Gość Anonymous Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Zrobiłem migrację,zasilenie 20zł,telefon i dziś widzę że mam dodatkowo ALE KINO HD(..)To jakaś promocja? Wiecej info w informacji o promocji dla dotychczasowych abo Smart HD: http://n.pl/~/media/Dokumenty/SMART%20H ... 5-2013.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gana86 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Ja własnie wszystkie te kanaly mam czyli Ale Kino,Planete ,Domo oprocz Hyper HD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolbol Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 No to wszystko jasne,ogólnie to tylko Ale Kino ,Planete i Hyper mnie cieszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Ja własnie wszystkie te kanaly mam czyli Ale Kino,Planete ,Domo oprocz Hyper HD? Hyper HD jest "okienkiem" kanału Teletoon HD - tzn. jest nadawany po zakończeniu dziennego nadawania Teletoon HD czyli od godz. 20.00. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Sprawdź jeszcze wersje SD tych kanałów czy ci działają. Tu mas wykaz: http://ncplus.pl/~/media/Dokumenty/SMAR ... 2-2013.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Próbował ktoś ponowić uprawnienia poprzez wysłanie mailem nr. karty do pomocy technicznej ? Kiedyś ponawiałem przez doradcę na forum nhdtv.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Dokładnie najszybciej i najtaniej to przez doradcę oficjalnego forum NC+. Warunek musisz mieć tam założone konto i spełnić takie warunki: UWAGA!!! Od 11-03-2013 r. zmieniała się forma kontaktu z Moderatorami forum, szczegóły znajdziecie w tym wątku: Sprawy organizacyjne - pomoc przedstawicieli Nadal warto pamiętać o kilku innych istotnych rzczach, które spowoduja, że szybkość realizacji korespondencji bedzie znacznie wyższa: 1. W temacie maila proszę wpisać swój nick forumowy i krótko opisać czego dotyczy sprawa, np. Twój nick – aktywacja Multiroom Twój nick – oferta Twój nick – problem techniczny Taka prosta zasada a ułatwi nam to pracę. 2. Wysyłając prośbę o pomoc zawsze podaj numer umowy (jeżeli jesteś abonentem) i Imię i nazwisko osoby, na którą jest ona sporządzona, im więcej danych tym lepsza i skuteczna pomoc. 3. Nie pytaj czy pomożemy nie podając żadnych danych. Pomożemy, ponieważ po to tutaj jesteśmy. 4. Utrzymuj ciągłość korespondencji. http://forum.ncplus.pl/forum/showthread ... moderatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikouaj Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 @mikouajUstaw swój tuner na kanale TVN SD i pozostaw go tak na kilkadziesiąt minut. Potem wyłącz tuner i włącz go ponownie. Uprawnienia do karty powinny przejść. Jeśli tak się nie stanie to zadzwoń na infolinię i poproś o ponowne przesłanie uprawnień odbioru. Powinno pomóc. Ano też tak zrobiłem. Jednak trochę to trwało zanim ponownie załapało uprawnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 @mikouaj Noo, zazwyczaj trochę to trwa. Uprawnienia odbioru nie wskakują "w sekundę". Zazwyczaj trwa to ok. pół godziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikouaj Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Albo i cały dzień, jak w moim przypadku Nie jestem dokładnie w stanie stwierdzić ile, bo jak włączyłem okołu 14:00, to do wieczora nie było. Na drugi dzień rano dopiero wszystko działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ejejdi Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Witam! Mam już tnk smart HD ( bez +) czy to oznacza ,że mam tnk smart HD+ ??? . Abonament opłacony jeszcze na 5 miesięcy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Jeszcze nie masz Smart HD+ - kanały z oferty Smart HD+ są promocyjnie dostępne dla użytkowników Smart HD do 30 czerwca - po tej dacie będzie możliwość migracji z Smart HD do Smart HD+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patyczek Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Witam, ja mam problem z migracją formularz wypełniony prawidłowo, przyszło potwierdzenie na mailla i jak klikam w link to mam taki komunikat "Email niepotwierdzony". Czy ktoś też tak miał? Czy coś jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witos Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Witam serdecznie. Jestem już szczęśliwym posiadaczem Smart HD na dekoderze Opticum X80. Boli mnie jedynie brak możliwości korzystania z wyższych rozdzielczości. Co w takim wypadku robić? Czy biały, kanciaty nbox obsłuży tę kartę? Czy kupować jakiegoś Fergusona? Jeśli tak to jakiego? Z góry dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 @witos Żaden "nbox" (w tym też i ten biały) nie zadziała z kartą "Smart HD", ponieważ te dekodery są sparowane z kartami, z którymi są dostarczane i tylko z nimi działają. Rozumiem, że ten twój tuner Opticum to jest model nie odbierający kanałów HD? W takim razie, jeśli chcesz mieć też dostęp do kanałów w rozdzielczości HD to ja na twoim miejscu kupiłbym któryś z nowszych modeli Fergusona serii "Ariva". Są