Burito Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Ja nie sprawdzę uczynię to po szychcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Zerknijcie, czy nadal nie macie TVP INFO - jak nie, to proponuję jeszcze raz ponowić sygnał ;) Ponowiłem sygnał pomogło kanał świeci.Fajnie że mamy forum, razem udało się. Gdyby mnie tu nie było myślałbym że tylko ja mam pomyłkowo kanały BBC, a dzięki forum wiem że to kolejne orwarte okno, które ma nas zachęcić do rezygnacji z DARMOWEGO HD. Jednak skoro jest to niech zostanie i będziemy się dalej bronić razem przy kolejnych takich próbach ze strony CP. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Ja już ponawiałem 5 razy i TVP INFO Tego kanału nie ma w twoim abonamencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) @amq0 spróbuj jeszcze przywrócić ustawienia fabryczne dekoder i od nowa przeskanować kanały. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Ja przed ponowieniem sygnalu odłaczyłem dekoder od prądu, jak ponowiłem sygnał włączyłem dekoder i po kilku minutach na Polsat Food zmieniłem kanał no i TVP Info zaswieciło, Jak dobrze pamiętam liczba ponowień sygnału na dobę jest ogrniczona, pozostaje nam teraz czekać na uprawnienia dla wszystkich z Darmowym. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Myślę, że jak nadali uprawnienia dla TVP Info to wszystkim abonentów pakietu Darmowy HD. Użytkownik może chyba dla jednego kontraktu tylko raz na godzinę ponowić uprawnienia. Właśnie dostałem oficjalnego e-maila z CP w sprawie TVP Info w pakiecie Darmowym HD: "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że zweryfikowaliśmy od strony technicznej kwestię dostępności kanału TVP Info po jego zakodowaniu przez nadawcę. Aktualnie kanał ten jest dostępny dla wszystkich abonentów, także użytkowników pakietu Darmowego HD. Kanał można oglądać na pozycji 65 listy Cyfrowego Polsatu". Ciekawa odpowiedź, mam obawy związane z tym stwierdzeniem "aktualnie jest dostępny dla wszystkich abonentów..." Czyli co jest to chwilowe? Czy pre-paidowcy też mają do niego dostęp? Mogą nam teraz oficjalnie wysłać informacje o usunięciu tego kanału z pakietu Darmowy HD z możliwością zerwania umowy, coś czuję w tym podstęp.... Edytowane 12 Stycznia 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donspecu Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Nie powinni, gdyz kanaly w pakiecie Darmowy HD byly tzw "za darmo, na zawsze" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 @amq0 spróbuj jeszcze przywrócić ustawienia fabryczne dekoder i od nowa przeskanować kanały. Przywracałem ustawienia fabryczne i instalowałem kanały od początku i wszystko co powinno być włączyło się, oprócz TVP INFO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomvid Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Nie powinni, gdyz kanaly w pakiecie Darmowy HD byly tzw "za darmo, na zawsze" Tak, ja też pamiętam ten slogan "na zawsze" i nawet zrobiłem sobie screenshota podczas zamówienia, bo u mnie w PWU nigdzie już nie ma wyrażenia "na zawsze". Jakby co, można próbować się na to powołać, ale wiadomo - jak polsatowi się odechce darmowego hd, to zapewne zostaniemy na lodzie i "na zawsze" to jedynie zrezygnujemy z CP zapewne... Edytowane 12 Stycznia 2016 przez tomvid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Już im się odechciało Darmowego HD bo nie ma żadnej możliwości uzyskania tego pakietu, mają go tylko te osoby, które go aktywowały do końca 2014 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) U mnie moduł CAM CI+ z aktywnym pakietem Darmowy HD po ponowieniu uprawnień złapał "odbiór" kanału TVP Info. Podłączam teraz HD 5000 z aktywnym pakietem Darmowy HD i to samo, TVP Info działa Mam do sprawdzenia jeszcze 3 szt. Samsungów DSB-H370G ale to w terminie późniejszym, bo mam je w innym miejscu. