Skocz do zawartości

Pakiet Darmowy HD


Burito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Pakiet Darmowy HD jest (był) częścią promocji, akcji , którą dani abonenci spełnili np. umowa DRH6 czyli pakiet Mini HD za 9,90 przez 6 miesięcy a później decyzja czy nadal Mini czy Darmowy. Dlatego jesteśmy abonentami, gdyż swój haracz za możliwość uruchomienia Darmowego HD już zapłaciliśmy- uruchomienie Darmowego wiązało się z przyjęciem zobowiązań płatności przez X czasu. Co innego posiadacze dekoderów FTA, którym się umowa zakończyła.

Zgłosiłem brak ww kanałów przez ICOK i czekam na odpowiedź.

Edytowane przez markar
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadałem dziś pytanie za pośrednictwem ICOK odnośnie 46 kanałów dostępnych do 06 stycznia 2015 r. w ramach akcji"otwarte okno", czy to także dotyczy pakietu Darmowy HD.

Taką właśnie odpowiedź otrzymałem w tej sprawie:

 

 

"Re:Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie (21.12.2015)

Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z informacją zawartą na naszej stronie internetowej dodatkowe kanały są dostępne dla Abonentów Cyfrowego Polsatu od Pakietu Mini HD."

 

P.S: Możecie podrzucić linka z tą informacją? Bo z tego co widzę to nigdzie nie ma mowy o pakiecie Mini HD.

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.cyfrowypolsat.pl/otwarteokna/, info jest na samym dole strony i to takim kolorem, że ledwo widać:

 

 


„Bez dodatkowych opłat aż do stycznia” w okresie od 6.12.2015 do 6.01.2016 dla Abonentów Cyfrowego Polsatu nie posiadających w pakiecie kanałów objętych promocją. „nawet 46 kanałów” dostępne dla Abonentów Pakietu Mini HD. Liczba kanałów dostępnych w promocji uzależniona od posiadanego pakietu. Lista kanałów objętych promocją dostępna na na www.cyfrowypolsat.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypadek u znajomych:

Ponad 3 lata temu umowa na Mini HD, teraz już umowa na czas nieokreślony i tydzień temu TCOK na pytanie co zrobić by przejść na Darmowy Hd konsultant przyjął zlecenie zmiany, jednak w ICOK nadal Mini HD

Na pytanie za pośrednictwem ICOK przyszło potwierdzenie mailem o zmianie, jak dobrze pamiętam to trzeba było wysyłać pisemnie o zmianę na Darmowy HD po zakończeniu okresu podstawowego umowy.

I pytanie:

Czy kwota do zapłaty zmini się na 0 złotych z początkiem nowego okresu rozliczeniowego, który będzie za kilka dni ?

A tymczasem przychodzą już sms-y od CP przypominające o zapłacie za kolejny okres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypadek u znajomych:

Ponad 3 lata temu umowa na Mini HD, teraz już umowa na czas nieokreślony i tydzień temu TCOK na pytanie co zrobić by przejść na Darmowy Hd konsultant przyjął zlecenie zmiany, jednak w ICOK nadal Mini HD

Na pytanie za pośrednictwem ICOK przyszło potwierdzenie mailem o zmianie, jak dobrze pamiętam to trzeba było wysyłać pisemnie o zmianę na Darmowy HD po zakończeniu okresu podstawowego umowy.

I pytanie:

Czy kwota do zapłaty zmini się na 0 złotych z początkiem nowego okresu rozliczeniowego, który będzie za kilka dni ?

A tymczasem przychodzą już sms-y od CP przypominające o zapłacie za kolejny okres.

 

 

 

Jak przychodzą smsy odnośnie płatności za kolejny okres rozliczeniowy to chyba raczej dyspozycja zmiany pakietu z Mini HD na Darmowy HD coś nie zagrała. W ICOK powinna być widoczna płatność na następny okres rozliczeniowy, jeżeli będzie 0 zł to jest dobrze, jeżeli jest inna kwota to trzeba monitować do Cyfrowego Polsatu przesyłając numer zgłoszenia pod którym była składania dyspozycja zmiany pakietu.

Edytowane przez Burito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też świecą. Wszystkie, oprócz wspomnianych Disney Channel HD i Disney XD, a niby też są w promocji.

To niech będą konsekwentni. Albo świecą wszystkie 46 albo wcale :) :)

Dodam, że na modułach FTA oprócz wspomnianej dwójki nie działa jeszcze Disney Junior. Każdy zatem ma coś obcięte. Darmowcy- 2 kanały, FTA - 3 :roll:

Edytowane przez markar
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kanały Disney Channel HD oraz Disney XD już działają. A działa nawet więcej. W wyniku mojej akcji otrzymałem nadanie na pakiet Familijny HD! Czapki z głów przed CP :)

W zapytaniu podałem numer karty nie wspominając jaki pakiet jest przypisany. W systemie to widzą a jednak!

Edytowane przez markar
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...