Skocz do zawartości

Pakiet Darmowy HD


Burito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zerknijcie, czy nadal nie macie TVP INFO - jak nie, to proponuję jeszcze raz ponowić sygnał ;) ;) ;)

Ponowiłem sygnał pomogło kanał świeci.

Fajnie że mamy forum, razem udało się.

Gdyby mnie tu nie było myślałbym że tylko ja mam pomyłkowo kanały BBC, a dzięki forum wiem że to kolejne orwarte okno, które ma nas zachęcić do rezygnacji z DARMOWEGO HD. Jednak skoro jest to niech zostanie i będziemy się dalej bronić razem przy kolejnych takich próbach ze strony CP.

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przed ponowieniem sygnalu odłaczyłem dekoder od prądu, jak ponowiłem sygnał włączyłem dekoder i po kilku minutach na Polsat Food zmieniłem kanał no i

TVP Info zaswieciło,

Jak dobrze pamiętam liczba ponowień sygnału na dobę jest ogrniczona, pozostaje nam teraz czekać na uprawnienia dla wszystkich z Darmowym.

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że jak nadali uprawnienia dla TVP Info to wszystkim abonentów pakietu Darmowy HD. Użytkownik może chyba dla jednego kontraktu tylko raz na godzinę ponowić uprawnienia.

 

 

Właśnie dostałem oficjalnego e-maila z CP w sprawie TVP Info w pakiecie Darmowym HD:

 

"Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że zweryfikowaliśmy od strony technicznej kwestię dostępności kanału TVP Info po jego zakodowaniu przez nadawcę. Aktualnie kanał ten jest dostępny dla wszystkich abonentów, także użytkowników pakietu Darmowego HD. Kanał można oglądać na pozycji 65 listy Cyfrowego Polsatu".

 

Ciekawa odpowiedź, mam obawy związane z tym stwierdzeniem "aktualnie jest dostępny dla wszystkich abonentów..." Czyli co jest to chwilowe? Czy pre-paidowcy też mają do niego dostęp?

Mogą nam teraz oficjalnie wysłać informacje o usunięciu tego kanału z pakietu Darmowy HD z możliwością zerwania umowy, coś czuję w tym podstęp....

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinni, gdyz kanaly w pakiecie Darmowy HD byly tzw "za darmo, na zawsze"

Tak, ja też pamiętam ten slogan "na zawsze" i nawet zrobiłem sobie screenshota podczas zamówienia, bo u mnie w PWU nigdzie już nie ma wyrażenia "na zawsze". Jakby co, można próbować się na to powołać, ale wiadomo - jak polsatowi się odechce darmowego hd, to zapewne zostaniemy na lodzie i "na zawsze" to jedynie zrezygnujemy z CP zapewne...

Edytowane przez tomvid
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie moduł CAM CI+ z aktywnym pakietem Darmowy HD po ponowieniu uprawnień złapał "odbiór" kanału TVP Info. Podłączam teraz HD 5000 z aktywnym pakietem Darmowy HD i to samo, TVP Info działa :)

Mam do sprawdzenia jeszcze 3 szt. Samsungów DSB-H370G ale to w terminie późniejszym, bo mam je w innym miejscu.

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, ich wyjaśnienie jest co najmniej niepoważne. Co znaczy " zweryfikowaliśmy". Abonenta nie obchodzi kto i jak koduje. Niech sobie TVP zakoduje to NDS-em czy Irdeto, CP ma dołożyć starań by zapewnić dostępność w ramach obowiązujących umów. I to jest ich za...any obowiązek. Nie może mieć miejsce sytuacja, że nagle abonent traci dostęp do kanału na tydzień. Moja reklamacja oczywiście została odrzucona. Nie odpuszczam i pisze ponownie.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfrowy Polst bezczelnie kłamie, bo zaraz po zakodowaniu TVP Info prezentował takie swoje stanowisko:

 

„Kanał TVP Info wchodził w skład pakietu Darmowego HD do dnia 30 grudnia 2014 roku, po tym dniu został usunięty ze wszystkich pakietów ponieważ stał się kanałem FTA, obecnie nie rozszerzamy pakietu Darmowego HD o inne kanały więc po zakodowaniu TVP INFO już nie zostanie ponownie włączony w skład pakietu Darmowego HD, zachęcamy do wykupienia pakietu Mini HD w opcji pre-paid za 19,90 miesięcznie lub z umową za 16,99 miesięcznie”.

 

A teraz po naszych interwencjach prezentują takie:

 

"Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że zweryfikowaliśmy od strony technicznej kwestię dostępności kanału TVP Info po jego zakodowaniu przez nadawcę. Aktualnie kanał ten jest dostępny dla wszystkich abonentów, także użytkowników pakietu Darmowego HD. Kanał można oglądać na pozycji 65 listy Cyfrowego Polsatu".