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Powiem tak, ich wyjaśnienie jest co najmniej niepoważne. Co znaczy " zweryfikowaliśmy". Abonenta nie obchodzi kto i jak koduje. Niech sobie TVP zakoduje to NDS-em czy Irdeto, CP ma dołożyć starań by zapewnić dostępność w ramach obowiązujących umów. I to jest ich za...any obowiązek. Nie może mieć miejsce sytuacja, że nagle abonent traci dostęp do kanału na tydzień. Moja reklamacja oczywiście została odrzucona. Nie odpuszczam i pisze ponownie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 amq0 model dekodera to HD550s .Raczej dekoder nie ma tu nic wspólnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Cyfrowy Polst bezczelnie kłamie, bo zaraz po zakodowaniu TVP Info prezentował takie swoje stanowisko: „Kanał TVP Info wchodził w skład pakietu Darmowego HD do dnia 30 grudnia 2014 roku, po tym dniu został usunięty ze wszystkich pakietów ponieważ stał się kanałem FTA, obecnie nie rozszerzamy pakietu Darmowego HD o inne kanały więc po zakodowaniu TVP INFO już nie zostanie ponownie włączony w skład pakietu Darmowego HD, zachęcamy do wykupienia pakietu Mini HD w opcji pre-paid za 19,90 miesięcznie lub z umową za 16,99 miesięcznie”. A teraz po naszych interwencjach prezentują takie: "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że zweryfikowaliśmy od strony technicznej kwestię dostępności kanału TVP Info po jego zakodowaniu przez nadawcę. Aktualnie kanał ten jest dostępny dla wszystkich abonentów, także użytkowników pakietu Darmowego HD. Kanał można oglądać na pozycji 65 listy Cyfrowego Polsatu". Przecież te dwie wypowiedzi się wzajemnie wykluczają, w pierwszej jawnie twierdzą, że został usunięty z pakietu Darmowy HD i nie zostanie ponownie dołączony do tegoż pakietu po zakodowaniu przez nadawcę, a w drugiej korespondencji jakoby to z winy nadawcy nie mieliśmy do niego dostępu to się kupy nie trzyma @markar powołaj się na te dwie dwukrotnie wykluczające się stanowiska CP w tej sprawie. Ja też napisałem żądanie z rekompensatą w postaci nadania na 1 miesiąc pakietu Familijny HD, jak mi coś odpiszą to dam znać. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomvid Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 U mnie też już świeci, potwierdzam. Tak na marginesie i z czystej ciekawości - ta batalia o TVP Info jest raczej po to, by zmusić CP do trzymania się umowy, którą podpisaliśmy, prawda? Czy na prawdę zależy/zależało Wam odbiorze tego konkretnego kanału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) W papierach musi być porządek ale z drugiej strony lubię ten kanał informacyjny, tym bardziej, że jest jedyny w Darmowym HD. Oni wiedzą jak naliczać kary dla kogoś kto zrywa umowę wcześniej....to działa w dwie strony.... Edytowane 12 Stycznia 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Zawsze mieć lepiej dwa źródła sygnału, niż jedno, u mnie już bywało tak, że naziemnej nie było, a satka - tak. Ale oczywiście, skoro kanał jest gwarantowany, to ma być. W końcu nikt Polsatu do oferowania pakietu Darmowego nie zmuszał, a skoro obiecali, to niech wypełniają. I dokładnie, jak to Burito napisał - jak ty coś zrobisz nie tak, to nie ma zmiłuj. W końcu od kogoś się tego nauczyliśmy, nieprawdaż? Edytowane 12 Stycznia 2016 przez tomkep 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Cyfrowy Polst bezczelnie kłamie, bo zaraz po zakodowaniu TVP Info prezentował takie swoje stanowisko: „Kanał TVP Info wchodził w skład pakietu Darmowego HD