Witam. Tak, jest taka możliwość. Ile miesięcy pozostało Ci do końca kontraktu? 23 godziny temu, ziomq napisał: Chodzi o telewizję pakiet S (satelitarną). Czy posiadacze tego pakietu mogą oglądać kanały z tego pakietu w IPLI bez dodatkowych opłat ? Jeśli tak to jakie jest ograniczenie w IPLI jeśli chodzi o urządzenia ? Witam. Możesz skorzystać z pakietu IPLA PLUS po zalogowaniu danymi do ICOK na stronie: https://www.ipla.tv/uzytkownik/zaloguj/icok;next=%2Fstart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iknow Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2021 3 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Tak, jest taka możliwość. Ile miesięcy pozostało Ci do końca kontraktu? 2-3 miesiące, na przełomie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 (edytowane) Czy jest opcja przez Cyfrowy Polsat wysłania zmienionego regulaminu (rozsyłanego abonentom mailem pod postacią PDF-ki) formie pisemnej jako update do umowy? Moim zdaniem taka możliwość powinna być by abonenci dołączyli do "papierów" a więc umowy i tym podobnych rzeczy nowy dokument. Edytowane 4 Sierpnia 2021 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toldo1977 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 witam. polsat się z mienia w polsta box. co z umowami na czas nieokreslony? zostaną bez zmian? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toldo1977 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Witam, co z umowami bezterminowymi ? Czy po zmianie na Polsat box będą one normalnie funkcjonowały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek725 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 (edytowane) Otrzymałem nowy regulamin z Cyfrowego Polastu jaki obowiązywać będzie od 1.09.2021r. (zmiana na Polsat Box GO) Moja obecna umowa abonamentowa w CP na usługę telewizyjną : Fam Max HD + film + sport + eleven + PS Premium + dostęp do CP Go wygasa z kończem roku 2021. Nazwa dokumentu: " REGULAMIN SERWISU POLSAT BOX GO Z dniem 1 września 2021 r., niniejszy Regulamin zmienia i zastępuje Regulamin płatnego dostępu do ipla w Cyfrowym Polsacie z dnia 25.05.2018 r., Regulamin korzystania z odnawianych pakietów ipla z dnia 25.05.2018 r. oraz Regulamin świadczenia usług w serwisie Cyfrowy Polsat GO z dnia 30.11.2020 r" W par 13 pkt 1 nowego Regulaminu czytamy: Regulamin może podlegać zmianom, w przypadku zmiany prawa lub warunków świadczenia Usługi. Wszelkie zmiany Regulaminu zostaną podane do wiadomości Klientów w formie, w której zawarto Umowę oraz poprzez ich opublikowanie w Serwisie, w tym pod adresem polsatboxgo.pl. W przypadku gdy Klient nie akceptuje zmiany Regulaminu jest uprawniony do wypowiedzenia Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, nie później niż w terminie 14 dni od poinformowania o zmianie. Pytanie czy powyższy zapis uprawnia abonenta Cyfrowego Polsatu którego integralnym elementem oferty programowej stanowi dostęp do CP GO do prawa mówiącego o odstąpienia od umowy abonenckiej bez kary umownej w tewrminie 14 dni od otrzymania dokumentu o czym mówi par 13 pkt 1 cytgowanego dokumentu ? Edytowane 5 Sierpnia 2021 przez wojtek725 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomq Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Z Cyfrowy Polsat Go zniknął mi Polsat Sport Fight. Czy Wam także ? @Specjalista Cyfrowy Polsat czy usunięto ten kanał z oferty Cyfrowy Polsat Go ? Według strony https://www.cyfrowypolsat.pl/cpgo/ powinien być w ofercie. Oczywiście mam pakiet M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Witam. @toldo1977 Zmiana marki i logo nie ma wpływu na świadczenie Twoich usług. @toldo1977 Tak. Udzieliłem już także odpowiedzi na Twoje pytanie w poprzednim wątku.@wojtek725 Zmiany dotyczą nazw marek, a także wyglądu i nie mają wpływa na zakres świadczonej usługi. Podmiotem świadczącym usługi będzie nadal ta sama firma Cyfrowy Polsat Spółka Akcyjna – tylko od teraz będzie świadczyła usługi pod nową marką Polsat Box – która zastępuje markę Cyfrowy Polsat. Ponadto marka Cyfrowy Polsat GO zamienia się dla Państwa w Polsat Box GO. Po tej zmianie w serwisie Polsat Box Go Klienci nadal będą mieli dostęp do treści ze swoich pakietów jak również opcji dodatkowych, zgodnie z warunkami swojej oferty. Podsumowując - Polsat Box Go jest kontynuacją serwisów Ipla i Cyfrowy Polsat GO. Jeżeli jesteś zainteresowany rezygnacją z serwisu, to zapraszam do kontaktu.@ziomq Czy nadal występuje taka sytuacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noswer Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2021 (edytowane) Usuwam tekst - zły dzial Edytowane 14 Sierpnia 2021 przez noswer Zły dział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iknow Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Witam, mam internet w CP, umowa kończy się za niecałe 2 miechy, wypowiedzenie złożone bo oferta zaproponowana przez konsultanta gorsza niż dla nowych klientów, więc trochę słabo. Dzwonić samemu do DUK, czekać czy może tutaj napisać do konsultanta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2lp2 Opublikowano 17 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2021 Mam pytanie. Zadałem je już w innym temacie, ale może tu tez ktoś będzie znał odpowiedź. Posiadam Internet CP, jak bardzo zmienią się pakiety, umowy, cenniki tip po wejściu w życie zmian? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.