Burito Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 A Cyfrowy Polsat milczy na temat tej promocji. SatKurier i Tvpolsat.info piszą, że to dla abonentów od pakietu Familijny HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Bo pewnie piszący artykuł na tvpolsat.info ma pakiet Familijny HD. U mnie działają na 2xMini HD, 1xDarmowy HD, 2xFTA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Kanały będą śmigać do święta Trzech Króli http://tvpolsat.info/news.php?readmore=7738 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Działa wam promocyjny Disney Channel HD i Disney XD? Bo u mnie na karcie z Darmowym HD ciemność, a jeszcze wczoraj lub w piątek były. Tym razem reaktywacja karty w ICOK nie pomogła . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Z tą promocją to coś nie tak, na drugim module gdzie podstawowy pakiet mam, kanały zgasły, ale trochę reklamy zrobili i to chyba był taki cel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Działają na module Mini HD natomiast z Darmowym HD już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 U mnie wczoraj na darmowym około 21 jeszcze młodzi oglądali jakieś bajki, więc działało. Jeśli przestało, to szybko się dowiem, jak krzykną " Tato, oddaj dekoder". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 21 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Z reguły takie promocje typu "otwarte okno" nie były przeznaczane dla użytkowników pakietu Darmowy HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Rzeczywiście, w promocji piszą, że dla abonentów Mini HD, jakoś to przeoczyłem. Nie zmienia to faktu, że zarówno ta promocja do weekendu, jak i ta sprzed roku, działały nawet na nieopłaconym prepaidzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 21 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Bo użytkownicy pakietu Darmowy HD nie są uważani za Cyfrowy Polsat jako abonenci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donspecu Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 A wlasnie powinni byc, CP swiadczy usluge na rzecz uzytkownikow pakietu Darmowy HD wiec powinni nas traktowac na rowno z innymi. To ze nic nie placimy nie znaczy ze nas nie ma. Sami stworzyli ten pakiet, nikt ich nie zmuszal. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) Pakiet Darmowy HD jest (był) częścią promocji, akcji , którą dani abonenci spełnili np. umowa DRH6 czyli pakiet Mini HD za 9,90 przez 6 miesięcy a później decyzja czy nadal Mini czy Darmowy. Dlatego jesteśmy abonentami, gdyż swój haracz za możliwość uruchomienia Darmowego HD już zapłaciliśmy- uruchomienie Darmowego wiązało się z przyjęciem zobowiązań płatności przez X czasu. Co innego posiadacze dekoderów FTA, którym się umowa zakończyła. Zgłosiłem brak ww kanałów przez ICOK i czekam na odpowiedź. Edytowane 21 Grudnia 2015 przez markar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 21 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) Zadałem dziś pytanie za pośrednictwem ICOK odnośnie 46 kanałów dostępnych do 06 stycznia 2015 r. w ramach akcji"otwarte okno", czy to także dotyczy pakietu Darmowy HD. Taką właśnie odpowiedź otrzymałem w tej sprawie: "Re:Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie (21.12.2015) Szanowny PanieUprzejmie informujemy, że zgodnie z informacją zawartą na naszej stronie internetowej dodatkowe kanały są dostępne dla Abonentów Cyfrowego Polsatu od Pakietu Mini HD." P.S: Możecie podrzucić linka z tą informacją? Bo z tego co widzę to nigdzie nie ma mowy o pakiecie Mini HD. Edytowane 21 Grudnia 2015 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 http://www.cyfrowypolsat.pl/otwarteokna/, info jest na samym dole strony i to takim kolorem, że ledwo widać: „Bez dodatkowych opłat aż do stycznia” w okresie od 6.12.2015 do 6.01.2016 dla Abonentów Cyfrowego Polsatu nie posiadających w pakiecie kanałów objętych promocją. „nawet 46 kanałów” dostępne dla Abonentów Pakietu Mini HD. Liczba kanałów