do dnia 30 grudnia 2014 roku, po tym dniu został usunięty ze wszystkich pakietów ponieważ stał się kanałem FTA, obecnie nie rozszerzamy pakietu Darmowego HD o inne kanały więc po zakodowaniu TVP INFO już nie zostanie ponownie włączony w skład pakietu Darmowego HD, zachęcamy do wykupienia pakietu Mini HD w opcji pre-paid za 19,90 miesięcznie lub z umową za 16,99 miesięcznie”. A teraz po naszych interwencjach prezentują takie: "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że zweryfikowaliśmy od strony technicznej kwestię dostępności kanału TVP Info po jego zakodowaniu przez nadawcę. Aktualnie kanał ten jest dostępny dla wszystkich abonentów, także użytkowników pakietu Darmowego HD. Kanał można oglądać na pozycji 65 listy Cyfrowego Polsatu". Przecież te dwie wypowiedzi się wzajemnie wykluczają, w pierwszej jawnie twierdzą, że został usunięty z pakietu Darmowy HD i nie zostanie ponownie dołączony do tegoż pakietu po zakodowaniu przez nadawcę, a w drugiej korespondencji jakoby to z winy nadawcy nie mieliśmy do niego dostępu to się kupy nie trzyma @markar powołaj się na te dwie dwukrotnie wykluczające się stanowiska CP w tej sprawie. Ja też napisałem żądanie z rekompensatą w postaci nadania na 1 miesiąc pakietu Familijny HD, jak mi coś odpiszą to dam znać. To tylko CP nic nowego 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 No przecież się nie przyznają, że dopuścili się rażącego naruszenia postanowień umowy zawartej między nami a Cyfrowym Polsatem. Kurka ale co im zależało "posypać głowę popiołem" i stwierdzić tak macie Państwo rację nie przemyśleliśmy tego kroku, serdecznie przepraszamy i w ramach rekompensaty otrzymacie Państwo zadośćuczynienie w postaci bezpłatnego nadania na 1 miesiąc pakietu Familijny HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 @Burito: Proponuję za wczasu przygotować taktykę na wypadek wyłączenia TVN 7 SD, bo z dobrej woli CP raczej sam nie udostępni nam TVN 7 HD. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 A to są plany wyłączenia TVN 7 SD? Kurka ani czasu spokoju ze strony tego CP jak na wojnie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Może być jak w przypadku TV4 HD. W pakiecie nie występuje ale dostęp jest 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) A jak było z wyłączeniami kanałów w SD w Cyfrowym Polsacie? Bodajże HBO, HBO 2, HBO Comedy? Jak usuwali te kanały a w zamian udostępniali je vw HD to była możliwość zerwania bez ponoszenia konsekwencji umowy? Pytam, bo nie miałem HBO to nie śledziłem wątku? Czyli w dobrym geście byłoby w zamian za usunięcie kanału TVN 7 SD udostępnienie jego odpowiednika w HD.... ale już widzę te e-maile od Pani na nazwisko zaczynające się na literę P. "........................zachęcamy do wykupienia pakietu Mini HD w opcji pre-paid za 19,90 miesięcznie lub z umową za 16,99 miesięcznie". Edytowane 13 Stycznia 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Można było zrywać umowy bez konsekwencji tytułem wyłączenia dubli HBO i Cinemax w SD. Tyle,że w przypadku Darmowego HD to dla nich żadna strata. Może wizerunkowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Myślę, że pakiet Darmowy HD jest im bardzo nie na rękę i robią małymi kroczkami podchody, aby uszczuplić jego zasobność kanałową, ale ja o to co mam zapisane w PWU będę walczył jak LEW, oczywiście przy Waszym wsparciu Ale faktycznie musimy coś uzgodnić na wypadek wyłączenia TVN 7 SD..... Ale macie na myśli usunięcie wszystkich kanałów w SD? np. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TV4, TVN 7? Kiedy to ma nastąpić? Edytowane 13 Stycznia 2016 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.