 

Przecież te dwie wypowiedzi się wzajemnie wykluczają, w pierwszej jawnie twierdzą, że został usunięty z pakietu Darmowy HD i nie zostanie ponownie dołączony do tegoż pakietu po zakodowaniu przez nadawcę, a w drugiej korespondencji jakoby to z winy nadawcy nie mieliśmy do niego dostępu to się kupy nie trzyma :)

 

@markar powołaj się na te dwie dwukrotnie wykluczające się stanowiska CP w tej sprawie. Ja też napisałem żądanie z rekompensatą w postaci nadania na 1 miesiąc pakietu Familijny HD, jak mi coś odpiszą to dam znać.

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mieć lepiej dwa źródła sygnału, niż jedno, u mnie już bywało tak, że naziemnej nie było, a satka - tak.

 

Ale oczywiście, skoro kanał jest gwarantowany, to ma być. W końcu nikt Polsatu do oferowania pakietu Darmowego nie zmuszał, a skoro obiecali, to niech wypełniają.

 

I dokładnie, jak to Burito napisał - jak ty coś zrobisz nie tak, to nie ma zmiłuj. W końcu od kogoś się tego nauczyliśmy, nieprawdaż?

Edytowane przez tomkep
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfrowy Polst bezczelnie kłamie, bo zaraz po zakodowaniu TVP Info prezentował takie swoje stanowisko:

 

„Kanał TVP Info wchodził w skład pakietu Darmowego HD do dnia 30 grudnia 2014 roku, po tym dniu został usunięty ze wszystkich pakietów ponieważ stał się kanałem FTA, obecnie nie rozszerzamy pakietu Darmowego HD o inne kanały więc po zakodowaniu TVP INFO już nie zostanie ponownie włączony w skład pakietu Darmowego HD, zachęcamy do wykupienia pakietu Mini HD w opcji pre-paid za 19,90 miesięcznie lub z umową za 16,99 miesięcznie”.

 

A teraz po naszych interwencjach prezentują takie:

 

"Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że zweryfikowaliśmy od strony technicznej kwestię dostępności kanału TVP Info po jego zakodowaniu przez nadawcę. Aktualnie kanał ten jest dostępny dla wszystkich abonentów, także użytkowników pakietu Darmowego HD. Kanał można oglądać na pozycji 65 listy Cyfrowego Polsatu".

 

Przecież te dwie wypowiedzi się wzajemnie wykluczają, w pierwszej jawnie twierdzą, że został usunięty z pakietu Darmowy HD i nie zostanie ponownie dołączony do tegoż pakietu po zakodowaniu przez nadawcę, a w drugiej korespondencji jakoby to z winy nadawcy nie mieliśmy do niego dostępu to się kupy nie trzyma :)

 

@markar powołaj się na te dwie dwukrotnie wykluczające się stanowiska CP w tej sprawie. Ja też napisałem żądanie z rekompensatą w postaci nadania na 1 miesiąc pakietu Familijny HD, jak mi coś odpiszą to dam znać.

 

To tylko CP nic nowego :mrgreen:

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przecież się nie przyznają, że dopuścili się rażącego naruszenia postanowień umowy zawartej między nami a Cyfrowym Polsatem. Kurka ale co im zależało "posypać głowę popiołem" i stwierdzić tak macie Państwo rację nie przemyśleliśmy tego kroku, serdecznie przepraszamy i w ramach rekompensaty otrzymacie Państwo zadośćuczynienie w postaci bezpłatnego nadania na 1 miesiąc pakietu Familijny HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak było z wyłączeniami kanałów w SD w Cyfrowym Polsacie? Bodajże HBO, HBO 2, HBO Comedy? Jak usuwali te kanały a w zamian udostępniali je vw HD to była możliwość zerwania bez ponoszenia konsekwencji umowy? Pytam, bo nie miałem HBO to nie śledziłem wątku?

 

Czyli w dobrym geście byłoby w zamian za usunięcie kanału TVN 7 SD udostępnienie jego odpowiednika w HD.... ale już widzę te e-maile od Pani na nazwisko zaczynające się na literę P.

 

"........................zachęcamy do wykupienia pakietu Mini HD w opcji pre-paid za 19,90 miesięcznie lub z umową za 16,99 miesięcznie".

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że pakiet Darmowy HD jest im bardzo nie na rękę i robią małymi kroczkami podchody, aby uszczuplić jego zasobność kanałową, ale ja o to co mam zapisane w PWU będę walczył jak LEW, oczywiście przy Waszym wsparciu :)

Ale faktycznie musimy coś uzgodnić na wypadek wyłączenia TVN 7 SD.....

Ale macie na myśli usunięcie wszystkich kanałów w SD? np. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TV4, TVN 7? Kiedy to ma nastąpić?

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...