dostępnych w promocji uzależniona od posiadanego pakietu. Lista kanałów objętych promocją dostępna na na www.cyfrowypolsat.pl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Przypadek u znajomych: Ponad 3 lata temu umowa na Mini HD, teraz już umowa na czas nieokreślony i tydzień temu TCOK na pytanie co zrobić by przejść na Darmowy Hd konsultant przyjął zlecenie zmiany, jednak w ICOK nadal Mini HD Na pytanie za pośrednictwem ICOK przyszło potwierdzenie mailem o zmianie, jak dobrze pamiętam to trzeba było wysyłać pisemnie o zmianę na Darmowy HD po zakończeniu okresu podstawowego umowy. I pytanie: Czy kwota do zapłaty zmini się na 0 złotych z początkiem nowego okresu rozliczeniowego, który będzie za kilka dni ? A tymczasem przychodzą już sms-y od CP przypominające o zapłacie za kolejny okres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) A u mnie na module z Darmowym HD nadal kanały świecą. Dam znać, jak zgasną. Edytowane 22 Grudnia 2015 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 U mnie też świecą. Wszystkie, oprócz wspomnianych Disney Channel HD i Disney XD, a niby też są w promocji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Przypadek u znajomych: Ponad 3 lata temu umowa na Mini HD, teraz już umowa na czas nieokreślony i tydzień temu TCOK na pytanie co zrobić by przejść na Darmowy Hd konsultant przyjął zlecenie zmiany, jednak w ICOK nadal Mini HD Na pytanie za pośrednictwem ICOK przyszło potwierdzenie mailem o zmianie, jak dobrze pamiętam to trzeba było wysyłać pisemnie o zmianę na Darmowy HD po zakończeniu okresu podstawowego umowy. I pytanie: Czy kwota do zapłaty zmini się na 0 złotych z początkiem nowego okresu rozliczeniowego, który będzie za kilka dni ? A tymczasem przychodzą już sms-y od CP przypominające o zapłacie za kolejny okres. Jak przychodzą smsy odnośnie płatności za kolejny okres rozliczeniowy to chyba raczej dyspozycja zmiany pakietu z Mini HD na Darmowy HD coś nie zagrała. W ICOK powinna być widoczna płatność na następny okres rozliczeniowy, jeżeli będzie 0 zł to jest dobrze, jeżeli jest inna kwota to trzeba monitować do Cyfrowego Polsatu przesyłając numer zgłoszenia pod którym była składania dyspozycja zmiany pakietu. Edytowane 22 Grudnia 2015 przez Burito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Teraz w ICOK pojawiła się platność na kolejny okres: 0 zlotych nazwa pakietu dalej Mini Hd. Myślę że z nowym okresem również nazwa pakietu bedzie Darmowy Hd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 W takim razie myślę, że wszystko powinno być dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) U mnie też świecą. Wszystkie, oprócz wspomnianych Disney Channel HD i Disney XD, a niby też są w promocji. To niech będą konsekwentni. Albo świecą wszystkie 46 albo wcale :) Dodam, że na modułach FTA oprócz wspomnianej dwójki nie działa jeszcze Disney Junior. Każdy zatem ma coś obcięte. Darmowcy- 2 kanały, FTA - 3 Edytowane 22 Grudnia 2015 przez markar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 @markar lepiej dymu nie rób i nie pisz w tej sprawie do CP, bo nam wszystkie wyłączą.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Odpowiedź: "W związku z otrzymanym zgłoszeniem prosimy o przywrócenie ustawień fabrycznych, a następnie ponowną instalację kanałów oraz maila zwrotnego z informacją, czy odbiór kanałów jest prawidłowy." ??? Działam ..... Edytowane 22 Grudnia 2015 przez markar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 czekamy na info/rezultat Twojego działania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 (edytowane) U mnie kanały Disney Channel HD oraz Disney XD już działają. A działa nawet więcej. W wyniku mojej akcji otrzymałem nadanie na pakiet Familijny HD! Czapki z głów przed CP W zapytaniu podałem numer karty nie wspominając jaki pakiet jest przypisany. W systemie to widzą a jednak! Edytowane 23 Grudnia 2015 przez markar 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.