tańsze od Opticum'a, a też całkiem dobre. Karta "Smart HD" działa w nich prawidłowo. W zależności od potrzeb, możesz wybrać model tunera posiadający tylko sam czytnik kart (fabrycznie wielosystemowy) lub model z dodatkowym złączem na moduł CAM (modułu CI oraz CI+ w trybie legacy). Ten ostatni jest troszkę droższy od tego pierwszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Czy biały, kanciaty nbox obsłuży tę kartę? Jeśli masz na myśli te białe, kanciate ze znanego serwisu aukcyjnego z różnymi enigmatycznymi dopiskami typu E2 w nazwie, to jak najbardziej obsłużą. Jednak jest to zabawa dla nieco bardziej zaawansowanych użytkowników dekoderów. Jeśli nie czujesz się na siłach to w sumie Ferguson wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witos Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Czyli Fergusony z serii Ariva obsłużą kartę starej TnK SD (po migracji na Smart HD)? Mówię o tej w systemie CONAX z wyłamywanym SIMem: https://satkurier.pl/uploads/7437.jpg A istnieje jeszcze coś alternatywnego? Bo chyba raczej moduł CI odpada - w takim przypadku koszt to tuner+moduł. Zgadza się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 @witos Tak, ta karta działa na Fergusonach "Ariva". Działa zarówno karta "TnK SD", jak i "Smart HD". Na kartach "TnK SD" można zrobić migrację do oferty "Smart HD". Ta ostatnia dostępna też jest w postaci "gotowego" zestawu startowego, tzn. po aktywacji takiej karty mamy dostęp od razu do oferty "Smart HD". Ja mam właśnie taką kartę. Działa znakomicie na moim Fergusonie Ariva 202E. Wszystkie Fergusony serii "Ariva" mają tzw. uniwersalny czytnik kart, obsługujący m.in. system Conax. Część modeli posiada dodatkowo złącze na moduł CAM. Jeśli jednak zamierzasz korzystać tylko z samej karty "TnK/Smart HD" to do Fergusona nie musisz już dokupywać osobnego modułu CAM. Po prostu wkładasz kartę do czytnika tunera i gotowe. Powinno od razu hulać. Jeśli zakupisz model tunera z dodatkowym złączem na moduł CAM to w przyszłości będziesz mógł odbierać na nim np. Cyfrowy Polsat, który udostępnia takie moduły na wypożyczenie (karta jest sparowana z modułem). Ja mam też taki moduł i działa też prawidłowo na moim tunerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Witam, ja mam problem z migracją formularz wypełniony prawidłowo, przyszło potwierdzenie na mailla i jak klikam w link to mam taki komunikat "Email niepotwierdzony". Czy ktoś też tak miał? Czy coś jest nie tak? - https://satkurier.pl/news/76888/przejsci ... lemow.html Link aktywacyjny z maila potwierdzającego start migracji do SMART HD nie działa - co robić? Zgadza się - link aktywacyjny przy próbie wywołania zgłasza błąd. Nie należy się tym przejmować - w tej chwili link aktywacyjny nie jest konieczny do uruchomienia usługi. Mimo niepowodzenia przy próbie wejścia pod podany adres - karta i tak zostanie aktywowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Witam, dzisiaj wyciągnąłem swoją starą kartę tnk, dawno już nie była doładowywana, żauważyłem że nawet kanały bez opłat nie działają. Chciałbym wiedzieć czy gdybym hipotetycznie przeszedł na smart hd czy będą mi działały te wszystkie kanały ? pytam bo jakiś czas temu coś mi się obiło o uszy że po przejściu na smart hd przez pierwszy miesiąc sa dostępne wszystkie kanały, a dopiero potem trzeba doładować kartę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Aby wykonać migrację na smart HD lub smart HD+ musisz mieć doładowane konto. Z kontem zerowym nie wykonasz migracji. W ofercie Smart HD kanały bez opłat działają tylko 1 miesiąc od wygaśnięcia doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Aha no to dobrze wiedzieć, dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patyczek Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Witam, ja mam problem z migracją formularz wypełniony prawidłowo, przyszło potwierdzenie na mailla i jak klikam w link to mam taki komunikat "Email niepotwierdzony". Czy ktoś też tak miał? Czy coś jest nie tak? - https://satkurier.pl/news/76888/przejsci ... lemow.html Link aktywacyjny z maila potwierdzającego start migracji do SMART HD nie działa - co robić? Zgadza się - link aktywacyjny przy próbie wywołania zgłasza błąd. Nie należy się tym przejmować - w tej chwili link aktywacyjny nie jest konieczny do uruchomienia usługi. Mimo niepowodzenia przy próbie wejścia pod podany adres - karta i tak zostanie aktywowana. Tak wszystko się zgadza i kanały już są u mnie dostępne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz1023 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Witam. Czy TNK dała jakąś promoje bo mam odkodowanych wiele kanałów których nie powinienem miec... Domo+,Planete hd, MiniMini ,Canal +Family2 , itd......???wieczorem wczoraj nawet HBO i canal+ dało sie oglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Chyba masz dostęp do końca miesiąca do pakietu Multi z oferty Smart HD+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi