Jump to content

iknow

Users
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About iknow

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Witam, dostałem ofertę za premium max 105 zł/m, 24/6, w tym jest 5 zł za dekoder evobox z dyskiem, czy to normalna cena, bo tak patrze na wcześniejsze strony to ludzie za premium max mieli za 100zł, ale nie pisali nic o dekoderze.
  2. Zapomniałem dopytać, czy to z HBO Go, czy bez?
  3. Witam, mam pytanie nt. HBO, na razie bez wypowiedzenia, chcąc pakiet poniższy proponowali mi go za 70 zł a z hbo za 90, czyli wychodzi ze 20 zł za hbo. Czy po wypowiedzeniu umowy, DUK może mi zaproponować podobnie, ale w ofertach typu 24/6 12/3 ? wiem, ze bez hbo daja za 70 zł, a jak z hbo? Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD Pakiet dodatkowy: Opcja ON THE GO Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Eleven Sports HD Pakiet dodatkowy: Katalog treści online
  4. witam, dziś przedłużona oferta: 24/6 za 80 zł Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD Pakiet dodatkowy: Opcja ON THE GO Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Eleven Sports HD Pakiet dodatkowy: Katalog treści online Pakiet dodatkowy: Multiroom HD
  5. Witam, poważnie można to załatwić po przez napisanie wiadomości do specjalisty z CP, a co dalej? Pewnie oddzwania potwierdzić itp.? Wypowiedzenie złożone w ICOK 3 stycznia, dziś zadzwoniłem do DUK i bez problemu zaoferował mi to, co chciałem.
  6. Może źle się wyraziłem, chodziło mi o regulamin z 2017 roku, ale już wiem, jeśli chodzi o ten punkt 9,4 tam było to samo więc luz. BTW, dzwoniłem dziś do CP, aby dopytać się czy miałem ten kanał CBS action w ofercie gwarantowany, to koleś od razu po sprawdzeniu powiedział, ze mimo to, nie można już złożyć wypowiedzenia w tej sprawie bo czas był do 31 grudnia. Pomimo, że mówiłem mu ze zgodnie z regulaminem świadczeń usług, mam prawo na wypowiedzenie umowy nie później niż 30 dni od wprowadzonej zmiany to twardo koleś mówił, że nie mam i zostanę obciążony kara za rozwiązanie umowy za szybko. Spytałem się czy mogę dostać jakaś informacje na e-maila w tej sprawie potwierdzająca co on mówi, to tylko można złożyć reklamację i czas na odpowiedz jest do 30 dni. Ogólnie, pomimo ze sprawa jest już znana od dawna itp. to i tak dalej wprowadzają ludzi w błąd.
  7. Witam, mam pytanie nt. regulaminu świadczenia usług CP, a mianowicie on wszedł w życie w marcu 2019, ja podpisywałem umowę w 2017 roku, z tego co czytam, obecny regulamin zastępuję poprzedni i tamten przestaje obowiązywać, dobrze to rozumiem?
  8. Witam, jak jest teraz z przedłużaniem umów na usługę 2 i 3. Kończą mi się teraz umowy gdzie 2 usługa jest 50% taniej a 3 oferta 38,99 zł taniej, czy to dalej pozostaje czy już obowiązuje nowy smartdom czyli każda oferta 10 zł taniej ?
  9. Witam, mam umowę z 2018 roku na telewizje w smartdom(jako pierwsza usługę) złoże wypowiedzenie związku z usunięciem kanału CBS(mam ten kanał gwarantowany), zakładam, że przedłużę umowę z DUK, a co z pozostałymi usługami które mam? pozostają po staremu?
  10. Kolejne pytanko, ale to już w imieniu Taty, on ma teraz : Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Eleven Sports HD Pakiet dodatkowy: Katalog treści online Pakiet dodatkowy: Multiroom HD W związku z wycofaniem kanału CBS action, złoży wypowiedzenie, czy w takiej sytuacje DUK również oferuje 24/6 15/3 itd?
  11. To za taki pakiet poniżej Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Eleven Sports HD Pakiet dodatkowy: Katalog treści online Pakiet dodatkowy: Opcja ON THE GO mogę dostać na 24/6 za 70 zł?
  12. Witam, zadzwoniłem dziś do CP aby spytać się co by mi zaoferowali jakbym chciał zachować ten sam pakiet co mam obecnie czyli: Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Eleven Sports HD Pakiet dodatkowy: Katalog treści online 70 zł, żadnych ofert typu 3 czy 6 miesięcy gratis itp., praktycznie oferta jak dla nowych abonentów, tyle ze bez darmowych miesięcy, a jak spytałem się jak to będzie wyglądało w smartdom to wiadomo 10 zł taniej. Ogólnie śmiech na sali. 1.Czy jak złoże wypowiedzenie to pewnie dział utrzymania klienta dzwoni z propozycją czy się mylę? 2.Czy po złożeniu wypowiedzenia, można się z niego potem wycofać? bo zastanawiam się czy nie zachować po prostu obecnej umowy na czas nieokreślony.
  13. A jak to jest z włączaniem hbo w icok, czy można to w każdym momencie wyłączyć? A jest szansa na dostanie 24/6? Od czego to zależy? Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
  14. Witam, za ile można dostać przedłużając umowę chcąc:Pakiet Familijny Max HDPakiet Cinemax HDPakiet Film HDPakiet Sport HDPakiet Eleven Sports HD HBO - opcjonalnie. Nie miałem żadnych gratisowych miesięcy w obecnej umowie, była na 29 miesięcy
×
×
  • Create New...